Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ivan: Poněkud předpojaté a alibistické. I když je dost dobře možné, že by skutečně vyhrála Hondice. Osobně bych ale tipnul na to, že by před Hondou byla Kawa, Yamaha a jediným poraženým by mohla být Suzuki.
Yamaha by Hondě ovšem natrhla zandel.
Já jsem, dalo by se říci "až alergickej", na ty Honda-Dorna
kejkle,ale v té Moto2(když už je zavedená tak jak je) nehle-
dám "zajímavé stroje",nýbrž oceňuji úroveň závodů a bohatě
mně stačí, že má tato kategorie mistra světa Pokud by
i v ní jeli o titul výrobci, stejně by to byla i tady
Honda Tak jako v MotoGP1000 a bude v blízké budouc-
nosti i v Moto3 ...
Nuvolari: To ano,ale buďme rádi, že to není jak v Moto2. Tam sice zmatek není,ale ty stroje zajímavé opravdu nejsou. Vlastně Moto2 je jedinou třídou v MS silničních motocyklů spadajícího pod Infront, kde nesoupeří výrobci o titul své značky. Marně doufám, že dojde ke změně... ales alespoň se na to nemusím dívat.
Evo 10:53: Přesně. Ducati spoluvyvíjí elektroniku i soft pro všechny OPEN, ale i pro sebe. Jsem ale přesvědčený, že Duc používá stejný soft, jako OPEN biky.
U Ducati chtěli využít to pravidlo pro Open biky,ale jakmile se k tomu přihlásili, vzniklo Tovární 2,kdy mohou používat o něco méně paliva. Bylo to asi dost těžké smlouvání a Ducati zejména prahla po možnosti vývoje motorů v průběhu sezony, což jim také jejich třída umožňuje. Ty pneumatiky jsou asi výhodou pouze při kvaldě,ale zase jsou jejich jezdci hodně vidět po prvních pár kolech, takže to vypadá, že se zlepšují víc, než je skutečnost.
Ale od 2016 uz bude jedna trida, jeden software. Tohle je jen prechodne obdobi. Snad se ty rozdily srovnaji. I kdyz si myslim, ze tovarny zase najdou nejaky zpusob, jak je zvetsit.
Kluci, ja myslim, ze se pletete. Ducati chtela jet open a prijala jednotny software. Elektroniku maji uplne vsichni stejnou Magneti Mareli,akorat tovarny maji vlastni soft ,ne jednotny. Pri vyvoji nynejsiho jednotneho softu mneli participovat vsechny tovarny, ale ucastnila se toho jenom Ducati. Prechodem do Open by tedy nabyla podle ostatnich vyhodu, jelikoz ten jednotny soft vychazi ze softu Ducati. Proto vznikla kategorie Tovarni 2 . Barbra pouziva elektroniku budoucnosti, ktera bude povinna od 2016 uplne pro vsechny. Proto jede Open a ne Tovarni 2. Hernandez jede tovarnu 2013 , tedy i s tovarnim software .
Ducati chtěla jet celou sezonu se všema motorkama s Open eletronikou. Nakonec jim to, ale zakázali protože prý to není stavovské jezdit tovární speciál s open eletronikou. Pak si ale Honda řekla, že z letošní tovární motorky udělá pro příští rok open (rozdíl pouze v převodovce, jinak budou pneumatické ventily) a tak se to v půlce sezony povolilo Jak klasické v Honda cupu
Evo: Dovi, Call, Ianone Neni zadne Open. Nemaji jednotnou elektroniku. Je to klasicka tovarna s vyhodama Open. Proto kdyby nahodou dojela Duc jednou prvni, dvakrat druha nebo trikrat treti tak jim budou tyto vyhody odebrany. Je to pouze zoufali cin Ezpelety aby se o vitezstvi pralo vice jezdcu. Barbera jede slataninu buhvi ceho buh vi v jake tride. Nejspis jednotnou elektroniku takze opravdovi OPEN. Ale jezdit umi a lepsi stroj by mu svedcil Hernandez podle me klasicky satelit Ducati. Takhle to aspon chapu ja.
Dovi, Chcall, Ianone- Tovarni 2 ( open software, ale jelikoz ten vychazi ze softu Ducati, tak jim to ztezili -jedna vyhra atd...)
Hernandez- Tovarni - model 2013
Barbra- pravdepodobne jiny Dorna soft, ktery budou pouzivat vsichni povinne od 2016- proto trida Open
Nejsem si ale jisty.
Já se v tom taky nějak ztrácím. Pokud továrna ducati s Crutchlowem a Doviziosem využívají výhod open motorek, to jest měkké pneumatiky a větší množství paliva na závod, měli by být braní jako open jezdci, tudíž by měli být zařazeni do open pořadí a měli by stát stejně jako espargaro pod stupněma jako nejlepší open jezdci.
v tomhle je fakt guláš... Hernandez jezdí tovární motorku GP 13, údajně ale by ji měl jet s elektronikou pro Open biky - nebo tak to aspoň prezentovali na začátku sezony. To proč se nepočítá do Openu fakt nechápu. Najednou je tu Barbera, který ma GP 14 s elektronikou pro Openy a je to Open... co to sakra je za bordel? Hernandez jezdí GP13 teda s tovární elektronikou nebo co?
Hernandéz asi né. Jinak by v Sepangu byl top jezdcem Open právě on. Mě to ale taky překvapilo.
Jinak ale ve Valencii bude jednoznačně lepší Espargaro, ale nesmí spadnout ...
Ivan: Jenom spekulace. Stejně jako ta tvoje o Hondě.
Ps: Jistě. Řeč je o Moto2.
Pss: Moje doměnka vychází ze sériových kvalit motorů.
Marex : "poněkud" sebejistá předpověď budoucnosti, žeby před Hondou byla Kawa a Yamaha (myslíš v Moto2,předpokládám!) .
Ivan: Poněkud předpojaté a alibistické. I když je dost dobře možné, že by skutečně vyhrála Hondice. Osobně bych ale tipnul na to, že by před Hondou byla Kawa, Yamaha a jediným poraženým by mohla být Suzuki.
Yamaha by Hondě ovšem natrhla zandel.
Já jsem, dalo by se říci "až alergickej", na ty Honda-Dorna
kejkle,ale v té Moto2(když už je zavedená tak jak je) nehle-
dám "zajímavé stroje",nýbrž oceňuji úroveň závodů a bohatě
mně stačí, že má tato kategorie mistra světa Pokud by
i v ní jeli o titul výrobci, stejně by to byla i tady
Honda Tak jako v MotoGP1000 a bude v blízké budouc-
nosti i v Moto3 ...
Nuvolari: To ano,ale buďme rádi, že to není jak v Moto2. Tam sice zmatek není,ale ty stroje zajímavé opravdu nejsou. Vlastně Moto2 je jedinou třídou v MS silničních motocyklů spadajícího pod Infront, kde nesoupeří výrobci o titul své značky. Marně doufám, že dojde ke změně... ales alespoň se na to nemusím dívat.
Evo 10:53: Přesně. Ducati spoluvyvíjí elektroniku i soft pro všechny OPEN, ale i pro sebe. Jsem ale přesvědčený, že Duc používá stejný soft, jako OPEN biky.
U Ducati chtěli využít to pravidlo pro Open biky,ale jakmile se k tomu přihlásili, vzniklo Tovární 2,kdy mohou používat o něco méně paliva. Bylo to asi dost těžké smlouvání a Ducati zejména prahla po možnosti vývoje motorů v průběhu sezony, což jim také jejich třída umožňuje. Ty pneumatiky jsou asi výhodou pouze při kvaldě,ale zase jsou jejich jezdci hodně vidět po prvních pár kolech, takže to vypadá, že se zlepšují víc, než je skutečnost.
Ale od 2016 uz bude jedna trida, jeden software. Tohle je jen prechodne obdobi. Snad se ty rozdily srovnaji. I kdyz si myslim, ze tovarny zase najdou nejaky zpusob, jak je zvetsit.
Tahle diskuze jen dokládá ten neskutečný zmatek ve spojených třídách MOTOGPSPZCROPENFACTORYMAGNETISOFTWARE, blábláblá, hurá a je to!
Tak to je teprve bordel No Dorna v tom udělala pěkný zmatek.
Ano , myslim ,ale jisty si nejsem. Neco jsem vygooglil, neco domyslel.
EVO: takže myslíš, že Open Honda má teď jinou "společnou" eletroniku než Open Ducati?
Kluci, ja myslim, ze se pletete. Ducati chtela jet open a prijala jednotny software. Elektroniku maji uplne vsichni stejnou Magneti Mareli,akorat tovarny maji vlastni soft ,ne jednotny. Pri vyvoji nynejsiho jednotneho softu mneli participovat vsechny tovarny, ale ucastnila se toho jenom Ducati. Prechodem do Open by tedy nabyla podle ostatnich vyhodu, jelikoz ten jednotny soft vychazi ze softu Ducati. Proto vznikla kategorie Tovarni 2 . Barbra pouziva elektroniku budoucnosti, ktera bude povinna od 2016 uplne pro vsechny. Proto jede Open a ne Tovarni 2. Hernandez jede tovarnu 2013 , tedy i s tovarnim software .
to je teda dobrej BORDEL
Ducati chtěla jet celou sezonu se všema motorkama s Open eletronikou. Nakonec jim to, ale zakázali protože prý to není stavovské jezdit tovární speciál s open eletronikou. Pak si ale Honda řekla, že z letošní tovární motorky udělá pro příští rok open (rozdíl pouze v převodovce, jinak budou pneumatické ventily) a tak se to v půlce sezony povolilo Jak klasické v Honda cupu
Dovizioso GP14,2
Iannone GP14,2
Crutchlow GP14
Hernandez GP13
Barbera GP14 - Open
Evo: Dovi, Call, Ianone Neni zadne Open. Nemaji jednotnou elektroniku. Je to klasicka tovarna s vyhodama Open. Proto kdyby nahodou dojela Duc jednou prvni, dvakrat druha nebo trikrat treti tak jim budou tyto vyhody odebrany. Je to pouze zoufali cin Ezpelety aby se o vitezstvi pralo vice jezdcu. Barbera jede slataninu buhvi ceho buh vi v jake tride. Nejspis jednotnou elektroniku takze opravdovi OPEN. Ale jezdit umi a lepsi stroj by mu svedcil Hernandez podle me klasicky satelit Ducati. Takhle to aspon chapu ja.
ducati pro mna neni zadny open bike! len je to taka protekcia. takze to jeho jakoze vitazstvo v open pro mna neexistuje
Dovi, Chcall, Ianone- Tovarni 2 ( open software, ale jelikoz ten vychazi ze softu Ducati, tak jim to ztezili -jedna vyhra atd...)
Hernandez- Tovarni - model 2013
Barbra- pravdepodobne jiny Dorna soft, ktery budou pouzivat vsichni povinne od 2016- proto trida Open
Nejsem si ale jisty.
tomsase: to je zas factory 2 a pak až je open :D
trigr- já vím ale Glouwer to napsal přesně tak jak jsem to myslel
Já se v tom taky nějak ztrácím. Pokud továrna ducati s Crutchlowem a Doviziosem využívají výhod open motorek, to jest měkké pneumatiky a větší množství paliva na závod, měli by být braní jako open jezdci, tudíž by měli být zařazeni do open pořadí a měli by stát stejně jako espargaro pod stupněma jako nejlepší open jezdci.
má tam turbo vole
v tomhle je fakt guláš... Hernandez jezdí tovární motorku GP 13, údajně ale by ji měl jet s elektronikou pro Open biky - nebo tak to aspoň prezentovali na začátku sezony. To proč se nepočítá do Openu fakt nechápu. Najednou je tu Barbera, který ma GP 14 s elektronikou pro Openy a je to Open... co to sakra je za bordel? Hernandez jezdí GP13 teda s tovární elektronikou nebo co?
Hernandéz asi né. Jinak by v Sepangu byl top jezdcem Open právě on. Mě to ale taky překvapilo.
Jinak ale ve Valencii bude jednoznačně lepší Espargaro, ale nesmí spadnout ...
nejezdí to samý Hernandez?
Tifone: Barbera jezdí na GP14 s elektronikou pro open biky. Čili má open bike.
Co to melou jaký open
HB-8 patri k tem lepsim jezdcum v motogp.