Pomocí CRT chceme otevřít pro všechny dveře

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Saarinen (1440) napsal 18.03.2010 v 21:19

Tím drafem jsem myslel Draft v National Hockey League

Saarinen (1440) napsal 18.03.2010 v 21:18

Docela zajímavý ! Trošku mě to připdá jako draft v USA. Kde se na trhu hráčů přednostně uplatňují práva nejslabších týmů. Aby byla vyrovnanost. Je samozřejmě jasné že se ty rozdíly už musí nějak regulovat. A to omezení počtu motorů se mi taky líbí. Hlavně by měli nějak zvýhodnit továrny, které budou do MGP teprve vstupovat (tj. doufám BMW, Aprilia nebo KTM)

AKRO (-498) napsal 17.03.2010 v 22:46

Těžko, těžko!

PityGPX (949) napsal 17.03.2010 v 20:39

SoulTrain: proto můžeme všichni děkovat Hervemu že Bena přátehl :) Nej move v roce 2009. Ben oživí MGP a SBK špička se opět vyrovná, jednoduché

SoulTrain21 (753) napsal 17.03.2010 v 19:40

Prej skoro 100le do historie stačí se podívat rok zpět,tam uvidíš kolik tam vyhrálo jezdcu nehledě nato,že dva závody vyhráli i na satelitech(Lanzi,Xaus)Jo motogp byla bez pochyb velká zábava,to nikdo nepopírá ale tam už to narozdíl od WSBK trvá 3 roky(ted to budou 4).WSBK byla jedna sezona "nevyrovnaná"(jak ty říkáš)ale bylo jen kvůli tomu jakej byl Ben talent,tohle už se zase nějakou sezonu opakovat asi nebude...ale jak říkáš není to tema o WSBk nebudem to řešit

PityGPX (949) napsal 17.03.2010 v 17:19

Já to pochopil, bohužel je to pravda, všude krom MGP máš týmy - továrny kt. nestíhaj a nevyhrávají. v MGP ti vyhrály všechny továrny za poslední 3 roky (Suza, Ducati, Yamaha, Honda). Takže když to řeknu, v MGP je nejkonkurenceschopnější startovní pole, ale za cenu malého počtu motorek, protože ty horší továrny nechtjěí do MGp vstupovat - nechtějí vyhazovat peníze oknem když na to nemaj. Situace se změní s příchodem litrů, he.

desmo69 (638) napsal 17.03.2010 v 16:30

...takový týmy, který nemaj šanci vyhrát ale přesto jezdí. Né aby tady zas nějaký moudronos začal psát, že takový týmy jako tyhle CRT v těhle šampionátech nejsou..to už by mě asi kleplo.

desmo69 (638) napsal 17.03.2010 v 16:28

No tak to možem hodnotit motogp sezóny např. 03-06 teda když se ti tak líbí zacházet skoro sto let do historie. Já s tím problém nemám, do karet to hraje rozhodně mě Nechápu ale co to tady zas rozjíždíte se superbikama, jste jak úchylní. Pointa byla v tom, že Akrovi se nelíbilo, že tyhle CRT týmy budou stejně nekonkurenceschopný, a jestli jim to vůbec za to stojí jezdit. Jenže takových týmu je všude xxx, od CEC přes IDM, STK, SBK až po motogp a f1 třeba, prostě všude

SoulTrain21 (753) napsal 17.03.2010 v 16:08

to je přece jasné,že když je jich tam méně,že bude více procent to zas srovnavate peknou píč...Nehlede nato,že Desmo hodnotí WSBK pohledem na jednu sezonu ale ty co byly před ní už mu nehrajou do karet,tak se o nich nezminuje

desmo69 (638) napsal 17.03.2010 v 16:02

Akro, nepřevracuj to na to, kolik jezdců je schopno vyhrát, ale drž se toho, že říkáš že tyhle CRT týmy budou do počtu...v poměru počtu jezdců a jezdců schopných vyhrát, je na tom motogp snad aj nejlíp ze všech kubatur . Když je ze 17ti jezdců schopno vyhrát 4-6 borců (když se těm dvoum poštěstí), tak to máš kolem 40% jezdců

AKRO (-498) napsal 17.03.2010 v 15:38

Desmo69 - v těch 125kách stačí minimálně 10-12 jezdců! V MOTO 2 se uvidí, ale asi to bude podobné, v SBK jsi hodně zaujatý /co ti udělali?/je minimálně 8 jezdců, s nárokem na špičku. V MOTO GP jsou pouze 4 jezdci a ostatní beznadějně nestačí i když bych se na letošek hodně rád zmýlil! A jen se zúčastnit, není moc motivujíci ani pro jezdce ani pro diváky!

desmo69 (638) napsal 17.03.2010 v 13:16

Za cenu, že nebudou stačit, jezdí v motogp vesměs 10 jezdců. V sbk přes 20, v moto2 kdo ví kolik, v 125 většina. Důležitý je zůčastnit se..a v motogp to platí dvojnásob

AKRO (-498) napsal 17.03.2010 v 00:11

Desmo69 - Ale bylo by dobré, kdyby jely i za cenu, že nebudou stačit. Přece jen by bylo na startu víc jezdců a snad by jich většina kolo nedostala.

desmo69 (638) napsal 16.03.2010 v 14:44

To nemůžeš vědět

petr38 (0) napsal 16.03.2010 v 13:13

DESMO69 - Třeba by se tím přece jen trochu ten počet jezdců zvýšil, ale budou to beznadějně mizerné motorky, co absolutně nebudou stačit, takže z hlediska konkurence to bude o ničem! AKRO

desmo69 (638) napsal 15.03.2010 v 23:13

OMG!! Nic se tím nevyřeší proboha. Jediný co bude vyřešený už předem, že na vývoj, do konstrukce a technologie toho motoru nevrazí miliardy dolarů, když si ho pak někdo klidně orajtovaný jak říkáš, bude moct koupit za pár šupů, chápeš?!!! To znamená menší cenu motorů, tzn. levnější motorky a tzn. víc motorek na startu. Chápeš už konečně prosím? Tohle, pokud tipuju dobře, funguje už v usa v nějakých těch nascar a podobných srandách...a očividně dobře, když je to tam nejpopulárnější motoristickej sport.

AKRO (-498) napsal 15.03.2010 v 22:29

Když si tedy někdo koupí orajtovaný motor a navíc privátní, co se tím vlastně vyřeší? A TO KOLEM MOTORU, třeba podvozek, bude taky muset někdo koupit nebo postavit! Jak asi pojede taková motorka? Dostane kolo! To bude panečku oživení závodu!

Bosso (344) napsal 15.03.2010 v 19:42

To LucaZip: Tento CRT se týká pouze privátních motorů, tovární speciály koupit nejdou.

desmo69 (638) napsal 15.03.2010 v 19:28

LucaZip, to vysvětli prvně Akrovi, mu se pořád něco nelíbí. Já s takovýma pravidlama rozhodně problém nemám

LucaZip (0) napsal 15.03.2010 v 18:34

Tak mne štvete s těmi hloupými kecy, že jsem se přihlásil na tenhle web abych Vám to mohl napsat. Kdyby jste místo prudkého psaní přemýšleli, tak pochopíte, že možnost koupit motor za 20 litrů znamená, že továrny budou muset slevnit vývoj aby ty drahé superspeciály nemohl někdo za 20litrů koupit a pokud ano, tak by na tom nic nevydělal.Takže se slevní celkové náklady. Mimo jiné tohle pravidlo platilo už v prvopočátku motocyklových závodů v USA a myslím i v UK, odvozeno od podobného pravidla u koní.

desmo69 (638) napsal 15.03.2010 v 15:06

sbk a moto2 do všeho sereš ty. Viz. co děláš teď A psát k tomu není co, protože jak říkáš, stejně si udělají co chtějí...to mě ale zavádí k malé myšlence..proč ty vždycky remcáš, když aj tak víš, že vše si udělaj podle sebe? Zajímavý
Chelman , hold Akro je ale vždycky ve všem lepší, něco jako nadčlověk dalo by se říct..jinak, myšlenka toho CRT je celkem zajímavá, snad v tom ale nebudou zmatky

PityGPX (949) napsal 15.03.2010 v 15:04

Hehe. Toš já bych klído četl :) kolikrát je to lepší jak TV. Na druhou stranu, po včerejším závodě se F1 dostala zase do kritiky nudných závodů, tak pod kritikou není jen MGP hehe.

AKRO (-498) napsal 15.03.2010 v 15:00

Desmo69 - A nebo neříkej nic, to bude rozumější, kdo tady ty diskuze o NIČEM, mezi mnou a tebou má číst!? Stejně si to ti volové udělají podle sebe a jako vždy nejblbějším způsobem jaký je možný! Jo a pokud budeš něco psát, tak do toho prosím, zase nezamíchej WSBK a MOTO 2!

AKRO (-498) napsal 15.03.2010 v 14:55

Někdo se v MGP může pohybovat celý život a mimo blbých a blbějších rozhodnutí tam k ničemu jinému není! Nakonec pokud někdo vymyslí takovou debilovinu, tak je celkem jasné, proč je MGP takový nezáživný paskvil!
Tak a teď to Desmo ROZJEĎ! Začni lámat kopí, za genialitu a rozumná rozhodnutí SPZ, Poncherala a další přiblbla z MGP!

Chelman (0) napsal 15.03.2010 v 14:41

desmo69: O tom silně pochybuju

PityGPX (949) napsal 15.03.2010 v 14:41

omg, tak nas zase bude čekat sto příspěvků mezi A a D69 o Dorně a vše co je s mgp spojeného

Chelman (0) napsal 15.03.2010 v 14:41

AKRO: Poncharal se v paddocku pohybuje přes 20 let, takže si myslím, že o tom něco ví, a jen se snaží něco udělat s tím ubohým počtem jezdců na startovním roštu.

desmo69 (638) napsal 15.03.2010 v 14:40

Všichni jsou blbci, jen ty si génius, že?

AKRO (-498) napsal 15.03.2010 v 14:33

Poncharal je stejný blb jako SPZ!

AKRO (-498) napsal 15.03.2010 v 14:31

Debilovina a idiotozmus!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist