Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Má někdo nějakej obrázek, odkaz, že rossiho GP2 má klasickej deltabox? Tj. samostatnej rám včetně krku řízení. Dle toho, co jsem viděl já , tak ne! Rozdíl mezi GP12 a zero je jen v délce ramen kolem motoru. Zadní kyvka je v těch ramenách.
Dobře, porovnatelnou ok ale přesto ju neměl tak dobrou. Sic měl zkrátka podpory víc o něco. Jo beru ale, že to bylo podobný. Ale hlavně jsem narážel na to, že ju měl mnohem horší než Rossi což je ale jasný snad všem.
Sete mel kdyz uz tak srovnatelnou podporu jako Sic. S tovarnim tymem se to ale srovnat neda...a i kdyby, vyvoj RC211V se podle nej urcite netocil, takze co z toho...
Takže to zase skončilo u Akrovy obehrané písničky .1.) Jak chceš po prvním testu/netestu posuzovat Moto3? 2.) Navíc si nemyslím, že by byly oproti 125 předražené.3.)Že by byly Moto2 5x předražené oproti SBK? 4.) Srovnávat jejich rychlost - to můžeš srovnávat opravdu jen ty! 5.) Ezpeleta určitě nediktoval továrnám, kolik mají stát jejich prototypy. Takový kouzelník přece jen není! Já bych pro zvýšení motivace pro týmy CRT vypsal nějakou cenu na způsob" Poháru konstruktérů CRT týmů."
Pani este k tym Hondam ako to bolo v minulej sezone rozdelene. Nemam zdroj, ale pisal to tu na motorkaroch.cz jeden diskutujuci a myslim, ze to bol motorbreath (ak si to nebol ty, tak sa ospravedlnujem)
Ta Honda bola rozdelena do 3 kategorii. To najlepsie dostali Stoner a Pedrosa, tu druhe s podporou Hondy dostali SuperSic a Dovi a to "najhorsie" dostal Aoyama.
A co sa tyka satelitov, tak v minulosti jazdili niekedy satelity lepsie ako tovarny bike. Vid rok 2004, Gibernau porazil tovarny tim Hondy a skoncil druhy a v roku 2005 sa to iste porazilo Melandrimu
Danny355 - Ani já si nemyslím, že by byl Ao Mistr světa, ale asi by jezdil někde na úrovni DOVIho. Stoner na satelitu by možná byl někde na úrovni SIMa a Rossiho. To jezdecké umění, 1-2%, co píšu je podle délky okruhu něco okolo 1,5-2,5 sekundy ztráty na kolo. Ono se to zdá málo, ale při 20 kolech je to hodně! Ono udělat nějak vyrovnané MS je problém, ale nedá se řešit stylem SPZky, nejdřív vyšponovat ceny okolo 100 milionů za motorku a potom když to nejde utáhnout a krachuje to, prosazovat motorky CRT6 okolo 25 milionů, které jsou nebetyčně předražené a nejedou o moc lépe než MOTO 2. Tady se prosazuje hlavně nenažranost SPZky, továren i úpravců podvozků! Jediná šance je vyrazit tu pijavici SPZku, dát to někomu, kdo tomu rozumí a domluvit nějaký kompromis a začít znovu! Je totiž směšné, že zrušili 125ky, nasadili 4T 250ky, které jedou pomaleji, ale jsou daleko dražší, to samé SBK rychlejší a minimálně 5x levnější, než předražené MOTO 2, a šíleně drahé MGP, které jsou sice rychlejší než SBK, ale místo nich nabízí SPZka CRT, dražší, než daleko rychlejší SBK. Je to přímo výsměch!
Akro - Loni byl 1. Stoner a 10.Aoyama , takže tovární Honda a satelitní Honda a nevěřím,že by,při výměně strojů,dokázal být Ao mistrem světa , otázkou je co by zajel Stoner,ale na titul by to prostě nebylo... Mezi nima co se týče schopností ,je podle mě velký rozdíl .. ! Jak jsem psal,může se povést satelitu dojet na bedně za mimořádných podmínek ( pády jezdců,selhání techniky nebo nějaký souhra náhod ) ,ale je jisté,že by to bylo tak možná 1 za sezonu a to se štěstím .. No a 2 třídy ( prototypy a satelity + CRT ) to je samozřejmě blbost,ale ze začátku diskuze se řešilo jak moc rovné postavení mají všichni na startu .. a prostě někteří hrají prim a druzí jen křoví .. Proto jsem nadhodil MS prototypů a MS satelitů + CRT ,kde by se ukázalo,která továrna je TOP ( což je momentálně samozřejmě Honda ) ,jenže to je jen iluze Udělat seriál MotoGP ,je podle mě těžká věda : Pravidla pro továrny a soukromníky,pro jezdce,aby je to všechny motivovalo,na druhé straně pro diváky a tv společnosti,aby to bylo atraktivní ( nechci at' je to v MGP,jak bylo občas v F1 - Schumacher ... a ti druzí ),udržet náklady na nějaké přijatelné úrovni .. je toho hodně ... Koneckonců,myslet si já můžu co chci ,otázkou je ,za co bude stát letošní sezona .. ale už,aby tu byla
Danny355 - Nevěř tomu, že mezi jezdci jsou ohromné rozdíly! Naopak jezdí to skoro stejně, aspoň těch prvních 10 v MGP! Tak max. 1-2% víc ne! Ani satelity už dnes nezajedou nějaký špičkový výsledek, např. třetí místo! To je dnes vyhrazeno pouze továrnám! Doba se prostě změnila! Ani tvůj názor, že by se mělo udělat zvlášť MS továren a další MS satelitů a CRT je naprostý nesmysl!
Comu sa vsetci tak cudujete? Ked sa tu pise o Ducati, tak len same nazory, ako sa v Ducati boja, ze ich budu porazat Abaja ci Barbera.
A ako to mala minuly rok Honda? Preco sa nezamyslate aj nad tym. Preco nemal Aoyama tovarny bike ako Stoner ci Pedrosa? Tiez sa Honda bala, ze ich bude porazat?
Toto iste robila Ducati aj v minulosti. Rok 2008 a podpora pre satelity, takmer ziadna. Elias a Guintoli chceli nove diely uz vo Francuzsku a dostali ich az do Nemecka, ako 10. zavod sezony a potom sa ich vysledky zacali zlepsovat.
Sverki46: odkial mas take info?
"San Carlo Honda Gresini je satelitní tým, ale šéfy mi bylo řečeno, že budeme míst stejnou podporu jak za Gibernauovy éry. Téměř tovární motocykl," uvedl přesvědčivě Elías"
Z clanku o prestupe Elias z Ducati (2008) na Hondu (2009)
Pre doplnenie, Rossi od roku 2004 jazdil na Yamahe
danny355: myslis si, ze Ducati, Yamaha a Honda su na rovnakej urovni?
Zase srovnání s Rossim.Mě přijde,že už jste vážně úchylní,víc než the doctorovci Že vás to baví Rossi stárne,kolik je jemu a kolik Barberoj?Třeba i může být lepší,proč by ne,je to mladý,talentovaný,namotivovaný,dravý kluk,jako byl Vale na Hondě.To věčné srovnávání i od novinářů,autorů je už vážně trapné.Je tu nová éra kluků,už to pochopte.Už jen tím,že Rossi možná letos podjede občas Stonera a Chorcheho,bude něco neskutečného...
