S novou GP15 nechce Ducati nic uspěchat

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JA-NE (767) napsal 13.01.2015 v 09:42

som zvedavý...

Jirka91 (67) napsal 10.01.2015 v 14:45

Pastell:

Ano ano to je pravda jsem si to spletl měl jsem na mysli Aprilii omlouvám se.

Pastell (112) napsal 10.01.2015 v 10:13

Jirka91: A kdo jede tu KTM? Si to pleteš s Aprilkou ne? KTM se sice taky chystá, ale né letos

AKRO (-498) napsal 09.01.2015 v 21:40+1

Snad jim to trochu pojede a nebude se opakovat situace z loňska! Tj. solidní trénink, pak několik kol ve předu a následné zhasnutí a boj o 7-8 místo...

Jirka91 (67) napsal 09.01.2015 v 17:29

neznamyScooterD:

v čem konkrétně. Měl jsem za to, že jednotná elektronika začíná v roce 2015 ale jednotný SW bude až v roce 2016. Jinými slovy továrny budou mít elektroniku od MM ale svůj vlastní SW v roce 2015.

Co se týče té konkurence schopnosti Suzuki a hlavně KTM tak tam je to spíše výhled na přespříští sezonu.

neznamyScooterD (1088) napsal 09.01.2015 v 13:36

jirka> nepopletl sis trochu roky 2015 a 2016?

DOMINATOR (1260) napsal 09.01.2015 v 07:29

Tentokrat jim věřim

gresini (4454) napsal 08.01.2015 v 22:08+2

Chlapi,což pořád někteří nechápete,že Stoner byl super jezdec a dokázal to jak na dukně,tak na hondě a vyhrával by i na yamaze! Vyjímečný jezdec to byl a velká škoda,že nepokračuje,tenkrát jsem tomu nevěřil,že končí!

Jirka91 (67) napsal 08.01.2015 v 21:19

Tuto sezonu se udály dvě podle mě důležité technické změny.
1, změna dodavatele pneu (myslím že Honda která si nejvíce rozuměla s Bridgestonama půjde lehce dolů)

2, jednotná elektronika od Magneti Marelli (Ducati ji jezdila už v roce 2014 takže bych řekl že výhoda pro ně)

A samozřejmě věřím tomu, že nový technický ředitel Ducati Gigi Dall'Igna postavil spolu s týmem dobrou motorku. Snad dokázal zkrotit ten chaos co v Ducati vládl.

Stoner vyhrál na Ducati v době kdy Ducati používala ještě trubkový rám, pak začala Ducati experimentovat s hliníkem a karbonem a navíc zkoušela jinou koncepci upevnění motoru (delta box) a přesně v tu chvíli se to nějak "nepovedlo" :D

Snad se karty trochu zamíchají a z top 4 bude top 6 nebo i víc díky novým továrnám (hlavně tedy Suzuki která má momentálně více zkušeností než KTM)

Přeji nám všem zajímavé a napínavé závody a drama o titul MS až do posledního závodu.

motokawasaki (153) napsal 08.01.2015 v 20:51

Takze jako "tovarni 2", pojedou nakonec vsechny tri prototypy,GP14,GP14.2 a GP15.Snad se jim probuh nestane,ze nakonec bude nejlepsi Petrucci na te GP14.

IronDave (87) napsal 08.01.2015 v 19:06

torckx : Jinými slovy, Ducati byla v té době prostě dobrá motorka

torckx (424) napsal 08.01.2015 v 18:55

To IronDave: tehdy v roce 2007 byla právě Yamaha M1 méně-konkurenční, tuším že trpěla na velké vibrace přední části a taky motor pokulhával (viz. předjíždění na rovinkách rozdílem třídy) . I díky tomu Stoner tak vynikl, čímž netvrdím, že mu to a Ducati tehdy nešlo...nic podobného však už nikdy nikdo nezopakoval.
Nicméně Ducati nemá v současné době pilota, který by postavil jejich stroj na vrchol. Doviziozo je dobrý pilot, určitě má pro Ducati velký technický přínos a je zaslouženě teamová jednička, ale není to vítězný pilot. Nebyl ani na Repsol Hondě ani na Yamaze Monster a určitě s ním nepočítali do Yamahy Factory. Na silnou čtyřku určitě nemá...

IronDave (87) napsal 08.01.2015 v 18:40+1

zzzmzlinar : Ty tvrdíš, že v době Stonera stála Ducati za hovno? S tím nemůžu souhlasit. Se špatnou motorkou ještě nikdo celej šampionát tak přesvědčivě nevyhrál.
Ducati fandím.

Pedrosso (9) napsal 08.01.2015 v 18:17+1

tak Capirossi na Ducati tuším bojoval o titul...

Fullgas1 (746) napsal 08.01.2015 v 16:43-1

každú zimu tie isté PR kydy... Ale držím im palce.

zzzmrzlinar (471) napsal 08.01.2015 v 16:27+2

já jim teda hodně moc fandím, ale mám k tomu 2 věci,

1. jak "jdeme či vykročili jsme správným směrem" tak se mi vybaví monstr průser a dva roky kdy tuto frází používal pravidelně Valentino

2. u Ducati by se nejednalo o návrat na vrchol, ale o první vylezení na vrchol, bo to byl Stoner kdo byl vrchol, motorka nikdy.

ale jak jsem říkal, mají moje sympatie a přeju si aby trpaslík porazil japonské obry.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 08.01.2015 v 16:00

tak sem zase zvedavej kazdopadne jen super kdyby dokazali H+Y prohnat perka

Jindřej (472) napsal 08.01.2015 v 15:35-1+1

To bude zase průser




TOPlist