Poslední den testování Abraham ukončil dřív
Text: Petr Czyž | Zdroj: TZ Karla Abrahama | Foto: karelabraham.com | Zveřejněno: 6.2.2014 | Zobrazeno: 2 388x
Prioritou je doléčení zraněného ramene, takže na trati okruhu v malajském Sepangu dnes Karel Abraham zaznamenal pouze dvanáct kol. Kvůli bolesti ramene jezdec pouze částečně vyzkoušel nastavení nového motocyklu Honda RCV1000R a nyní odcestuje zpět do České republiky, aby mohl co nejdřív zahájit rehabilitaci.
„Dnešek byl v podstatě ztracený. Objel jsem dvanáct kol, z toho dvě na konci jen kvůli tomu, abychom vyzkoušeli, jak se bude motorka chovat při startu,“ uvedl Karel Abraham. „Pak jsem se na to musel vykašlat, rameno prostě bolí a nejsem s ním schopný jet naplno.“
„Ještě ve čtvrtek letím zpátky do České republiky, abych co nejdřív pokračoval v rehabilitaci, protože do dalšího testu máme strašně málo času,“ uvedl závěrem Karel Abraham, jezdec české stáje mistrovství světa silničních motocyklů Cardion AB Motoracing.
Šéftechnik týmu Marco Grana, komentoval první z dvojice třídenních testů v Sepangu slovy: „Dnes jsme testovali jenom dopoledne, Karel měl po dvou dnech silné bolesti a nemělo smysl pokračovat. Stihli jsme vyzkoušet novou zadní pneumatiku na rok 2014 a jsme s ní spokojení.“
„Čeká nás ještě hodně práce na celkovém nastavení motorky a na nastavení nové elektroniky Magneti Marelli. Obecně jsme ale po technické stránce udělali velký krok dopředu a jsme připravení začít hledat limity nové motorky. K tomu ale potřebujeme, aby byl Karel zdravý, a aby mohl jet na maximu.“
„Ještě ve čtvrtek letím zpátky do České republiky, abych co nejdřív pokračoval v rehabilitaci, protože do dalšího testu máme strašně málo času,“ uvedl závěrem Karel Abraham, jezdec české stáje mistrovství světa silničních motocyklů Cardion AB Motoracing.
Šéftechnik týmu Marco Grana, komentoval první z dvojice třídenních testů v Sepangu slovy: „Dnes jsme testovali jenom dopoledne, Karel měl po dvou dnech silné bolesti a nemělo smysl pokračovat. Stihli jsme vyzkoušet novou zadní pneumatiku na rok 2014 a jsme s ní spokojení.“
„Čeká nás ještě hodně práce na celkovém nastavení motorky a na nastavení nové elektroniky Magneti Marelli. Obecně jsme ale po technické stránce udělali velký krok dopředu a jsme připravení začít hledat limity nové motorky. K tomu ale potřebujeme, aby byl Karel zdravý, a aby mohl jet na maximu.“
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?