Po dvaceti sezonách končí spolupráce Yamahy a Tech 3

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Dejf57 (605) napsal 04.03.2018 v 18:23

Tak je to venku, je to KTM na 3 roky, stejny motorky jak tovarni tym.

Presly: BMW do GP? To je jako v planu, jo? Pristi 3 roky to rozhodne nebude. Navic jsem myslel ze po tom pruseru minule (BMW motor v CRT) uz je to preslo, takhle se ztrapnit. Ani nechapu jak by se tam vesli. Nejaky blizsi info prosim? (myslim odkaz)

PRESLY (337) napsal 28.02.2018 v 12:03

..., kdy má vstoupit do MOTO GP BMW ?!..., Suza ani Kawa to myslím nebude, dá přednost evropské konstruktérské škole !!!. Na to vemte jed !

deep-sk (474) napsal 26.02.2018 v 10:16+1

nj... HP sa radsej poobzeral po niecom inom skor ako mu Yamaha sama zoberie masiny aby ich mohla dat timu VR46... dalo sa cakat...

SennaAyrton (514) napsal 25.02.2018 v 21:49

Tak snad se v této sezoně rozloučí toto spojenectví konečně vítězstvím v závodě které stále těsně uniká.

Johnny83 (228) napsal 23.02.2018 v 22:33+1

Řekl bych že Monster dá přednost Valemu, sice se píše, že Yamaha pro něj bude mít motorky až od roku 21, ale kdo ze zavedenejch satelitních týmů by šel k Yamaze na dva roky s tím, že pak se na ně továrna vykašle? Yamaha dala HP stanovisko, ten nechtěl čekat až k tomu dojde, a kapku rozhejbal ledy. Takže bych řekl, že dojde k tomu co jsem psal dole, Tech 3 půjde ke KTM (můj odhad, zatim jsem nikde nic nečetl), Yamaha ukecá Valeho, aby uspíšil tým v motoGP, do kterého sám nastoupí a oni mu minimálně o rok prodlouží smlouvu s tovární podporou bez ohledu na letošní výsledky, sama si připraví půdu pro Zarca, Vale naopak připraví ve svým týmu půdu a druhej bajk pro Morbiho na rok 2020, a pak ten svůj předá Bajajovi. Sám pak půjde do WSBK, vypiplá R1 a dá na ní titul kurva jakto že zatim nikdy nevyšla ta sportka

Rosička (982) napsal 23.02.2018 v 20:49

V časopise "Motohouse" od začátku r. 2018 vychází články na téma KTM a HP se Zarcem, také od, r. 2019 satelit KTM. Kromě toho nabídka majitele Red Bull p. Mateschitze pro MM za 20 mil. Také Pedrosa do KTM a Zarco na Hondu. Ještě se to hodně zamotá.

Kubassi-88 (279) napsal 23.02.2018 v 20:24

Dejf57

Monster chtěl odejít z tech 3 už po uplynutí smlouvy kterou prevzal po kawasaki jenže pak tam byli jezdci kteří byli zároveň atleti monsteru tak se prodlužovalo dále a dále..ale ten příspěvek není takovej jak to naoko vypadá..ale merch tech 3 je značně ziskovej..Dorna je prostrednikem všech sponzorskych smluv v týmech..komise schvaluje vše..

Dejf57 (605) napsal 23.02.2018 v 20:12

Bude to KTM, Monster se chtel na Tech3 vykaslat uz loni, chtej hlavne sponzorovat nejakej tovarni tym. Ani se Poncharalovi nedivim, rychlost vyvoje KTM je paradni, a rozpocet maj vyssi nez Honda. S tou Kawasaki to jsou nesmysly, nechtej do GP. Spis jsem zvedavej, kdo bude ten rok nebo dva delat satelit Yamahy (zajem o to urcite bude), protoze vsichni vime, ze az Rossi skonci, bude satelitem Yamahy jeho tym. Ta vize 6 tovarnich + 6 satelitnich tymu se mi moc libi.

PinkPanther (844) napsal 23.02.2018 v 20:05+1

Blackblues> nemají čas na blbosti, nějak se už pár let zasekli na vyvoji novýho litra

Kubassi-88 (279) napsal 23.02.2018 v 20:05

Dovolím si taky něco přihodit..

Někde v roce 15 Dorna prohlásila ze továrny které v budoucnu ztratí status factory2 budou muset nasazovat satelity 2+2 jinak jim bude hrozit finanční trest z práv v řádech milionu € a jak vime Hervé je také v čele irta která je tu zainteresovana..nevím jak se to hnulo v poslední době ale leccos to naznačuje a Hervé té nabídce šel naproti..

Mluví tam o pronájmu yamahy nemyslim si že japonci extra podporují navíc ještě Tech 3 ale podpora tam určitě je..Nová nabidka kterou původně vyvolal on je na tovární podporu bez leasingu - motorky dodá továrna bude platit třeba jen díly a svý lidi a to on u yamahy nikdy neměl přesto že dorna lesing platila za něho..

Očekávám že v prvnich evropských závodech už bude jasno o všech továrních sedačkach letos to půjde rychle..

Zarco Morbidelli yamaha vds 2019..honda není pro privatni tým žádná výhra..

Globálně má Monster energy (coca cola) smlouvu s Yamahou, Husqvarna s Rockstarem (pepsi) a Redbul jak jinak s KTM...na repsolkach nebo lcr to jsou osobní sponzory to je něco jiného..monster u vr46 je tam proto že vale má značný podíl v monster energy us, má ho i v oakley a dalších desítkách společností..

Yamaha přesto klobouk dolů co motocyklová disciplína a kubatura tam tovární tym Yamaha, v mxgp třeba letos pět tovarnich bajku..

blackblues (1507) napsal 23.02.2018 v 19:10

Jirin:do Tynce volali,ale nikdo to nezveda udajne tam nikdo neni

Georgio88 (1219) napsal 23.02.2018 v 18:11

Já tu vidím dva zásadní problémy ve vizích níže:

1.) Ústřední sponzor Poncharala je Monster Energy, což by s KTM nedělalo dobrotu a jak víme, tak sponzorské peníze jsou v motorsportu vždy až na prvním místě. Ale třebas to udělaj jak v MX a původně v Moto3, daj na to bílý plasty a nazvou to Husqvarnou a na té by už možná i ten Monster v Mattighofenu prošel.

2.) Nejměnovaný žlutkavý dědula (abych nedehonestoval jednu obchodní značku) má doživotní a poživotní monopol na satelitní tým Yamahy, tzn. až se tato nejmenovaná osoba rozhodně jít do důchodku, tak tehdejší satelitní tým Yamahy (ať to bude třebas Willi Race) bude mít smolík a musí hledat jiný přibližovadlo. Tomuhle se chtěl Poncharal vyhnout.

Maxiobr (257) napsal 23.02.2018 v 17:28

Podle Speedweeku to bude takřka jistě KTM...
//www.speedweek.com/motogp/news/122699/Herve-Poncharal-(Tech3)-KTM-Deal-wird-bald-besiegelt.html

jiřin... (40) napsal 23.02.2018 v 17:05

neni to Jawa? volal nekdo do Tynce?

Paprik23 (284) napsal 23.02.2018 v 16:08+2

Capane zato tebe tady všichni milujou ... lol

Mr.Kaktus (1294) napsal 23.02.2018 v 16:03

Tak pry uz o Yamahu projevila zajem i Avintia, a mozna vstoupi do hry i MarcVDS. A Aspar taky, to uz bylo tady zmineno v diskuzi.

Capan (190) napsal 23.02.2018 v 15:20-1

A ako tak citam na dalsom webe,Hervemu ide ten Rossi dost na nervy. Takze dalsi clovek proti Valemu. Preboha,ved toho tam v depe nikto nema rad.

Capan (190) napsal 23.02.2018 v 15:09

Aha,tak precitajte si to u bossa,tam je to vsetko jasne napisane.

Capan (190) napsal 23.02.2018 v 15:05-1

Herve predsa pred kratym casom polozil Yamahe priamu otazku a dostal na nu priamu odpoved. V tej chvili sa masineria rozbehla a vysledkom je tato ,udajne,lukrativna ponuka. Necakal,az sa im to bude hodit,odchádza,ked sa to hodi jemu.Yamaha tak musi docasne zaplatat dieru,ak Zltok predĺži.

brodak (164) napsal 23.02.2018 v 14:27

Matess18 bude mít elektrickej motor..

Matess18 (93) napsal 23.02.2018 v 13:38+1

Když už jsme u těch všech spekulací, tak jsem četl z jednoho velmi důvěryhodného zdroje,že na příští rok dostal Herve velice lukrativní nabídku která se nedala odmítnout!!! GP Mahindra Tech3!!! Paráda

Mad_Max (71) napsal 23.02.2018 v 13:34-5+3

Hervé ani neměl jinou možnost, Yamaha mu dala jasně najevo, že je až na druhým místě... Felčar prostě rozesere úplně všechno V paddocku ho musejí všichni milovat

Eso_Rimmer (383) napsal 23.02.2018 v 13:20+1

mozna by nebylo od veci prestat se trefovat do VR za kazdou cenu. HP se rozhodl na zaklade zrejme velmi lakave nabidky. nehledal bych tam neco, co tam s nejvetsi pravdepodobnosti momentalne ani neni.

Johnny83 (228) napsal 23.02.2018 v 13:05

tak Kawa by byla samozřejmě bomba, ale že by se jim to dařilo tak dlouho tutlat a na příští rok by už měli mít ostrej start? to se mi moc nezdá, i když mohli by konečně trochu omezit své zdroje ve WSBK, začíná to bejt nuda, doufám, že když né letos s V2, tak příští rok s V4 už to Dukna dá

rogih (1000) napsal 23.02.2018 v 12:09

banda1250
...ale je to pořád jen satelit. Na to nemusel Hervé dvacet let čekat...To muž měl... Takže kde ta úžasná změna?

banda1250 (30) napsal 23.02.2018 v 12:00

...a co kdyz bude satelit Suzuki?...pral bych si to

IvanDvoutakťák (5069) napsal 23.02.2018 v 12:00

Jak se vše u Yamahy vyvine, je zatím v dost husté mlze, ALE
že jen těžko by jely dvě "fabriky", dvě Tech3 a dvě VR46 , je snad jasné . . .

gorkin (4444) napsal 23.02.2018 v 11:51

Rossi podepíše další 2 roky.. Zatím Dorna nemá pro něj živnou půdu (zatim)

rogih (1000) napsal 23.02.2018 v 11:39

Satelit Yamahy:
Na první pohled to vypadá na MarkVDS, jsou finančně silnější než Aspar, ale pochybuju, že budou chtít jít do tak nejistého podniku (tým RosiGP), leda že by Yamaha změnila taktiku do budoucnosti-to bych ale nečekal. To je šance pro Aspara, ale v tom případě si nemyslím, že by Karel svůj post obhájil (i když bych mu to přál). Byly by tam jak zájmy Yamahy tak i penize.
Budoucnost Tech3:
Co mne zaujalo, je prohlášení Hervého: "Byla nám nabídnuta smlouva, která představuje něco na co jsem čekal od doby, kdy jsme s Tech 3 začínali, takže jsem nemohl říct ne." Co to je za nabídku? Napadá mne jen přímá spolupráce s továrnou na úrovni továrního týmu. Do toho by podle mého KTM nešla, Aprilia taky ne a Honda to nemá zapotřebí. Ducati má vystaráno, kvalitních i jiných satelitů má dostatek. Že by toho chtěla kopnout Kawa? Bylo by to zajímavé a hodně nečekané, ale úplně to nejde vyloučit.
Asi si budeme muset počkat na oficiální oznámení, ale jsem hodně zvědavý jakou bomba nabídku Hervé dostal...

Mr.Kaktus (1294) napsal 23.02.2018 v 11:11

Na gpone, je rozhovor , ohledne Rossiho tymu, a nevypada to zatim tak, ze by ho mel mit v nejblizsi dobe. ...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist