Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
SPV: jeste jednou chci verejne podekovat za Tvoji otevrenost, sebereflexi, snahu a slusnost. meli bychom zacit vsichni sami u sebe. stejne tak ja osobne. a budu to delat rad, to mi ver. pral bych si, abychom se nad Tvym prispevkem vsichni alepson trosku zamysleli. mejme k tem druhym alespon zakladni kousek slusnosti a nadhledu nad osobnim fandovstvim pro toho ktereho jezdce. preji nam vsem co nejkrasnejsi zavody a do hajzl* bychom meli posilat lidi z bernaku, ne sami sebe...
Já bych se vrátil k článku. Vale, ač též Ital, řekl pravdu. Tak to v italských týmech chodí. Ing je někdo a jezdec je jen nástroj. Vemte si jen, jak dlouho Ferrari trvalo, než před Laudou a pak po něm a po Scheckterovi získalo titul (ve F1). Až cizinci to dali do latě. Jediný italský tým, který se kdy vyznačoval precizností a jeho stroje i spolehlivostí, byla MV Agusta za časů starého pána Agusty. Fabrika byla, (nevím jestli ještě je) výrobcem helikoptér a tam se každá chyba opravdu vymstí. Závodní motocykly byly prezentací firmy (a koníčkem). Ale zpět k Dukně. Uplatnění vlastnických práv Audi se projevilo nástupem nového šéfa. A Gombier stihl od nástupu na začátku roku už pár podstatných kroků. Přemístil FP, asi opravdu tu žábu na firemním komunikačním prameni. Zavedl osobní zodpovědnost INGů za svou oblast (motor, šasi, Sw atd.), každotýdení setkání závodních techniků s vývojovými INGy a v neposlední řadě naslouchání připomínkám jezdců. Dovi byl za poslední dva měsíce vícekrát na firmě než Vale za dva roky. A také určil cíle. Koncem sezóny 2013 boj o pódia, 2014 boj o vítězství a 2015 boj o titul. Ač Ducati neobdivuji, uznávám, že se to Němcům může podařit. Sám Gombier prohlásil, že u Ducati mají spoustu mladých INGů a nic není tabu, ani motor ne. Ale na druhou stranu v rozhovoru pro Motorrad řekl, že úhel sevření válců není na programu dne. Že 90° zkouší a jezdí i Honda a že se ukázalo, že problém je jinde. No uvidíme.
jinak si taky myslim, že VR neřekl jednak nic nového (tohle se mezi řádky dalo vyčíst už dřív) a ani nic protistátního - prostě jestli chtějí jezdit o první místa, tak tenhle přístup musejí u Duc změnit (a doufam, že ten jejich novej fírer na tom usilovně maká vod tý doby co tam je). A myslim, že snad každej chce víc vyrovnaný závody (tj víc různejch značek ve špici)
Dobrý den všem. Vím, že to může vypadat zvláštně, zejména ode mě. Ale myslím to opravdu vážně. Eso_Rimmer to ví. Právě u něj jsem si uvědomil, že jsem ho začal považovat za nepřítele na základě několika komentářů, aniž bych věděl jejich pozadí. Společně s další mou zkušeností mi došlo, že pak ta naše republika nemá být v zadnici, když ani úzká skupina, kterou motorkáři jsou, se hádá mezi sebou. Přiznal jsem si, že jsem se začal chovat jak někteří ultra Rossisti a neRossisti.
Velice dobře si pamatuji poslední závod 2000 na Philip Islandu, kde 9 jezdců projelo cílem do 5s, a 4 znich dokonce do 0,5s ! Hned jsem běžel psát dojmy ještě na server moto.cz (předchůdce motorkari.cz). A takových nás byla spousta. Celý týden jsme závod rozebírali, a byli nadšení, bez ohledu, jestli někdo fandil Rossimu, Biaggimu, atd. Nikdo neřekl, že Biaggi je lepší než Rossi, a naopak.
Dneska se dáváme do blokace a dáváme si mínusy jak re.tar-di. Toto není ale jen o Rossim a neRossim. Kouknu do fóra, a týpek s Harleyem, který motorkám moc nerozumí, se vysmívá klukovi, co má JAWU 640, i když ten o motorkách ví dost. Potom si nadávají majitelé Hond s majiteli italských motorek. I já se díval na Ducati skrz prsty, dokud jsem se nesvezl. Co se to s náma děje ? Nechci tu působit jako mravokárce, ale ať se každý zkusí zamyslet, jestli se nejde chovat k sobě líp. Jak nás mají brát ostatní jako motorkáře vážně, když se neumíme chovat ani jeden k druhému. Prosím o nevšímání si Ravena4414, alias Marten85, alias Jablíčko46, který tu je od roku cca 06,07, a jen vyvolává spory.
Můj profil je zase veřejný (ani nevím, proč jsem si ho dal jako neveřejný). Marovi Guzzimu odpovídám, ano, jel jsem na řadovém čtyřválci, ano jel jsem na čtyřválci do V, ano mám Ducati. Její fotka je v avataru- její detail. Slibuji, že ode dneška nikomu nedám mínus. A jmenuju se Honza.
Možná jsu jen nemocnej, ale chtěl bych zkusit vrátit atmosféru, co tu byla tehdá... Budu rád za každého, kdo se přidá.
Přeji všem, ať brzy sleze sníh.
Mambo, chlape, vůbec se mně nesnaž podsouvat nějaké napadání kohokoliv, jak jsi správně podotkl, vše je čistě subjektivní. Navíc si ze své židle mohl spadnout i například díky tomu, žes byl ožrat jak to prase, vše je zkrátka relativní a minimálně má více úhlů pohledu. A to, že si o nectěném Mikšíkovi myslím podstatně horší věci, je důsledek jeho dlouhodobé arogance, umlčování jiných názorů, vytrhávání věcí z kontextu a dalších tisíc nepochopitelných jednání, které jsou více než infantilní a patří tak na první stupeň zvláštní školy. Nicméně není nic jednoduššího, než mně nehodného opět zaBANovat a vymazat, jak je zde dobrým zvykem. Je to na delší debatu a diskuzi, která mi ale dopřána nebude, zvyk a demence je železná košile. Každopádně všem přeji jen to nejlepší na silnici i mimo ní, zdar.
peytl-17:18 Pokud spadnu ze zfušované židle, ta je to objektivní fakt, že něco není v pořádku. Hodnocení článku je však věc vysoce subjektivní. Pochopitelně, nemusí se líbit každému, ale to ještě není důvod k napadání autora. Možnosti jsem ti naznačil níže.
Josef: SPV to napsal celkem jasně. Vyvěsil bílou vlajku a dal, jako první, impulz ke zlepšení diskuzí. Snad mu to vydrží... alespoň do další velké bitvy.
PityGPX,
máš pravdu, že SPV má pravdu . Akorát teď sleduji, že...
SPV napsal dva příspěvky, za které mu 4 z ultrafans 46 dali , což ještě nedávno bylo nemyslitelné a uráželi ho. No uvidíme, zda šlo jen o smíření, nebo opravdové přeplavání na "žlutý ostrov"
tak SPV ma pravdu s jezdcama, ano když Rossi vyhrával tak jeho kolegové opravdu byli okolo 5 - 7 - 9 místa. Tudíž stejně jako Casey s Lorisem a s dalšíma.
Ovšem od éry 800cc , potažmo roku 08 yamaha tyto výsledky neměla a najednou měla Rossiho s Lorenzem kt. jim získavali dabl, což u Ducati neplatilo. Takže výsledky jsou stejné Ducati = Yamaha = 04 - 07.
SPV: Přesto, že jsi to napsal poměrně korektně, musím dodat, ža zatímco od éry 800 nezajel krom Caseyho s Duc nikdo nic, Yamaha je permanentně na špici a krom Rossiho a Lorenza s ní dokáží pravidelně bojovat o bednu i její satelity. Myslím, že v kvalita stroje hraje velkou roli a v porovnání s M1 je Sedici (slušně řečeno) VELMI PROBLEMATICKÁ. Přístup Ducati se mění a už nehledají řešení, jak učinit stroj konkurenceschopným,ale naopak hledají někoho, kdo bude umět jezdit na hraně, jako to dělal Kejsí.
Tvrdit o Ducati, že je kepl, není na místě. Není moc co porovnávat. Chybí Suzuki a Kawasaki. S nimi by klidně mohla bojovat. Je ke cti značky, že setrvala v MGP přes všechny současné potíže.
Takže musí první člověk natočit oscarový film, aby mohl říct, že jsou Babovřesky sračka??? Duchaplné a ani trošku kliky neleštící názor. Božská prostato, až vám lempl truhlář vytvoří židli, ze který spadnete na hubu díky jeho šikovnosti, budete to reklamovat až poté, co zmáknete dva stoly, jo? Tak to sorry, Mikšík píše jako Bůh, je to žijící klasik
peytl - Nějak tě nechápu. Proč tedy články tohoto "nedouka bez charakteru" čteš??? Vždyť je tolik jiných motoristických servrů, nejen u nás, ale i v zahraničí. Stačí si jen vybrat! Eventuálně zkusit napsat článek sám, ať můžeme srovnávat.
SPV Zkusme se jeden k druhému chovat lépe, co se ti stalo jsi se praštil do hlavy Ne sranda, dost jsi překvapil, ale věř,že tu dost lidí na Rossiho plive viz.kroužil.Já taky nejsem zaslepenej fanoušek i když si to mnoho lidí myslí, Rossi už prostě není to co býval a teď převážně bojuje sám se sebou. Možná to ustojí, nebo dopadne jako Michael.
Kapacita Mikšík opět v akci, úroveň zdejších článků v podání tohoto nedouka bez charakteru, eufemisticky napsáno, již jsou mimo stupnici. Gratuluju, jen tak dál, tygře.
...četl jsem knížku "šťastný František" a tam psal Franta Šťastný, coby tovární jezdec JAWY v seriálu mistrovství světa, že pokud byl s motocyklem jakýkoliv technický problém , aby nepoškodili dobré jméno továrny, vždycky to byla chyba jezdce !!!, (jinač by ho vyrazily)...
Ducati si jde svým paličatým stylem po svém a spíše čekají,že najdou druhého Stonera,než aby tu motorku "pojaponštili". Proto to letos zkouší se 4-mi jezdci.
Ale možná měli zkusit spíše Crutchlova nebo Espargara,než Bena. Ben měl mít Tech3 Yamahu s tovární podporou a byl by klid
Jen něco dodám. Od příchodu Rossiho do Yamahy, tedy od roku 2004 včetně, až do roku 2007 (tedy 4 sezóny), tak nikdo kromě Rossiho s Yamahou nevyhrál jediný závod, a jeho týmový kolega byl nejlépe celkově 5. ale většinou 7, nebo i 9.- týmový kolega, tedy na tovární Yamaze. Tehdy se Rossi vynášel do nebes, a říkalo se, že udělal z Yamahy mistrovský motocykl. Nikomu nevadilo, že mistrovský byl jen pro jednoho jezdce. Když tato navlas stejná situace byla u Ducati, tak se řeklo, že Stonerovi zázračně sedla, ale jinak je to krám. Proč se to neřeklo tehdy o Yamaze, že je krám ???
Proto některé z vás prosím, neměřte dvojím metrem, a buďte nezaujatí.
SPV: jeste jednou chci verejne podekovat za Tvoji otevrenost, sebereflexi, snahu a slusnost. meli bychom zacit vsichni sami u sebe. stejne tak ja osobne. a budu to delat rad, to mi ver. pral bych si, abychom se nad Tvym prispevkem vsichni alepson trosku zamysleli. mejme k tem druhym alespon zakladni kousek slusnosti a nadhledu nad osobnim fandovstvim pro toho ktereho jezdce. preji nam vsem co nejkrasnejsi zavody a do hajzl* bychom meli posilat lidi z bernaku, ne sami sebe...
pro ujasnění - cíle určil samozřejmě Gombier, potažmo Audi.
Já bych se vrátil k článku. Vale, ač též Ital, řekl pravdu. Tak to v italských týmech chodí. Ing je někdo a jezdec je jen nástroj. Vemte si jen, jak dlouho Ferrari trvalo, než před Laudou a pak po něm a po Scheckterovi získalo titul (ve F1). Až cizinci to dali do latě. Jediný italský tým, který se kdy vyznačoval precizností a jeho stroje i spolehlivostí, byla MV Agusta za časů starého pána Agusty. Fabrika byla, (nevím jestli ještě je) výrobcem helikoptér a tam se každá chyba opravdu vymstí. Závodní motocykly byly prezentací firmy (a koníčkem). Ale zpět k Dukně. Uplatnění vlastnických práv Audi se projevilo nástupem nového šéfa. A Gombier stihl od nástupu na začátku roku už pár podstatných kroků. Přemístil FP, asi opravdu tu žábu na firemním komunikačním prameni. Zavedl osobní zodpovědnost INGů za svou oblast (motor, šasi, Sw atd.), každotýdení setkání závodních techniků s vývojovými INGy a v neposlední řadě naslouchání připomínkám jezdců. Dovi byl za poslední dva měsíce vícekrát na firmě než Vale za dva roky. A také určil cíle. Koncem sezóny 2013 boj o pódia, 2014 boj o vítězství a 2015 boj o titul. Ač Ducati neobdivuji, uznávám, že se to Němcům může podařit. Sám Gombier prohlásil, že u Ducati mají spoustu mladých INGů a nic není tabu, ani motor ne. Ale na druhou stranu v rozhovoru pro Motorrad řekl, že úhel sevření válců není na programu dne. Že 90° zkouší a jezdí i Honda a že se ukázalo, že problém je jinde. No uvidíme.
@SPV: Super, tak budeme doufat, že se tady atmosféra skutečně zlepší a přiblíží se úrovni, jaká je mezi lidmi od motorek obvyklá. Už bylo načase
SPV: Asi proto že ti vypadlo "n" a začínalo to na "š"
SPV : milion plusů
jinak si taky myslim, že VR neřekl jednak nic nového (tohle se mezi řádky dalo vyčíst už dřív) a ani nic protistátního - prostě jestli chtějí jezdit o první místa, tak tenhle přístup musejí u Duc změnit (a doufam, že ten jejich novej fírer na tom usilovně maká vod tý doby co tam je). A myslim, že snad každej chce víc vyrovnaný závody (tj víc různejch značek ve špici)
naše "republika" je sprosté slovo ?
Dobrý den všem. Vím, že to může vypadat zvláštně, zejména ode mě. Ale myslím to opravdu vážně. Eso_Rimmer to ví. Právě u něj jsem si uvědomil, že jsem ho začal považovat za nepřítele na základě několika komentářů, aniž bych věděl jejich pozadí. Společně s další mou zkušeností mi došlo, že pak ta naše republika nemá být v zadnici, když ani úzká skupina, kterou motorkáři jsou, se hádá mezi sebou. Přiznal jsem si, že jsem se začal chovat jak někteří ultra Rossisti a neRossisti.
Velice dobře si pamatuji poslední závod 2000 na Philip Islandu, kde 9 jezdců projelo cílem do 5s, a 4 znich dokonce do 0,5s ! Hned jsem běžel psát dojmy ještě na server moto.cz (předchůdce motorkari.cz). A takových nás byla spousta. Celý týden jsme závod rozebírali, a byli nadšení, bez ohledu, jestli někdo fandil Rossimu, Biaggimu, atd. Nikdo neřekl, že Biaggi je lepší než Rossi, a naopak.
Dneska se dáváme do blokace a dáváme si mínusy jak re.tar-di. Toto není ale jen o Rossim a neRossim. Kouknu do fóra, a týpek s Harleyem, který motorkám moc nerozumí, se vysmívá klukovi, co má JAWU 640, i když ten o motorkách ví dost. Potom si nadávají majitelé Hond s majiteli italských motorek. I já se díval na Ducati skrz prsty, dokud jsem se nesvezl. Co se to s náma děje ? Nechci tu působit jako mravokárce, ale ať se každý zkusí zamyslet, jestli se nejde chovat k sobě líp. Jak nás mají brát ostatní jako motorkáře vážně, když se neumíme chovat ani jeden k druhému. Prosím o nevšímání si Ravena4414, alias Marten85, alias Jablíčko46, který tu je od roku cca 06,07, a jen vyvolává spory.
Můj profil je zase veřejný (ani nevím, proč jsem si ho dal jako neveřejný). Marovi Guzzimu odpovídám, ano, jel jsem na řadovém čtyřválci, ano jel jsem na čtyřválci do V, ano mám Ducati. Její fotka je v avataru- její detail. Slibuji, že ode dneška nikomu nedám mínus. A jmenuju se Honza.
Možná jsu jen nemocnej, ale chtěl bych zkusit vrátit atmosféru, co tu byla tehdá... Budu rád za každého, kdo se přidá.
Přeji všem, ať brzy sleze sníh.
peytl 200dní: podněcování a vyvolávání hádek, pomluv a řešení osobních sporů - uvědom si kam to píšeš
A klid a mír se začíná rozlévat v diskusích pod zdejšími články. Tak je to správné, tak to má byť...
Mambo, chlape, vůbec se mně nesnaž podsouvat nějaké napadání kohokoliv, jak jsi správně podotkl, vše je čistě subjektivní. Navíc si ze své židle mohl spadnout i například díky tomu, žes byl ožrat jak to prase, vše je zkrátka relativní a minimálně má více úhlů pohledu. A to, že si o nectěném Mikšíkovi myslím podstatně horší věci, je důsledek jeho dlouhodobé arogance, umlčování jiných názorů, vytrhávání věcí z kontextu a dalších tisíc nepochopitelných jednání, které jsou více než infantilní a patří tak na první stupeň zvláštní školy. Nicméně není nic jednoduššího, než mně nehodného opět zaBANovat a vymazat, jak je zde dobrým zvykem. Je to na delší debatu a diskuzi, která mi ale dopřána nebude, zvyk a demence je železná košile. Každopádně všem přeji jen to nejlepší na silnici i mimo ní, zdar.
peytl-17:18 Pokud spadnu ze zfušované židle, ta je to objektivní fakt, že něco není v pořádku. Hodnocení článku je však věc vysoce subjektivní. Pochopitelně, nemusí se líbit každému, ale to ještě není důvod k napadání autora. Možnosti jsem ti naznačil níže.
Josef: SPV to napsal celkem jasně. Vyvěsil bílou vlajku a dal, jako první, impulz ke zlepšení diskuzí. Snad mu to vydrží... alespoň do další velké bitvy.
PityGPX,
máš pravdu, že SPV má pravdu . Akorát teď sleduji, že...
SPV napsal dva příspěvky, za které mu 4 z ultrafans 46 dali , což ještě nedávno bylo nemyslitelné a uráželi ho. No uvidíme, zda šlo jen o smíření, nebo opravdové přeplavání na "žlutý ostrov"
tak SPV ma pravdu s jezdcama, ano když Rossi vyhrával tak jeho kolegové opravdu byli okolo 5 - 7 - 9 místa. Tudíž stejně jako Casey s Lorisem a s dalšíma.
Ovšem od éry 800cc , potažmo roku 08 yamaha tyto výsledky neměla a najednou měla Rossiho s Lorenzem kt. jim získavali dabl, což u Ducati neplatilo. Takže výsledky jsou stejné Ducati = Yamaha = 04 - 07.
Pak se nůžky rozevřely.
SPV: Přesto, že jsi to napsal poměrně korektně, musím dodat, ža zatímco od éry 800 nezajel krom Caseyho s Duc nikdo nic, Yamaha je permanentně na špici a krom Rossiho a Lorenza s ní dokáží pravidelně bojovat o bednu i její satelity. Myslím, že v kvalita stroje hraje velkou roli a v porovnání s M1 je Sedici (slušně řečeno) VELMI PROBLEMATICKÁ. Přístup Ducati se mění a už nehledají řešení, jak učinit stroj konkurenceschopným,ale naopak hledají někoho, kdo bude umět jezdit na hraně, jako to dělal Kejsí.
Tvrdit o Ducati, že je kepl, není na místě. Není moc co porovnávat. Chybí Suzuki a Kawasaki. S nimi by klidně mohla bojovat. Je ke cti značky, že setrvala v MGP přes všechny současné potíže.
@ SPV: dobrý
Takže musí první člověk natočit oscarový film, aby mohl říct, že jsou Babovřesky sračka??? Duchaplné a ani trošku kliky neleštící názor. Božská prostato, až vám lempl truhlář vytvoří židli, ze který spadnete na hubu díky jeho šikovnosti, budete to reklamovat až poté, co zmáknete dva stoly, jo? Tak to sorry, Mikšík píše jako Bůh, je to žijící klasik
mamba: tomu přece sám nevěříš, že by se někdo ujal psaní článků? vždyt my Češi umíme jen rýpat, rýpat a rýpat!
peytl - Nějak tě nechápu. Proč tedy články tohoto "nedouka bez charakteru" čteš??? Vždyť je tolik jiných motoristických servrů, nejen u nás, ale i v zahraničí. Stačí si jen vybrat! Eventuálně zkusit napsat článek sám, ať můžeme srovnávat.
SPV:
SPV> já Ti snad dám like On to po odchodu od Ducati říkal i Casey, že na něj s*ali, bohužel.
SPV Zkusme se jeden k druhému chovat lépe, co se ti stalo jsi se praštil do hlavy Ne sranda, dost jsi překvapil, ale věř,že tu dost lidí na Rossiho plive viz.kroužil.Já taky nejsem zaslepenej fanoušek i když si to mnoho lidí myslí, Rossi už prostě není to co býval a teď převážně bojuje sám se sebou. Možná to ustojí, nebo dopadne jako Michael.
Kapacita Mikšík opět v akci, úroveň zdejších článků v podání tohoto nedouka bez charakteru, eufemisticky napsáno, již jsou mimo stupnici. Gratuluju, jen tak dál, tygře.
...četl jsem knížku "šťastný František" a tam psal Franta Šťastný, coby tovární jezdec JAWY v seriálu mistrovství světa, že pokud byl s motocyklem jakýkoliv technický problém , aby nepoškodili dobré jméno továrny, vždycky to byla chyba jezdce !!!, (jinač by ho vyrazily)...
SPV: mozna ti za to zase nejakej blb naplive do tvare.
Jolly: s Benem souhlas, u tech3 by byl king.
SPV: hezky a rozumne napsano.
Ducati si jde svým paličatým stylem po svém a spíše čekají,že najdou druhého Stonera,než aby tu motorku "pojaponštili". Proto to letos zkouší se 4-mi jezdci.
Ale možná měli zkusit spíše Crutchlova nebo Espargara,než Bena. Ben měl mít Tech3 Yamahu s tovární podporou a byl by klid
Jen něco dodám. Od příchodu Rossiho do Yamahy, tedy od roku 2004 včetně, až do roku 2007 (tedy 4 sezóny), tak nikdo kromě Rossiho s Yamahou nevyhrál jediný závod, a jeho týmový kolega byl nejlépe celkově 5. ale většinou 7, nebo i 9.- týmový kolega, tedy na tovární Yamaze. Tehdy se Rossi vynášel do nebes, a říkalo se, že udělal z Yamahy mistrovský motocykl. Nikomu nevadilo, že mistrovský byl jen pro jednoho jezdce. Když tato navlas stejná situace byla u Ducati, tak se řeklo, že Stonerovi zázračně sedla, ale jinak je to krám. Proč se to neřeklo tehdy o Yamaze, že je krám ???
Proto některé z vás prosím, neměřte dvojím metrem, a buďte nezaujatí.