Řady Aprilie MotoGP posílí Massimo Rivola z Ferrari

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2560) napsal 27.12.2018 v 15:57

Venda: Aprilia spadá pod koncern Piaggio. Nemyslím si, že by značka jako taková usnula na vavřínech.

Rosička (982) napsal 23.12.2018 v 00:20

Více o Aprilce je na speedweek.com 22. 12. v 10:27 (přes google zadat web a klik na přeložit tuto stránku, celkem přesný překlad ale hodně dlouhý článek)

blackblues (1503) napsal 23.12.2018 v 00:02

Presne jak pise Nuvo,aprilia na to mit nebude z pochopitelneho a zasadniho duvodu:nema tolik penez,kdo chce jezdit spicku musi mit moc moc penez navic je sportovne v utlumu a vyklidili pozice.
Do toho jim moc nenahrava ani zhovadilej system moto3 ala ktm vs honda popripade moto2 jako odrazovej mustek do vyssich kubatur.
Kde jsou bajne 125 aprilky a 250ky ,nepomohli ji vubec zmeny prechodu na ctyrtakty a hloupe nastaveny system ,kdy jsou mensi kubatury rizene par znackama otazkou je proc?
Ale kdyz uz sem pisu musim rict ze pro me je RSV 1000 srdcovka a moc moc bych ji chtel minimalne se svezt,ta motorka me strasne pritahuje jak magnet

griso21 (147) napsal 22.12.2018 v 23:19

Nuvolari:Jsi asi dost nevěřící Tomáš,nevím,proč by se nemohli dostat do špičky,ani Honda nevyhrávala hned,chce to jen čas a vydržet,Aprilka by ještě potřebovala pořádného sponzora.

Nuvolari (2320) napsal 22.12.2018 v 09:00+1

griso21: no ono to KTM v tom blátě slušelo nejvíc. Nemám tu firmu rád, protože bere vysoké dotace právě na projekt obsazení všech kubatur. Aneb zvrácenost dnešní EU.
Ale o tom, že je výborná v terénu nemůže být spor, že umí postavit "malé" silničky taky ne. Ale něvěřím, že v GP se kdy posune mezi špičku.

Venda (33) napsal 21.12.2018 v 20:21

Aprilia ma slaby marketing. Ted udelala Ducati to co Aprilka v dobe Maxe a kazdej se muze podelat. A kdyby byli co k cemu, tak dva roky zpet reinkarnujou Slona ve spolupraci s investorem z asie. Prodeje by byli jinde. Ted kazdej, kdyz Itala tak Ducati a kdyz linyho Itala, tak guzzi. A kdyz levnyho Itala, tak zastupy dalsich. A kde jsou...

zdenyrr (729) napsal 21.12.2018 v 14:06

Nevím jestli se dá napsat tovarni, ale "tovární" asi ano. Jedná se o velmi úzkou spolupráci mezi Gresinim a Aprilií.. jak je to finančně, kdo co musí kupovat to nevím.

Balouch (263) napsal 21.12.2018 v 11:04

Vzpomeňme, že bývaly doby, kdy se časy na kolo superbiku aprilia nelišili přiliš od časů speciálů MotoGP, takže potenciál tam určitě je...

Farage (277) napsal 21.12.2018 v 10:17

Mileek: jsi si jistej? Můžeš uvést zdroj, kde najdu to, že se jedná o netovarni tym? Díky.

Mileek (330) napsal 21.12.2018 v 09:28

Hlavně tady pořád nikdo nebere v úvahu, že Aprilia GP je soukromník Gresini a ten, co si nekoupí, to mu v Noale nedají... Aby Aprilia v GP něco zajela, musí mít čistě tovární tým. I když... KTM tovární tým má a není na tom o moc líp... a to s několikanásobně větším rozpočtem.

KUBULA (17) napsal 21.12.2018 v 07:38

Jak tu mužete řict, že aprilia neumi silnicni motorky - a kdo teda? Stav je žalostný protože jim ujel vlak po rs cube, a restart nebyly penize, nebyly jezdci, nebyly vysledky, kvuli i tomu nebyly sponzori, z tohoto kola se tezko dostava - das ist motorsport

griso21 (147) napsal 21.12.2018 v 02:39

Nuvolari: No výborně,to aby se KTMka vrátila zpět do bláta.

