Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Evo:
No právě že mám, jezdil jsem leta do Říma, Terni, Milána a všude stejný..! Naslibujou hory doly, ze začátku dobrý a pak zničeho nic otočí o 180 stupňů, smlouvy nesmlouvy.. Prostě se jim v ničem nedá věřit..
Je třeba ptát se. A to hlavně lidí, kteří ví. Vylučovací metodou lze zjistit mnohé. Nic konkrétního ale nevím. Logicky mi plynou 2 verze a jenom doufám, že se nepletu.
"Bohužel jsme od nich doposud neobrželi žádný návrh na příští rok."
"Bohužel jsem neobdržel vůbec žádnou odpověď."
Ty woe, co se diví, tohle je Talošů normální..!!!
To může bejt rád, že mu neudělali, pro ně úplně běžnou věc a to, že mu naslibujou hory doly, podepíšou mu klidně 10 smluv a pak howno.. To jsou prostě Italové, jak říkaj Němci a Rakušáci - Italové = Evropští cikáni.. Nespolehliví, líní, velkohubí pitomci, ale už jsem to tu psal několikrát a nechci to zase rozvádět..
Urcite by bylo dobre, kdyby sestavu tovarniho tymu tvoril jeden zkuseny a jeden mlady jezdec, coz je vek cca 20 let. Myslim vsechny tovarni tymy, nejen Ducati. Mlady a dravy jezdec by mohl byt klic k uspechu, specielne u Ducati. Jestli opravdu zajel ten cas, tak nechapu co resi? Asi to nebude to prave pro vyvoj, ale od toho tam je ten druhy, zkuseny jezdec. Radeji bych videl vedle Nickyho Reddinga, nez Doviho..
Vale jim plách tak mi měli okamžitě kontaktovat Scotta a vzít do továrního týmu.Na Doviho se vys...,satelitní Námeha je na moc dobré úrovni a ani na tovární by rychlejší nebyl.Nemá na to.
tak oni od ducati měli hlavu v PEJRU z Valentinem
takže nějakej Scott jim byl těžce ukradenej
takže doporučuju mailly s děkovným listem přeposlat ještě jednou
Ta skvělá komunikativní Ducati mu neodpověděla na E-mila no to se tedy divím
Nevite jaky casy zajel iannone?
Jinak k Padájovi: příští rok CRT asi ano, ale radši bych ho viděl na Yamaze, ta by mu "slušela"...
Evo:
No právě že mám, jezdil jsem leta do Říma, Terni, Milána a všude stejný..! Naslibujou hory doly, ze začátku dobrý a pak zničeho nic otočí o 180 stupňů, smlouvy nesmlouvy.. Prostě se jim v ničem nedá věřit..
Je třeba ptát se. A to hlavně lidí, kteří ví. Vylučovací metodou lze zjistit mnohé. Nic konkrétního ale nevím. Logicky mi plynou 2 verze a jenom doufám, že se nepletu.
dante: mas i nejake osobni zkusenosti?
"Bohužel jsme od nich doposud neobrželi žádný návrh na příští rok."
"Bohužel jsem neobdržel vůbec žádnou odpověď."
Ty woe, co se diví, tohle je Talošů normální..!!!
To může bejt rád, že mu neudělali, pro ně úplně běžnou věc a to, že mu naslibujou hory doly, podepíšou mu klidně 10 smluv a pak howno.. To jsou prostě Italové, jak říkaj Němci a Rakušáci - Italové = Evropští cikáni.. Nespolehliví, líní, velkohubí pitomci, ale už jsem to tu psal několikrát a nechci to zase rozvádět..
takze u KA se neco kuje
Marex:To by bylo super,ať Yamaha nebo Honda.Já o tom nic nevím,jen jsem měl takový pocit z povídání Abr.st.
Marex: tak to vic rozved,osobne to vidimna Hondicku.
griso: Nemyslím si. Bude to lepší, než nyní. Což znamená, že to nebude ani CRT,ani ART, ani Ducati.
DN
Co se týká Karla,tak ze slov pana Abrháma mám pocit že tíhne k CRT.
Urcite by bylo dobre, kdyby sestavu tovarniho tymu tvoril jeden zkuseny a jeden mlady jezdec, coz je vek cca 20 let. Myslim vsechny tovarni tymy, nejen Ducati. Mlady a dravy jezdec by mohl byt klic k uspechu, specielne u Ducati. Jestli opravdu zajel ten cas, tak nechapu co resi? Asi to nebude to prave pro vyvoj, ale od toho tam je ten druhy, zkuseny jezdec. Radeji bych videl vedle Nickyho Reddinga, nez Doviho..
Aby nejel Karel opět Dukárnu. Juniorský team je juniorský team, ale kdo to bude platit ?
Vale jim plách tak mi měli okamžitě kontaktovat Scotta a vzít do továrního týmu.Na Doviho se vys...,satelitní Námeha je na moc dobré úrovni a ani na tovární by rychlejší nebyl.Nemá na to.
tak oni od ducati měli hlavu v PEJRU z Valentinem
takže nějakej Scott jim byl těžce ukradenej
takže doporučuju mailly s děkovným listem přeposlat ještě jednou