Rossi ukončil test v Misanu, Hayden se uzdravuje dle plánu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Eso_Rimmer (383) napsal 01.09.2012 v 20:20+1

SPV: ty tvoje vecne ubrecene prispevky jsou zajimave asi jako posedme precteny nedelni Blesk.

Carom (185) napsal 31.08.2012 v 22:08

Pro ty, co nechápou psaný text a neudrží informace, znova po lopatě : ducati v závodech dosud první rám (honda ač to potřebuje zřetelně méně, tak rámů v letošní sezoně již několik). Nelze vyhrávat na první evoluční variantě rámu. To nejde nikde ve vesmíru. Ducati dosud pořád původní motor "L". Ducati, když chtěla nasadit při minulých testech novou elektroniku, tak selhala. Ducati posunula informační panel blíž k jezdci, se divím, že jen toto nenechalo ostatní o kolo zpět.
SPV: tohle stálo stovky milionů EUR? Nějakej seriozní zdroj?
fantom40: určitě se vrátěj k rámmotoru, jasně, ti jsou rádi, že byli donuceni se toho zbavit.

Evo (411) napsal 31.08.2012 v 21:38-6

Rossi je bridil. To snad vsichni vidi.

Filtr#21 (7) napsal 31.08.2012 v 12:20

afro-r1: Teď už tomu rozumím zase o něco více, díky za vysvětlení. Nicméně tedy Ducati nechápu, Burgess prokazatelně v nedávné historii (Honda, Yamaha) věděl co a jak s motorkou a uměl si to s Rossim vysvětlit - což je základ. No a když už je oba angažovali, měli je nechat dělat co umějí. No, ale to už je diskuse nad rozlitým mlékem a stejně tu zas jen spekulujeme.

tyaelk (12) napsal 31.08.2012 v 10:59+3

Zazi: super!!

Zazi (1006) napsal 31.08.2012 v 09:33+5

Od dnešního dne můžete hodnotit kvalitu komentářů. Pouhým kliknutím dáte najevo, zda souhlasíte či nesouhlasíte s obsahem uvedeného komentáře. Děkuji Mirovi z m.cz za zavedení této funkcionality, která nám ukáže, nakolik se čtenáři ztotožňují s některými postoji ostatních uživatelů.

afro-r1 (513) napsal 31.08.2012 v 09:32+2

Filtr: Presna cisla napsat nemohu, protoze si je nepamatuji a hledat clanek ve kterem byla cisla pred pul rokem zminena nebudu. Dulezita byla (pro me) informace o pomeru techto hodnot.
Jinak ma odpoved smerovala k otazce, zda k tomu Burgese pustili nebo ne a jak je i z prispevku od God zrejme, tak (ve skutecnosti, ne medialne) moc moznosti ke zmenam nedostal.
Informaci je vsude spousta. Clovek ale musi hledat mimo cesky dolicek a "cist" i informace mezi radky.

(viz napr. spojitost mezi vystoupenim Suzuki z MGP a zpetny odkup podilu sve automobilove divize od VW..)

AKRO (-498) napsal 31.08.2012 v 00:47-6+1

Smen - zajímavá úvaha!

smen (46) napsal 30.08.2012 v 20:52-9+1

Taková doba,tolik lidí okolo,takovejch peněz a neni boha aby to jelo.že ono to nakonec bude těma rukama toho šklebícího se kloučka

Filtr#21 (7) napsal 30.08.2012 v 20:38+1

God : Dobře ty ! Jsem zase o něco chytřejší

God (975) napsal 30.08.2012 v 17:06+1

Testovat v sezóně se už zase může jen si musí vybrat okruh a je to omezené počtem pneumatik!!!Teď v Misánu má Ducati taky soukromí test!Ty rámy Hondy byly tři 100%

Filtr#21 (7) napsal 30.08.2012 v 16:56

God - děkuji za upřesnění, rád diskutuji nad konkrétními daty. Ještě mi od znalce afro-r1 chybí ta čísla ohledně rozpočtů, nicméně mám obavu, že mi je nedodá, protože tato čísla nikdo oficiálně neuvádí. Anebo...?
Ale teď vážně - nejsem si jistej těma čtyřma rámama Hondy, vibrace určitě neřeší jen touto cestou, navíc, kdy by to testovali, vždyť testovat se dneska, vyjma pár oficiálních termínů, vůbec v sezoně nesmí.

God (975) napsal 30.08.2012 v 16:39

A hlavně Ducati nemá narozdíl od japonců s hliníkovým rámem zkušenosti tento je jejich první v Misanu pojede Vale s druhým a novou kyvkou

God (975) napsal 30.08.2012 v 16:35-3

Rám má Ducati první teď v Misanu Vale testoval druhej kolik rámů dělá Yamaha nevím,ale Honda zkouší už asi čtvrtej snaží se odstranit vibrace předního kola!!!Navíc od Laguny jede Pedro komplet motorku pro příští rok Casey jen novej motor.Ještě poměrně nedávno psal Jeremy že jediný co mají od nového roku jsou čtyři šrouby a jeden drobný díl!!!Takže ne 32 evoluce šasi jak tady veřejnost mystifikuje Abája starší!!!

Filtr#21 (7) napsal 30.08.2012 v 16:22

afro-r1 : No tak to mi prosím vysvětli - kolik, že to bylo letos testovaných rámů od Ducati a kolik od Hondy/Yamahy ? No a ještě by mě opravdu, ale opravdu moc zajímalo jaký je rozdíl v sezonních rozpočtech mezi Ducati a Hondou/Yamahou. Zkus být prosím konkrétní, očividně ta čísla znáš a já chci být také přesně informovaný, protože až dosud jsem si myslel, že nejvíce mění rámy během sezony právě Ducati, a že Ducati má přinejmenším srovnatelný rozpočet s japonci. Ale jak říkám, konkrétní čísla neznám a moc rád se je dozvím. Díky !!

God (975) napsal 30.08.2012 v 15:42

Kubát:Ale už třetí sezónu tyhle litry jsou pořád o dost "mladší"

4star (219) napsal 30.08.2012 v 15:13+2

ing. SVP

Kubát (1404) napsal 30.08.2012 v 14:39

nutno podotknout, že v roce 2010 byly motogp 800ccm

God (975) napsal 30.08.2012 v 13:29

Teď jenom vyvstali na povrch všechny věci jak to u Ducati chodí!!!Řekl to Loris řekl to vlastně i Casey a odešel!!!
Ale nejspíš i zato že Ducati neposlouchala ani Lorise a Caseho může Rossi už se tady hergot všichni vzpamatujte!!!
Ducati je plečka a rychleji se i z opice vyvinul člověk než vyvine něco Ducati!!!

ChenziiR1 (158) napsal 30.08.2012 v 13:22+1

to Fantom40:
A Rossi s letošními úpravami čas 1:34,6
Chyba je v oku ,nejspíš...

SPV (816) napsal 30.08.2012 v 13:18+1

i

SPV (816) napsal 30.08.2012 v 13:17-7+1

A jé, Rossi má zase pozitivní pocity . Ale po závodě zase řekne, že Inženýři a celá Ducati je banda ňoumů, že mu vyrobily špatný rám... Jak může vyvíjet někdo, kdo nepozná ani rozdíl mezi dobrým a špatným dílem...

2 roky vývoje toho nejlepšího vyvíječe, nejlepšího jezdce planety, investované stovky milionů EUR, ale zhoršili se o 0,3s... To pak není divu, že se MotoGP prodražuje... Divím se vedení Ducati, že ze sebe nechají takhle dělat blbce?!?!?

God (975) napsal 30.08.2012 v 13:09-4+4

Ducati čeká na vás ubožáci až jim chytráci od klávesnice postaví bajk

pasolini (260) napsal 30.08.2012 v 12:15-1+1

Zajímává informace je, že svůj nej čas na Ducati zajel Stoner ve 2010 a ne 2007. Podle některých znalců tady už v roce 2010 přece byla Ducati šrot a Stonerem zavedena na špatnou kolej.

Fantom40 (320) napsal 30.08.2012 v 11:37-2+3

Nějak to nechápu. Stoner zajel v r.2010 čas 1:34:3... A Rossi s letošními úpravami čas 1:36:1... sakra kde je chyba? Není lepší se vratit úplně na začátek???

afro-r1 (513) napsal 30.08.2012 v 11:21

Filtr: Mezi chtit a dostat je tady trochu rozdil. Ducati je mala firma a prostredky do zavodeni ma radove nizsi nez Yamaha nebo Honda. Staci srovnat kolik ramu uz letos otestovala Honda a kolik Ducati...
Tudiz zakladat nazor na vyvoj motocyklu (jako nekteri) pouze na oficialnim vyroku "se intenzivne pracuje" je prinejmensim malinko nepresne..

Ogg (387) napsal 30.08.2012 v 11:20+2

Tak Grand Prix úspěšně za sebou, doufám, že jste se na nás moc nezlobili, ale my za červené vlajky opravdu nemohli. O tom rozhoduje ředitelství. Tak snad nám ta cena IRTA opět přilehne k nohám za nejlepší Grand Prix roku, co myslíte?
Každé rano, jsem se před šichtou stavil na týmovou poradu k restauraci za vrátnicí a koho tam nevídím. Honzík (hlasatel) a pan Redaktor! A spolu s něma nějací mladí hoši!
A jak tam tak sedíme na poradě, tak najednou slyším jak pan Redaktor říká, aby si ten jeden sedl k nám. Že tam má sedět. To jsem moc nepochopil pane Redaktore?
Mám dotaz na Honzíka, možná už to bylo někde zméněno, ale proč po startu komentuje první kolo německý pan Hlasatel? Vždyť první kolo je to nejdůležitější a je to GP ČR takže by mělo být komentováno česky a pak možná v pauze říct pořadí v německém jazyce. Děkuji za vysvětlení.

Jinak, na pondělních testech byl celkem klid, krásná Lorenzova yamaha v černých barvách - tedy model 2013 - byl na stadioně krásně vidět. Na pitlane jsem se dostal během polední pauzy, ale garáže byly krom Colina zavřené! Inu, na fotkach zahr. portálů jsem ale zahlédl krásné fotky ale diváci nic moc! Jen samí novináři!
Tak sezona pomalu za námi, dva největší podniky odjeté, nezbývá, než se těšit na další rok. K tomu ale bude potřeba, doplatit druhou půlku zalistovacího poplatku za letošní GP a uhradit v příštím roce první část zalistovacího poplatku na další rok GP. Navíc, přšítí rok končí AMD smlouva s Dornou, takže se bude určitě hojně vyjednávat na další roky. Takové info přímo z Hradu

A poslední téma je transparent pana Josefa58. Na foru jsem zahlídl fotky tvorby a hned jsem jej na Céčku v pátek viděl! A ty podpisy! Kdybych dosáhl, tak bych se tam pod Oggem taky podepsal! Moc dobrá práce týmu Otec & Syn v podání Josef58 & Jan26! Dokonce jsem viděl, že potkali pana Ezpeletu a mají hezkou fotku. To by bylo něco pro AKRA

Howgh.

zilvarcz (2) napsal 30.08.2012 v 10:33

Zdravím! Jen poznámka nebo upřesnění, fotky s Rossim u tohoto článku jsou už ze zmiňovaného Mugella, tj. z 15.7. . Mějte se, Pavel

Filtr#21 (7) napsal 30.08.2012 v 10:28

Myslim, že ta motorka stála za houby už když k Ducati přišel. Taky by mě zajímalo, kam se podělo kouzlo Jeremyho. Že by ho k tomu pořádně nepustili ?

Pawka (79) napsal 30.08.2012 v 10:19

az bude novy motor budou lepsi vysledky. 30 koni

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist