Rossi bude jednou chybět, říká Doohan

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SPV (816) napsal 22.12.2013 v 19:58+3

nuvolari: psal jsi tu take, ze jsi Rossiho fanousek. To jsi jako fandil Biaggimu a Rossimu zaroven?

JEFFzx13 (489) napsal 22.12.2013 v 09:07

nuvolari:ale to ja vim,prave proto jsem napsal tohle

Nuvolari (2329) napsal 22.12.2013 v 07:34

JEFzx13: nebuď blázen, každý tady ví, že jsem vždycky fandil Maxovi a krom jiného zásadně nechodím na céčko s výjimkou SBK, kdy neotevřeli áčko. Takže jsem se asi nesmál jeho pádu. Napsal jsem to schválně tomu šílenci Lukinovi86, který po kritice jeho pitomého výpadu na Rossiho usoudil, že jsem fanatická žlutka.

JEFFzx13 (489) napsal 21.12.2013 v 20:00

nuvolari:viz tvuj prispevek ve 13.02...

PityGPX (949) napsal 21.12.2013 v 10:34

Jako neřešte kdo se jak choval na céčku když spadl biaggi atd. spíš se pobavte nad tímto videem, když už je řeč o céčku.

Video č. 9

//www.motorkari...?ft=98745&fid=25

Nuvolari (2329) napsal 21.12.2013 v 01:20

JEFFzx13: zajímaly by mě spíš ty důvody pro to to říct!

AKRO (-498) napsal 21.12.2013 v 01:19-2+1

Vale už nebude chybět! Své si odjezdil a to co dnes umí, zajede dalších 10-12 jezdců a někteří i lépe! Aby něco předvedl, na to už nemá o třídu lepší motorku ani upečené gumy...

AKRO (-498) napsal 20.12.2013 v 22:50

Lukin86 -

JEFFzx13 (489) napsal 20.12.2013 v 20:10

nuvolari:jedinej duvod proc ti nereknu ze jsi trapnej je ten,zes fandil memu oblibenci

Nuvolari (2329) napsal 20.12.2013 v 13:02-3

lukin86: člověče, tys to trefil. Já se tehdy smál, až sem se za břicho popadal. Jenom mě mrzelo, že to ještě zvedl a dojel...

lukin86 (165) napsal 20.12.2013 v 10:10-3+5

Nuvolari: Nebyl jsi náhodou jeden z těch žluťáků, co tenkrát křepčili na Cčku??? Se špatně kouše pravda o tvým idolu, co?

Nuvolari (2329) napsal 20.12.2013 v 10:01-2+4

lukin86: připomínáš mi jednu zabíjačkovou pochoutku, vypadá asi jako větší klobása, je světlá, mívá na obou koncích špejličky, jak ono se to jenom jmenuje...

lukin86 (165) napsal 20.12.2013 v 09:22-5+4

Rossi nikomu normálnímu chybět nebude a nemůže. Přesně jak tu bylo řečeno, je to protekční spratek, přinesl do závodů akorát rivalitu a nenávist. Doufám, že špatná atmosféra a jeho úchylný fans, který se radujou při pádu konkurence odejdou s ním.

JohnyBaroch (7) napsal 19.12.2013 v 22:48-2+2

Rossi jezdil léta jako bůh a ještě nás cirkusák jeden bavil parádníma driftama a zvedačkama kde se dalo...Nemluvě o umění psychycky udeptat každého kdo se mu s motorkou postavil do cesty Pro mě je to borec a mrzí mě že to pomalu ale jistě končí...Věk, angažmá u Ducati a smrtelná nehoda velkého kamaráda Sica to vše jen urychlilo konec této legendy

Tom68 (50) napsal 19.12.2013 v 20:49+3

Zdá se mi, že nejvíc zvedají adrenalin zdejší diskuze po závodech .
Zabývat se pár nesoudnýma jelitama, které se radují, z toho, že soupeř jejich favorita spadl, mně přijde celkem zbytečné.
Kdo pamatuje vítězství Cadalory v Brně 1995 nebo rok 2002, kdy se Rossimu rozpadla pneumatika a Biaggi fans z toho měli orgasmus, tak musí uznat, že fnoušci-nefanoušci jsou furt stejní, akorát Rossi má víc fans, tak je víc i těch ptáků.
Stojí za povšimnutí, že se toto řeší v diskuzích, v novinách atd. jezdci se s tím vyrovnají bez mrknutí oka (a myslím, že zrovna Doohan zažíval třeba ve Španělsku docela nepřátelské prostředí).

josef58 (823) napsal 19.12.2013 v 18:10-1+3

SPV,
budu se opakovat, ale jako vždy perfektně shrnuto a napsáno, není co dodat . A o nějakém patolízalství tu může psát jen člověk neznalý věcí s brýlemi o dioptriích jak popelník a v ŽLUTÝCH obroučkách

PityGPX (949) napsal 19.12.2013 v 18:05-1+2

SPV: docela souhlas. Máš pravdu, ono v minulosti byla rivalita na tratích stejná a nenávist možná ještě větší než za dob Rossiho a Biaggiho ? (např. senna / prost) ?
Ale je pravda že internet za dob, kdy Rossi nejezdil v 500cc nebyl tak rozšířený, v roce 1999 když tam nebyl rossi a byl viděn závod, nikdo nepřišel k pc a nezačlal psát že někdo je lepší a někdo horší, to neexistovalo. Ja sám píšu na motorkáře od zač. roku 2003, což je dlouhá doba a tenkrát diskuze byly úplně jiné, malo, napsal si příspěvek, někdo ti na to odpověděl a konec!
A hlavně valentino přinesl do MGP vyloženě rivalitu kt. si užíval. On hodil po Biaggim první kamenem. Mu to nevadilo, že se neměli rádi, on se tomu smál, když měli spolu konflikt, užíval si to, Biaggi ne, rudnul, vztekal se apod.
A tím pádem díky tomuto vznikly možná žlutky/hnědky. Na jednou nebyl tábor fanoušků MGP, najednou tu byli červení vs žlutí, nenávist jak mezi baníkem a spartou atd atd.

Vidíte do dnes, že i v roce 2013 je v diskuzi člověk kt. rossiho nemusí a pořád rýpe do Rossiho, když dojede od 4. místa hůř popř. když mu spadnou stupně vítězů do klína. Takže náznak rivality k Rossimu je tu pořád, když je to velký fanoušek Maxe Biaggiho.

Kdyby nebyla ta rivalita, kdyby Biaggi akceptoval Rossiho, a Rossi si z něj nedělal srandu, nikdy by se o Rossim tolik na českém internetu nediskutovalo.



Pravda je taková, že snad Rossi přinesl do MGP určitý druh fanouškovství, vyloženě Rossismus na trati, fanatici, lidé co nakoupí vlajky, trička s 46, mávají na tratích, tak moc velkou sílu valentino na veřejnost měl a tak moc fanoušků si valentino po světě udělal, za to zaslouží obdiv.

Nedokážu si představit, že by v minulosti sedělo na tribun hafo lidí s vlajkama 34 (Schwantz) ws vlajky např. s 7 (Rainey).

Opravdu to vypadá, že po Rossim má největší zástup v dnešní době Marquez a může to být hitem stejně jako byl od roku 2001 - 2011 Rossi. Jen s tím rozdílem, že nevznikne žádná "oranžovka" kt. by byla fanatickou osobou jako např. někteří ultra fanns rossi, kteří by po pádu soupeře začalí skakat radostí!

josef58 (823) napsal 19.12.2013 v 17:58-1+2

Pity 17:01,
tak co píšeš, tomu jsem byl přímo svědkem snad v roce 2001, kdy z prvního místa padá Biaggi jedoucí těsně před Valem v esíčku mezi céčkem a déčkem. V tom okamžiku žlutina na céčku jásá a skotačí jak smyslů zbavena Tenkrát jich tam bylo daleko víc než dnes. Ale čemu se divit, žlutí jsou žlutí a jiní už nebudou

SPV (816) napsal 19.12.2013 v 17:23+3

Eso: no, to je taky pravda, že novináři umí udělat někdy zajímavé zprávy. Nejlepší je si najít přesný rozhovor (interwiev) s jezdcem, a i ten se dá někdy pochopit různě. Nesmíme zapomínat, že GP je hlavně dnes (v internetové době)kolotoč peněz, a vytvářet nové zprávy, či rovnou hvězdy je tak snadné.

Pity: to jsem tu ani psát nechtěl, ale je to pravda. Viděli jsme to kolikrát v Brně, i na jiných okruzích. A pískání na Lorenza na stupních v Mugellu, který byl před Rossim, tomu nasadilo jen korunu.
Jen se bojím, aby se nevytvářel kult Marquez, jako bylo za Rossiho, protože někteří fanoušci Marca se začínají chovat jako Rossiho kdysi. Možná jsou to jen přeběhlíci.
Jak jsem napsal dávno, skutečně Rossi přinesl (těžko říct jestli svojí vinou) do GP určitý druh fanouška, který tu předtím nebyl. Když se honil Schwantz s Doohanem, Raineym, potom Biaggi, Criville, Roberts, nikdo neříkal, že ten a ten je nejlepší, nikdo nejásal, že ten druhý spadl atd. Prostě lidi (fanoušci) jen fandili pěkným závodům, a byli rádi, když jejich favorit vyhrál. Je pravda, že tehdy nebyla taková mediální/internetová masáž jako je dnes. A myslím si, že kult Rossiho byl vytvořen nejen díky svým vyjímečným vlastnostem, ale i díky novému médiu- internetu. Rossi je první hvězda internetové doby, to je prostě fakt.

PityGPX (949) napsal 19.12.2013 v 17:01-1+3

Ještě k tomu fanouškovství. Když člověk fandí nějakému jinému jezdci a Rossi spadne v závodě, ten fanoušek nijak neposkakuje, nejásá. Když ale spadne nějaký jezdec na prvním místě a po tom páde se z Rossiho stane leadr, tak nějaký fanoušek Rossiho začne skákat, oslavovat a jásat nad pádem toho jezdce kt. byl před Rossim.

To je jen malý rozdíl mezi některým fanouškem Rossi vs fanouškama ostatních jezdců.

Nuvolari (2329) napsal 19.12.2013 v 16:44-1

josef58: že rossi už tolik netáhne? A co když je to tak, že prostě žlutky už to dohadování přestalo bavit a vyklidily pole hnědkám, ať se můžou realizovat?

Eso_Rimmer (383) napsal 19.12.2013 v 15:12+2

SPV: slusne a rozumne napsano... snad jen mala poznamka-obcas bychom nemeli brat jako zcela 100% prispevky nekterych novinaru. uz se nekolikrat stalo, ze jezdec rekl neco tak trochu jinak, ale novinari si to sami upravili k obrazu svemu.

SPV (816) napsal 19.12.2013 v 14:39-2+4

PacienT: Nezapomínej, že Rossi je ten, co si svoje nefanoušky vytvořil sám. Tvrzení, že on má rychlejší pravé zápěstí o 0,5s, že nikdy nepojede s tabákovým sponzorem, že on vyvinul Yamahu 2004, že Stoner na Ducati neumí jezdit na 100%, že Ducati je sr..čka, že chyba je v Burgessovi atd. atd., a skutečnosti, že si dával do smlouvy podmínky, že konkrétní jezdci nesmí mít stejný materiál, že netovární týmy, pokud vymyslely vylepšení motorky, tak je musel první vyzkoušet a použít jen Rossi, že dává podmínky Ezpeletovi, a ten mu pomáhá a má tak jasnou protekci, že s žádným jezdcem, který je rychlejší než on, není kamarád... Jestli má Rossi nefanoušky, tak jen proto, že si je udělal sám. Až nebude Rossi, a nebude mít svoje neustálé výmluvy, zmízí z GP i jeho nefanoušci. Ještě řekni, jestli si Rossi neublížil svými výroky sám.
Že někteří jeho fanoušci odešli potom, co už nevyhrává, je smutné. A že někteří přešli k Marquezovi, je ještě horší. Proto jsem kdysi psal, že většina Rossiho fanoušků nejsou opravdoví fanoušci v tom smyslu. Zase uznávám a smekám před těmi jako jsi ty, kteří s ním budou stále, navíc něco skutečně dělají. Tak to má být, a je to správné . Jsi ale fanoušek MotoGP, nebo jen Rossiho ?
Promiň mou otázku, ale lidi, co znám, a okruhovými závody opravdu žijí už od mala, tak se jim třeba Rossi libí, ale je jim jedno, kdo vyhraje, protože milují v prvé řadě motorky. Oni sledovali GP v 70. 80. letech, 90., i dnes, ne proto, že je tam jejich oblíbenec, ale proto, že tam jedou motorky, a to s kýmkoli. A takových tu moc bohužel není.
Záměrně nepíši nefanoušci, protože já nejsem Rossiho fanoušek, ale rozhodně mu ne nefandím. Když vyhraje, klidně to uznám, a nepřeju mi nic zlého. A pokud získá titul, tak ať ho získá.
Klidně si fandi Rossimu jak chceš, ale nemůžeš se přece divit, že tu jsou lidi, co nejsou jeho fanoušci. A konkrétně zde na něj špínu nikdo nekydá. Když někdo psal, že je gay, tak to je ubohé, ale psát fakta z jeho kariéry, přece není kydání špíny. Pokud to bereš za špínu, tak ale Rossiho špínu.

PacienT.cz (687) napsal 19.12.2013 v 14:01-1+3

Já mám dojem, že už to je docela "vyselektované". Ti co mu fandili jen proto že vyhrává, ti už si našli jiný "objekt" (a raději se k němu tak trochu po česku nehlásí), no a ti co mu prostě fandí, tak už mu asi fandit nepřestanou.
Z toho mě logicky vychází, že bude nejvíc chybět těm lidem, kteří na něj kydají sračky, protože si budou muset hledat nějaký jiný objekt, na kterém by si zhojily všechny svoje mindráky. To budou nervy ...

AKRO (-498) napsal 19.12.2013 v 00:25-1+4

Tak on Vale nikdy nejezdil lépe, než dnes! Ta o třídu lepší motorka prostě chybí!

JEFFzx13 (489) napsal 18.12.2013 v 22:20+4

rossi chybet bude,ale nepoklesne pocet fanousku motoGP,ale jen fanousku VR46.dokazete si predstavit"fanouska"motocykloveho sportu ktery by to prestal sledovat jen proto,ze skoncil jeden jezdec?!byt Valeho kalibru

Beda46 (211) napsal 18.12.2013 v 21:39-2

Pepíku nebuď pokrytec...

josef58 (823) napsal 18.12.2013 v 21:21-1+1

Beda46,
když se mi bude líbit tvůj příspěvek, nemám důvod proč bych na něj souhlasně nereagoval, nebo i nedal + Opravdu to nehodnotím dle nicku, ale obsahu.

Beda46 (211) napsal 18.12.2013 v 20:58-3

Hele všimněte si schválně že kdo pěje tu pepovu píseň,tomu zdatně přikuřuje.jak se v tom patolízalství a řiťolezectví vyzná kluk šikovnej ,inteligentní

josef58 (823) napsal 18.12.2013 v 20:39-1+2

Tak Rossík už moc netáhne ani tady, vždyť pod článkem o WSBK je více příspěvků než zde, což před nedávnem bylo zcela nemyslitelné

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist