Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Rossi si jen vydupal že bude mít na své M1 Bridgestony a vznikla ta známá přepážka mezi Lorenzem a Rossim,která se pak omílala v úplně jinejch souvislostech,ale Rossi neprosadil jednotné pneu to z něho děláte boha vy!!!Rossi si jen vydupal že u tovární Yamahy jezdil jeden na Michelinech a druhej na Bridgestonech!!!
1100Virago: je to tak. Když Kawasaki a Ducati (Capirossi, Stoner) vyvíjeli Bridgestony, a měli s nima velké problémy (dokonce havárie kvůli prasklé pneu), nikdo ani nepípl. Jak ale začaly Bridgestony fungovat, začal Rossi ječet o nutnosti změny pravidel. Úplně stejně jako dnes.
Pokud dneska Bridgestony nefungují, kdo pak asi za to může??? Kdopak je hlavním poradcem Bridgestonu pro vývoj...??? Ano, no jistě, 9ti násobný vyvíječ...
virago-taky pravda, určitě sou tam i tyhle hlediska, to nepopírám. Akorát si nejsem jistej, jestli nebyla potíž spíš v tom, co chtěli ty výrobci pneu. Jestli neměli protichůdný požadavky, takže promotér prostě zvolil "menší zlo" aby mu neodešel ten "důležitější"... třeba
Fast17: "proč musíš na Duc dělat tyhle věci, aby fungovala jako ty ostatní?" - protože vymysleli zvěrstvo zvané "jednotné pneu", čímý zabránili, aby Ducati mohla používat odlišné pneumatiky, které s ní fungovaly. Dokud vyhrávaly Hondy a Yamahy s Michelinama a ostatní se s nedodělanými Bridgestony nebo Dunlopkami plácali v druhé půlce startovního pole, nikomu to nevadilo. Pak se jeden rok karta obrátila a Bridge získaly nad Michelinama náskok a hned se to řešilo silou pomocí úpravy pravidel.
jasně, došli sme k tomu, co víme - Stoner je vyjímečnej jezdec. Ale proč musíš na Duc dělat tyhle věci, aby fungovala jako ty ostatní? něco je tam špatně, bez výmluv. a nejde jen o Rossiho, ale o všechny na Ducati. Je prostě potřeba, udělat z ní "normální" mašinu, aby se na ní dalo jezdit "normálně" (čti rychle) a nemusel si dělat tyhle vopičárny, který ve výsledku vedou k tomu, že si víc na zemi než v sedle, když teda nechceš dojíždět 6-9... A opakuju ještě jednou - teď se vůbec nebavíme o Rossim
Klucí, přesně jak všichni říkáte, Vale Gooo!!! Fandit kuwa jako sviň s musí...
SPV: Twl to je jako nějaká výmluva, že má Vale pořád spoustu fandů? No to si děláš kozy snad ne? Nezlob se na mě, ale vy hnědky už jste víc mimo, jak Rossiho fanaticííí... Ty perlo
Podle dat zatěžoval a tím zahříval Stoner přední gumu tím, že přibržďoval zadek a tím nutil motorku "čapnout" a tlačit na přední kolo. Právě tahle unikátní schopnost mu dovolila být na Ducati konkurenceschopný, ale nikdo jiný to nedokázal napododobit.
akro - ohledně toho podvozku bych zas takovej optimista nebyl. Jo je hliníkovej, ale pořád nevypadá jako ty druhý. A potíže se zahřátím - zatim sem čet o přilnavosti předního kola a rozcupovaný zadní pneumatice - to klidně může bejt tim, že na předku je váhy moc a zadek moc zaměstnává motor, kterej má výkonu až moc. Třeba. A Valeho kecy z dřívějška bych do toho netahal, poďme řešit třeba Barberu proč jemu to nejede... nebo Nikiho, to určitě neni špatnej pilot (ani průměrnej)...
