Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No vidíš,jak si rozumime. Je to od tebe veliká poklona,že mne stavis vedle nej. Jem rád,že mne tak uznavas. Pochopil jsi mou velikost,takže se muzeme smíŕit.
ScooterD - Nevím jak Stoner, ale Abaja jezdil na stejné motorce ne tři desetiny pomaleji, ale tři vtřiny pomaleji! Jezdecký rozdíl mezi Abajou a Stonerem je sice jasný, ale stejně ty tři desetiny jsou moc málo! Stonerovi ty časy vůbec nevěřím! Spíš Honda potřebovala nalákat zákazníky jako je Abaja starší a další!
CS se při ukončení jeho GP-kariéry nevyjadřoval, mírně řečeno
příliš kladně o "politice" ve světě GP a možná se nějak dotknul,
ať chtěně či nechtěně, i HRC . A ta neodpouší ...
Jeffe,asi jem to blbe napsal.
Stoner se prípadné "osudy" nebál a chtel do toho jit. Spis se Honda bála jinych potizi(Bossov članek).
Ja bych byl rád za atakovani bedny v jeho prípadnem startu.
jurin2: Možná i pro ostatní: Přečetl jsem si ten německej článek a tam je psáno od toho Shinichi Kokubu, že mu Stoner před tim testem řekl, že nechce moc silně tlačit na pilu, že chce zůstat pod svym limitem a nechce riskovat pád a zranění...Když pak čuměl ten japončík na časy, který byli hodně blízko TOP jezdců, tak si prej ani nechtěl domýšlet, jak by to vypadalo, kdyby zase trénoval a trošku víc zariskoval...
Prej jakmile je na trati, je zase okamžitě rychlej a píše na asfaltu čáry loktama...
Fakt škoda, že nepojede...
Prectete si to i od Bossa. Myslím,že pro Kejsiho by byl veliký úspech atakovani bedny. Ze sveho pohledu to Honda rozhodla uplne správne. Akorat Suppovo zduvodneni zni neduveryhodne. Ostudu by si mohl udelat Akorat Stoner, ale ten chcel do toho jit.
HRC dobře drží nejlepšího jezdce v šachu, aby jim nepřešel ke konkurenci a nezačal jezdit třeba Yamahu. Má naslibované nějaké testy,aby mu to nechybělo. Když potřebují prodat RCV,tak hlásají jeho dobré časy. Když testuje klukům v HRC nové gumy,raději čas nezveřejňují. CS ví,jak na tom je,jinak by se nenabídl. Kdyby mu to smlouva neumožňovala, taky by se nehlásil jako náhradník.
A taky CS už by nebyl trnem v oku hodně fanouškům MGP,naopak jeho návrat by brali spíše pozitivně protože Vale už je zase na koni a Ducati se vzchopila.
A srovnání s Troyem,to je nesmysl. Troy už není nejmladší a jeho pauza byla podstatně delší. Nicméně zlobil slušně,ostuda to nebyla.
Zajímavé zprávy ze kterých lze vyvodit celou řadu spekulací.
Jestli Casey opravdu souhlasil, tak musí vědět jaký čas zajel při testech ve srovnání s MM a JL.
A pokud by ten čas nebyl na jejich úrovni tak by asi do toho nešel.
A to, že jeho časy byly opravdu rychlé dokazuje i rozhovor s Shinichi Kokubu, který byl přítomen při Casey testech. //www.speedweek.com/motogp/news/70447/Shinichi-Kokubu-(HRC)-Casey-Stoner-ist-unglaublich.html
Takže spíše to na mě působí, že HRC má strach čeho by Casey byl schopen když MM není v takovým laufu jako loni.
Zase na druhou stranu se mi nechce věřit, že by Casey hned bojoval v závodě o vítězství. V trénincích a kvalifikaci věřím, že by byl mezi nejlepšíma, to Casey vždy uměl. Ale závod je závod. Ale proč riskovat, že by Casey skončil před MM a sebral mu další body? Z toho se dá vyvodit proč HRC vybralo Aoyamu.
Taky přidám úvahy, kdo z Vás víte, co má který jezdec ve smlouvě s HRC? Není to zrovna Aoyamai, který má právo i možná povinnost "vždy" nahradit továrního jezdce, protože nějak taky vyklidil pole i když je to Japonec? Jak víte, že to není celé mediální kachna. Co má CS ve smlouvě taky všichni víte? Je blbost, že by pojezdil MM, je mnoho způsobů, jak by šlo v elektronické době zařídit, aby ho nepojezdil. Mně zaráží jediná otázka, proč HRC po celkem velkém bodovém úbytku právě nevyužilo možnosti pomoci CS? Hypoteticky při vítězství MM a druhém "povinném" místě CS by to při dvou závodech byla obrovská pomoc, nebo se pletu? V případě crashe MM by byla jaká nejlepší bodová varianta ve prospěch HRC, přece vítězství Hondy a ruku na srdce, jakou šanci na vítězství má Aoyama? Kachna mediální, nic víc a nic míň. A proč vůbec se začalo o CS psát? Je toho spoustu, ale nemyslím si, že by ho HRC kdy nasadilo, věřím, že ani divoká karta nikdy nebude, jsou to jen vše žvásty.
No, vzhledem k tomu, že Stoner testoval Marquezovu motorku pár dní před ním v Sepangu, je nabíledni, že Honda i Stoner vědí dobře, jak na tom Stoner je. A Stonerovo vyjádření, že by na Marqueze stačil, přišlo právě po těhlech testech. Na mě osobně to působí tak, že Stoner (proto se nabíd) i Honda dobře vědí, že Stoner by byl od začátku kurevsky rychlej. Jenže to by nebylo vůbec k dobru k marketingu Repsol-kultu Marqueze. Kdyby Stoner věděl, že má kolo o 2s pomalejší, vůbec by se do toho necpal.
Jeffe i ty neverniku...
evo
Já se tady snad rozbrečím ... (jak Zilvar ve filmu Páni kluci)
Jeffe,neredbihej...
Evo,koukam ze zacnete brzo spolu chodit
No vidíš,jak si rozumime. Je to od tebe veliká poklona,že mne stavis vedle nej. Jem rád,že mne tak uznavas. Pochopil jsi mou velikost,takže se muzeme smíŕit.
tam on, tady Ty, takže jste vlastně kolegové
Jasne,ze pobavily. Vždyt o to jde. Celá tahle saskarna je predse pro zábavu lidi. A prím v ní hraje sasek nejvetsi,ten lecitel.
Tak Sup tam potvrdil naše domněnky, Bossovi domněnky opět pobavily
EVO - Píše se tam taky, že se zruší 1000 Stocky a 6éé Stocky a nahradí se kubaturou Stocky300... Zase ten kretén SPZka!
Motodenik.cz
Bosso tam píše.
evo> kde je ten článek
AKRO> jasný, to byla taková nadsázka...
ScooterD - Nevím jak Stoner, ale Abaja jezdil na stejné motorce ne tři desetiny pomaleji, ale tři vtřiny pomaleji! Jezdecký rozdíl mezi Abajou a Stonerem je sice jasný, ale stejně ty tři desetiny jsou moc málo! Stonerovi ty časy vůbec nevěřím! Spíš Honda potřebovala nalákat zákazníky jako je Abaja starší a další!
Co kde?
evo> kde?
hlavně Casey dokázal jet na netovárnim bajku o 3 desetiny pomaleji, než na fabrice, k tomu se v sezóně nikdo ani nepřiblížil, takže forma jistě je
CS se při ukončení jeho GP-kariéry nevyjadřoval, mírně řečeno
příliš kladně o "politice" ve světě GP a možná se nějak dotknul,
ať chtěně či nechtěně, i HRC . A ta neodpouší ...
Měli tam dát Cyseyho
Evo,tož to ja
Jeffe,asi jem to blbe napsal.
Stoner se prípadné "osudy" nebál a chtel do toho jit. Spis se Honda bála jinych potizi(Bossov članek).
Ja bych byl rád za atakovani bedny v jeho prípadnem startu.
jurin2: Možná i pro ostatní: Přečetl jsem si ten německej článek a tam je psáno od toho Shinichi Kokubu, že mu Stoner před tim testem řekl, že nechce moc silně tlačit na pilu, že chce zůstat pod svym limitem a nechce riskovat pád a zranění...Když pak čuměl ten japončík na časy, který byli hodně blízko TOP jezdců, tak si prej ani nechtěl domýšlet, jak by to vypadalo, kdyby zase trénoval a trošku víc zariskoval...
Prej jakmile je na trati, je zase okamžitě rychlej a píše na asfaltu čáry loktama...
Fakt škoda, že nepojede...
Je to fakt škoda, že nepojede...
Evo:aleže nevěřím
Prectete si to i od Bossa. Myslím,že pro Kejsiho by byl veliký úspech atakovani bedny. Ze sveho pohledu to Honda rozhodla uplne správne. Akorat Suppovo zduvodneni zni neduveryhodne. Ostudu by si mohl udelat Akorat Stoner, ale ten chcel do toho jit.
panove,az na malo pripadu docela dobra diskuze.klobouk dolu
HRC dobře drží nejlepšího jezdce v šachu, aby jim nepřešel ke konkurenci a nezačal jezdit třeba Yamahu. Má naslibované nějaké testy,aby mu to nechybělo. Když potřebují prodat RCV,tak hlásají jeho dobré časy. Když testuje klukům v HRC nové gumy,raději čas nezveřejňují. CS ví,jak na tom je,jinak by se nenabídl. Kdyby mu to smlouva neumožňovala, taky by se nehlásil jako náhradník.
A taky CS už by nebyl trnem v oku hodně fanouškům MGP,naopak jeho návrat by brali spíše pozitivně protože Vale už je zase na koni a Ducati se vzchopila.
A srovnání s Troyem,to je nesmysl. Troy už není nejmladší a jeho pauza byla podstatně delší. Nicméně zlobil slušně,ostuda to nebyla.
Zajímavé zprávy ze kterých lze vyvodit celou řadu spekulací.
Jestli Casey opravdu souhlasil, tak musí vědět jaký čas zajel při testech ve srovnání s MM a JL.
A pokud by ten čas nebyl na jejich úrovni tak by asi do toho nešel.
A to, že jeho časy byly opravdu rychlé dokazuje i rozhovor s Shinichi Kokubu, který byl přítomen při Casey testech. //www.speedweek.com/motogp/news/70447/Shinichi-Kokubu-(HRC)-Casey-Stoner-ist-unglaublich.html
Takže spíše to na mě působí, že HRC má strach čeho by Casey byl schopen když MM není v takovým laufu jako loni.
Zase na druhou stranu se mi nechce věřit, že by Casey hned bojoval v závodě o vítězství. V trénincích a kvalifikaci věřím, že by byl mezi nejlepšíma, to Casey vždy uměl. Ale závod je závod. Ale proč riskovat, že by Casey skončil před MM a sebral mu další body? Z toho se dá vyvodit proč HRC vybralo Aoyamu.
Mrchožrout Sup mě moc zklamal!
Biker xx
Casey vrať se
Taky přidám úvahy, kdo z Vás víte, co má který jezdec ve smlouvě s HRC? Není to zrovna Aoyamai, který má právo i možná povinnost "vždy" nahradit továrního jezdce, protože nějak taky vyklidil pole i když je to Japonec? Jak víte, že to není celé mediální kachna. Co má CS ve smlouvě taky všichni víte? Je blbost, že by pojezdil MM, je mnoho způsobů, jak by šlo v elektronické době zařídit, aby ho nepojezdil. Mně zaráží jediná otázka, proč HRC po celkem velkém bodovém úbytku právě nevyužilo možnosti pomoci CS? Hypoteticky při vítězství MM a druhém "povinném" místě CS by to při dvou závodech byla obrovská pomoc, nebo se pletu? V případě crashe MM by byla jaká nejlepší bodová varianta ve prospěch HRC, přece vítězství Hondy a ruku na srdce, jakou šanci na vítězství má Aoyama? Kachna mediální, nic víc a nic míň. A proč vůbec se začalo o CS psát? Je toho spoustu, ale nemyslím si, že by ho HRC kdy nasadilo, věřím, že ani divoká karta nikdy nebude, jsou to jen vše žvásty.
No, vzhledem k tomu, že Stoner testoval Marquezovu motorku pár dní před ním v Sepangu, je nabíledni, že Honda i Stoner vědí dobře, jak na tom Stoner je. A Stonerovo vyjádření, že by na Marqueze stačil, přišlo právě po těhlech testech. Na mě osobně to působí tak, že Stoner (proto se nabíd) i Honda dobře vědí, že Stoner by byl od začátku kurevsky rychlej. Jenže to by nebylo vůbec k dobru k marketingu Repsol-kultu Marqueze. Kdyby Stoner věděl, že má kolo o 2s pomalejší, vůbec by se do toho necpal.