Radio Paddock po Motegi
Text: Jiří Mikšík | Foto: Honda ProRacing, Aspar Team, archiv autora | Zveřejněno: 6.10.2011 | Zobrazeno: 4 212x
Text: Jiří Mikšík | Foto: Honda ProRacing, Aspar Team, archiv autora | Zveřejněno: 6.10.2011 | Zobrazeno: 4 212x
Když mě to nešmakuje.
Marex: 15:54- IRON NIE? Nevadí, kup si okenu!
mike:
Marex: jaj toto si myslel a myslis, ze keby sa Pedrosovi pri Stonerovi "nedari", ze by ho vymenili? Tak zase je pravda, ze Pedrosa mal casu na to ukazat, co je v nom.
Sorry, ale v cestine ani v slovencine som nenasiel nic, vsetky boli len po anglicky.
Mike: //www.flickr.com/photos/52656131@N04/4896903851/
//www.shutterstock.com/pic-80443321/stock-photo-barcelona-june-marc-marquez-repsol-honda-racing-at-the-race-of-moto-grand-prix-of-catalunya.html
On Marquez jezdí pod Repsolem už teď.
Člámky jsem nečetl? Byly v Češtině?
A že Dovizioso je potvrzenej u TECH 3 nezajímá nikoho?
Marex: ako si to myslel s tym Marquezom? a cital si tie clanky o Ducati a Michelin?
Mamba: Ty asi neznáš pojem IRONIE...??? Ale i tak díky za vysvětlení.
Ten hluchej viděl.
Mamba: Nebo je to s tím hluchým a slepým obráceně?
Mamba: Takže ten hluchej narozdíl od slepýho neměl z kina nic. To je podobné, jako nová třída Moto1, viď?
"Uvidíme!", řekl slepej hluchýmu a šli do kina na němej film.
Mamba: To si děláš srandu, že? Jak může mít něco větší potíže růstu, než současná situace v MGP 2012 (Moto1)? Jak tě tak znám, tak si nás tu opět pouze dobíráš.
Kubát-7:12 Jestli mě něco "semlelo", nebo ne, to já sám nedokážu posoudit. Nicméně, to co jsem zde napsal, ať už o SBK, nebo MGP jsou jen moje pocity, které mám zrovna tak, jako každý jiný. A opravdu si myslím, že momentílně mají SBK s ohledem na budoucnost větší "problémy růstu", než MGP. Žádnou radost z toho ovšem nemám,( jak by se ti možná mohlo zdát. Já mám totiž rád obě série. )
jan26, já to nepočítal Pokud se ti to nelíbí, tak to je jediný co s tím můžeš dělat. O tomhle ale diskuze není, tak by bylo ideální to nerozvádět dál, co myslíš ..
DESMO
VSICHNI TADY POUZIVAME KONSPIRACNI TEORII- v prekladu to znamena NEOFICIALNI VYKLAD!!! A VEDE TO K POCITU ZOUFALSTVI!!!
ROK 2002 NEDELE NAVSTEVNOST 38 000 JE NESMYSL NEUVERITELNEJ!!!
Zná někdo ceny pronájmu strojů od Hondy a Yamahy na násl. sezonu?
SPV, no ono upravovat na několikrát motorku během sezóny asi něco stojí. A kdo to zaplatí? Bohužel ostatní ..
No to bych jim nepřál, ale bojím, bojím. Ono je vždy dlouho ticho po pešině, všechno růžový a pak prásk ...viz Wall Street, Řecko apod.
pane dospělák, to už je trošku síla ne? Zhrněme to, ať mám od tebe klid ok? Ezpeleta vymyslel 800ccm, 21l v nádrži, Honďáckou převodovku, sepsal pravidla, vytiskl, vydal, prostě všechno. Ostatní seděli s prstem v nose a čekali.
K těm návštěvníkům:
Brno neděla 2002: 38,641
Brno pátek 2007: 31,005
Austrálie neděla 2001: 37,996
Austrálie pátek 2007: 27,528 (déšť)
Určitě to není přesný na osobu, ale já vím, ty si starej mazák, všude byl, vše slyšel a vše má spočítáno. Žádám trest smrti, a už mě z tvých konspiračních teorií vynech jo?
Tím končím, dál mě tvoje plkání ve stylu "čím víc smajlíků tím líp" absolutně nezajímá...Howgh
Ducati už neví, jak by vytáhla peníze z ostatních na zaplacení neúspěchu s Rossim...
Motorky 2x dražší a nový SBK Ducati model taky ještě nebude.
Žeby šla Ducati ke dnu?
Ale článek chválím. Tohle mne zajímá. I diskuze se doufám stane plodnou a něco se dozvím navíc.
Desmo: Nevím, co máš na druhém příspěvku Josefa za držkování? Spíš úžas nad plánem a realitou. Držkováním bych nazval spíše tvoji reakci. Nejlépe si tohle vyřiďte PM, pže je to zbytečný a autor článku,ani my si tohle číst nezasloužíme.
Tak, tak, Marexi, říkám (já pamětník. A stoupenec "teorií spiknutí",přiznávám ,
"SPZkovo" vykrádání WSBK JE TO NEJHORŠÍ (pro SBK).
On už snad ani sám neví,jak by ta "jeho"MotoGP990/800/1000)
měla "vypadat"
No a ta "jobovka" od FTR, ne že by mně těšila, ale jen po-
tvrzuje moje "černý prognózy" do sezony 2012.
Snad NE i dalších !??
Kubat: uz jsem klidny. Mozna to tak delaji vsichni ,ze cenu oznami az nakonec. A kdyz to pak nekdo za ty prachy nechce,jeste mu napari pokutu .
evo: hele sklidni se, to že tady nejsou prezentované čísla jiných značek, neznamená, že třeba honda nebo yamaha nebudou zdražovat taky. budou! a možná stejně jak ducna
Ono to asi nebude tak jednoduché, chtít, aby ve třídě bylo 30 a víc motorek. Už teď se jedou v rámci MS jen 3 kubatury, holt předpisy na vybavení okruhu jsou přísné, v boxu jen 1 motka + další nutné zázemí atd. Myslím, že na Zemi není okruh, který by dokázal pojmout tolik týmů a motorek (kdyby bylo v každé třídě 40 motek). Vedlo by to k tomu, že by musela zase jedna třída skončit, zbyly by pak jen dvě, a to už je sakra málo. Ono to asi opravdu není jednoduchý, doby, kdy se v Brně na starém okruhu servisovaly motky v rámci VC "na silnici" jsou už zkrátka pryč, bylo to krásný, ale už to nikdy nebude (tak max. u roadracingu, ale i tady narůstají nároky na "plac", zázemí atd. ). Kopání do organizérů MS od některých připěvovatelů je dost úsměvné, ve finále všichni dohromady o té problematice víme hodně málo, takže trocha soudnosti by byla na místě. Je to jako když Pepik, co byl nejdál v Praze, by chtěl posutovat problematiku dopravní obslužnosti Tokia či New Yorku...
Ducati dela smlouvy s odberateli, aniz by jim oznamila kolik to bude stat? A kdyz ma ptacky v kleci ,zvysi cenu? . Nevim, jestli to cele chapu spravne, ale podle mne platit za motocykl, ktery nejezdi lip nez stary jednou tolik, je spatny obchod.
mamba: už tě to tu docela semlelo. byls tady jeden z nejnormálnějších, ale poslední dobou ses zařadil mezi normální standart dikuse. tím myslím tu narážku od soultraina. u wsbk ti nedělá problém odsoudit celý šampionát nebo třeba kubu smrže. a tady děláš pravý opak u stejných věcí