Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tito je tam kde je hlavně kvůli prachum. Což cituji. Není prý tak nadaný ale vydrel to tréninkem. Dokonce mi otec nechal postavit kopii okruhu kde denně jezdil. Proto prý mu tak šli dvojky a ne GPečka... Ovšem letos do zranění to vypadalo jinak Ducna mu seděla... Bohužel nejde jen o motorku ale i tým kol ní a díly na ni (viz prohlášení Petruxe)
Pro Tulen:Ale Tito už je 1x mistrem světa v moto2 a 2x třetí v moto2 a pokud se nemýlím
je jedním z jezdců co motorkám věnují každou svoji volnou chvíli (stačí mrknout na jeho instagram), takže s Kájem opravdu nesrovnávej (ani ty peníze)
Marosa: Kromě pošklebku se odpovědi asi nedočkáš tak zkusím odpovědět já. Jestli se nepletu tak Rabatovic rodina jsou jedni z největších zlatnictví ve Španělsku (pokud se pletu , opravte), takže bych tu spojitost hledal někde tady. Ono totiž jen antiabajovci si myslí že náš Karel senarodil se zlatou lžičkou v puse a ostatní přišli do MS s holou zadelí
Víc nám napoví testy v Jerezu, kde má být i celkem dobré počasí. Karel najezdil 90 kol, což je celkem dost a připravili základní nastavení, které si budou ověřovat. Mají toho hodně na práci Ovšem jak to zvládnou se dozvíme až v 1. závodě Hodně štěstí
mike46> smlouva s Dainese , ptal jsem se na to kdyz jsem si bral svuj techair u PSI, akorat nevim jestli do konce tohoto roku nebo jeste pristi rok ...
Marosa: no jasně, ale nechápu proč Karel stále používá systém D-Air od Dainese, když PSI nakonec začala spolupracovat s Alpinestars a používat jejich systém Tech-Air - tedy alespoň pro sériovou produkci. Proto jsem se ptal, jestli to může souviset třeba s tím, že PSI má pro MotoGP homologovanou kombinézu se systémem od Dainese...
mike.46: jestli dobře chápu tvoji otázku, tak systém D-air může být v MotoGp použit pouze od Dainese a Alpinestars. Jen ti to dva výrobci jsou homologovány pro MotoGP. PSí touto certifikaci nemá. Říkal to Karel v jednou jeho vlogu co vydával na youtube.
Proč má Karel na kombě stále systém D-Air, když používají Alpinestars? Je to třeba kvůli nějakým certifikacím/homologacím kdy to má PSI pro MotoGP homologováno s D-Air?
No zatim casy nic moc ,uvidime co ten dalsi test a modlim se za sucho
Karel to snad rozbali
Pokud to zustane bez progresu bud jsou v Avintii neschopaci a nebo bude zakopany pes nekde jinde,kdo vi,co jim to tam dodali za matros,co ital to mafian
No tak loni "měl problémy" s díly Aspar, tak uvidíme,
jak si povede Avintia v r.2019 se čtyřmi GP18 ...
Pozvolnější progres , již pro jistotu zmíněna možnost špatného týmu a další bláboly...no, nemůžu se dočkat.
Tito je tam kde je hlavně kvůli prachum. Což cituji. Není prý tak nadaný ale vydrel to tréninkem. Dokonce mi otec nechal postavit kopii okruhu kde denně jezdil. Proto prý mu tak šli dvojky a ne GPečka... Ovšem letos do zranění to vypadalo jinak Ducna mu seděla... Bohužel nejde jen o motorku ale i tým kol ní a díly na ni (viz prohlášení Petruxe)
Pro Tulen:Ale Tito už je 1x mistrem světa v moto2 a 2x třetí v moto2 a pokud se nemýlím
je jedním z jezdců co motorkám věnují každou svoji volnou chvíli (stačí mrknout na jeho instagram), takže s Kájem opravdu nesrovnávej (ani ty peníze)
Marosa: Kromě pošklebku se odpovědi asi nedočkáš tak zkusím odpovědět já. Jestli se nepletu tak Rabatovic rodina jsou jedni z největších zlatnictví ve Španělsku (pokud se pletu , opravte), takže bych tu spojitost hledal někde tady. Ono totiž jen antiabajovci si myslí že náš Karel senarodil se zlatou lžičkou v puse a ostatní přišli do MS s holou zadelí
Díky Acei.
Nevěřil jsem, ale trochu jsem doufal že uvidíme něco jako co předvedl MORBIDELLI ale toho se asi nedožiju. Každopádně at se daři.
Víc nám napoví testy v Jerezu, kde má být i celkem dobré počasí. Karel najezdil 90 kol, což je celkem dost a připravili základní nastavení, které si budou ověřovat. Mají toho hodně na práci Ovšem jak to zvládnou se dozvíme až v 1. závodě Hodně štěstí
mike46> smlouva s Dainese , ptal jsem se na to kdyz jsem si bral svuj techair u PSI, akorat nevim jestli do konce tohoto roku nebo jeste pristi rok ...
mike.46: jo tak to nevím
ROSSI_CE než začneš mudrovat tak se radši podívej ppořádně
Marosa: no jasně, ale nechápu proč Karel stále používá systém D-Air od Dainese, když PSI nakonec začala spolupracovat s Alpinestars a používat jejich systém Tech-Air - tedy alespoň pro sériovou produkci. Proto jsem se ptal, jestli to může souviset třeba s tím, že PSI má pro MotoGP homologovanou kombinézu se systémem od Dainese...
mike.46: jestli dobře chápu tvoji otázku, tak systém D-air může být v MotoGp použit pouze od Dainese a Alpinestars. Jen ti to dva výrobci jsou homologovány pro MotoGP. PSí touto certifikaci nemá. Říkal to Karel v jednou jeho vlogu co vydával na youtube.
ROSSI_CE : důležitý bude, aby KA na startu prvního závodu 2019 měl
"pod sebou" všechno made in 2018 a hlavně aby jeho crew "uměla" !
Rogih : Jasně - na rozdíl např. od týmu Guandalini 2019 ...
Každopádně je dobrá zpráva, že tým testuje.
Tak zatím to nevypadá ani na aerodynamiku gp18, treba dostáva i nějaký nový díly - ze slevárny Vaňkovka Brno
Proč má Karel na kombě stále systém D-Air, když používají Alpinestars? Je to třeba kvůli nějakým certifikacím/homologacím kdy to má PSI pro MotoGP homologováno s D-Air?
Kdo si pocka, ten se docka ... mozna ...
Marosa: nee, to znamená, že mu dali slevu promiň, nemohl jsem odolat
Zajímavý sponzor na kapotáži: Rabat? To je přímo spojené s Titem?
budu doufat... zatim je to zacatek a seznamovani a Karel ma progres pozvolnejsi, ac s GP17 nedavno zajel velice slusne, ale v jinym tymu no...
Abájo makej
Dobré počasí v Jerezu a ať se daří
No zatim casy nic moc ,uvidime co ten dalsi test a modlim se za sucho
Karel to snad rozbali
Pokud to zustane bez progresu bud jsou v Avintii neschopaci a nebo bude zakopany pes nekde jinde,kdo vi,co jim to tam dodali za matros,co ital to mafian