Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kryšpín - Možná máš pravdu, třeba je Poncharal taková růže mezi trním, třeba taky toho moc dělat nemůže, když peníze drží Ezpeleta. Kdo ví? V každém případě to moc dobře celý ten spolek nevede!
AKRO: To jsi trochu přehnal, Poncharal, podobně jako Pons atp., je člověk, co umí, ví a v životě hodně dokázal. Jeho tým patří mezi špičku. Myslím, že někdy to s tou kritikou opravdu přeháníš.
Docela to vypadá, že Moto2 sekunduje Supersportům, MotoGP teda asi nastoupí do páru Superbikům...viděl jsem moc pěkný dokumentární film o MotoGP z roku 2004 - kde Livio Supo (týmový ředitel Ducati Corse) říká: "V MotoGP můžete dělat co chcete - s objemem 990cm3 a hmotností 145kg. Pokud chcete začít sezónu s dvouválcem a pak přejít na pětiválec...je to jedno..." Přijdou mi směšné věci typu - jeden motor, jeden dodavatel pneumatik, povinně 4 válce...atd. Objem se kdysi snižoval aby se motorky zpomalily - to bylo celkem pochopitelné, ale svazovat něco předpisy (reglementy) jen kvůli penězům?
Co to znamená termín ZDVIH VRTÁNÍ 81mm??? : Teda by mě zajímalo p. Mikšík , kam na ty bludy chodíte . Jinak litry nazpět = super myšlenka a dobrej článek .
Já mám naopak tendenci veřit slovům pana Poncherala.On se ve světě velkých cen pohybuje dostatečnou dobu na to aby měl dobrý odhad (na rozdíl od)co a jak.Zvláště,když pravidla mají jen základní obrysy.
No a Moto 2 bych neodsuzoval,když nemají za sebou ani jeden závod-na tož tak sezonu.
To ty musíš vědět dobře to je jasný...
Jen se neboj, ono to u soudruhů pořád funguje! Soudruhu!!!
že by jsi ne mě podal na příslušná místa referát-tak to už takle nefunguje-to jsi se zapoměl-bejvávalo.
ChenziiRVet - Soudruhu, soudruhu! Aby tě strana nehnala k odpovědnosti!
soudruh soudruhu soudruhem...jako za starejch časů.
Ale soudruhu!
Když budu chtít vypadat jako děsnej chytrák ,začnu na všechno plivat jako soudruh akro.
Kryšpín - Možná máš pravdu, třeba je Poncharal taková růže mezi trním, třeba taky toho moc dělat nemůže, když peníze drží Ezpeleta. Kdo ví? V každém případě to moc dobře celý ten spolek nevede!
AKRO: To jsi trochu přehnal, Poncharal, podobně jako Pons atp., je člověk, co umí, ví a v životě hodně dokázal. Jeho tým patří mezi špičku. Myslím, že někdy to s tou kritikou opravdu přeháníš.
Docela to vypadá, že Moto2 sekunduje Supersportům, MotoGP teda asi nastoupí do páru Superbikům...viděl jsem moc pěkný dokumentární film o MotoGP z roku 2004 - kde Livio Supo (týmový ředitel Ducati Corse) říká: "V MotoGP můžete dělat co chcete - s objemem 990cm3 a hmotností 145kg. Pokud chcete začít sezónu s dvouválcem a pak přejít na pětiválec...je to jedno..." Přijdou mi směšné věci typu - jeden motor, jeden dodavatel pneumatik, povinně 4 válce...atd. Objem se kdysi snižoval aby se motorky zpomalily - to bylo celkem pochopitelné, ale svazovat něco předpisy (reglementy) jen kvůli penězům?
Omlouvám se, při první korektuře jsem to asi neuložil.
jj - díky za opravu, teď už je to korektní
Vrtání do 81 mm, je už správné?
ja četl parchant,kam se stratilo to klepani po ramenou jakej to byla supr vec 8-mi stovka
Co to znamená termín ZDVIH VRTÁNÍ 81mm??? : Teda by mě zajímalo p. Mikšík , kam na ty bludy chodíte . Jinak litry nazpět = super myšlenka a dobrej článek .
Každopádně to bude krok v před a šance pro jiné továrny. Navíc ty malé týmy jsou podporovány Dornou což se nedá říct u malých týmů ve WSBK. Howg.
Myslím ,že zrovna Hervé Poncharal má všech 5 po hromadě...
Bohužel se tam Poncharal a Ezpeleta pohybují už tak dlouho! Proto to tak dopadlo!
Já mám naopak tendenci veřit slovům pana Poncherala.On se ve světě velkých cen pohybuje dostatečnou dobu na to aby měl dobrý odhad (na rozdíl od)co a jak.Zvláště,když pravidla mají jen základní obrysy.
No a Moto 2 bych neodsuzoval,když nemají za sebou ani jeden závod-na tož tak sezonu.
Tak už vidím, jak se tisícovky proti osmistovkám zlevní! Asi jako MOTO 2 proti 250kám! Bude to podstatně dražší jako vždy!