Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To jsou úvahy o ničem! Jak tady psal JollyJoker, Poncharalovy motorky jsou jen nestačící satelity a je úplně jedno, kdo za jeho kroužilky pojede! Jediná šance je továrna jako má Spies.
Pan Poncheral je jeden z nejdůležitějších lidí, má na starost celou IRTA a bez něj by MOTO GP nebylo tam, kde je teď! I jemu dlužíme, že jsou v týmu privátní týmy a že má tak úspěšný tým. Nakonec je to ten největší hrdina, angažoval fešáka z Ameriky a proslavil ho! Pan Poncheral je prostě nejlepší manager mezi šéfama týmů v MOTO GP! Příští rok to bude mít těžší, měl by si vybrat schopné a talentované jezdce, a na to on čich má. Howgh.
Rea ma smlovu dle mě...někde něco o tom bylo. Já udělám analýzu britských jezdců MGP ve srovnání s Američnama a Australanama, dám to na Ačtvyřku, napíšu Britové nemaj Geny na MGP a uvidíme, zda Hervé bude prahnout po Reovi a Crutlowa, až uvidí že britové v MGP 0 podium ! Doufám že v pondělí na testech MGP po Brně nebude pozdě!
ať bere jistotu, Elias a De Angelis mu zajedou milion top ten!
Colin je muj velky oblibenec, ale myslim ze v MotoGP uz nic velkeho nezajede. To by teoreticky sem tam slo, ale na tovarnu ho uz nikdo neposadi, proto bych volil jednoznacne Ducati 1198!! Colin patri na dvouvalec!! Na nem dokazal nejvic, i kdyz je pravda ze Honda VTR byla ve sve dobe nej bajk spolecne s Ducati ve WSBK, coz se o Ducarne ted rict neda.. Leda by jim zvedly obsah na 1300, pak asi jo.
Zajímavé, že Colin by chtěl zůstat i za méně peněz, přestože je spolu s Espargarem nejhůře placeným stálým jezdcem třídy MGP (250 tis. EUR ročně). Tohle asi nebude pro Hervého ten pravý argument, ušetřit na Colinově platě - to by si moc nepomohl.
To mu to trvalo skoro týden!
Tady ještě prohlášení Espargara po Laguně, kde se omlouvá Bautistovi za jeho nezaviněný pád. Holt škoda, Bautista jezdí dobře ale měl teď smůlu.
//www.crash.net/motogp/news/161944/1/espargaro_sorry_for_bautista_take-down.html
To jsou úvahy o ničem! Jak tady psal JollyJoker, Poncharalovy motorky jsou jen nestačící satelity a je úplně jedno, kdo za jeho kroužilky pojede! Jediná šance je továrna jako má Spies.
Ogg: Hálelújá: Obkládeček a do hajan.
Pan Poncheral je jeden z nejdůležitějších lidí, má na starost celou IRTA a bez něj by MOTO GP nebylo tam, kde je teď! I jemu dlužíme, že jsou v týmu privátní týmy a že má tak úspěšný tým. Nakonec je to ten největší hrdina, angažoval fešáka z Ameriky a proslavil ho! Pan Poncheral je prostě nejlepší manager mezi šéfama týmů v MOTO GP! Příští rok to bude mít těžší, měl by si vybrat schopné a talentované jezdce, a na to on čich má. Howgh.
DaliboRR: ok..přestanu, stačí říct :)
Eliase bych osobně bral a Crutchlowa do moto2 a následný rok...když to Tonimu nepůjde...
PityGPX>Neuraz se,ale ty jsi s Eliasem a De Angelisem už směšný.Není článek kde by jsi je někam "necpal." Pořád a pořád dokola
Rea ma smlovu dle mě...někde něco o tom bylo. Já udělám analýzu britských jezdců MGP ve srovnání s Američnama a Australanama, dám to na Ačtvyřku, napíšu Britové nemaj Geny na MGP a uvidíme, zda Hervé bude prahnout po Reovi a Crutlowa, až uvidí že britové v MGP 0 podium ! Doufám že v pondělí na testech MGP po Brně nebude pozdě!
ať bere jistotu, Elias a De Angelis mu zajedou milion top ten!
a co PEŠEK ?
No kdyz nova dvojice tak nevim na co pan Poncharal ceka?
ja jim hned:CAL CRATSLOW
JONATHAN REA
Colin do WSBK by byla bomba
Dokud nebudou všechny Yamahy v MGP "téměř" stejné,tak tyto privátní motorky jsou jen "křovím" do toho velkého cirkusu
A navic se o nem vi, ze je vyborny testovat a vyvijec, coz se o Hagovi rict neda..
Colin je muj velky oblibenec, ale myslim ze v MotoGP uz nic velkeho nezajede. To by teoreticky sem tam slo, ale na tovarnu ho uz nikdo neposadi, proto bych volil jednoznacne Ducati 1198!! Colin patri na dvouvalec!! Na nem dokazal nejvic, i kdyz je pravda ze Honda VTR byla ve sve dobe nej bajk spolecne s Ducati ve WSBK, coz se o Ducarne ted rict neda.. Leda by jim zvedly obsah na 1300, pak asi jo.
Zajímavé, že Colin by chtěl zůstat i za méně peněz, přestože je spolu s Espargarem nejhůře placeným stálým jezdcem třídy MGP (250 tis. EUR ročně). Tohle asi nebude pro Hervého ten pravý argument, ušetřit na Colinově platě - to by si moc nepomohl.
Herve by měl v prvé řadě řešit,aby jeho stroje byly ještě více konkurenceschopné.Ikdyž ono to vlastně také stěmi jezdci souvisí.