Pramac-Ducati: Jediný Rookie u Ducati je Andrea Iannone

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Dejvid17 (1088) napsal 19.01.2013 v 13:16

když už se tu bavilo o těch barvách, je to jen otočený... červeno bílá je továrna a bílo červená pramac.. jsou ty barvy prostě jen otočený, takže ty spekulace s červenou a nečervenou a podporou nebo nepodporou... nevim nevim

Krabbio (1002) napsal 18.01.2013 v 17:32

Taky fandím celé čtveřici jezdců ducati.Zatím to opravdu vypadá že tento rok nebude mezi továrnou a satelitem rozdíl - jsem opravdu zvědavý Minulý rok to bylo sto a jedna když Abájovi tak nepasoval ani motor do rámu

Marex (2570) napsal 18.01.2013 v 09:54

Snad ta jejich startovní čísla neznamenají počet bodů na konci sezony!!!

Blackforce (661) napsal 18.01.2013 v 08:01+1

U té Dukny se to už musí změnit k lepšímu. Pramac má letos kvalitní jezdce a podporu továrny a věřím, že jim to půjde o poznání lépe než v minulých létech. Fandim,Fandim,Fandim

Pipa31 (16) napsal 18.01.2013 v 00:49

Škoda Ianonneho :) pro mě osobně by bylo lepší znovu ho vídat závodit v "moto dvojkách" na čele, než jen číst a hledat zkratku jeho jména ve druhý půlce šedo-černého sloupečku v levé části televizní obrazovky znázorňující aktuální pořadí ale chápu to, každej se chce někam posouvat, hledat novou motivaci a výzvu Tak snad to bude šlapat PS: Mě se ta 04 líbí příjemná změna!

zzzmrzlinar (471) napsal 18.01.2013 v 00:47+1

nesouhlasím s tím, že by to Barberovi šlo na Zeru stejně dobře jako na GP11. 2011 Barbera dokázal šlapat na paty továrnám a jezdil i docela výsledky (i když spíš v trenincícha kvalifikundách), takže jsem si myslel, že by je mohl 2012 porážet, ale trápil se praktick stejně jako Kárl

trigr (280) napsal 17.01.2013 v 22:21

Evo : To možná ano, ale proti němu zase stojí argument, že Barbera zůstal ve stejné formě na GP ZERO jako na GP11. Nechci nijak hanit Karlovo mechaniky, ale mě připadalo jako, když celý rok hledali nějaké základní nastavení.

Evo (411) napsal 17.01.2013 v 21:51+1

martin1: Uved nejaky argument, proti Oggovi. Takhle je to jen strelba naslepo.

Evo (411) napsal 17.01.2013 v 21:47

Ja si myslim, ze Abaja zacal na Ducati slusne. Mozna to mohl byt jeden z tech mladych , "nezkazenych" jinymi motorkami, co by Ducnu pozvedl. Jenze...nedostal prilezitost. Vsechno se zaclo predelavat a rozdil mezi tovarnou a satelitem vzrustal.

martin1 (658) napsal 17.01.2013 v 21:47+3

Ogg-občas vyndej svoji hlavu ze zadku...at můžeš vidět realitu.

PityGPX (949) napsal 17.01.2013 v 20:08+1

Klasické PR, ja to chapu :o)

Šony_R1 (32) napsal 17.01.2013 v 19:38+1

"Jsem velmi poctěný tím, že jsem se stal členem rodiny Ducati" kurva, tuhle větu maj snad povinnou. Nebo je to náhoda, že to melou všichni nový piloti???

desmo69 (638) napsal 17.01.2013 v 18:46+1

Pity, neodlepí...má to i na kšiltovce

PityGPX (949) napsal 17.01.2013 v 18:40+1

Mě napadlo to, že to ma třeba symbolizovat rok 2004 kdy se stal MS! :)) ale dizajnově se mi to nelibi. I ta lonská 11 v podani Spiese se mi nelibila. možná tu nulu odlepí.

