S převodovkou jsem spokojený, potvrdil Rossi

Po dvoutýdenní analýze dat přijel tým Movistar Yamaha MotoGP zpátky do Malajsie k druhému testu v Sepangu a sebou přivezl kromě YZR-M1 také aktualizovanou technikou včetně převodovky. První den ale nepanovaly zrovna ideální podmínky. Přesto oba jezdci dokázali nastavit povzbudivé výkony. Valentino Rossi byl s časem 2'00,414 sekundy nejrychlejší, Jorge Lorenzo zajel pátý čas 2'01,162 sekundy.

S převodovkou jsem spokojený, potvrdil Rossi
Nejrychlejší kolo nastavil Valentino Rossi už dopoledne. Po obědě si s týmovým kolegou Lorenzem udělali přestávku, protože teploty byly v tuto hodinu extrémní. Odpoledne začalo pršet, takže ani jeden z dvojice nezahálel a v dešti vyrazili vstříc testovacím kilometrům.

„Všichni v týmu byli zvědaví na aktualizovanou převodovku a první dojem je celkem pozitivní, takže jsem spokojený,“ prozradil na úvod Valentino Rossi. „Není to obrovský rozdíl, ale je to drobná pomoc v komplikované oblasti, kterou potřebujeme zlepšit. Motorka je o něco lepší na brzdách a v nájezdu do zatáček. Myslím, že ještě na tom potřebujeme zapracovat, abychom pochopili maximální potenciál, ale první test byl dobrý.“
„Jsem rád, že jsem skončil na první pozici, protože jsem byl první od rána, takže to byl dobrý první test,“
pokračoval Ital a závěrem dodal: „Bylo také důležité najet nějaké kilometry na mokrém povrchu. Nemám nejlepší cit na mokru a loni jsem s tím trošku válčil. Dnes jsme to trošku zlepšili, ale potřebujeme ještě nějaké další testy a rovněž najet další kilometry.“

S pátým časem nebyl Jorge Lorenzo příliš spokojen. Španěl měl problémy s nalezením nastavení pro rozpálený asfalt. Naopak s aktualizovanou převodovkou spokojený byl a během dne najel celkem jednapadesát kol.
„Dnešní den byl pro mě komplikovaný. Mám problém s posunem času a poslední noc jsem naspal snad jen čtyři hodiny,“ prozradil Jorge Lorenzo. „V úvodu dne jsme zkoušeli nastavení, které jsme tu použili naposledy, ale to nefungovalo. Na motorce jsme pak změnili řadu dalších věcí, ale výsledek byl stejný. Kvůli výsledkům jsem zklamaný, ale co se týče převodovky, tak ta pracovala dobře.“

„Potřebujeme se ji přizpůsobit, ale celkově je to dobré, zejména pak na brzdách můžeme získat větší stabilitu. Ve srovnání s prvním testem nebyly traťové podmínky vůbec dobré. Asfalt měl menší přilnavost, takže jsme s tím celkem dost bojovali. Doufejme, že to zítra bude lepší a my budeme moci před cestou do Kataru vyzkoušet všechny věci, které potřebujeme.“
.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 3x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist