S přechodem na Open Crutchlow problém nemá

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Krabbio (1002) napsal 04.02.2014 v 22:52

Cal stejne pojezdi Andrea

DOMINATOR (1260) napsal 04.02.2014 v 08:19+2

Tak hlavně že plati no

Evo (411) napsal 04.02.2014 v 00:12+1

Zajimave je, jestli tomu dobre rozumim, ze nedostatky Ducati jsou porad plus minus stejne, ackoli je to uz uplne jina motorka. Ano, nepada se, ale taky se hovno jezdi. Vdyt na zacatku ten Rossi byval alespon paty.

Luk42 (-207) napsal 03.02.2014 v 23:02-4+1

víš tady jde i o to že Stonerovi výsledky ač byly nepopiratelně moc dobré,procentuálně se zhoršovaly,jelikož postupně Ducati začal ujíždět vlak,až nakonec ujel,no mě se moc nechce rovnat dvacetiletýho blázna,myslím v dobrém a třicetiletého vlka.Já ve 20 taky jezdil jako psychouš a což Ducati potřebovala a ve 30 mám v kalhotech,teda jak kdo...potom si vlastně pan 46 obléknul montérky podle některých,vzal nářadí a totálně ji podělal,protože jezdec přeci motorku i vytváří

Luk42 (-207) napsal 03.02.2014 v 22:57-5+1

Já čekal kdo tu bude mluvit o Rossim,opět Evo

gresini (4459) napsal 03.02.2014 v 22:20+1

jen ať mají tři tovární motorky,vždyť těch továren je tam tak málo-alespoň ty 3 značky a i tak je to strašná bída!! Co bychom potom porovnávali??

neznamyScooterD (1088) napsal 03.02.2014 v 22:02+3

bohužel cal přišel nejen o slušnej bajk, ale i o svoji pověstnou upřímnost. Nějakou konkurenční výhodu pro ducati ve třídě open nevidím, nicméně z neustálýho přesvědčování Ducati boys o její výhodnosti bych vsadil na to, že už se pro ni rozhodly.

PacienT.cz (687) napsal 03.02.2014 v 21:52+1

No mákli na tom trochu, to je vidět
https://pbs.twimg.com/media/BfkZnWACIAArXB4.jpg:large

Evo (411) napsal 03.02.2014 v 20:14+6

O tech vhodnych jizdnich stylech bych radeji pomlcel. Uz se z toho stalo klise. Vsichni cekali, ze alespon Rossi bude jezdit na tom alespon na Stonerove urovni.Vzdyt kdo jiny, kdyz ne " motocyklovy buh"? Opak byl pravdou. Spis je to o jezdeckem umneni prizpusobit se . Cal ma vhodnejsi jizdni styl? No, nevim, podle ceho se to da usoudit. Klise taky je, ze Stoner jezdil dobre na Ducati, protoze byl mlady a nezvykly na Japonce. To nesedi, protoze predtim prosel klasickou cestou jezdce serialu MS , jezdil na tom co ostatni a na specifika Ducati nebyl pripraveny.Ale od prvni chvile co na to sedl, byl nejrychlejsi. Bylo to v nem. Ted je z Ducati uplne jina motorka, horsi a diru do sveta by s ni asi neudelal ani on. ...Moje nazory.

mike3hylo (262) napsal 03.02.2014 v 20:08+2

Důležitý je, že pokud má Crutchlow pravdu, konečně se nebáli do té motorky trochu "říznout" a provést nějakou radikálnější změnu, než např. nasadit o 2 cm delší kyvku. Jestli to není jen Ducati klasika mluvení do větru se teprve ukáže, ale rozhodně ne po prvních testech, ty toho o rozložení sil ještě moc neřeknou

gorkin (4444) napsal 03.02.2014 v 19:45-1+1

torckx: první vysledky ??? už dnes v noci cca od 3 hod našeho času

tak nějak si myslim že ducně trandak nedaj nebo jej nebudou chtít zveřejnit
a že to bude měřeno...ručně

torckx (424) napsal 03.02.2014 v 19:35+1

staré české přísloví praví, cituji : "koho chleba jíš, toho píseň zpívej"...spíš je mi záhadou že tovární jednička Dovi pouští do světa poplašné zprávy, které ducati ihned popře a týmová dvojka prozměnu oslavuje svoje nynější bohy.
Cal má určitě vhodnější jízdní styl pro rudou bestii, než "technik" Doviziozo. Jak dlouho bude trvat adaptace? Měsíc, rok, 2 sezony? Kdy budou první výsledky?...

AdosR (254) napsal 03.02.2014 v 19:35+4

Calovi šlo hlavně o prachy u Ducati. Když už nezískal tovární yamahu tak aspon chtěl ty pracy u Ducati. Vysledky asi bral jako vedlejší...

