Poncharal: Nový reglement je smysluplný

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ChenziiR1 (158) napsal 10.01.2010 v 20:16

To ty musíš vědět dobře to je jasný...

AKRO (-498) napsal 10.01.2010 v 00:42

Jen se neboj, ono to u soudruhů pořád funguje! Soudruhu!!!

ChenziiR1 (158) napsal 09.01.2010 v 17:03

že by jsi ne mě podal na příslušná místa referát-tak to už takle nefunguje-to jsi se zapoměl-bejvávalo.

AKRO (-498) napsal 09.01.2010 v 15:43

ChenziiRVet - Soudruhu, soudruhu! Aby tě strana nehnala k odpovědnosti!

ChenziiR1 (158) napsal 09.01.2010 v 14:52

soudruh soudruhu soudruhem...jako za starejch časů.

AKRO (-498) napsal 09.01.2010 v 12:05

Ale soudruhu!

ChenziiR1 (158) napsal 09.01.2010 v 11:39

Když budu chtít vypadat jako děsnej chytrák ,začnu na všechno plivat jako soudruh akro.

AKRO (-498) napsal 08.01.2010 v 14:14

Kryšpín - Možná máš pravdu, třeba je Poncharal taková růže mezi trním, třeba taky toho moc dělat nemůže, když peníze drží Ezpeleta. Kdo ví? V každém případě to moc dobře celý ten spolek nevede!

Kryšpín (7) napsal 08.01.2010 v 08:51

AKRO: To jsi trochu přehnal, Poncharal, podobně jako Pons atp., je člověk, co umí, ví a v životě hodně dokázal. Jeho tým patří mezi špičku. Myslím, že někdy to s tou kritikou opravdu přeháníš.

maddog (2) napsal 07.01.2010 v 18:09

Docela to vypadá, že Moto2 sekunduje Supersportům, MotoGP teda asi nastoupí do páru Superbikům...viděl jsem moc pěkný dokumentární film o MotoGP z roku 2004 - kde Livio Supo (týmový ředitel Ducati Corse) říká: "V MotoGP můžete dělat co chcete - s objemem 990cm3 a hmotností 145kg. Pokud chcete začít sezónu s dvouválcem a pak přejít na pětiválec...je to jedno..." Přijdou mi směšné věci typu - jeden motor, jeden dodavatel pneumatik, povinně 4 válce...atd. Objem se kdysi snižoval aby se motorky zpomalily - to bylo celkem pochopitelné, ale svazovat něco předpisy (reglementy) jen kvůli penězům?

FilipT (16) napsal 07.01.2010 v 17:33

Omlouvám se, při první korektuře jsem to asi neuložil.

ultima.thule (0) napsal 07.01.2010 v 17:01

jj - díky za opravu, teď už je to korektní

Bosso (344) napsal 07.01.2010 v 16:54

Vrtání do 81 mm, je už správné?

Pawka (79) napsal 07.01.2010 v 15:27

ja četl parchant,kam se stratilo to klepani po ramenou jakej to byla supr vec 8-mi stovka

ultima.thule (0) napsal 07.01.2010 v 14:55

Co to znamená termín ZDVIH VRTÁNÍ 81mm??? : Teda by mě zajímalo p. Mikšík , kam na ty bludy chodíte . Jinak litry nazpět = super myšlenka a dobrej článek .

Ogg (387) napsal 07.01.2010 v 13:41

Každopádně to bude krok v před a šance pro jiné továrny. Navíc ty malé týmy jsou podporovány Dornou což se nedá říct u malých týmů ve WSBK. Howg.

ChenziiR1 (158) napsal 07.01.2010 v 13:26

Myslím ,že zrovna Hervé Poncharal má všech 5 po hromadě...

AKRO (-498) napsal 07.01.2010 v 13:01

Bohužel se tam Poncharal a Ezpeleta pohybují už tak dlouho! Proto to tak dopadlo!

ChenziiR1 (158) napsal 07.01.2010 v 12:57

Já mám naopak tendenci veřit slovům pana Poncherala.On se ve světě velkých cen pohybuje dostatečnou dobu na to aby měl dobrý odhad (na rozdíl od)co a jak.Zvláště,když pravidla mají jen základní obrysy.
No a Moto 2 bych neodsuzoval,když nemají za sebou ani jeden závod-na tož tak sezonu.

AKRO (-498) napsal 07.01.2010 v 12:08

Tak už vidím, jak se tisícovky proti osmistovkám zlevní! Asi jako MOTO 2 proti 250kám! Bude to podstatně dražší jako vždy!




TOPlist