Je to složitější .. Může se povézt,i ve skromných podmínkách,že se může postavit a vyladit takový stroj,který bude dávat továrním týmům na zadek,ale jsou to malinké výjimky .. Když do něčeho narveš obrovské prachy a děláš to komplexně,tzn. skvělá technika,skvělý tým a týmový duch ,skvělý jezdec,skvělý management,tak prostě to se musí projevit .. ! Sebelepší soukromník,i z podporou továrny,nemůže dlouhodobě dávat na zadek továrním týmům,jednak proto,že prostě nemá neomezený rozpočet a pak,po nějaké době by ho žádná továrna nechtěla podporovat ... A mezi jezdci jsou podle mě ohromné rozdíly,mezi prvními 5 to může být tak,že každý je lepší v něčem jiném než ten druhý,někdo i když je TOP tak může být z formy,no a mezi prvním a třeba 10 už ty rozdíly budou markantní .. Třeba četl jsem rozhovor z Abájou a ten říkal,že chce jezdit co nejlíp,aby si vyjel smlouvu z továrnou Ducati .. o něčem takovém,že by ted' chtěl být lepší než Stoner nebo Rossi nepadlo ani slovo .. proože je mu jasné,že na ně při současném stavu své techniky a svého umění prostě nemá .. !! Je to na dlouhé povídání ... Chceš vědět kdo je nejlepší jezdec : dívej se Rookie Cup - navlas stejné motorky a pak se rozhoduje jak kdo co umí .. i když už jsem taky slyšel,že i v tomhle jsou si lidi rovni , ale někteří jsou si takzvaně " rovnější " ...
Má někdo nějakej obrázek, odkaz, že rossiho GP2 má klasickej deltabox? Tj. samostatnej rám včetně krku řízení. Dle toho, co jsem viděl já , tak ne! Rozdíl mezi GP12 a zero je jen v délce ramen kolem motoru. Zadní kyvka je v těch ramenách.
Dobře, porovnatelnou ok ale přesto ju neměl tak dobrou. Sic měl zkrátka podpory víc o něco. Jo beru ale, že to bylo podobný. Ale hlavně jsem narážel na to, že ju měl mnohem horší než Rossi což je ale jasný snad všem.
Sverki46: ako pise desmo69, Gibernau mal porovnatelnu podporu ako Sic.
A keby daco, tak Sete svoju sancu v Repsol Honde uz dostal a nalozil s nou tak, ako nalozil.
čemu!
Hele Jablíčko46, nepiš o něčem, čem nerozumíš!
Akro proč už nejseš dávno v motogp ,když jseš tak chytrej = jak jseš blbej dávno jsi tam tomu mohl šéfovat ,jak onanovat každej den na webu motorkáři
Sete mel kdyz uz tak srovnatelnou podporu jako Sic. S tovarnim tymem se to ale srovnat neda...a i kdyby, vyvoj RC211V se podle nej urcite netocil, takze co z toho...
Sverki46: měl by vědět každej? Já teda vím něco sakra jinýho včetně toho, odkud to vím.
Nuvolari: To by měl vědět každej. Ale kde to hledat po tolika letech fakt nevím
Sverki46: neopakuj se dokola a uveď zdroj odkud to máš.
Pak byli jeho vykony obdivuhodne.
Ale já říkám, že Gibernau neměl tak silnou podporu týmu jak Sic. a co se týče ve srovnání s Rossim, tak tam se není o čem bavit
tanečníku-už to nečichej...
jj
mamba54: svojim prispevkom reagujes na AKRA?
Takže to zase skončilo u Akrovy obehrané písničky .1.) Jak chceš po prvním testu/netestu posuzovat Moto3? 2.) Navíc si nemyslím, že by byly oproti 125 předražené.3.)Že by byly Moto2 5x předražené oproti SBK? 4.) Srovnávat jejich rychlost - to můžeš srovnávat opravdu jen ty! 5.) Ezpeleta určitě nediktoval továrnám, kolik mají stát jejich prototypy. Takový kouzelník přece jen není! Já bych pro zvýšení motivace pro týmy CRT vypsal nějakou cenu na způsob" Poháru konstruktérů CRT týmů."
porazilo = podarilo
Pani este k tym Hondam ako to bolo v minulej sezone rozdelene. Nemam zdroj, ale pisal to tu na motorkaroch.cz jeden diskutujuci a myslim, ze to bol motorbreath (ak si to nebol ty, tak sa ospravedlnujem)
Ta Honda bola rozdelena do 3 kategorii. To najlepsie dostali Stoner a Pedrosa, tu druhe s podporou Hondy dostali SuperSic a Dovi a to "najhorsie" dostal Aoyama.
A co sa tyka satelitov, tak v minulosti jazdili niekedy satelity lepsie ako tovarny bike. Vid rok 2004, Gibernau porazil tovarny tim Hondy a skoncil druhy a v roku 2005 sa to iste porazilo Melandrimu
Danny355 - Ani já si nemyslím, že by byl Ao Mistr světa, ale asi by jezdil někde na úrovni DOVIho. Stoner na satelitu by možná byl někde na úrovni SIMa a Rossiho. To jezdecké umění, 1-2%, co píšu je podle délky okruhu něco okolo 1,5-2,5 sekundy ztráty na kolo. Ono se to zdá málo, ale při 20 kolech je to hodně! Ono udělat nějak vyrovnané MS je problém, ale nedá se řešit stylem SPZky, nejdřív vyšponovat ceny okolo 100 milionů za motorku a potom když to nejde utáhnout a krachuje to, prosazovat motorky CRT6 okolo 25 milionů, které jsou nebetyčně předražené a nejedou o moc lépe než MOTO 2. Tady se prosazuje hlavně nenažranost SPZky, továren i úpravců podvozků! Jediná šance je vyrazit tu pijavici SPZku, dát to někomu, kdo tomu rozumí a domluvit nějaký kompromis a začít znovu! Je totiž směšné, že zrušili 125ky, nasadili 4T 250ky, které jedou pomaleji, ale jsou daleko dražší, to samé SBK rychlejší a minimálně 5x levnější, než předražené MOTO 2, a šíleně drahé MGP, které jsou sice rychlejší než SBK, ale místo nich nabízí SPZka CRT, dražší, než daleko rychlejší SBK. Je to přímo výsměch!
Akro - Loni byl 1. Stoner a 10.Aoyama , takže tovární Honda a satelitní Honda a nevěřím,že by,při výměně strojů,dokázal být Ao mistrem světa , otázkou je co by zajel Stoner,ale na titul by to prostě nebylo... Mezi nima co se týče schopností ,je podle mě velký rozdíl .. ! Jak jsem psal,může se povést satelitu dojet na bedně za mimořádných podmínek ( pády jezdců,selhání techniky nebo nějaký souhra náhod ) ,ale je jisté,že by to bylo tak možná 1 za sezonu a to se štěstím .. No a 2 třídy ( prototypy a satelity + CRT ) to je samozřejmě blbost,ale ze začátku diskuze se řešilo jak moc rovné postavení mají všichni na startu .. a prostě někteří hrají prim a druzí jen křoví .. Proto jsem nadhodil MS prototypů a MS satelitů + CRT ,kde by se ukázalo,která továrna je TOP ( což je momentálně samozřejmě Honda ) ,jenže to je jen iluze Udělat seriál MotoGP ,je podle mě těžká věda : Pravidla pro továrny a soukromníky,pro jezdce,aby je to všechny motivovalo,na druhé straně pro diváky a tv společnosti,aby to bylo atraktivní ( nechci at' je to v MGP,jak bylo občas v F1 - Schumacher ... a ti druzí ),udržet náklady na nějaké přijatelné úrovni .. je toho hodně ... Koneckonců,myslet si já můžu co chci ,otázkou je ,za co bude stát letošní sezona .. ale už,aby tu byla
Fajn članek konečně v tom mam jesno...
Danny355 - Nevěř tomu, že mezi jezdci jsou ohromné rozdíly! Naopak jezdí to skoro stejně, aspoň těch prvních 10 v MGP! Tak max. 1-2% víc ne! Ani satelity už dnes nezajedou nějaký špičkový výsledek, např. třetí místo! To je dnes vyhrazeno pouze továrnám! Doba se prostě změnila! Ani tvůj názor, že by se mělo udělat zvlášť MS továren a další MS satelitů a CRT je naprostý nesmysl!
Comu sa vsetci tak cudujete? Ked sa tu pise o Ducati, tak len same nazory, ako sa v Ducati boja, ze ich budu porazat Abaja ci Barbera.
A ako to mala minuly rok Honda? Preco sa nezamyslate aj nad tym. Preco nemal Aoyama tovarny bike ako Stoner ci Pedrosa? Tiez sa Honda bala, ze ich bude porazat?
Toto iste robila Ducati aj v minulosti. Rok 2008 a podpora pre satelity, takmer ziadna. Elias a Guintoli chceli nove diely uz vo Francuzsku a dostali ich az do Nemecka, ako 10. zavod sezony a potom sa ich vysledky zacali zlepsovat.
Sverki46: odkial mas take info?
"San Carlo Honda Gresini je satelitní tým, ale šéfy mi bylo řečeno, že budeme míst stejnou podporu jak za Gibernauovy éry. Téměř tovární motocykl," uvedl přesvědčivě Elías"
Z clanku o prestupe Elias z Ducati (2008) na Hondu (2009)
Pre doplnenie, Rossi od roku 2004 jazdil na Yamahe
danny355: myslis si, ze Ducati, Yamaha a Honda su na rovnakej urovni?
Sverki46: prozraď zdroj téhle informace.
Evo- Sete neměl ani náhodou podporu jako Sic. Měl ju velice špatnou oproti Rossimu. Tam byl diametrální rozdíl.
Barbora vypada starsi
Zase srovnání s Rossim.Mě přijde,že už jste vážně úchylní,víc než the doctorovci Že vás to baví Rossi stárne,kolik je jemu a kolik Barberoj?Třeba i může být lepší,proč by ne,je to mladý,talentovaný,namotivovaný,dravý kluk,jako byl Vale na Hondě.To věčné srovnávání i od novinářů,autorů je už vážně trapné.Je tu nová éra kluků,už to pochopte.Už jen tím,že Rossi možná letos podjede občas Stonera a Chorcheho,bude něco neskutečného...
dany355: uvazujes logicky. Ale vi nekdo jak to bylo s tim Settem? Mnel podporu jako treba Sic?
Nad některými názory jen kroutím hlavou. (továrna vs. soukromý tým)
Jak dlouho sledujete motocyklové závody?
Je to složitější .. Může se povézt,i ve skromných podmínkách,že se může postavit a vyladit takový stroj,který bude dávat továrním týmům na zadek,ale jsou to malinké výjimky .. Když do něčeho narveš obrovské prachy a děláš to komplexně,tzn. skvělá technika,skvělý tým a týmový duch ,skvělý jezdec,skvělý management,tak prostě to se musí projevit .. ! Sebelepší soukromník,i z podporou továrny,nemůže dlouhodobě dávat na zadek továrním týmům,jednak proto,že prostě nemá neomezený rozpočet a pak,po nějaké době by ho žádná továrna nechtěla podporovat ... A mezi jezdci jsou podle mě ohromné rozdíly,mezi prvními 5 to může být tak,že každý je lepší v něčem jiném než ten druhý,někdo i když je TOP tak může být z formy,no a mezi prvním a třeba 10 už ty rozdíly budou markantní .. Třeba četl jsem rozhovor z Abájou a ten říkal,že chce jezdit co nejlíp,aby si vyjel smlouvu z továrnou Ducati .. o něčem takovém,že by ted' chtěl být lepší než Stoner nebo Rossi nepadlo ani slovo .. proože je mu jasné,že na ně při současném stavu své techniky a svého umění prostě nemá .. !! Je to na dlouhé povídání ... Chceš vědět kdo je nejlepší jezdec : dívej se Rookie Cup - navlas stejné motorky a pak se rozhoduje jak kdo co umí .. i když už jsem taky slyšel,že i v tomhle jsou si lidi rovni , ale někteří jsou si takzvaně " rovnější " ...