Bosso (344) napsal 17.01.2013 v 18:35

Černý humor: "0" znamená očekávané úspěchy Doviho na Ducati! Ne ale vážně: Dovi není skrytým fanouškem fotbalistů "Schalke 04", není ani fanouškem televizní novely «Dukes of Hazzard», kde jeden Stockcar se startovním číslem «01» hrál hlavní roli. Prostě je to pouze hra s čísly

trigr (280) napsal 17.01.2013 v 17:55+3

Andrea v MotoGP jóóóóó...SUPER Teším se na něj. Věřím, že bude na Duc jedn z těch lepších!

vale46rossi (40) napsal 17.01.2013 v 17:36+4

to ogg: to je zase argument s tim platem, když mu ho někdo nabídne, tak má jako říct: ne,ne,ne to je moc, dejte to radši půlku klukům ze satelitu...tady je to asi holt samej charakter, je to tržní prostředí a když má pro někoho takovou cenu, no tak si ho prostě zaplatí... bože muj to jsou hwna

jan26 (3620) napsal 17.01.2013 v 17:29

proc ma dovi 04?ach to snad ne!!!

Ogg (387) napsal 17.01.2013 v 17:29-5+2

deep-sk > Tak i my jsme tohle na Hradě řešili, a dospěli jsme k názoru, že by sice jezdil na místech jak jezdil, ale asi by těch pádů měl méně, protože to "Zero" bylo prý šrot s velkým Š!
Ale je to škoda, inu, doufejme v lepší zítřky. A teď odpověď, proč to loni nešlo:
Vzhledem k tomu, jaký velký plat pobíral pan Valentíno za svou kampaň, nebylo finančně možné podporovat Pramac s Barberou i AB CARDION s Abajou na stejné úrovni! To víte, prvořadý byl plat pro Valentína, až pak ostatní...

deep-sk (474) napsal 17.01.2013 v 17:18+3

no je otazka ako by minuly rok dopadol Abaja keby mal rovnake zelezo ako Vale/Hayden...
verim tomu ze by to bolo lepsie ako s tym zmrdom na ktorom musel jazdit, otazka je ale o kolko...
Ale snad bude mat tento rok porovnatelny stroj ako ostatny CRT jazdci a bude moct ukazat co je v nom

PityGPX (949) napsal 17.01.2013 v 16:57+2

Tady je letos vidět, že pramac bude opravdu na stejné úrovni jako továrna, Stačí se jen podívat na zbarvení. Červena tam hraje opět roli, ale nesmí jí být na kapotážích víc, než má tovární tým, proto té červené tam neni tolik a převládá spíš bílá. Nárok na červené motocykly mají vždy tovární motocykly, proto když jezdil Xerox (tovarna) ve wsbk a althea jela jako první rok s ducait tak ty althey nebyly tak červené jako o rok později, kdy přezvali roli "fabriky". A tím že v MGP máme juniorku, která bude spolupracovat s továrnou a dle prohlášení budou (doufejme) opravdu motorky Bena a Andrey na stejné urovni jako duo z marlbora, tak už žádný fanda nebude mít výmluvu, že pramac není to samé co továrna. takže pokud bude Dovi první a Spies či Ianonne poslední, tak to bude bohužel v jezdci!
Já to tady píšu aby v půlce sezony SPV a další nepsali že je to motorkou když se pramacům nebude dařit.
Viz nedávné řeči o tom že třeba ve wsbk liberty nebyly na stejné úrovni jako althea když samotný jezdec K.S. prohlásil že krom pérování je to úplně stejné :o)
Doufejme, že i satelitní hondy a yamahy budou i letos na úrovni fabrik ať satleitní jezdci mají stejné možnosti na podia a výhry!
Říkám, barva motorek rozhodnuje, pokud je u satelitu kus červené, tak je to tovární podpora.
Škoda, že tato filozofie nebyla nastavena už o rok dřív, Abaja by měl třeba o dost lepší výsledky když by jezdil fabriku v satelitním týmu Cardion!

SLEEPER (1002) napsal 17.01.2013 v 16:56+3

Co to má na tý hlavě za harlekýna? To by ses po***l, co je to za klauni...




TOPlist