Proč Moto2 místo dvěstěpadesátek!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 21.10.2009 v 18:00

Desmo69 - Máš recht!

desmo69 (638) napsal 20.10.2009 v 22:38

Akro, jojo, levnější to omoc nebude, ale přihlásilo se tam 2x tolik týmů co do 250 s tím tvým sbk dohromady..nějaký divný ne?:) A když už jsme u těch hňupů z Dorny, tak se divým že ti debilové z infront po tolika letech pochopili, že bez přenosu v tv jim na ten jejich sport bude každej srát. Ale stejně se ani nebudu divit, když v tv bude polovina přenosů co slibují..je to tam totiž banda amatérských italů (viz. kritika Chiliho:))

AKRO (-498) napsal 20.10.2009 v 21:26

Maddog - Nejdřív jen speciály a nakonec takový kočkopes a nejlepší je na tom,že to o moc levnější než dvoutaktní 250 stejně nepřijde! Ale na to,že to vymysleli hňupové z Dorny a spol, to nakonec budou aspoň vyrovnané závody a na úrovni rychlosti dvěstěpadesátek!

maddog (2) napsal 20.10.2009 v 20:52

Chápu argument levnější...nechápu ale zcela, zákaz produkčních dílů a nařízení použití motorů Honda. Proč neřeknou objem + řekněme omezení jako digitální tlumení a kontrola trakce (třeba). Ale proč ten zbytek??? Tak trochu bych si tipnul, že v Hondě potřebujou oživit zašlou slávu RC211V a NSR500...v Superbike se nedaří, MotoGP taky žádná sláva...tak asi trošku napustili Dornu, že by "zalevno" dodali pár motorů pro novou třídu. Neberte to jako zapšklost - kdyby to měly být motory Kawasaki, tak to ublinknu stejně. Nařizování mi prostě nesedí. Tohle má být konstruktérské peklo per excellence a lišit se to má jen objemem/cenou (menší krouťák). 600 v plné palbě bez "pravidel" drahá? OK...dejte 500 nebo 400...MotoGP už stejně lítá na 800.

AKRO (-498) napsal 20.10.2009 v 14:50

Ještě, že to nevysvětloval sám Ezpeleta! To by byla zase snůška nesmyslů!




TOPlist