Rossi k Ducati? Nesmysl!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 19.10.2009 v 16:07

Desmo69 - Já myslím,že to jsou 2 - 3 vteřiny, ale to je jedno. Osobně si myslím, jako ty, že na úplné vyrovnání časů prvních 4 - 5 jezdců MOTO GP by to asi nestačilo. Přece jen je Superbike větší a o 30 kilo těžší motorka.

desmo69 (638) napsal 18.10.2009 v 02:09

Akro, nic proti:) ale ty 3-4 sekundy který ztrácí SBK na MotoGP jen výměnou značek pneumatik asi nestáhnou:) Kórt jak říkal jezdec co jel na obou motorkách, že po motogp jsou nejlepší bridge a pro sbk pirlelly a proto tupost srovnávat a dohadovat se. Myslím že firma Pirelli je dost zkušená a má dost dat na to, aby upekla pru superbiky adekvátní pneumatiky. To že Bridgestony pečou pro motogp neznamená že je to nejlepší pneu fima na planete..

papula (0) napsal 18.10.2009 v 00:59

R1 BIGBANG má brutální zvuk jak Ducátií-

AKRO (-498) napsal 17.10.2009 v 23:44

PityGPX - Poslední dobou přibylo hodně elektroniky i v SBK a pochopitelně taky podražily. Oni by rychlostí asi stačily, ale jak říkáš, ty MOTO GP/měl bych říci jen některé/ jsou opravdu lehčí a tím i svižnější!

AKRO (-498) napsal 17.10.2009 v 23:40

PityGPX - Jestli skončí Spies na satelitu, tak to maximálně pojede o něco rychleji než Colin a odsune ho na 6 místo. Mám obavu, že druhou stejnou Yamahu, by Rossi už nezkousnul. Asi bude muset někdo z kola ven a nebo na satelitní motorku!

PityGPX (949) napsal 17.10.2009 v 23:34

Právě, mě přijde že ty 800cc jsou takové svižnější atd, prostě pro mě už jsou MGP 800cc závodní speicály než motorky :) PRo mě jso SBK = závody motockylů, MGP = závody speciálů na dvou kolech :) Bo to co maš na bajku v MGP (elektronika, šrouby, odpružení, spšel závodní gumy atd) to na obyč. motorce asi vše nemaš.

PityGPX (949) napsal 17.10.2009 v 23:32

tak určitě ten rozdíl tam je, ale díky minimum testů, kt. týmy absolvují během GP ten pokrok továren nemůže být tak velký jako v min. letech. Tím chci říct že prostě Fiat udělá na Tech3 nějaké tisícinky jelikož oni testovali po Katalansku a po Brně, zatím co Tech 3 ne. Jinak, to je dobrý říct že za neúspěšchy Toselanda může Rossi (pokud si to tak myslel). Njn je to tragédie ale co už, prostě v dnešní době kluci z SBK nemaj šanci promluvit v mgp 800cc, uvidíme co Ben, to je fakt talent od přírody. Dost okruhu už zná takže v tom nevýhoda nebude, spíš ta adaptace. Ještě k tomu rozdílu. Osobně si myslím že ten rozdíl je v jezdích. V podstatě Colin co jezdil na Fiatu v 07 tak jezdí i to samé v 08 a v 09 v tech3. Ten rozdíl tam určo nějaký bude ale nemyslím že bůh ví jak propastný. Prostě nejlepší piloti jsou v továrnách a tí ostatní jsou na satelitech. Kdybys byl manager tov. yamahy či repsol hondy, měnil bys po této sezoně jezdeckou dvojici? Tzn vyměnil bys Pedrosa a Doviho za R. De Punieta či další jezdce?? Ja myslim že ne, že pro Repsol jsou nejlepší Dovi a Pedrosa stejně jako pro Fiat jsou nejlepší Lorenzo a Rossi. Alou spát, zítra vstáváme brzo

AKRO (-498) napsal 17.10.2009 v 23:32

PityGPX - Ty SBK mají přece jen o 30 kilo víc a máš asi pravdu, aspoň ty špičkové 3 - 4 stroje MOTO GP by byly rychlejší. Muselo by se to zkusit, ale asi by stejně rychlé nebyly!