Fast17 - Něco na té váze určitě je, ale oni na Ducati mají problém se zahřátím kol. i když jsou všichni o dost těžší jako byl Stoner! Jak ten to při své malé váze zahřál? Také není jasné, proč, když mají už všichni podvozek stejný jako Japonci? Jestli to ovšem není Rossíkova výmluva, dříve říkal, že jeho zápěstí je na jedno kolo o půl vteřiny rychlejší, než mají ostatní! Teď se zdá, že se mu to zápěstí o vteřinu zpomalilo!
a poslední věc k rozložení váhy - třeba Stoner byl kvůli svojí postavě "vhodnější" jezdec na Duc než ostatní. Protože je malej a lehkej a třeba byla jeho váha ta poslední únosná pro dobrý ovládání toho biku. Nedělal sem si průzkum, ale nejsou všichni, co na tom teď jezděj větší a těžší? A jestli mi tu někdo bude tvrdit, že to nemá vliv, tak to ať ani nezkouší
a přidávam se k tomu co tu bylo napsaný níž - zásluhy a úcta se budou řešit v důchodu u piva. Tyhle dvě věci nikdy závod nevyhrály. Ukazujou trochu na schopnosti, který byly, ale nikde neni napsaný, že situace trvá... Je potřeba stále znovu dokazovat, že JSI nejlepší i když všichni vědí, že jsi BÝVAL nejlepší. Sport je krutej , ale tohle je tom to co člověka znovu žene. Nebo si tu někdo myslí něco jinýho?
ale my už sme to vlastně rozebírali, viď no sem na ně zvědavej. Vidim to tak, že letos zase žádná sláva až do konce, a opět vkládám důvěru v zimní přípravu, kdy už snad kápnou na to, jak to zařídit, aby jim to jelo o sekundu rychlejc... Jim fandim jako vzteklej, to mi věřte...
Jinak, co se te technicke debaty tyce, tak te nikdo nerozseka. Protoze jsou to nesmysly, ktere se ani neoplati cist. Resis veci o kterych nemas ani paru.
God: Minule ses prerek a uz to nezatluces. S holkama mas problem. To kluci obcas ve tvem veku mivaji, jestli v tom teda neni neco jineho . Ale nemel by jsi uz za ty neustale urazky dostat ban? Funguje to tady vubec?
aby to neznělo špatně - už bych jim přál, aby na to přišli a některej z jejich jezdců začal zatápět těm nahoře (pravidelně, samozřejmě). Ale vzhledem k tomu, že na tom jezdí víc lidí, dokonce i na dvou různých řešeních a nikdo neni schopen s tim cokoliv udělat (protože v jednom Akro rozhodně pravdu má - 6 místo pro tovární mašinu je vlastně stejný jako poslední) tak to prostě musí bejt v motorce. Ty co na ní jezdí nejsou žádný vořezávátka, každej má jinej styl a stejně to nepomáhá - závoděj vlastně nejvíc mezi sebou. Takže viník je jasnej - stroj (aspoň pro mě teda samozřejmě)
jojo moje slova... Je mi jasný, že Ducatisti to budou bránit a kvalita koncepce l-twinu se myslim v plný parádě ukazuje ve wsbk, ale tady je to jiný a fyziku nevochčiješ
No ono jestli taky není ten problém že ten motor byl od začátku jako dvouvál vyvýjenej a pak to spastili ve stejné nebo teda podobné koncepci na čtyřvál!!!A co je dobrý nebo dokonce výborný u dvoválu nemusí být vůbec dobrý pro čtyřválec!!!Ale je to jen můj názor aby se zase někdo tady nedurdil!!!Já vím že Duc. je malá továrna,ale možná to nějakej ten vývoj čtyřválce chtělo ne jen zpakostit z dvouválu čtyřvál!!!
god: no hlavně to neni L-twin, ale v4ka 90stupňů a to co píšeš sem psal už dřív - prostě ten způsob zástavby v rámu je jinej než u těch co úspěch měli i když měli v4 90st. Ono i pár stupňů mensí otevření a třeba pootočení motoru dopředu může znamenat velký kouzlo (myslim já) takže s tebou naprosto souhlasim. Spíš se divim, že už to neudělali dřív. Ale holt sou tvrdohlaví a věří svojí koncepci...
Rossi si jen vydupal že bude mít na své M1 Bridgestony a vznikla ta známá přepážka mezi Lorenzem a Rossim,která se pak omílala v úplně jinejch souvislostech,ale Rossi neprosadil jednotné pneu to z něho děláte boha vy!!!Rossi si jen vydupal že u tovární Yamahy jezdil jeden na Michelinech a druhej na Bridgestonech!!!
jasně, a slunce se taky začne točit na druhou stranu, když Rossi řekne... Přeceňujete jeho vliv, to je celý
9ti násobný vyvíječ, co má nejvíc fanoušků, a proto je nejlepší jezdec, že Foxxi
1100Virago: je to tak. Když Kawasaki a Ducati (Capirossi, Stoner) vyvíjeli Bridgestony, a měli s nima velké problémy (dokonce havárie kvůli prasklé pneu), nikdo ani nepípl. Jak ale začaly Bridgestony fungovat, začal Rossi ječet o nutnosti změny pravidel. Úplně stejně jako dnes.
Pokud dneska Bridgestony nefungují, kdo pak asi za to může??? Kdopak je hlavním poradcem Bridgestonu pro vývoj...??? Ano, no jistě, 9ti násobný vyvíječ...
virago-taky pravda, určitě sou tam i tyhle hlediska, to nepopírám. Akorát si nejsem jistej, jestli nebyla potíž spíš v tom, co chtěli ty výrobci pneu. Jestli neměli protichůdný požadavky, takže promotér prostě zvolil "menší zlo" aby mu neodešel ten "důležitější"... třeba
Fast17: "proč musíš na Duc dělat tyhle věci, aby fungovala jako ty ostatní?" - protože vymysleli zvěrstvo zvané "jednotné pneu", čímý zabránili, aby Ducati mohla používat odlišné pneumatiky, které s ní fungovaly. Dokud vyhrávaly Hondy a Yamahy s Michelinama a ostatní se s nedodělanými Bridgestony nebo Dunlopkami plácali v druhé půlce startovního pole, nikomu to nevadilo. Pak se jeden rok karta obrátila a Bridge získaly nad Michelinama náskok a hned se to řešilo silou pomocí úpravy pravidel.
Nejde to NIKOMU na Ducati už hodně dlouho...
jasně, došli sme k tomu, co víme - Stoner je vyjímečnej jezdec. Ale proč musíš na Duc dělat tyhle věci, aby fungovala jako ty ostatní? něco je tam špatně, bez výmluv. a nejde jen o Rossiho, ale o všechny na Ducati. Je prostě potřeba, udělat z ní "normální" mašinu, aby se na ní dalo jezdit "normálně" (čti rychle) a nemusel si dělat tyhle vopičárny, který ve výsledku vedou k tomu, že si víc na zemi než v sedle, když teda nechceš dojíždět 6-9... A opakuju ještě jednou - teď se vůbec nebavíme o Rossim
Klucí, přesně jak všichni říkáte, Vale Gooo!!! Fandit kuwa jako sviň s musí...
SPV: Twl to je jako nějaká výmluva, že má Vale pořád spoustu fandů? No to si děláš kozy snad ne? Nezlob se na mě, ale vy hnědky už jste víc mimo, jak Rossiho fanaticííí... Ty perlo
1100VIRAGO - Přesně!
Podle dat zatěžoval a tím zahříval Stoner přední gumu tím, že přibržďoval zadek a tím nutil motorku "čapnout" a tlačit na přední kolo. Právě tahle unikátní schopnost mu dovolila být na Ducati konkurenceschopný, ale nikdo jiný to nedokázal napododobit.
Stále dokola hledání výmluv, proč to Rossimu nejede...?
Argumenty jako nevhodnost L-Twinu, a že má Rossi stejně nejvíc fanoušků jsou opravdové perly!
god: Vale toho nakecal, že to co si Akro pamatuje je jenom slabej odvar kecání a blbinky, to mu vždycky šlo...
akro - ohledně toho podvozku bych zas takovej optimista nebyl. Jo je hliníkovej, ale pořád nevypadá jako ty druhý. A potíže se zahřátím - zatim sem čet o přilnavosti předního kola a rozcupovaný zadní pneumatice - to klidně může bejt tim, že na předku je váhy moc a zadek moc zaměstnává motor, kterej má výkonu až moc. Třeba. A Valeho kecy z dřívějška bych do toho netahal, poďme řešit třeba Barberu proč jemu to nejede... nebo Nikiho, to určitě neni špatnej pilot (ani průměrnej)...
Neříkal náhodou Gabarini o Stonerovi že jeho zápěstí je lepší jak software???Když tak mi hoď odkaz kde to Vale říka o svém zápěstí díky.
Fast17 - Něco na té váze určitě je, ale oni na Ducati mají problém se zahřátím kol. i když jsou všichni o dost těžší jako byl Stoner! Jak ten to při své malé váze zahřál? Také není jasné, proč, když mají už všichni podvozek stejný jako Japonci? Jestli to ovšem není Rossíkova výmluva, dříve říkal, že jeho zápěstí je na jedno kolo o půl vteřiny rychlejší, než mají ostatní! Teď se zdá, že se mu to zápěstí o vteřinu zpomalilo!
a poslední věc k rozložení váhy - třeba Stoner byl kvůli svojí postavě "vhodnější" jezdec na Duc než ostatní. Protože je malej a lehkej a třeba byla jeho váha ta poslední únosná pro dobrý ovládání toho biku. Nedělal sem si průzkum, ale nejsou všichni, co na tom teď jezděj větší a těžší? A jestli mi tu někdo bude tvrdit, že to nemá vliv, tak to ať ani nezkouší
a přidávam se k tomu co tu bylo napsaný níž - zásluhy a úcta se budou řešit v důchodu u piva. Tyhle dvě věci nikdy závod nevyhrály. Ukazujou trochu na schopnosti, který byly, ale nikde neni napsaný, že situace trvá... Je potřeba stále znovu dokazovat, že JSI nejlepší i když všichni vědí, že jsi BÝVAL nejlepší. Sport je krutej , ale tohle je tom to co člověka znovu žene. Nebo si tu někdo myslí něco jinýho?
ale my už sme to vlastně rozebírali, viď no sem na ně zvědavej. Vidim to tak, že letos zase žádná sláva až do konce, a opět vkládám důvěru v zimní přípravu, kdy už snad kápnou na to, jak to zařídit, aby jim to jelo o sekundu rychlejc... Jim fandim jako vzteklej, to mi věřte...
evo - hlavně že ty se vyznáš experte
Jinak, co se te technicke debaty tyce, tak te nikdo nerozseka. Protoze jsou to nesmysly, ktere se ani neoplati cist. Resis veci o kterych nemas ani paru.
God: Minule ses prerek a uz to nezatluces. S holkama mas problem. To kluci obcas ve tvem veku mivaji, jestli v tom teda neni neco jineho . Ale nemel by jsi uz za ty neustale urazky dostat ban? Funguje to tady vubec?
a pro Akra - Stoner by na tom možná jezdil nahoře, ale to problém továrny, co dělá neposlušný nářadí neřeší. To jen pro úplnost
aby to neznělo špatně - už bych jim přál, aby na to přišli a některej z jejich jezdců začal zatápět těm nahoře (pravidelně, samozřejmě). Ale vzhledem k tomu, že na tom jezdí víc lidí, dokonce i na dvou různých řešeních a nikdo neni schopen s tim cokoliv udělat (protože v jednom Akro rozhodně pravdu má - 6 místo pro tovární mašinu je vlastně stejný jako poslední) tak to prostě musí bejt v motorce. Ty co na ní jezdí nejsou žádný vořezávátka, každej má jinej styl a stejně to nepomáhá - závoděj vlastně nejvíc mezi sebou. Takže viník je jasnej - stroj (aspoň pro mě teda samozřejmě)
Fast17: Teď nás tady rozsekají
jojo moje slova... Je mi jasný, že Ducatisti to budou bránit a kvalita koncepce l-twinu se myslim v plný parádě ukazuje ve wsbk, ale tady je to jiný a fyziku nevochčiješ
No ono jestli taky není ten problém že ten motor byl od začátku jako dvouvál vyvýjenej a pak to spastili ve stejné nebo teda podobné koncepci na čtyřvál!!!A co je dobrý nebo dokonce výborný u dvoválu nemusí být vůbec dobrý pro čtyřválec!!!Ale je to jen můj názor aby se zase někdo tady nedurdil!!!Já vím že Duc. je malá továrna,ale možná to nějakej ten vývoj čtyřválce chtělo ne jen zpakostit z dvouválu čtyřvál!!!
Jo jasně L-twin je dvouvál
god: no hlavně to neni L-twin, ale v4ka 90stupňů a to co píšeš sem psal už dřív - prostě ten způsob zástavby v rámu je jinej než u těch co úspěch měli i když měli v4 90st. Ono i pár stupňů mensí otevření a třeba pootočení motoru dopředu může znamenat velký kouzlo (myslim já) takže s tebou naprosto souhlasim. Spíš se divim, že už to neudělali dřív. Ale holt sou tvrdohlaví a věří svojí koncepci...
*splněnej sen Valeho