Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
mamba: kamaráde, ale to je tak všude. I v tom vašem milovaném BSB ten poslední jezdec má k bedně daleko, stejně jako v královně motorsportu letos poslední HRT jezdec měl k bedně daleko. Jenže je tu rodzíl: zatím co třeba ve wsbk ten poslední na pole ztráce přes dvě sec. tak v MGP to crt ztrácí pět sekund na pole :)))))
Všude je někdo první a někdo poslední. Je jen otázka, jak moc jednotlivá disciplína má vyrovnané pole a to superbikové je víc vyrovnanější (první-poslední) než u MotoGP :) proto vidíme v wsbk, v bsb, ve f1, ty souboje kolo na kolo, ale v motogp ne! :)
A abychom viděli souboje kolo na kolo, tak zavedením crt třídy není řešením ale ještě větší bodnutí hřebíku do rakve zvané motogp ! :)))
Proto říkam, první tří body dole a motogp bude zase zdravé.
Ale oni tomu ještě nějaký čas budou říkat CRT. Totiž těm prototypovým Hondám light a těm čtyřem (nejspíš) FTR s prototypovým motorem Yamaha. Ani jeden z původních ubohých SPZ-CRT, které měly za účel udržet Moto GP při životě už v r. 2014 NEBUDOU! Takže název zůstane, ale motorky budou úplně něco jiného. A v podobě, která se nejspíš bude líbit všem odpůrcům SOUČASNÝCH CRT. A nepochybuju, že někteří tady o tom budou mluvit jako by to bylo jedno a totéž...
No, např. v SBK žádné CRT nestartují, ale někteří z nich mají k bedně rovněž nebetyčně daleko, bez ohledu na to, kolikátá garnitura na nich jede.( Nic proti nim).
CRT se může tvářit jako součást MotoGp jak chce, pořád to bude jen a jen trpěný paskvil pro rozšíření statovního pole.Ostatně, soudím, že CRT musí být zrušeno.Apropo:CRT by nezachránil ani Agostini v nejlepší formě, natož jezdci druhé a třetí garnitury(nic proti nim).
No uvidíme jakou "odvozeninu" připraví Honda na rok 2014 Protože nepoužije SBK motor, tak to zřejmě bude bráno jako 100% prototyp s nízkým počtem použitelých motorů za sezónu a malou nádrží, pokud se nezmění pravidla, tak na "továrny" a "satelity" nebude mít šanci
oni to nezruší, jen se budou používat motory yamaha v nějakym rámu, honda ta horší verze a nikdo nebude mít zájem o suter nebo bqr-ftr... pár aprilek možná pojede, ale ot je tak všechno...
To by byla celkem prdel, kdyby potom co do toho vírobci a týmy investovali kupy peněz a po velkohubích projevech jak je to budoucnost MotoGP to v roce 2014 zrušili
Dik za info chlapi. Myslim ze aprilka bude pristi rok jeste o neco lepsi nez tento a hodne budou trapit satelitni ducati.Fandim aprilkam a hlavne nasemu Abajovi at mu ta aprilia poradne jede :)
Krabbio, no spíš jim musí povolit aby jeli jako CRT. Prototypy mají "na starost" MSMA. Takže stačí vstoupit k nim, udělat 9 motorů u kterých si věří že zvládnou závod na 20l a můžou jet Zatím na to technologie a motor asi nemají. Proto radši prodají upravený RSV4 a reklamu mají i tak skvělou.
1. zrušit pravidlo o max. nasazení 4 motockylů od jedné továrny
2. dát ART stejná pravidla jako mají prototypy (tj aby se z toho stal čistokrevný prototyp se vším všudy).
3. Max. podpořit myšlenku aby produkční honda byla stále "prototyp" na konkurenceschopné úrovni art, a to samé u yamahy pokud to zamýšlí.
4. Motocyklů díky bodu 1 - 3 bude dost, vyhodit zbylé crt od suteru až po ftr ať se starají o mt2 ! :)
mamba: kamaráde, ale to je tak všude. I v tom vašem milovaném BSB ten poslední jezdec má k bedně daleko, stejně jako v královně motorsportu letos poslední HRT jezdec měl k bedně daleko. Jenže je tu rodzíl: zatím co třeba ve wsbk ten poslední na pole ztráce přes dvě sec. tak v MGP to crt ztrácí pět sekund na pole :)))))
Všude je někdo první a někdo poslední. Je jen otázka, jak moc jednotlivá disciplína má vyrovnané pole a to superbikové je víc vyrovnanější (první-poslední) než u MotoGP :) proto vidíme v wsbk, v bsb, ve f1, ty souboje kolo na kolo, ale v motogp ne! :)
A abychom viděli souboje kolo na kolo, tak zavedením crt třídy není řešením ale ještě větší bodnutí hřebíku do rakve zvané motogp ! :)))
Proto říkam, první tří body dole a motogp bude zase zdravé.
Ale oni tomu ještě nějaký čas budou říkat CRT. Totiž těm prototypovým Hondám light a těm čtyřem (nejspíš) FTR s prototypovým motorem Yamaha. Ani jeden z původních ubohých SPZ-CRT, které měly za účel udržet Moto GP při životě už v r. 2014 NEBUDOU! Takže název zůstane, ale motorky budou úplně něco jiného. A v podobě, která se nejspíš bude líbit všem odpůrcům SOUČASNÝCH CRT. A nepochybuju, že někteří tady o tom budou mluvit jako by to bylo jedno a totéž...
No, např. v SBK žádné CRT nestartují, ale někteří z nich mají k bedně rovněž nebetyčně daleko, bez ohledu na to, kolikátá garnitura na nich jede.( Nic proti nim).
CRT se může tvářit jako součást MotoGp jak chce, pořád to bude jen a jen trpěný paskvil pro rozšíření statovního pole.Ostatně, soudím, že CRT musí být zrušeno.Apropo:CRT by nezachránil ani Agostini v nejlepší formě, natož jezdci druhé a třetí garnitury(nic proti nim).
No uvidíme jakou "odvozeninu" připraví Honda na rok 2014 Protože nepoužije SBK motor, tak to zřejmě bude bráno jako 100% prototyp s nízkým počtem použitelých motorů za sezónu a malou nádrží, pokud se nezmění pravidla, tak na "továrny" a "satelity" nebude mít šanci
Tak první sezónu maj SPZ-CRT za sebou, zda úspěšně nevím, ale si přeju, aby ta příští byla poslední a to prý máme ještě šampióna CRT???
Ano první sezónu, páč něco tak "ohromnýho" jako SPZ-CRT nikdy, opakuji NIKDY v MS nebylo
oni to nezruší, jen se budou používat motory yamaha v nějakym rámu, honda ta horší verze a nikdo nebude mít zájem o suter nebo bqr-ftr... pár aprilek možná pojede, ale ot je tak všechno...
To by byla celkem prdel, kdyby potom co do toho vírobci a týmy investovali kupy peněz a po velkohubích projevech jak je to budoucnost MotoGP to v roce 2014 zrušili
Pity, pravdepodobne jsou zas na nejakym zasedani Dorny nebo FIM, takze zanedlouho se snama podeli o to jak to chodi resp. jak by chodit melo...
Anti-CRTáci, kde jste?
Dik za info chlapi. Myslim ze aprilka bude pristi rok jeste o neco lepsi nez tento a hodne budou trapit satelitni ducati.Fandim aprilkam a hlavne nasemu Abajovi at mu ta aprilia poradne jede :)
Krabbio, no spíš jim musí povolit aby jeli jako CRT. Prototypy mají "na starost" MSMA. Takže stačí vstoupit k nim, udělat 9 motorů u kterých si věří že zvládnou závod na 20l a můžou jet Zatím na to technologie a motor asi nemají. Proto radši prodají upravený RSV4 a reklamu mají i tak skvělou.
tak pokud by aprilka vstoupila do mgp jako prototyp tak by to pan Ezpeleta uvital, tudíž v tom bych problem neviděl. I když o to má přehled Desmo :)
No a to by musel Aprilce povolit Ezpeleta aby byla prototyp nebo je to jen na Aprilii ??
Peníze by měly mít, ušetřili hafo MIO za Biaggův plat na další roky :)
Pity u me souhlas :) Aprilka kdyby byla cisty prototyp by bylo super ale na to by nemeli prachy nebo meli??
Moje přání jak vyřešit budoucnost:
1. zrušit pravidlo o max. nasazení 4 motockylů od jedné továrny
2. dát ART stejná pravidla jako mají prototypy (tj aby se z toho stal čistokrevný prototyp se vším všudy).
3. Max. podpořit myšlenku aby produkční honda byla stále "prototyp" na konkurenceschopné úrovni art, a to samé u yamahy pokud to zamýšlí.
4. Motocyklů díky bodu 1 - 3 bude dost, vyhodit zbylé crt od suteru až po ftr ať se starají o mt2 ! :)
tak a do mě!