Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jako "staré chlap" ´su rád,že tato debata o OKRUHOVÉM spor-
tu MOTOCYKLů(!!)je tak zapálená a pokusím se na "rozbouřené vody nalít trochu oleje". Ale kdoví,třeba "rozpoutám" jinou,
další,debatu - tentokrát o jezdcích současnosti a minulosti
(500ccm,WSBK,MotoGP).
Dovolím si parafrázovat velice zdařilý článeček z ČMN,který
nebyl autorizován a tak se snad nedopustím nějaké"nelegál-
nosti" :
"tatík" Troy Bayliss získal tři tituly WSBK na TŘECH(!) roz-
dílných typech Dukny(jestli teď ale "nelezu"někam,kam bych
vůbec neměl - ˇdyž ´su přes ty dvoutakty Suzuki...!! ).
A nestěžoval si na žádnou z nich - a že to byly ´bestie´ !
Britské "rozparovač" Carl Fogarty,když předtím závodil snad
na všem možným (začínal na produkční Yamaze RD250/350 spolu
s "Hizzym" Hislopem...), byl mistrem superbajků ČTYŘIKRÁT
a prý se k "916" vyjadřoval dokonce sprostě když na ní začí-
nal závodit. Na této, z dnešních hledisek NAPROSTO NEVYCHY-
TANÉ Dukně vyhrál svůj první závod, první ´mistrák´WSBK 1994
a stal se na ní mistrem světa 1994 (a pak ještě třikrát).
"Nemůžu si pomoct",ale tehdejší jezdci ("australskej tatík"
Bayliss především!)se prostě těm strojům přizpůsobovali -
někdo víc, někdo míň a nic jinýho jim ani nezbývalo. I tehdy
byli "u dveří týmů"(hlavně fabrických)mnozí další .
A abych se na závěr vyjádřil jako "ten správnej"konzervati-
vec - dnes se staví závoďáky (dnešním)"hvězdám" na míru,
když se "hvězdy" v týmu vystřídají tak nanovo, pak se změní
kubatura (500/990/800/1000) a jsme zase na začátku ...
Každopádně ale "NEJVĚTŠÍ GENIALITA" Dorny se projevila tím,
že "zavedla" PROTOTYPY a teĎ brečí,že je "to" (třída MotoGP)
moc drahý ...
Už je to tu zase: až Rossi bude mít japonce, opět vyhraje..
Když měl japonce, tak Rossiti říkali, že vyhraje i na Duce.
Na to už snad není ani co říct.
Akro:jakou motorku o tridu lepsi??? co to placas proboha??? zacinas prehanet,za chvili reknes ze jezdil na lepsi benzin nez ostatni to ze mu to ted nejde je fakt,proste Stoner asi jedinej s ni umel,to je fakt,Vale proste potrebuje koncept Japonce. Kdyz uz ne titul tak ma porad na to na Japonci vyhrat zavod a dat podia,dukna mu proste nesedi a jestli z ni neudelaji japonca tak u nich dlouho asi nebude
Akro: stonerovi to slo na ducati hlavne proto, ze jako jedinej vedel jak nastavit plyn aby byl v idealnim pomeru k trakci, hayden tohle neumi a neumel... tohle know-how si stoner odnesl do hondy, kde jako prvni co udelal bylo ze rekl mechanikum aby se pokusili vypnout TC, coz neslo, cili ji aspon preprogramovali na minimalni zaber...
jeste hur je natom rossi kterej je diky tomu bezzubej uplne a snazi se vytvorit svuj zaklad z poznatku z predeslich angazma, a skloubit ho s charakterem dukny
Haydenfan - Sice styly mají jiné, ale jezdí to stejně rychle! Jinak mám pocit, že Rossi měl touto dobou loni ještě větší zásek než má dnes! Nenapadlo tě, že to zase nemusí být jen v motorce? Proč to šlo na Ducati Stonerovi?
ducati neni styl na kterej je vale zvyklej, 500, 1000 i 800 cc tituly ziskal vsechny na japoncich, potom prejde pri velke slave na masinu bez ramu atd atd, pro techniky to musi byt strasny peklo, pro fachmany v tovarne taky... vsichni si rikaj co ted? ...
tady ty reci ze rossi je stejnej jezdec jako hayden atd... to je samozrejme nesmysl jednak jezdeckyma stylama ktery jezdi, jednak tim ze hayden nema moc koule na predjizdeni, kdezto rossi je bojovnik... ted v sezone maji oba stejny OBROVSKY ztraty na vedouci jezdce, ani hayden ani rossi minuly rok takovy ztraty nemeli, to znamena ze motorka je skutecne ve srackach... bolonske spagety proste musi dat hlavy dohromady, otevrit srajtofli, vysypat drobaky a pristoupit k RAZANTNIM zmenam, hop nebo trop...
Josef58 - Ono si v MGP ani při přestupu na jinou značku není moc co zvykat! Velký rozdíl mezi těmito stroji zase tak není, stačí pár testů, pár desítek kol a není co řešit. To jenom Rossíci zase hledají důvod proč to Valemu nejede! Já se jim ani nedivím, přece takový jezdec a technik, který okamžitě pozná, co je pro motorku nejlepší a...!
Taky nechápu, proč se tady pořád píše o nějakém půlročním zvykání na bajk stejné kategorie Kor pro takové hvězdice
Markéš, toho jsem tipl na mistra schválně, páč věřím, že dobrému jezdci nedělá problém přejít z dvoudobého jednoválce na 5x objemovější 4dobý 4válec Přestup na jiný bajk v motogp se s tím nadá absolutně srovnát
Jinak ještě k těm dohadům sedne poprvé na motorku a vyhraje: Ano, Stoner sednul na Ducati a hned první závod vyhrál a to samá letos zopakoval i u Hondy! Ale i Rossi v roce 2004 sednul poprvé na Yamahu a hned vyhrál první závod! O zvykání na motorku a o tom, jestli na to někdo potřebuje rok nebo dva, to asi nebude!
A ta Ducna byla neklidna skoro stejne jak za Stonera. Jeste i komentator Bursa si delal prdel, ze Loris ma prezdivku Bufallo Bil, protoze dava furt plny kotel. Cim to je, ze mu to pak v 800 tolik neslo?
Vcera jsem nahodne objevil par nahranych DVD sezony 2006. Mel jsem je pucene a zapomnel je vratit. Vse napravim . Zkouknul jsem zavod v Japonsku. A nestacil se divit. Sakra , vzdyt ja ted Lorise beru jako " odpad" a on jim to tehdy vsem natrel .
ChenziiR1 - No ta Yamaha z roku 2004 byla nejlepší jen o kousek, ale stačilo to, 2005 už byla lepší, 2006 byla stejná jako Haydenova Honda a byli vyrovnaní, ale nakonec vyhrál Hayden! 2007 nestačil Rossi na Stonera a jeho poskakující a nesedící Ducati!
AKRO:Ano,Yamaha M1 byla od roku 2003 do roku 2007 o třídu lepší motorka a taky Michelin dělal pneu z sobotních dat jen a pouze pro Rossiho a nikoho jiného.ANO,spi sledce
PityGPX 11:54:co to zase kydáš ty "odborníku" Na který? motorce ušitý pro Rossiho jezdí Hayden?Na GP 11 na které se nic podle Rossiho neupravovalo nebo na GP 11.1 na které Hayden jěště nejel ani jeden závod???
Machi3 - Nikdo tady přece nikoho nesoudí! Je jen dobře, že se Rossiho umění bez nejlepší motorky u Ducati ukázalo konečně v pravém světle! Je to vynikající jezdec na úrovni Haydena! Nic víc a nic míň!
No ale objemy se nemění kvlůi jezdci ale to zavedla MSMA pravidla...
Jako "staré chlap" ´su rád,že tato debata o OKRUHOVÉM spor-
tu MOTOCYKLů(!!)je tak zapálená a pokusím se na "rozbouřené vody nalít trochu oleje". Ale kdoví,třeba "rozpoutám" jinou,
další,debatu - tentokrát o jezdcích současnosti a minulosti
(500ccm,WSBK,MotoGP).
Dovolím si parafrázovat velice zdařilý článeček z ČMN,který
nebyl autorizován a tak se snad nedopustím nějaké"nelegál-
nosti" :
"tatík" Troy Bayliss získal tři tituly WSBK na TŘECH(!) roz-
dílných typech Dukny(jestli teď ale "nelezu"někam,kam bych
vůbec neměl - ˇdyž ´su přes ty dvoutakty Suzuki...!! ).
A nestěžoval si na žádnou z nich - a že to byly ´bestie´ !
Britské "rozparovač" Carl Fogarty,když předtím závodil snad
na všem možným (začínal na produkční Yamaze RD250/350 spolu
s "Hizzym" Hislopem...), byl mistrem superbajků ČTYŘIKRÁT
a prý se k "916" vyjadřoval dokonce sprostě když na ní začí-
nal závodit. Na této, z dnešních hledisek NAPROSTO NEVYCHY-
TANÉ Dukně vyhrál svůj první závod, první ´mistrák´WSBK 1994
a stal se na ní mistrem světa 1994 (a pak ještě třikrát).
"Nemůžu si pomoct",ale tehdejší jezdci ("australskej tatík"
Bayliss především!)se prostě těm strojům přizpůsobovali -
někdo víc, někdo míň a nic jinýho jim ani nezbývalo. I tehdy
byli "u dveří týmů"(hlavně fabrických)mnozí další .
A abych se na závěr vyjádřil jako "ten správnej"konzervati-
vec - dnes se staví závoďáky (dnešním)"hvězdám" na míru,
když se "hvězdy" v týmu vystřídají tak nanovo, pak se změní
kubatura (500/990/800/1000) a jsme zase na začátku ...
Každopádně ale "NEJVĚTŠÍ GENIALITA" Dorny se projevila tím,
že "zavedla" PROTOTYPY a teĎ brečí,že je "to" (třída MotoGP)
moc drahý ...
Už je to tu zase: až Rossi bude mít japonce, opět vyhraje..
Když měl japonce, tak Rossiti říkali, že vyhraje i na Duce.
Na to už snad není ani co říct.
Nuvolari - No jo, jeden nikdy neví...!
AKRO: to jen ukazuje, že jsi špatný prognostik!
Luger - Je to věc názoru! Já už nečekám od Rossiho žádné vítězství na Dukně ani na Japonci i když bych se pro zajímavost závodů hodně rád mýlil!
Akro:jakou motorku o tridu lepsi??? co to placas proboha??? zacinas prehanet,za chvili reknes ze jezdil na lepsi benzin nez ostatni to ze mu to ted nejde je fakt,proste Stoner asi jedinej s ni umel,to je fakt,Vale proste potrebuje koncept Japonce. Kdyz uz ne titul tak ma porad na to na Japonci vyhrat zavod a dat podia,dukna mu proste nesedi a jestli z ni neudelaji japonca tak u nich dlouho asi nebude
haydefan: nerad bych se prel,mozna se pletu ale nemela ducati jako jedina v roce 2007 tc a Stoner pak titul???
Haydenfan - No nevím, někde jsem četl, že Stoner neměl dobrý záběr a že to museli řešit a v posledním závodě se to podařilo!
Akro: stonerovi to slo na ducati hlavne proto, ze jako jedinej vedel jak nastavit plyn aby byl v idealnim pomeru k trakci, hayden tohle neumi a neumel... tohle know-how si stoner odnesl do hondy, kde jako prvni co udelal bylo ze rekl mechanikum aby se pokusili vypnout TC, coz neslo, cili ji aspon preprogramovali na minimalni zaber...
jeste hur je natom rossi kterej je diky tomu bezzubej uplne a snazi se vytvorit svuj zaklad z poznatku z predeslich angazma, a skloubit ho s charakterem dukny
Haydenfan - Sice styly mají jiné, ale jezdí to stejně rychle! Jinak mám pocit, že Rossi měl touto dobou loni ještě větší zásek než má dnes! Nenapadlo tě, že to zase nemusí být jen v motorce? Proč to šlo na Ducati Stonerovi?
ducati neni styl na kterej je vale zvyklej, 500, 1000 i 800 cc tituly ziskal vsechny na japoncich, potom prejde pri velke slave na masinu bez ramu atd atd, pro techniky to musi byt strasny peklo, pro fachmany v tovarne taky... vsichni si rikaj co ted? ...
tady ty reci ze rossi je stejnej jezdec jako hayden atd... to je samozrejme nesmysl jednak jezdeckyma stylama ktery jezdi, jednak tim ze hayden nema moc koule na predjizdeni, kdezto rossi je bojovnik... ted v sezone maji oba stejny OBROVSKY ztraty na vedouci jezdce, ani hayden ani rossi minuly rok takovy ztraty nemeli, to znamena ze motorka je skutecne ve srackach... bolonske spagety proste musi dat hlavy dohromady, otevrit srajtofli, vysypat drobaky a pristoupit k RAZANTNIM zmenam, hop nebo trop...
JJ,Preziozimu by se teď všeználek hodil jako sůl
AKRO že ty chceš vyštípat Burgese z fleku
Josef58 - Ono si v MGP ani při přestupu na jinou značku není moc co zvykat! Velký rozdíl mezi těmito stroji zase tak není, stačí pár testů, pár desítek kol a není co řešit. To jenom Rossíci zase hledají důvod proč to Valemu nejede! Já se jim ani nedivím, přece takový jezdec a technik, který okamžitě pozná, co je pro motorku nejlepší a...!
Taky nechápu, proč se tady pořád píše o nějakém půlročním zvykání na bajk stejné kategorie Kor pro takové hvězdice
Markéš, toho jsem tipl na mistra schválně, páč věřím, že dobrému jezdci nedělá problém přejít z dvoudobého jednoválce na 5x objemovější 4dobý 4válec Přestup na jiný bajk v motogp se s tím nadá absolutně srovnát
Jinak ještě k těm dohadům sedne poprvé na motorku a vyhraje: Ano, Stoner sednul na Ducati a hned první závod vyhrál a to samá letos zopakoval i u Hondy! Ale i Rossi v roce 2004 sednul poprvé na Yamahu a hned vyhrál první závod! O zvykání na motorku a o tom, jestli na to někdo potřebuje rok nebo dva, to asi nebude!
EVO - To je právě ta tragédie, že Loris opravdu uměl! Kdyby se taky pak nezahrabal u Suzuki a uměl včas odejít...
No a nakonec si titul v roce 2006 prohrál sám Rossi v posledním závodě, když v první zatáčce skončil v "kačeru"!
""2006 byla stejná jako Haydenova Honda "" další dobrej fooor.Vždyť v této sezoně měli tolik technických poruch co snad potom dohromady až do teď.
A ta Ducna byla neklidna skoro stejne jak za Stonera. Jeste i komentator Bursa si delal prdel, ze Loris ma prezdivku Bufallo Bil, protoze dava furt plny kotel. Cim to je, ze mu to pak v 800 tolik neslo?
Vcera jsem nahodne objevil par nahranych DVD sezony 2006. Mel jsem je pucene a zapomnel je vratit. Vse napravim . Zkouknul jsem zavod v Japonsku. A nestacil se divit. Sakra , vzdyt ja ted Lorise beru jako " odpad" a on jim to tehdy vsem natrel .
ChenziiR1 - No ta Yamaha z roku 2004 byla nejlepší jen o kousek, ale stačilo to, 2005 už byla lepší, 2006 byla stejná jako Haydenova Honda a byli vyrovnaní, ale nakonec vyhrál Hayden! 2007 nestačil Rossi na Stonera a jeho poskakující a nesedící Ducati!
Evo 21:46:Jasně,tobě věřim,když do toho tak vidíš...
AKRO:Ano,Yamaha M1 byla od roku 2003 do roku 2007 o třídu lepší motorka a taky Michelin dělal pneu z sobotních dat jen a pouze pro Rossiho a nikoho jiného.ANO,spi sledce
ChenziiR1 : Rossi to ted cele strasne kurvi. Uz si to konecne uvedom, ty kluku jeden zluta .
PityGPX 11:54:co to zase kydáš ty "odborníku" Na který? motorce ušitý pro Rossiho jezdí Hayden?Na GP 11 na které se nic podle Rossiho neupravovalo nebo na GP 11.1 na které Hayden jěště nejel ani jeden závod???
Machi3 - Nikdo tady přece nikoho nesoudí! Je jen dobře, že se Rossiho umění bez nejlepší motorky u Ducati ukázalo konečně v pravém světle! Je to vynikající jezdec na úrovni Haydena! Nic víc a nic míň!