Rossi nejrychlejší, Lorenzo až sedmý

Poslední třídenní test předsezonní přípravy královské kubatury v Malajsii ukončil na špici výsledkové listiny Valentino Rossi, jenž zajel nejrychlejší kolo časem 1´59,999 sekundy a byl jedním ze dvou jezdců, jenž překonali hranici dvou minut. Jorge Lorenzo zaznamenal drobné zlepšení sedmým časem 2´00,619 sekundy.

Rossi nejrychlejší, Lorenzo až sedmý
Ital Valentino Rossi nastavil své maximum už ve třináctém měřeném kole a k testu v Malajsii blíže uvedl: „Především jsem moc rád, protože jsem na první pozici s velmi dobrým časem na kolo. Být jedním ze dvou jezdců s časem pod dvě minuty je pozitivní. Obzvlášť, když jsme tu na pneumatikách 2014 naposledy zkoušeli atakovat čas a to jsem byl víc jak o sekundu pomalejší než dnes. V tomto testu jsem byl pokaždé nahoře a vybojovat první pozici je určitě dobré.“
„Máme ještě nějaké problémy, když bylo velké horko při delším výjezdu na nových pneumatikách, takže na tom ještě musíme zapracovat, ale jinak se nám od prvního testu podařilo udělat dobrý pokrok,“
pokračoval Rossi a závěrem dodal: „Další test na Phillip Islandu bude velmi důležitý pro zjištění, zda se také tam o tolik zlepšíme, jak se nám to podařilo tady, protože jsem o víc jak sekundu rychlejší než loni ve druhém testu.“

Španěl Jorge Lorenzo neměl nejlepší týden, protože stav kolem nových pneumatik továrního jezdce Yamahy vůbec netěší. Nějaká zlepšení v pátek s týmem zaznamenali, ale 100% to není. Test rodák z Mallorky komentoval slovy.: „Podařilo se nám najít lepší řešení pro zlepšení situace v rámci adaptace pneumatik. Pneumatiky jsou na okrajích mnohem tvrdší. Na dráze s takovým povrchem, který je velmi kluzký, a není stejný jako například na Phillip Islandu nebo Mugellu, je pro nás nemožné, abychom byli konkurenceschopní.“
„Tato pneumatika je mnohem horší pro Yamahu a lepší pro Hondu,“
pokračoval Jorge Lorenzo. „Naše motorka je konkurenceschopná, ale s pneumatikou máme problémy. Zkoušeli jsme simulaci závodu, ale s každým dalším kolem to bylo horší a horší. Na okraji pneumatiky je problém s chybějící přilnavostí, ale také to podkluzuje při zvedání motorky. Pocit jde zlepšit větší přilnavostí, ale když se pneumatika začíná opotřebovávat, problémy jsou horší a horší.“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 2.60
Známkováno: 5x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist