Poncharal souhlasí s Ezpeletou

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
joone (129) napsal 04.02.2013 v 15:38

desmo69: Jakým způsobem to, že Suzuki se musí upsat na xlet a ne na jednu sezónu nebo jet třeba jen tři závody, jakým způsobem to ovlivňuje konkurenceschopnost? Konkurenceschopnost je o tom, kolik jsou ochotní do toho investovat ti, co jsou na špičce, proti tomu, kolik mají možnost do toho sypat ti ostatní. To jsi schopen trochu ovlivnit podobnou cestou, jako se vydalo Moto2, ale ne omezováním vstupu.

josef58 (823) napsal 04.02.2013 v 06:31

To by ještě SBK museli ubrat otáčky, palivo a pak snad by byla "královská" v podání made-in spz-crt konečně nedostižná

Slimáček (146) napsal 03.02.2013 v 23:09+1

A teď do WSBK Carmello. Zpomalit, zlevnit, ubrat počet jezdců, nasadit zrcátka, sebrat elektroniku, jezdcům přidat na stroje pár kilo a CRT budou nedostižné.

josef58 (823) napsal 03.02.2013 v 20:24+1

..a to ještě není všem dnům konec

IvanDvoutakťák (5047) napsal 03.02.2013 v 19:26+2

Však to trvalo let, než je to tak, jak to je

DavidH (109) napsal 03.02.2013 v 17:41+2

Jeste ze se toho Malina ci Stastny nedozili. Dojeli by na zavod MS s tovarni Zetkou a Jawkou a u prejimky by je vyhodili pac nechteji koupit nastrcenou Iodu ci fórwarda, kteri za cely den nenavrci ani motku pro 2.jezdce.
Dobre si to MS rozparcelovali..

IvanDvoutakťák (5047) napsal 03.02.2013 v 12:15+1

Všechno to, co CEO dělá už léta,
je opravdová "charita" a jezdcům stačí,
aby se "neštítili" jezdit na tom, co zplodil

Slimáček (146) napsal 03.02.2013 v 11:56-2+1

Josef: Nesouhlasím. Carmello to dělá dobře. Zlevnil chvost startovního pole, zavedl 4T, a s nimi také stihl změnit několikrát objem královské třídy. Někdo sice tvrdí, že to není jeho dílo,já si ale myslím, že on spolu s Dornou tyto kroky posvětil a tím zavedl do praxe. Následná Moto2 je také skvělým počinem. Sice už nejde o soutěžení produkčních značek v prostředí prototypů a někdo by mohl namítat, že jde o Honda-CUP, ale jsou to skvělé a levné závody pro každého, kdo se neštítí jezdit na strojích bez světových jmen.
Moto3 také nemohly být levnější. Však je také hned vidět, jaké národnosti se v šampionátu nacházejí. Škoda, že to nepochopili sponzoři našich borců a nezafinancují jediné místo v Moto2 a v Moto3 je jen jeden.
Co už má CEO dělat,aby přilákal jezdce do takto levného prostředí???
Věřím, že jistě něco vymyslí. Divák se má na co těšit.

josef58 (823) napsal 03.02.2013 v 11:14+3

IvanDvoutakťák - přesně jak píšeš
on dědula má nejen neobyčejnou schopnost, že na co mákne, to pokazí, což se mu bohužel neustále úspěšně daři , ale i další schopnost, jak vytáhnout jiným z kapsy poslední drobný

Jedna paní povídala, že spolu s ženou vlastní nějakou tu baňku ve španělech. Ani se nedivím, že na tom Španělé tak jsou

IvanDvoutakťák (5047) napsal 03.02.2013 v 09:37+2

Ona to nebude fantasmagorie a imaginární svět,
ale spíš nespokojenost s tím REÁLNÝM světem,
REÁLNOU SITUACÍ v tomto sportu.
A že už je TAKOVÁ, tak za to určitě nemůžou JEZDCI !
KDO teda ?

Slimáček (146) napsal 02.02.2013 v 23:48-2

Desmo: Přesně! Drsňácký superbiky radši přešly do MGP alespoň s motorem, než aby jezdily pod Flamminim. A ART si tam vzala přímo upravený superbike a jak jim to jezdí! Ezpeleta to tam ale napraví a WSBK konečně budou pořádně nadupané.

desmo69 (638) napsal 02.02.2013 v 22:10-4

joone, co to je za nesmyslnost? Kde by se ty konkurenceschopný motorky braly? Technickou přejímkou projdou i CRT a na tovární prototypy nemají. Jak by fungovalo dodávání pneumatik atd.? Opravdu někteří žijí v imaginárním světe a fantasmagorii
Neměla by spíš padnout otázka proč takhle nefungovaly ty super nej správňácký drsný superbiky? Proč tam nestačí projít technickou přejímkou a kvalifikovat se se superbikem kterých jezdí po planetě tisíce (oproti prototypům do GP)? Ve výsledku je tam ale sotva 20 jezdců.

IvanDvoutakťák (5047) napsal 02.02.2013 v 18:55+3

Rok co rok vymýšlí další a další země, kde by se ta jejich MotoGP měla poprvé jet a to nejen podle zájmu výrobců na
trzích, ale hlavně aby neustále drželi stávající pořadate-
le v napětí, žeby o pořadatelství mohli přijít, nekejvali
na všechno, co oni vymyslí a poslušně neplatili neustále
se zvyšující poplatky za zapsání do seznamu pořadatelů na
další rok
Takže se třeba dočkáme i MotoGP Ruandy-Urundi

IvanDvoutakťák (5047) napsal 02.02.2013 v 18:46+3

Směr """vývoje""" přesně naznačuje vznik té "jakési discip-
linární komise" pro posuzování způsobu jízdy závodníků !
Je potřeba vymýšlet´cipoviny´,aby dokázali svoji nepostra-
datelnost !! Musí "to" přece PEVNĚ držet ve svých rukou,
aby se jim, nedejbože, při té celosvětové finanční mizérii
nesnížily příjmy !!! To by tak hrálo, aby si každej, kdo
má "nějakej" motocykl, přišel k technické přejímce a chtěl
startovat !!! To by ti JEJICH"technici" museli všechny ty
regule, vyfantazírovaný v posledních letech, ZNÁT a taky
při těch přejímkách uplatňovat - teď určitě stačí, když
ti vyvolení a jejich stroje mají PŘEDEM a na celou sezó-
nu "razítko SPZ"

IvanDvoutakťák (5047) napsal 02.02.2013 v 18:34+1

Líp to ani pojmenovat nejde,
než to udělali DutchTT a joone

josef58 (823) napsal 02.02.2013 v 17:42+4

joone...DutchTT...

přesně jste to napsali

DutchTT (846) napsal 02.02.2013 v 17:23+7

Pánům, Popletovi a Počuralovi jde jen a jen o jeich příjmy. Nezajímá je počet diváků na trati, mají jistý příjem pořadatele, jestli je tam 2500 diváků jako v Kataru nebo 200 000 jak v Brně a stejně tak jestli jede 18 pilotů na čemkoliv nebo 30 na továrnách. Nedivím se S¨tonerovi, že to už nechtěl jezdit.

joone (129) napsal 02.02.2013 v 17:00+3

On snad i věří tomuhle zvrácenému přístupu k pořádání MS. Každého jednotlivého závodu má mít možnost se zúčastnit každý, kdo projde technickou přejímkou a v trénincích se probojuje mezi x nejrychlejších jezdců. Žádné schvalování týmů a jezdců před sezónou, žádné divoké karty. Jen prachy a politikaření.

IvanDvoutakťák (5047) napsal 02.02.2013 v 09:41+2

Především nesrovnávat mnohaleté BUDOVÁNÍ Suzuki GP-týmu
Garryho Taylora, s "MENEŽOVÁNÍM"(čehokoli)
Paula Denninga

Slimáček (146) napsal 01.02.2013 v 21:40+4

30 strojů v poli. Jak odporná představa.

josef58 (823) napsal 01.02.2013 v 20:34+2

Moc by mě zajímalo, co pan Hervé považuje v F1 za tovární a netovární týmy? Myslí tím jak v motogp jen fabriky, které vyrábějí komplet auta, jako tovární? To by potom v žádným případě neohrozilo přežití netovárních týmů na roštu (24??)

Ještě, že ty netovární nenazývá "Claiming Rule Team" jak se tu někdy děje

josef58 (823) napsal 01.02.2013 v 19:54-2+5

K "alpinistovi" Ponšerálovi jsem se už vyjádřil před tímto článkem v "Kawa v Barse"
Asi jak píše Kubát - nenažranost a zakázat továrně vstup do MS silníčních motocyklů??, tak to už je demokracie jak za korunu z kozí peatche patrontaška

Kubát (1404) napsal 01.02.2013 v 19:18+3

když to parafrázuju: mohli jste mít závody se 30 motorkama, které by byly napínavé a zajímavé...ale my jsme řekli ne, jsme nenažraní a ty další motorky by ukrajovali z našeho koláče...

mike99 (322) napsal 01.02.2013 v 18:59

Ked sme pri tom panovi Poncharalovi, tak jeho tim v Moto2 predstavil masinu Dannyho Kenta
//www.motorcyclenews.com/upload/295194/images/zdanny-kent.jpg
//www.motorcyclenews.com/upload/295194/images/P1040141-1.jpg

PityGPX (949) napsal 01.02.2013 v 18:43+3

Stejně si myslím že by na tom nic nebylo kdyby se súza vratila v tovární podobě. Prostě at řeknou sami, berem to vážně nebo ne. A dle toho se rozhodnu :o)
Přece tovarna jako suzuki nemůže přijit do mgp aby nevěděla na jak dlouho :)
Hlavně zrušit pravidla o 4 bajcích na jednu tovarnu a nechat neomezený počet a uvidíte, že nebudou potřeba crt stroje. pokud by se tovarny nahrnuly zpět. (což súza chce). Aprilia možná též a no problém!




TOPlist