CBR-rr (-4) napsal 03.02.2014 v 19:34

Dejvid17- dobra vymluva i život zachrani

Ogg (387) napsal 03.02.2014 v 19:28-1+4

Tak jsme zůstali na Hradě sami, neboť posádka odletěla testovat, tak jsme zvědaví, jakto vše dopadne a jak si nová hondice povede. Můžu říct, že jsem se pokoušel potulovat po Hradu jak jen to jde, abych nahlídl do boxů, zda nezahlídnu modro-bílou krasavici (že bych si udělal nějaký ten snímek) ale nic jsem nenašel!

My na Hradě to vidíme jasně. Přežít rok, dva, těchto nesmyslů tzv. Open a od roku 2016 s příchodem Aprilky stejné regule pro všechny. Není přece možné aby Yamaha a Honda tvořili samostatně MSMA, když ten trend je jasný, zlevnit závody a udělat je vyrovnanějšími. A jelikož elektronika je na těch motocyglech to nejdražší, je zcela jasné, jakou cestou se budoucnost v MOTO GP vydá všemi směry: Tzn elektroniku zachovat, ale používat jednotnou Magneti Marelli, na kterou má Dorna monopol.

Jestli tam bude i honda v roce 2016, to je otázka, u Yamahy bych si tipl, že dřív nebo později přejdou na Open, a tím pádem bude vše tak jak má být. Jméno Open zanikne a opět se vše nahradí slovem "Factory" jen s tím rozdílem že to nebude hi tech jako jsme byli zvyklí do teď ale "Dorna-tech".

Ono se letos ukáže že ty 4 paliva navrch mají hodně k dobru. A to samé zvýšený počet motorů...

Ohledně pneumatiky pro Open, tak máme na hradě info, že ta možná zanikne, protože Bridgestone si to nepřeje

Howgh.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 03.02.2014 v 19:26+5

Gorkine,to néní "tú robků", to je "koho chleba jíš, toho ...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 03.02.2014 v 19:25-2+2

Neznám překladatelskou úrověň autora článku, ale pokud je to
aspoň ze tří čtvrtin OK, žasnu jak (už!) Cal začíná plácat
nekonkrétně "pátý přes devátý" : Gigi je prostě "bůh" a co
řekne a zamýšlí je nezpochybnitelné, jako "soubor opatření
ústředního výboru KSČ" před rokem 1989 ...

gorkin (4444) napsal 03.02.2014 v 19:22+1

Paskal : asi tak
Pamatuju jak loni stale chtěl nove upgrejdy od yamahy že ta motorka zkrátka nestíhá
dneska píše že věři že se rozhodnou tak nebo onak a že na open biku mu nevadí závodit...celkem nechápu...on chtěl jezdit ve předu ? nebo se pletu
no ted nevím nevím
asi ta svatba bestak mu to Róbka rozmluvila

IvanDvoutakťák (5070) napsal 03.02.2014 v 19:19+2

Calovi bych to samozřejmě nepřál, ale "tak nějak" to dopadne,
paskale Na druhé straně, o čem bychom tady vedli naše
debaty,kdyby ""nám"" tatíček SPZ nezavedl CRT, EVO, atd

paskal (30) napsal 03.02.2014 v 19:14+3

Chudák Cal k Ducati neměl chodit. Hayden může být rád že je pryč. Vsadím se že s tou Hondou bude jezdit lepší výsledky jak na Ducně

AdosR (254) napsal 03.02.2014 v 18:53-1+1

Gorkin: Tak ono do 3-4 let zavede dorna ty stejný řidíci jednotky atd pro všechny. Takže budou mít v ducati malou výhodu, že s tím už jezdí. No malou..Honda a yamaha bude brát info od jejich open motorek ( aspar, a ngm) taky, takže to asi nebude žádná výhoda..

gorkin (4444) napsal 03.02.2014 v 18:36-2+2

Dejvid17
v tom případě klobouk dolů před Suzuki která měla svou hrdost a prostě se stahli a vyvíjej (za oponou)
Ducna alibisticky šílhá po "open" na Ducnu u mne teda palec dolů
a to si ještě musí vočihnout na zitřejších testech kolik bude dostavat na hýždě

nerýpu..je to pouze můj názor

Dejvid17 (1088) napsal 03.02.2014 v 18:21-2+2

gorkin: tys to asi tak uplně nepochopil, jim nejde tak uplně o to, vyhrát to tebou zmiňované "evo" které není "evo" ale je to kategorie "Open" když už tu chceš rejpat, ale o to, aby mohli vyvíjet a přiblížit se hondě a yamaze..

AdosR (254) napsal 03.02.2014 v 17:54+2

Ducati je defakto prej už rozhodlá pro verzi Open. Nemají co ztratit. Tento rok by tak i tak s verzi factory stejně nejezdili o bednu tak to je jedno..

gorkin (4444) napsal 03.02.2014 v 17:42-2+3

no jo no tak když jim ujela špička v MotoGP tak chtějí jet špici EVO
jen aby nakonec aby nedostavali na prdel od EVO -hondy a Yamahy-Poncharala

jo ŠPIČKA je ŠPIČKA




TOPlist