Preziosi nejen o Rossim

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Slimáček (146) napsal 08.12.2010 v 11:59

Kolja: Jasný! Měl jsem na mysli vibrace předního kola na M1. Stěžovali si na ně snad všichni, co na ní v té době jezdili. Jak to pořešili ale netuším. To, co dělá d.vku z Duc je ale necitlivý předek. Casey na to mockrát doplatil...Rossi to komentoval taky.

koolja (134) napsal 07.12.2010 v 18:15

sakra ulitlo mi y

koolja (134) napsal 07.12.2010 v 18:14

sakra ulitlo mi y

koolja (134) napsal 07.12.2010 v 18:14

opravdu neznam Itala co by delal nonstop.Znam par talosu a co se me na nich libi je klid,ktery si za jakichkoliv podminek dopreji na jidlo.

dog-a (0) napsal 07.12.2010 v 17:05

Docela zajímavá diskuse , ale je vidět, že neznáte "taloše".Oni právě potřebují někoho takového, jako je Rossi a k tomu ještě jejich patriotismus.Teď budou dělat u Dukny klidně nonstop a za půl výplaty .A kdo nevěří ať se vrátí pár roků zpět do F1, kdy přišel k Ferrari Šumachr.

koolja (134) napsal 07.12.2010 v 15:58

Slimacek:ty vibrace co jsem zminoval jsou okem nepostrehnutelny.Najdes je jen u elektronka v datech,nebo ti s tim prijde pilot.To jen pro upresneni.Ty vibrace co vetsinou vidime v TV,nebo na vlastni oci jsou pri vyjezdu ze zatacky,ale to je spis otazka geometrie a nastaveni zadniho pera.

Interceptor (108) napsal 07.12.2010 v 15:55

Soultrain-o Rossiho schopnostech nepochybuju, ale nemyslím si, že by to byl schopen vyřešit vše tak dokonale a rychle. Konkurenční týmy taky nespí a o tom, že Lorenzo, Stoner, Pedro a další taky umí není třeba mluvit. Věřím ve vyrovnanou sezonu hlavně bez pádů ať vyhraje skutečně ten nejlepší.

Slimáček (146) napsal 07.12.2010 v 15:22

Yamaha jim taky dost vibrovala a to ještě po pár závodech s Rossim v sedle. Tady se bude muset překopat celej rám, nebo alespoň předek... nebo vidle...? Čert ví!

SoulTrain21 (753) napsal 06.12.2010 v 20:57

interceptor:Jasně,to máš pravdu.Ale vzhledem ktomu,co čtu,za těch pár let co motorky sleduju,o Rossiho schopnostech vyvinout motocykl a o jeho schopnostech pracovat s daty,nepochybuju o tom,že to do začátku sezony vyřeší Ty o tom pochybuješ?

koolja (134) napsal 06.12.2010 v 20:29

Interceptor:mas pravdu v tom,ze nikde neni psano,ze Rossi vi cim to je.Zaroven vsak taky neni nikde psano,ze nerekl co by chtel upravit a jak.To co chce a co JB s dalsima technikama zvladne bude jadro pudla.Jeste bych Te poprosil o vysvetleni vyrazu "KEPLEM" predem diky.

Interceptor (108) napsal 06.12.2010 v 19:36

Soultrain-nikde není psáno, že Rossi ví čím to je..., však zatím nic nevyřešil. Já tipuji Valeho max. na třetí flek na víc s tím červeným keplem nedosáhne.

ChenziiR1 (158) napsal 06.12.2010 v 15:53

Koolja:

koolja (134) napsal 06.12.2010 v 11:19

ChenziiR1 5,12,10 v11:30hod:Na prednim blatniku neni prostor pro reseni pritlaku,tam se hlavne resi jemne odskakovani kola(cetering) a spravne proudeni vzduchu k chladicum a brzdam.Myslim si,ze proto maji ty pritlacny kridylka az na kapote.Otazkou je,nakolik a pri jakych rychlostech jsou ucinny.

ChenziiR1 (158) napsal 05.12.2010 v 22:43

Mateskladno:o tom to je,Hayden (a spol) nikde nepřišel jako jednička.A proto nemohli dělat podle něho.

mateskladno (160) napsal 05.12.2010 v 22:34

Hayden přišel tenkrát k Duc jako dvojka, tak se asi těžko mohlo dělat podle něho
SoulTrain21: mluvíš mi z duše, ve všech tvých příspěvcích

PityGPX (949) napsal 05.12.2010 v 22:19

Mazec, akro má fakt pravdu, jak je najednou rossi u červených tak diskuze pod proslovovem větší od Preziosa, než diskuze pod proslovovem Jarvise. Valentino je fakt tahoun na všechno, parádní člověk. On kdyby neměl nějaké ty škralouby (jerez 05, katar 04), tak v podstatě o něm člověk nemůže říct nic špatného!

ChenziiR1 (158) napsal 05.12.2010 v 21:26

SoulTrain21,Desmo69:

desmo69 (638) napsal 05.12.2010 v 20:54

Svatá pravda..kdo ví

SoulTrain21 (753) napsal 05.12.2010 v 20:52

Nojo,Stoner měl dost let na to,aby tu motorku vyvinul,protože nevěřím tomu,že tam neměl žádné slovo On tu Ducnu taky musel někdo vyvíjet. .A sám vidíš co se dějě.Několikrát v sezoně mu ustřelí předek a on neví čím to.Holt někdo to v sobě má,někdo ne.Třeba by ten Stoner tu motorku pro sebe ani vyvinout nedokázal,protože by nevěděl,co jim má říkat (samozdřejmě laicky řečeno,protože netuším,jak se taková mašina vyvíjí) Ale tohle už jsou spekulace a ty já nemám rád

desmo69 (638) napsal 05.12.2010 v 20:38

SoulTrain, ale já tohle nepopírám Ani se nedivím že kolem něj Ducati skáče. Samo že ví proč, to ví každej. Jen jde o to, že pokud vyhraje titul atd., tak to nevyhraje na Ducati jako takové, s kterou se musel prát Hayden, Kallio, Espargaro, Barbera, Stoner..ale na Rossi-Burgess-RE Yamaha-Ducati. To že to neznamená automatickou výhru titulu je jasný, s tím Pedrosou to byl dobrej příklad. Jenže jak sám víš, Rossi není Pedrosa
ChenziR1, připustit to určitě nejsem ochoten, protože je 100% jistý, že Hayden když přišel k Ducati, nedostal možnost s nadsázkou řečenou sednout k Pro Engineeru a spolu s Martinezem, resp. tenkrát s Populinem, načmárat novej stroj. A s další nadsázkou řečeno, musel se prostě spokojit s tím, co mu Ducati dala, ikdyž je to tovární jezdec. Takže samozřejmě s hodně velkou nadsázkou. Ale snad si rozumíme. Pokud ne, kašlem na to

AKRO (-498) napsal 05.12.2010 v 20:15

Jen ať Burgess s Rossim makají ať je příští rok na co koukat!

ChenziiR1 (158) napsal 05.12.2010 v 20:10

Colin,Capirex a i Checa byl na to dobrej.(Po Checove vývoji vale nafasoval M1)

Slimáček (146) napsal 05.12.2010 v 20:00

Soul: Jsem rád, že někdo objektivní to umí správně zaříznout. Já už asi objektivní být neumím. Předsudky se zvětšují s mým věkem.
Chenzi: Já prostě nechápu, proč se někdo podivuje nad tím, že někdo má prostě talent nejenom jezdit,ale i pomáhat při vývoji. Třeba Colin i Capirex to umí na jedničku,ale Rossi je v tomhle prostě ještě lepší... za ty prachy- nekup to.

ChenziiR1 (158) napsal 05.12.2010 v 19:46

SoulTrain21:opět výtečně

ChenziiR1 (158) napsal 05.12.2010 v 19:44

Slimáček:odpověď najdeš i v Desmově69 příspěvku:"A bude to tím, že skrz svůj talent zkrotil motorku" a "Ducati teď dělá přesčasy a udělá komplet novej stroj dle jeho představ!"
Ale jak jsem psal-pomalu s tou flintou ...

SoulTrain21 (753) napsal 05.12.2010 v 19:42

Desmo:Chápu jak to myslíš.Ale,to že si tu motorku "objedná",nebo vyvine,ještě neznamená,že má na to,vyhrát titul.Kdyby to bylo takhle jednoduche,že by si každý jezdec postavil motorku podle sebe a měl by vyhrát titul ,tak by byl v roce 2007 Pedrosa mistr světa Ale tak jednoduché to asi nebude A to měl Pedrosa všechny předpoklady ktomu,aby ten titul vyhrál talent+peníze+ stroj udělaný jemu na míru(a to doslova na míru).Co je vlastně ten talent? Umět vyhrát na stroji,který není přizpůsobený mě samotnému,nebo umět mechanikum takhle dopodrobna všechno zdělit,aby tu motorku mohli postavit mě na míru...? Když už jsem zmínil ty kopačky.Říká se,že špičkoví fotbalisté,kterí jsou zvyklí na svou vyšlapanou stopu v kopačce,by se stejounou kopačkou po jiném hráči,nedokázali kopnout do míče (samozdřejmě s nadsázkou řečeno) A takhle to je i s motorkou,vždykcy je lepší si tu motorku překopat podle sebe.Ovšem jen málo kdo,dostane tu možnost si ji vyvinout.Ale je to opět otom co říkám,proč teda Hayden či kdokoliv jiný,nedostane tuhle možnost?Proč ji dostal jenom Rossi? Ty továrny asi vědí,komu to dávají do pracek,kdo jaké má schopnosti.Vzpomen si co řekl Crutchlow potom,co Rossi testoval superbikovou Yamahu.Že Rossi po tom jednom dni,co na ní jezdil,je posunul o několil levelu ve vývoji dopředu On asi ten Rossi hlupák nebude

ChenziiR1 (158) napsal 05.12.2010 v 19:38

Desmo69:jsi ochoten na moment připustit,že hayden a spol. si třeba neumějí o ty změny říct tak dobře jako Rossi?Protože,kdyby asi ano-tak je někdo poslouchá už dávno a to nejen u ducati.Navíc se někde psalo-že Burgss měl za začátku taky strach jak se k tomu v ducati postaví.
No a s těma vlnama opatrně jěště ALE bylo by to nádherný

Slimáček (146) napsal 05.12.2010 v 19:38

Desmo: Tak vidět takhle do budoucnosti, tak si vsadím. Podle mě vyhraje v Kataru jezdec Hondy.
Když se zamyslím nad tím, co jsi napsal o Rossim a o jeho vlivu, musím vznést další otázku: " Čím si to ten parchant zasloužil?" Preziosi to lehce naznačil.

AKRO (-498) napsal 05.12.2010 v 19:24

Desmo60 - Jak to, že najednou mluvíš rozumně?

desmo69 (638) napsal 05.12.2010 v 19:22

SoulTrain, máš recht Ale ber to takhle. Rossi, čistě hypoteticky, vyhraje titul. A bude to tím, že skrz svůj talent zkrotil motorku, s kterou si "běžnej smrtelník" jako Hayden aspol. moc neporadili...a nebo to bude tím, že celá továrna Ducati teď dělá přesčasy a udělá komplet novej stroj dle jeho představ? Tady se dá (a musí) použít věta, kterou si vyzdvihl aj ty: "neexistuje perfektní motorka, ta se musí přizpůsobit jezdci a to je ta správná cesta, kterou se to musí ubírat."...a jsme u toho. Myslíš si, že kdyby Hayden dostal takovou moc, že se celá fabrika kvůli němu obrátí naruby, že si "neobjedná" motorku dle jeho představ? Nebo třeba Stoner? Chápu že Ducati chce změnu, navíc přijdou litry, ale po Kataru uvidíš, kolik se tu objeví příspěvků s tím, jakej je Rossi borec, že jede první závod na "neznámé a cizí" motorce a hned vyhraje. Prostě Bůh. Přitom to bude motorka dle jeho největších přání, který neměl snad ani ve snech.
A o to jde. A stejně tak o to šlo i když šel k Yamaze. Ty kecy o tom jsou i 6 let po tom. Teď bude druhá vlna. Už se těším

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist