Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Soudě podle Kárlovo výsledků ho závody zjevně baví a dává do toho všechno. Chápu, že spousta lidí mu závidí, ale uniká mi význam vylejvání si závisti na fóru
torckx:á,je tady citit frustrace a zavist to vis hochu,musis se umet taky narodit
Kajovi preju dobry zbytek sezony,a pristi rok konkurenceschopnejsi moto
torckx:
No, já bych tohle fakt neřešil.. Když si to platěj ze svýho, tak je to opravdu jejich věc, jak prodělečnost financování té "srandy" , tak i "namotivovanost" Kadla..
torckx: Rozesmál jsi mě. Píšeš to zrovna ve špatný moment. Karel naopak jezdí tento rok parádní závody. Nechává za sebou hromadu jezdců viz minulý závod. Těším se na příští sezónu jak se Karlovi bude dařit na více konkurenceschopné hondě. Uvidíme...
jenže "logicky" zde kolidují 2 věci: a) nemusí mít strach o flek, tzn. nevisí nad ním hrozba vypovězení za horší výsledky a tudíž si vlastně může jezdit jak chce a svoje výsledky komentovat také tak. No stress, tomu odpovídá i "kvalita" ježdění b) být otcem tak se hodně zamyslím nad tím, zda svému synovi financovat tento v jeho podání tak trochu sebevražedný koníček (on je vlastně schopen krom MotoGp motorek rozbít i svoje 911 o vlečku s dřevem) a zároveň živit svoji nejprodělečnější část svého byznys-impéria. Řekl bych, že na této úrovni motor racingu nemůže nikdy dost dobře fungovat spolupráce otec-syn. Vzpomeňte na Robertsovi a to byla jejich spolupráce daleko intenzivnější...
torckx:
Tak je celkem jasný, že když to starej Padája platí ze svý kešeně, tak nebude s mladým mít smlouvu na ježdění, proč, je to přece jeho syn..! Ty by jsi syna taky nutil podepisovat nějaký bláboly, když si hrajou na svým písečku".. Nesmysl..!
Až s tím ať mladej, nebo starej, budou chtít seknout, tak to prostě zabalej a je to..
sledujte jak všichni mají smlouvu na dobu určitou, jen "mazánek" má na dobu neurčitou. možná že právě to je ta motivace jak "hejbnout kostrou", ne? Přirovnávám to k našim poměrům: koncipient v advokátní kanceláři vs. bratranec v dobře zajištěné rodinné firmě.Nepřipadá vám to taky tak?
Krabbio: veď je to to čo som nižšie napísal a keď si prečítate článok o Jackovi Millerovi že podpísal z LCR na 2 roky a že pôjde motocykel RC213V-RS Open nemôžem sa dopátrať čo je tá skratka RS...???
Fantom: doky39 odpověděl Ale já Ti taky odpovím nikdo to tu nepsal. Jedině to že honda slíbíla něco v tom znění že Ti co jezdí teď open hondy tak budou mít pro příští rok stejný bike jako jedou tovární hondy až na tu bezrátovou převodovku a elektroniku myslím...
Fantom40: Veď bude jazdiť tohtoročné RC213V ale s klasickou spojkou a jednotnou ecu a softvérom od magnetti marelli totižto bezstratové spojky fungujú len so softvérom Hondy čiže eventuálne by sa mohol pohybovať od P5-6 až po P15 ak mu to pôjde pretože pneu ventily dajú o niečo PS viac čo je cca tých 20-25 km/h viac ako doterajšie motory- výhoda týchto open hond a yamáh ale i dukatiek bude v tom že budú vyskúšané na jednotnú ECU a softvér( nastavenia môžu využívať z tohoto roku pretože rám je cca rovnaký) čo má byť v r.2016 pre všetky motocykle.Aspoň ja so svojim sedliackym rozumom v tom vidím veľkú výhodu...Faktori jazdci sa budú v roku 2016 učiť jazdiť s týmito akože budúcoročnými nevýhodami open bikov ak neodstránia problémy spolupráce bezstratovej spojky s sofvérom MM.
Soudě podle Kárlovo výsledků ho závody zjevně baví a dává do toho všechno. Chápu, že spousta lidí mu závidí, ale uniká mi význam vylejvání si závisti na fóru
Je třeba, Krabbio , říkat "uvidíme" a ne "vědět předem"...
torckx:á,je tady citit frustrace a zavist to vis hochu,musis se umet taky narodit
Kajovi preju dobry zbytek sezony,a pristi rok konkurenceschopnejsi moto
torckx:
No, já bych tohle fakt neřešil.. Když si to platěj ze svýho, tak je to opravdu jejich věc, jak prodělečnost financování té "srandy" , tak i "namotivovanost" Kadla..
torckx: Rozesmál jsi mě. Píšeš to zrovna ve špatný moment. Karel naopak jezdí tento rok parádní závody. Nechává za sebou hromadu jezdců viz minulý závod. Těším se na příští sezónu jak se Karlovi bude dařit na více konkurenceschopné hondě. Uvidíme...
jenže "logicky" zde kolidují 2 věci: a) nemusí mít strach o flek, tzn. nevisí nad ním hrozba vypovězení za horší výsledky a tudíž si vlastně může jezdit jak chce a svoje výsledky komentovat také tak. No stress, tomu odpovídá i "kvalita" ježdění b) být otcem tak se hodně zamyslím nad tím, zda svému synovi financovat tento v jeho podání tak trochu sebevražedný koníček (on je vlastně schopen krom MotoGp motorek rozbít i svoje 911 o vlečku s dřevem) a zároveň živit svoji nejprodělečnější část svého byznys-impéria. Řekl bych, že na této úrovni motor racingu nemůže nikdy dost dobře fungovat spolupráce otec-syn. Vzpomeňte na Robertsovi a to byla jejich spolupráce daleko intenzivnější...
torckx:
Tak je celkem jasný, že když to starej Padája platí ze svý kešeně, tak nebude s mladým mít smlouvu na ježdění, proč, je to přece jeho syn..! Ty by jsi syna taky nutil podepisovat nějaký bláboly, když si hrajou na svým písečku".. Nesmysl..!
Až s tím ať mladej, nebo starej, budou chtít seknout, tak to prostě zabalej a je to..
Tak logicky nebude mít smlouvu na dobu určitou ve svym týmu ne Co se ti na tom jako nelíbí?
sledujte jak všichni mají smlouvu na dobu určitou, jen "mazánek" má na dobu neurčitou. možná že právě to je ta motivace jak "hejbnout kostrou", ne? Přirovnávám to k našim poměrům: koncipient v advokátní kanceláři vs. bratranec v dobře zajištěné rodinné firmě.Nepřipadá vám to taky tak?
2016 se pojede s jednotným softem, ale bude vyvíjen všema továrnama, takže asi nebude od MM. Takže problém s bezztrátovou převodovkou odpadá..
Krabbio: veď je to to čo som nižšie napísal a keď si prečítate článok o Jackovi Millerovi že podpísal z LCR na 2 roky a že pôjde motocykel RC213V-RS Open nemôžem sa dopátrať čo je tá skratka RS...???
Fantom: doky39 odpověděl Ale já Ti taky odpovím nikdo to tu nepsal. Jedině to že honda slíbíla něco v tom znění že Ti co jezdí teď open hondy tak budou mít pro příští rok stejný bike jako jedou tovární hondy až na tu bezrátovou převodovku a elektroniku myslím...
Fantom40: Veď bude jazdiť tohtoročné RC213V ale s klasickou spojkou a jednotnou ecu a softvérom od magnetti marelli totižto bezstratové spojky fungujú len so softvérom Hondy čiže eventuálne by sa mohol pohybovať od P5-6 až po P15 ak mu to pôjde pretože pneu ventily dajú o niečo PS viac čo je cca tých 20-25 km/h viac ako doterajšie motory- výhoda týchto open hond a yamáh ale i dukatiek bude v tom že budú vyskúšané na jednotnú ECU a softvér( nastavenia môžu využívať z tohoto roku pretože rám je cca rovnaký) čo má byť v r.2016 pre všetky motocykle.Aspoň ja so svojim sedliackym rozumom v tom vidím veľkú výhodu...Faktori jazdci sa budú v roku 2016 učiť jazdiť s týmito akože budúcoročnými nevýhodami open bikov ak neodstránia problémy spolupráce bezstratovej spojky s sofvérom MM.
Nepsal tady někdo že příští rok Abrahám pojede RC213V tovární?
Že já jsem prodal tu moji křištálovou kouli ...