Quo vadis MotoGP?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 30.05.2012 v 20:31

Romanko: Z čehož mi plyne, že CEO je tam jenom jako figurka, kterou ovládá Honda... To je přece ještě horší, než kdyby byl skutečně za ta rozhodnutí odpovědný.
Podle mého jsou to pouhé výmluvy. Šéf společnosti zodpovídá za stav šampionátu. Výsledkem je výborná medializace,ale ubohý stav jezdeckého pole královské třídy vč. naprosto chorého reglementu, který se mění podle toho, jak moc je zoufalý počet jezdců- strojů (CRT- ART).

AKRO (-498) napsal 28.05.2012 v 21:07

Romanko - Ale nikdy sesazení SPZky neprosadí! On umí jedinou věc dobře a to odírat pořadatele o peníze a to jediné jeho šéfy zajímá! Prachy jsou rozhodující!

desmo69 (638) napsal 28.05.2012 v 14:55

Romanko konečně někdo normální

Romanko (1205) napsal 28.05.2012 v 14:20

Stále se tu mluví o Dorně a jejím šéfovi, ale nejvyšší autoritou je FIM. A pokud by "Espézetka" továrnám už tak moc překážel, mohly by se domluvit na změnách úplně nahoře. Obecně se ví, že co chce Honda, se taky prosadí (viz. 8-stovky a Moto2). ALE zase HRC má španělského hlavního sponzora...

Zouby52 (20) napsal 28.05.2012 v 11:59

Taky nejsem antiSPZ, ale při MotoGP kouknu na Moto3 Moto2 a tak prvních 5 kol z MotoGP. Jedině tedka v Le mans sem vydržel dokoukat závod a nudou to nevypínal. Jinak jak už jsem tady někde psal, tak MotoGP je to nejnudnější závodění co je k vidění

Rado_ (555) napsal 28.05.2012 v 11:50

majlo > já se přiznám, že jsem "antiSPZka" a MGP sleduji pokud jsem doma a nemám žádný jiný program, nebo není v TV nic zajímavějšího. Rozhodně narozdíl od WSBK/BSB kvůli MGP neměním svůj program, nebo si to nenahrávám, prostě když už nemám co dělat, mrknu na to z dlouhé chvíle...

AKRO (-498) napsal 28.05.2012 v 10:36

Majlo - Všichni to MGP sledujeme a modlíme se k Bohu a hlavně doufáme, že tentokrát to MGP bude aspoň trochu zajímavé! Ale naše prosby jsou stále marné...

majlo (368) napsal 28.05.2012 v 10:27

Tak jsem si dal tu práci a přečetl si všechny komenty. Zajímalo by mě snad jediné (vše ostatní se tu řeší, tak si to z toho přečtu ) kdo z vás antiSPZ (AKRO a spol.) motogp ještě sledujete? Nikoho tím nechci provokovat, SPZku nad postelí vedle fotky maminky nemám ptám se jen ze zvědavosti.

AKRO (-498) napsal 28.05.2012 v 09:41

Griso21 - To jsi četl správně, SPZka to řekl! Protože tomu vůbec nerozumí, tak si asi myslel, že ty jeho CRT-SPZ pojedou rychleji a nebudou tak trapné, jako jsou! Později navrhoval pro všechny motorky maximum 14 000 otáček, jako u MOTO 3 a jednotnou elektroniku, kterou chtěl zřejmě za velké peníze dodávat sám, podobně jako to dělá s motory u MOTO 2! Ten chlap je chodící neštěstí, celého MGP! Co vymyslí a na co sáhne je špatně!

Papre (189) napsal 28.05.2012 v 07:37

Třeba takovýmu Karlovi by prospěl přechod na CRT. Aspoň by měl s kym bojovat, místo toho aby jeszdil 12 a pak spadnul.

griso21 (147) napsal 28.05.2012 v 02:35

Desmo69-já už tedy nevím kde,ale někde jsem to četl,že se SPZka chce postupně zbavit továren.Nechci se přít,ale pochopil jsem to tak.Příští rok smějí továrny nasadit pouze 4 motorky.Ono letos jich ani více není(při těch cenách se nedivím),ale proč to omezovat?Přijde mi že si dost protiřečí.Je jako proti továrnám,přitom je s nima jedna ruka.Je to politik a kecá na všechny strany.CRTčkama zaplní rošt,aby bylo MS vůbec regulérní a zacpal tím h... rejpalům.Marex-diky.

AKRO (-498) napsal 27.05.2012 v 22:48

Desmo69 - Já to sice nebyl, ale už jen to, že SPZka řekl, že se bude starat o 16 CRT-SPZ a o tovární ne, naznačuje jak rozumí motorkám! Snad by se měl zajímat, aby se jelo férové MS a ne vytvářet nějakou nesmyslnou a umělou kategorii, kdy jezdci nemají naprosto šanci s továrnami soupeřit!

Evo (411) napsal 27.05.2012 v 22:41

Pity: Ted jsem docetl jeden starsi clanek 6/2007 tykajici se tohoto tematu. Nemas to? Lidi by to jiste zajimalo. Dost kriticky nazor jednoho novinare.

Marex (2570) napsal 27.05.2012 v 22:37

Griso: Desmo má pravdu. To továrny, by se nejraději zbavily Ezpelety.
V podstatě jsi to napsal ale DOKONALE. Tuším to byl Harris.

Eso_Rimmer (383) napsal 27.05.2012 v 22:25

AKRO 22:08: ty woe... TV Noha, co bys chtel

desmo69 (638) napsal 27.05.2012 v 22:23

Akro, co to píšeš za nesmysly ty? Továrny chce nechat továrnama a pro soukromý týmy chce právě ty crt motorky. Nebyl si to náhodou ty, kterej tady denně opakoval jeho výrok že ať si těch 6 továrních strojů jezdí o titul a on se bude starat o zbylých cca 16 strojů? Už taky myslím nevíš co meleš co.

AKRO (-498) napsal 27.05.2012 v 22:11

Desmo69 - Co to píšeš za nesmysly? To už jsi zapomněl, že SPZka tvrdil, že je třeba zrušit tovární motocykly a nahradit je pouze CRT-SPZ, které by nesměly stát více, než 1 milion Euro?

AKRO (-498) napsal 27.05.2012 v 22:08

Koukal jsem na ten propagační nesmysl, souboj o to kdo je rychlejší, stíhačka, motocykl s Abajou a sportovní auto! Docela trapná záležitost a navíc tam nezapomněli poznamenat, že je Abaja nejlepší závodník v republice! Ve světle jeho letošních výsledků se o tom dá dost pochybovat...

desmo69 (638) napsal 27.05.2012 v 22:00

griso21, kdes přišel na to že se chce zbavit továren? To je co za kravinu? Návrat plánuje Suzuki (už i testovali motorku) a jak říkáš, má přijít BMW. Aprilia po zkušenostech s CRT taky není vyloučená jako další adept mezi ryzí prototypy.
Nikdo žádný prototypy rušit nechce . CRT je jen "náhrada" pro soukromý týmy, aby nemusely platit neskutečný prachy za pronájem

griso21 (147) napsal 27.05.2012 v 21:53

SPZka před lety vyloučil z motogp jeden tým za to že použil BLOK motoru z R1,teď tam ty motory prosazuje.Chce se zbavit továren ale Báwu drží místa na příští rok.Jakej to vše dává smysl?Za Aprilii v motogp by taky dal nevím co.

PityGPX (949) napsal 27.05.2012 v 21:25

Evo: nj, tak mgp stejně jako f1 je hlavně business, tj pravidlo č. 1. A platí to tak všude možně, peníze až na prvním místě :))))
Jinak, ve wsbk nikdy nevíš, co ti italští mafiánové mají za živnost. Viz loňské obvinění firmy Althey.

Balouch (266) napsal 27.05.2012 v 21:25

Jakej má smysl CRT, když Suberbiky jsou rychlejší? Má smysl jezdit dva téměř totožné šampionáty, když v jednom budou všechny značkové továrny a v druhym podvozky s hustýma jménama s motorem ze superbiku? Trošku lehčí, lepší brzdy ale čas na kolo téměř stejnej..

Evo (411) napsal 27.05.2012 v 21:18

Pity: Ano. Tehdy mi to bylo divne o cem to mluvi.

PityGPX (949) napsal 27.05.2012 v 21:13

Paťan: nemyslíš spíš Monzu (než imolu?)
Evo: ano, to je rozhovor z mMotoráje z roku 2007, viď? :) taky ho mám!

griso21 (147) napsal 27.05.2012 v 20:51

Jenže tu jednotu vždy někdo naruší.Pro italšrot-divák si tam možná ten svůj motor najde,ale není to ono.A bude to stačit továrnám?

Paťan (361) napsal 27.05.2012 v 20:34

co by se jako stalo, kdyby všichni jezdci (nebo ta většina, která vidí crt jako špatnou volbu) začali crt veřejně kritizovat? to by je jako spz nenechal příští rok jezdit? a koho by tam postavil? nějaký vidláky z lokálního přeboru? kdo by se pak na to koukal? v jednotě je síla!

AKRO (-498) napsal 27.05.2012 v 20:33

SPZka a jeho DORNA je zdroj všeho špatného, co je v MGP!

Evo (411) napsal 27.05.2012 v 20:32

Rekl to Stoner.

Paťan (361) napsal 27.05.2012 v 20:28

Evo: kdo to řekl? docela by mne to zajímalo. jak už jsem tu někde psal pod jiným článkem - v MGP (a asi nejen tam) je tolik špíny a korupce, že kdyby to všechno prasklo, tak bysme se divili!proto ať žije WSBK (ne, nedělám si ilize, že to tam taky není, ale asi ne v takové míře, ikdyž po imole...no..) a BSB! Stonerovi fandim! V8 Supercars jsou pěkný závody na zajímavých tratích. Ať se mu tam daří!

Paťan (361) napsal 27.05.2012 v 20:17

přesně jak píše AKRO - CRT je sériovka s několika úpravama (pokud jsem dobře slyšel, tak třeba ART=Aprilia racing technology má jen jiný podsedlový rám - hmm, změna jak sviň, ale už je z toho prototyp, že?), a aby to porychlilo, tak je potřeba další vývoj= další prachy -> za 2 roky budeme tam kde jsme teď (teda kde je MGP). O založení jiného šampionátu továrnama nemám strach. Espézetkovy fandim, dělá to dobře a přeju mu, aby to takhle mrvil dál a dál spoustu let, protože tím jen posiluje WSBK

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist