Rossi zahájí sezonu s M1, která má blíž k modelu 2015

Tovární tým Yamahy dokončil druhou sérii předsezonního testování. Jezdci Jorge Lorenzo a Valentino Rossi pracovali na elektronice, pneumatikách a také rozhodovali o specifikaci litrového prototypu M1 s níž nastoupí do letošní sezony. V pátek byl Valentino Rossi s časem 1'29,435 sekundy pátý v pořadí, Jorge Lorenzo devátý s kolem za 1'29,760 sekundy. Většina členů týmu teď zamíří zpátky do Evropy, technici Yamahy pokračují do Japonska, kde připraví stroje pro závěrečný test v Kataru a následnou úvodní Grand Prix.

Rossi zahájí sezonu s M1, která má blíž k modelu 2015

Ital Valentino Rossi zvládl poslední den zajet 56 kol a na nejlepší čas ztratil necelé tři desetiny. V Kombinaci časů všech tří dnů na Phillip Islandu je italský závodník šestý v pořadí. „Bohužel ani dnes nebyly podmínky nijak zvlášť fantastické,“ řekl. „Nakonec jsme měli jen jeden dobrý den a ten byl včera, každopádně pořád lepší než nic. Dnes jsme pokračovali v práci a zejména srovnávali dvě různé motorky a myslím, že použijeme motorku, která má blíž k loňskému modelu.“
 

„Byl to pozitivní test, především pak včera, ale dnes také. S motorkou se cítím dobře, to samé s pneumatikami a rychlost nemám vůbec špatnou, takže jsem celkem spokojený,“ dodal devítinásobný světový šampion.

Španěl Jorge Lorenzo byl jedním z prvních, kdo dnes ráno vyjel na dráhu. S týmem dokončovali seznam zkoušek, nicméně útok na nejlepší čas jim v závěru dne nakonec nevyšel. Naopak, Lorenzo skončil na zemi a test předčasně ukončil. „Ráno jsme neměli příliš velký prostor k testování a dnešní čas jsem zajel dopoledne na zadní pneumatice, která už měla čtyřiadvacet kol,“ uvedl Španěl.

„Jezdil jsem na starších pneumatikách celý den, protože jsme měli už jen jednu novou. Když dráha nakonec oschla a nastal čas novou zadní gumu vyzkoušet, abych si zlepšil výsledný čas, tak havaroval Laverty a já to musel zrušit. Pak jsem se rozhodl, že pojedu simulaci závodu, ale hned v prvním kole jsem spadl, protože dráha byla velmi studená.“

„V průběhu dne došlo ke spoustě pádů. Byl jsem až příliš horlivý, brzdil moc intenzivně vzhledem k přilnavosti přední pneumatiky a spadl, takže jsem tím test ukončil a pojedu domů. Test v Sepangu byl pro nás přímo neuvěřitelný. Tady se to kompletně změnilo, protože uspořádání dráhy je opačné. Uvidíme jak to bude vypadat v Kataru.“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist