Pauza kvůli "problémům se zády"?

Operace japonského jezdce Yuki Takahashiho kvůli problémům se zády přichází týmu Scot Racing Honda jako na zavolanou...

Pauza kvůli "problémům se zády"?
Bylo to celkem od začátku skoro jasné, že Japonec Yuki Takahashi přišel do světa MotoGP jen "kvůli různým náhodám". A jakmile se uskutečnil pompézní přestup Gabora Talmacsiho - prakticky ze třídy 125 ccm (přes 3 závody ve dvěstěpadesátkách) do týmu Scot Racing Honda, tak bylo také skoro jasné, že Takahashiho dny v MotoGP jsou už sečteny. 

Že ovšem chce Honda Takahashiho za každou cenu udržet v kubatuře MotoGP - jako jediného Japonce v královské kubatuře vůbec !!!, aby zachránil čest Japonců, to je také jasné. A tak bylo týmem Scot Racing diplomaticky rozhodnuto, že sice pošle Yukiho na "vedlejší kolej", ale kvůli jeho zdravotnímu stavu. 


A tak "se stal" japonský jezdec zraněným a Talmacsi má rázem k dispozici dvě motorky.

A jak píše webová stránka GPOne.com, byl Assen - tedy "zatím" - posledním závodem MotoGP pro dvojnásobného vítěze závodů Grand Prix ve dvěstěpadesátkách. Důvodem jsou jeho zraněná záda v Barceloně. Mimochodem nyní v Assenu jel tento japonský samuraj se zlomeným prstem na ruce. 

A čas potřebný k absolutnímu uzdravení po operaci je odhadován na 3 měsíce. 

"Byla to velmi těžká situace. A jelikož nebyla k dispozici žádná náhradní motorka RC212V, tak by to byla po Brně s novým reglementem hodně svízelná situace. Nemluvě o tom, kdy by se opět jel závod "Flag to Flag", vysvětluje celou záležitost týmový šéf  Cirano Mularoni. 


Japonec Yuki Takahashi je v průběžné klasifikaci na 18., tedy na posledním místě. V sedmi závodem dosáhl na pouhých 9 bodů.

Ovšem slovo poslední místo, není tak úplně správné, neboť poslední je právě jeho nástupce Gabor Talmacsi - po dvou závodech s "0" body na svém kontě.


Ale tento maďarský ex-mistr světa třídy do 125 ccm má za sebou nejen některé vlivné maďarské politiky, nýbrž i benzinový řetězec MOL, který "načepoval" do týmu Scot Racing Honda potřebná Eura. 

Nutno také poctivě říci, že se "Talma" zlepšuje i časově. Zatímco v Barceloně ztrácel na PP 3,8 sekundy, tak nyní v Assenu už jen 3,3 sekundy.

Jestli mu o víkendu v Laguna Seca pomohou dvě motorky k dalšímu zlepšení, uvidíme po víkendu, ale zdá se to víc než pravděpodobné.

A jaký je předpokládaný další osud japonského jezdce?


"HRC nemá bohužel dostatek náhradních dílů pro oba dva jezdce. Možná pojede Takahashi od Misana znovu za náš tým závody MotoGP, možná že se stane testovacím jezdcem nové kubatury Moto2" říká na závěr celé hodně trapné situace týmový šéf Mularoni.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist