Rossi dnes testoval GP12

Na okruhu Jerez de la Frontera dnes testoval několikanásobný ex-mistr světa Valentino Rossi motocykl Ducati Desmosedici GP12, tedy litrovou Ducati, která bude závodit v kubatuře MotoGP v roce 2012.

Dnes přesně v 11.00 hodin vyjel na okruh Jerez de la Frontera devítinásobný mistr světa Valentino Rossi poprvé s motocyklem Ducati Desmosedici GP12, tedy s litrovou Ducati na rok 2012. Po prvním 6 kolovém úseku za velmi příjemného počasí (29 ° teplota vzduchu, 41 ° asfaltu), ujel tovární jezdec Ducati více než 50 kol.
„Jsem velmi spokojen, GP12 se mě velmi líbí. Podle mého názoru je jízda na ní mnohem lepší požitek. Bylo to poprvé, co jsme ji vyzkoušeli na dráze, takže je před námi ještě nějaká práce, ale motor je mnohem příjemnější. Je s ním hodně zábavy a můžete si s ním dovolit spoustu smyků. Je to motocykl, který budeme používat příští rok, takže bylo hodně důležité a zároveň velmi zábavné, být mezi prvními, kdo na něm mohli na závodní dráze jet." řekl po dnešním testu Valentino Rossi.
„Rozhodli jsme se využít naše tovární jezdce, dnes Valentina a zítra Nickyho, aby motocykl vyzkoušeli při prvním testu, protože si myslíme, že je v této ranné fázi jejich názor pro udání dalšího směru vývoje nezbytný. Pracovat celý den s Valentinem je více, než si může kterýkoliv technik přát. Obdrželi jsme od něho kompletní zpětnou vazbu, kterou přetransformujeme do dalšího vývoje motocyklu pro příští rok. Pozitivní je, že byla technická rozhodnutí pro GP12 učiněna již v prvotní fázi v roce 2010. Tím mám na mysli především motor, protože je to stále big-bang a také zadní část, která byla Valentinem schválena. To nás velmi uspokojilo a jsme tedy optimisté co se týče práce, která je ještě před námi. Víme, že naše konkurence na vývoji motocyklu pro rok 2012 také tvrdě pracuje, ale o to je ta výzva lepší.", komentoval dnešní test Filippo Preziosi. 

Zítra tedy bude jezdit s tímto motocyklem Rossiho týmový kolega Nicky Hayden, zatímco testovací jezdec továrny Ducati Franco Battaini zde testuje současný motocykl GP11 o objemu 800 ccm. 

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (16x):



TOPlist