Nuvolari (2320) napsal 20.12.2018 v 22:32

TDM851: tím označením "ševci" nemám na mysli, že by byli obuvníky, ale narážím na rčení "Ševče, drž se svého kopyta". Jinak řečeno, stojím si za tím, že opustili něco, co uměli a pustili se do něčeho, co nikdy neuměli a (podle mě) nikdy umět nebudou tak, aby mohli jezdit špičku.
yamaha99: souhlasím, že do toho vrazili majlant, ale myslím, že ji vypiplali, protože v prvním roce to ještě bylo sice nadějné, ale syrové novorozeně, ze kteréhop udělali nejelpěí bajk.
A třebaže jezdecky nelze srovnat s Maxem, tak na ní titul udělal ještě Guintoli, takže není tak úplně pravda, že na ní nikdo jiný neudělal výsledky.

yamaha99 (1094) napsal 20.12.2018 v 21:17

NUVOLARI: uplne bych netvrdil, ze ji vypiplali, protoze ten titul stal za sezonu jen u Maxe cca 30-40 motoru v dobe kdy ostatni jezdili s cca 8-10... motorka sice jela, ale byla predymenzovana a po 500 km zvadla a dosel vykon... Sam Biaggi to nekde psal a az budu u pocitace tak ti to klidne najdu ja byl vzdy fanousek M.Biaggiho at jel na cemkoliv takze o vypiplani asi nemuze byt moc rec... no a pak kdyz do toho nesype fabrika, tak to nejede a navic Max byl asi jedinej kdo na ty vypiplany motorce zajel vysledky, kdyz nepocitam par zavodu kde se ukazal nekdo jiny, ale stabilni spici tam na tom nikdo jiny nejel ... No a ted je stoji dalsi prachy GP... Bmw se snad vrati do wsbk s tovarnou a zustanou tam, aby to nebyl zase jen nejaky vystrel se zbytkama z ponku a to ze netopej velky prachy do gp je jejich vec... pro ne je dulezity prodavat motorky jezdcum a udelat pro ne svuj sampionat, kde se podle umisteni napric svetem a kategoriema rozdavaj velky penize! Zeptejte se napr. Michala praska kolik mu to rocne hodi a tech jezdcu je vagon z celyho sveta a to jina znacka nedela... a dalsi nesmysl je predrazeni, protoze r1 se uz davno neprodava za 350 tisic, Ducati stoji taky ranec a aprilka jakby smet jediny co je asi o dost levnejsi a funkcni je kawa, ale v zakladu a racing kabelaz atd stoji dost penez a tak vyjde levneji Bmw u kteryho je vsechno a staci jen odblokovat jednotku za cca 50. a funguje to ... nic mene pro me je stejne top znacka Yamaha

deluxa (347) napsal 20.12.2018 v 20:10

@TDM851..sam by som to lepsie nenapisal

Jirikh75 (934) napsal 20.12.2018 v 19:03

Nuvolari, nebuď na ně tak zlý. Nemyslím si, že tenhle pan Rivola sám něco změní, ale třeba naláká nějaké inženýry a Ianek s Aleixem dostanou pod zadek pořádný dělo

Majki (673) napsal 20.12.2018 v 18:56

Držím jim palce, snad se Aprilia posune nahoru Myslím že motorka má dobrý základ a potenciál, právě zkušenosti z SBK se můžou hodit a taky Janek bude chtít být v popředí, tak good luck

TDM851 (4041) napsal 20.12.2018 v 18:53+6

Nuvolari ... Neříkal bych jim ševci. S malým rozpočtem jsou na tom stejně, jako bohatá KTM.
Apoň mají koule do toho jít, u mě si reklamu určitě udělali. Ne jako BMW, která rýžuje prachy z těch svých předražených křápů a do sportu dává hovno

Nuvolari (2320) napsal 20.12.2018 v 17:31+1

Neposunou se nikam. Jsou to ševci, kteří se neumějí držet svého kopyta.
Nejdřív po změnách 125 a 250 na Moto3 a Moto2 vyklidili pole, přitom oni měli největší zkušenosti se stavbou rámů menších motorek.
Pak za Gigiho a Maxe vypiplali RSV4 do super mašiny a ovaládli SBK. Pak se na to vyprdli a v SBK se stali outsidery.
Pustili se do MotoGP, což nikdy neuměli, dělají si tam leda ostudu a pokud si troufám ohadnout, tak lepší to rozhodně nebude. Jen je mi líto, že se tam zahrabe takový jezdec, jakým je Iannone.
Asi tak...

neznamyScooterD (1081) napsal 20.12.2018 v 17:09

jak je vidět u Ducati, jeden takovejhle člověk dokáže otočit kormidlem dějin, akorát si myslim, že budou ještě potřebovat peníze...

zdenyrr (729) napsal 20.12.2018 v 13:40

Pojď do toho Ejpril!!!




TOPlist