AKRO (-498) napsal 17.10.2009 v 23:23

PityGPX - Myslím,že se ti může málokdo rovnat, ty si těch informací přečteš a seženeš opravdu hodně a je vidět,že jsi skutečný fanda! Ten rozdíl mezi továrnou a satelitní motorkou,je ale přece jen znát, třeba Kalio i na Ducati Stonera, jel o něco líp než na své. Edwards to nejezdí špatně,ale přece jen nestačí na Lorenza a Rossiho ani on, ani motorka. Ale uznej, jak píšeš, že šel Toseland do satelitní Yamahy, kterou mu údajně vyvíjel Rossi, tak s tím bych se vzhledem k Toselandovým výsledkům moc nechlubil to je letos dost mizérie. Je to jak u které značky, někde je rozdíl mezi továrnou a satelitem menší a někde větší, ale rozdíl tam je, už vzhledem k financím, kde mají továrny o dost víc peněz a samozřejmě i o něco lepší jezdce!

PityGPX (949) napsal 17.10.2009 v 23:18

Akro: jop, Michal Bursa řekl toto: Rossi si vzal sebou do Yamahy šéfmechaniky a vlastně z Yamahy mu postavili opět Hondu .oDD Jinak, s tím porovnáním. Dejme tomu že by se časy zlepšily ale asi by stejně na nich nakonec nedošáhlo, přece jen to jsou superiky 990cc a asi ty průjezdy v zatáčkách by byly pomalejší jak rakety 800cc. A kdo ví, třeba by Superbikům ty bridge nehodily, třeba by jezdci měli "chattering" atd, všechno by se muselo sladit a asi by to chvíli trvalo. Viz Rossi a první jízdy na Bridge. Naopak, dej strojům MGP Pirelli a časy by šly dolů ale né na takovou hranici jako jezdí v SBK (když bychom srovnali MGP s Pirelkama a SBK s Pirelama časy v Brně). Prostě, to takhle nejde říct jak by to bylo, to by se fakt muselo odzkoušet. Ta věta od Rossiho to je jen jeho osobní názor kt. může být pravdivý ale ani nemusí a já se přikláním k tomu, že asi ty časy by nebyly na takové úrovni jako u MotoGP (v případě že by SBK měli bridge).

SoulTrain21 (753) napsal 17.10.2009 v 23:18

říkal to myslím komentator co komentuje WSBK na eusportu...ma takove to divne jmeno

SoulTrain21 (753) napsal 17.10.2009 v 23:16

AKRO-nene ted se pletrs.pokud vím tak motory letošních R1(09)jsou uplně jinačí nez ty starší.je to motor takzvany BIG BANG.

//www.motorkari...dely-2009-12816.html
//www.motorkari...onou-2009-12714.html
tady se mrkni

AKRO (-498) napsal 17.10.2009 v 23:06

SoulTrain - Já nevím, motor na R1 se dělá už řadu let a nikde jsem nečetl, ani neslyšel že by se na něm Rossi nějak podílel. Silně pochybuji, že by jim také kecal do výroby sporťáků! Pokud to ovšem říkal některý z pánů komentátorů Čihák nebo Kubíček, tak to je "kachna" docela určitě! Jediné,co jsem od Rossiho slyšel ohledně Superbiků, tak říkal,že kdyby mohli v SBK použít stejné pneumatiky, jako oni v MOTO GP, tak by podle něho jezdily Superbike stejně rychlá kola jako oni v MOTO GP. A pokud by přešel k Ducati, tak se stejně každý rok dělají nové motorky na tělo a styl jezdce. Zapomeň na to, že by stavěli něco takového, co teď jezdí Stoner! Byla by úplně jiná! A věř mi,že by mu Burgess a spol, postavili stejnou motorku, jakou by mu postavili kdyby zůstal u Yamahy. Jen by byla červená a měla by na nádrži nápis DUCATI.

PityGPX (949) napsal 17.10.2009 v 22:57

Njn, ale ja si myslim že do Ducati fakt nikdy nepude. Kámoš říkal že Ducati je továrna kt. vyvíjí motorku sama - továrny, nikoliv jezdec jako je tomu u Yamahy. Tzn toto se Rossimu nelibi :) i když možná by změnili názor když by tam fakt přešel. Jinak, s Akrem souhlasím docela dost, akorát se mi nelibi pořád jak Akro zminuje ten propastný rozdíl mezi Satelitama a Továrnama. Viz Kalio, krásný případ ať pramac či tovarna, věčně kolem 8 - 10 míta :) nebo R. De Puniet, sice satelit ale bohatě stíhá Dovimu na továrně. Colin, satelit, ale věčně pátý a když má štěstí dojede na bedně. U Talmy by nepomohlo ani kdyby měl Repsolku, ten by byl poslední furt (nic proti němu). Takže tak. Jinak, Rossi opravdu odvádí dobrou práci na vývoji to jo, proto šel Toseland po roce 07 do MGP na Tech3 yamahu protože řekl že chce bajk kt. vyvíjí rossi a že tak ma zaručeno že to bude pohodová motorka, (tak nějak). No a Ben vlastně též bude mít výhodu, takže su zvědav zda příští rok tady budou psát Rossisti "za úspěchy Spiese v MGP může Rossiho vývojová práce" Hojte

SoulTrain21 (753) napsal 17.10.2009 v 22:10

jo a ještě ktomu přestupu...Ja jsem to bral z pohledu,že by přešel k ducati jak se psalo.Protože kdyby přešel k ducně tak celkově řečeno by začínal skoro od začatku pač ta ducka je uplne jiná(jak se porad dokola pise)takže by se zapotili jak technici,kteří by ji museli přizpusobit jeho stylu,tak i Vale při testování..

SoulTrain21 (753) napsal 17.10.2009 v 21:56

AKRO-ne ne nebylo to přímo pro ten SBK speciál,myslel jsem seriovkej motor.To,že na nem jezdi Ben jsem dodal jen tak mimo mísu..A mám dojem,že to říkali přímo v přímem přenosu při závodě komentátoři.Ale nevim to určitě.Ale potom co se ted v yamaze deje(myslim ty smotané přestupy se Spiesem)tak bych se ani nedivil kdyby Rossi at už větší nebo menší mírou do toho ve WSBK kecal.Ale to už jsou pouze dohady.

AKRO (-498) napsal 17.10.2009 v 21:06

SoulTrain - Ale on nezačínal budovat vše odznova jak píšeš! A navíc si sebou bral svého ladiče a jeho tým! V Yamaze měl minimálně srovnatelné podmínky jako v Hondě a navíc mu tenkrát Yamaha dala o 40% vyšší plat než mu dala Honda! Takže nešlo o nějakou výzvu! Šel za lepšími podmínkami a většími penězi! Při jeho hladovosti se není nakonec čemu divit! A prosim tě, to si fakt myslíš, že se Rossi ještě věnoval nějakému vývoji motoru pro Superbiky? Je možné,že jsi to mohl někde číst, oni toho novináři napíšou...!

SoulTrain21 (753) napsal 17.10.2009 v 18:56

AKRO-upřímě řeceno nevim jestli by se mi chtělo přestoupit do jiného tymu a budovat vše "odznova".A co se týka těch motoru.Psalo se,že Rossi se vyraznou mírou podílel na současném motoru pro R1 na které ted řadí Ben Spies.Nevím co je natom pravdy.Jednou až Lorenzo dosahne toho co Rossi,možná si taky bude moci vybrat motor s kterym pojede Kvality nato aby to dosahnul určitě má.

AKRO (-498) napsal 17.10.2009 v 18:42

Kaw750 - To psal "konstruktér" Valentino na svých stránkách? No pokud je to pravda, tak škoda, že si nemohl vybrat i Lorenzo! Třeba by vybral jiný motor a dnes si na něm mohl vozit zadek Rossi!

AKRO (-498) napsal 17.10.2009 v 18:38

SoulTrain - No fajn,konečně solidní názor! Továrna je samozřejmě nejrychlejší a satelitní motorky nemají šanci. To je jasné! Bohužel jsou tady lidé, co jsou schopni tvrdit, že je Rossi takový borec,že by to vyhrál i na sportovní motorce. To jsme nakonec všichni viděli minulý závod, když se Burgess a spol, netrefili ideálně do nastavení a "borec" byl rád, že to aspoň dojel na 4 místě! Záleží hlavně na kvalitní motorce a jezdec hraje mnohem menší roli. To Rossi samozřejmě ví a konkurenci na stejných motorkách nechce. Já se mu dost divím, vyhrál toho už spoustu a mohl by se krásně dnes závoděním bavit a přijímat nové výzvy a né se snažit vyhrávat za každou cenu! V jeho případě, jde už jen o hladovost a nenažranost!

SoulTrain21 (753) napsal 17.10.2009 v 16:06

AKRO -tak je jasné,že kdyby měl Rossi horší motocykl a lorenzo,stoner atd. lepší,že budou dosahovat lepších vysledku.Ale takhle by to bylo u každého jezdce to se netyka jen Rossiho takhle to prostě je,nemyslíš?nebo mi cheš namluvit,že třeba Stoner by dneska třeba za Pramac taky zajel nejrychlejší čas? otom silně pochybuju.Další fakt je ten,že tymy Repsol,Marlboro nebo Fiat Yamaha jsou monoposty na relativně stejné a konkurence schopné urovni a stejnak,když se podívam do tabulky tak na prvním místě Rossi,čím to?...je jasné,že Rossi nechce mít v týmu Lorenza protože každý chce mít svoje jiste,at uz jde o Rossiho nebo o kohokoliv jineho.Pravda je ta,že ted jezdí na stejných monopostech a zse se kouknu do tabulky a co,že tam vidím?...jo a ja to beru jako skvělej pokec v poklidu aby sis nemyslel,že se tady stebou nějak dohaduju...

kaw750 (17) napsal 17.10.2009 v 15:57

AKRO asi víš opravdu málo o vývoji motoru v Yamaze jejich návrzích pro Rossiho a následný výběr Rossiho daného motoru do seriálu MotoGP z x možných !!!
Před sezónou rosi projel min. čtyři motory od Yamahy!
Pak ukázal prstem Rossi na motor a na něm si vozí zadek i Lorenzo !
Hledej ! Čti ! a vůbec zajímej se o to trochu !!!
Než tu zase napíšeš nějaký Tvůj osobní skreslený názor !

DaliboRR (1) napsal 17.10.2009 v 15:40

AKRO: Nechápu co tady proti tobě mají

AKRO (-498) napsal 17.10.2009 v 15:23

DaliboRR - S tím musím souhlasit! Jestli je úplně nejlepší to nevím,ale mimořádný jezdec to je! V každém případě je určitě nejúspěšnější!

DaliboRR (1) napsal 17.10.2009 v 15:12

AKRO: Víš,že já mezi Rossíky nepatřím,ale prostě nemůžu popřít fakt,že je mimořádný pilot..možná opravdu nejlepší

AKRO (-498) napsal 17.10.2009 v 15:10

ChenziiR1 - Majkl GSXR - Rossíci vždy a na věčné časy! K tomu není co dodat!

AKRO (-498) napsal 17.10.2009 v 15:05

SoulTrain - Ale vždyť tady jde jen o to,že má Rossi nejlepší motorku! Až ji mít nebude, pojede někde okolo 5 - 6 místa a neudělá s tím nic! A ví,že jet na nejlepší motorce je jeho jediná šance, pokud chce vyhrávat! Proto se tak cuká, že by někdo měl mít tu samou stejně kvalitní motorku!

AKRO (-498) napsal 17.10.2009 v 14:52

Jaris998 - Asi hodně! To víš tvrdit o Bohu,že není nic jiného, než jen hodně dobrý jezdec,který celou kariéru těží jen z nejlepšího stroje, to se neodpouští! Rossík je takový určitý druh náboženství! Šáhni věřícím na Boha...!

AKRO (-498) napsal 17.10.2009 v 14:45

Kaw750 - Tak Rossík šel o Hondy do úplně totálně propadlého týmu Yamahy! To si snad děláš srandu nebo né? To nevíš,že byla Yamaha na druhém místě za Hondou a bojovala s ní o vítězství ve značkách? Až příště napíšeš takový blábol,tak si nejdřív zjisti jak to bylo! A proč si tedy sebou bral Burgesse od Hondy? Nebylo to proto, aby mu postavil u Yamahy vyhrávací motorku? A s tím vývojem - kde jsi přišel na nesmysl,že Rossi tvoří motorku? Nepodílí se na tom daleko více sponzor svými penězi,konstruktéři svou hlavou a testovací jezdci? Např. Edwards, který se hlavně podílel na testech?! A napsat takovou blbost,že na Rossim záleží,na čem si bude Lorenzo vozit zadek!? Nebo dokonce,že se podílí na technologii nových dílů a že se dokonce podílel na konstrukci motoru?!!! Proč tedy mají u Yamahy tým asi 120 techniků když je Rossík takový konstruktér a prakticky nejmíň polovinu věcí je schopný dělat sám! To jsem jen citoval nesmysly,co jsi napsal! To ani nevíš,že Rossiho tým a Lorenzův tým spolu vůbec nespolupracují a motocykl a jeho nastavení, si dělá každý sám? Jediné v čem máš pravdu, je to, že Rossi může jít s Burgessovým týmem třeba ke Kawasaki nebo vlastně ke komukoliv a vždy mu Burgess postaví špičkovou vyhrávací motorku! A prosím, přestaň už číst nějaké nesmysly o Rossíkovi a vrať se do reality!

DaliboRR (1) napsal 17.10.2009 v 14:44

miura: Proč myslíš? Mas to necim podlozene nebo si mel zase ruku ve slipech kdyz jsi to psal. Je to asi nejlepší pilot a nejen na dráze ale i pri vyvoji motorek.Myslím,že by Ducati vyrazne prospel a tovarna to vi,proto k ní přejde..ted nebo pozdeji.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist