Ohlasy ze stupňů vítězů MotoGP TT Assen

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5061) napsal 29.06.2017 v 14:48

Teď jsem kouknul na plánek Sachsenringu
a tam šířka trati 12 m jako v Assenu. Tak uvidíme

IvanDvoutakťák (5061) napsal 29.06.2017 v 11:38

Mně stejně nikdo "nevymluví" , že dramatičnost závodů na Assenu
souvisí s menší šířkou trati, určené "odjakživa" pro motocykly a je tomu
tak i na dalších tratích . Těch už je ale hodně málo
Přibývají "tak leda" COTA - monstra
Uvidíme "co uvidíme" na Sachsenringu, připomínajícím anglické
"short circuits", jen o něco delším a o hodně širším ...

Sokol291 (89) napsal 28.06.2017 v 05:38

Myslím že Assen se zařadí mezi nezapomenutelné.
AE41 podá jistě dobrý výsledek. Když mu to Aprilia dovolí .
Jak mi motorkáři říkáme "dal jsem mu kouře"
1:15

jan26 (3620) napsal 27.06.2017 v 22:35

Zapomenout ne přece jen závody vsech 3 kubatur pěkná strhující podívaná.
Věřím že Sachsen bude sedet aprilce a AE41 tam udělá parádní výsledek alespoň v kvalifikaci!

klukfuk (-128) napsal 27.06.2017 v 22:18

jan26 : rozumím, vyhrál to Rossi a tak je potřeba na to co nejrychleji zapomenout

jan26 (3620) napsal 27.06.2017 v 21:48

Assen17 je nnezvratná minulost koncetrujme se na Sachsen

Fidouš. (374) napsal 27.06.2017 v 20:38

Kolo dostal, protože je z nervama v řiti, na vodě se bojí a udělal špatné rozhodnutí. Asi tak.

omg (1411) napsal 27.06.2017 v 19:42

bpun (242) napsal 27.06.2017 v 18:46

Ale musíš uznat že jel dobře

doderoja (-136) napsal 27.06.2017 v 18:42

Pan konzistentni mal pocas zavodu este cas mysliet na Jorgeho

bpun (242) napsal 27.06.2017 v 18:40+1

Kolo dostal díky svému rozhodnutí jet do boxů...

doderoja (-136) napsal 27.06.2017 v 18:34

Omg trocha sa zamysli preco dostal kolo

omg (1411) napsal 27.06.2017 v 16:18

doderoja a co říkáš na to, že Lorenzo dostal kolo?

Rossi - "Na adresu Jorge Lorenza, kterého Valentino předjel o celé kolo uvedl: “Když jsem ho předjížděl, tak mě ho bylo líto. Musím říci, že byl jediný, který se ohlédl a udělal mě místo.”

doderoja (-136) napsal 27.06.2017 v 14:09

Pan konzistentni Štěstí, Klika, Náhoda,

IvanDvoutakťák (5061) napsal 27.06.2017 v 11:28

Argumentovat na úrovni, Fido , je lepší prostřednictvím PM,
než pod články, kde "úroveň" klesne k osobním urážkám
málem po každém ze závodů, když dříve či později začne
"hodnocení" jedněch komentátorů těmi druhými .

Rodriguez666 (125) napsal 27.06.2017 v 09:23

Dvoutakt zas mele pekny hovna.jenda 26 v zavesu,ted jeste pockam na tu tutovou,neochvejnou pravdu od viraga.. Vale vyhral a tem objektivnim a nestranym zas pekne zaclo mr...at

Fidouš. (374) napsal 27.06.2017 v 07:41+1

Ivan2T - jak hodnotíš, jako bývalý závodník, okolnosti Valeho jízdy ty?
Zkus mi, prosím, odpovědět.

Co se týká Dorny, to s tebou souhlasím. Pouze nesouhlasím s tvoji vsuvkou o "kardinálu Richeliem", která ti nevyšla už v případě Lorenza, tak ji teď tvrdohlavě vytahuješ v souvislosti s Viňalesem.

IvanDvoutakťák (5061) napsal 26.06.2017 v 22:11

Fidouši, neberu "podsouvání" . Léta se držím svých názorů na Dornu a její politiku,
jak v MotoGP, tak nyní už i ve WSBK . To její zavádění "levnější" techniky,
jednotných motorů pro MotoGP600, jednotných dodavatelů pneumatik je průhledná
monopolizace a ta je vždycky spojena s korupcí a nemůžeš toto nevidět ani Ty .
Takže těžko říci, kdo z nás dvou "mluví hloupě" a kdo je zaslepenější . Bral bych
"stařeckou" tvrdohlavost
Podle toho, jak hodnotíš okolnosti Valeho jízdy v Assenu, se domnívám,
že jsem se opravdu dotknul Tvého "nedotknutelného" ...

Sokol291 (89) napsal 26.06.2017 v 18:02

Ohledně řízení z vrchu asi takto.
Peníze jsou až na prvním místě.
Rossi peněz vidělá nejvíc. A obzvláště dokut bude bojovat o 10. titul.
Až ho dostane, tak se taky může stát že v klidu půjde do důchodu a peníze odejdou s ním.
Takže letos mu to dopřáno nebude, protože příští rok by byla nuda.

Sokol291 (89) napsal 26.06.2017 v 17:59

bpun.
Maverick ví jaké to je bojovat o titul.
Valencie 2013 Moto3 byla jen pro silný nervy.
A dal to právě Vinales v přímem souboji s Rinsem.
No ale MotoGP bude asi trochu větší tlak i v zákulisí.

bpun (242) napsal 26.06.2017 v 17:29

Pokud by ti nahoře a tým Yamaha opravdu chtěli pro VR 10 titul tak ho měl už v roce 2015 protože to byla velká šance, dnes při tom pokeru kdy jeden neví kdo další závod vyhraje se to už moc naplánovat nedá...v sezoně 2015 stačilo pro poslední závod Lorenzovi "poladit" motorku a bylo by dnes už vymalováno-nebylo by to správné a taky se tak nestalo, takže asi tak.

Fidouš. (374) napsal 26.06.2017 v 17:13+2

Můj názor je ten, že na suchu, než začalo pršet, si vedl VR jasně bezkonkurenčně a držel si pohodlný náskok. Když začalo pršet, ubral, jezdil časy cirka o 3 vteřiny pomaleji, skupina se sjela, za ním se to mlelo, Petru mu to tam strčil, tak si ho otestoval, v pohodě mu to vrátil a pak už si to zkušeně pohlídal. Že se tam v posledním kole přimotal JL, Barbera a zejména Rins už nemělo valný význam.
Jestli si někdo myslí, že na této úrovni si někdo hraje, aby VR neublížil, tak je snílek. Ve hře jsou velký prachy továren a sponzorů, to není okresní přebor.

Ivan2T - s ohledem k tvému věku to řeknu asi takhle. Tuto svoji teorii sem podsouváš už několik let a mluvíš hloupě. Ale beru, že i ve své stařecké zaslepenosti máš nárok na názor.

jan26 (3620) napsal 26.06.2017 v 16:57

Bpun
Klidně i tak se to může napsat

bpun (242) napsal 26.06.2017 v 16:42+2

jan26: Petrucci byl pochopitelně k Rossimu "šlechetnější" než třeba k MM, stejně tak jako byl roku MM "šlechetnější" k Lorenzovi oproti Rossimu, já bych řekl že tyhle 2 tábory to mají 50-50, nicméně Petrucci určitě vyhrát chtěl..., to by se tvářil po závodě trochu jinak, měl to připravené na poslední kolo aby mu to VR už nestihl vrátit, žel jezdci okolo...

bpun (242) napsal 26.06.2017 v 16:15

Dostrkat Rossiho k titulu se zase až tak dobře nedá, může spadnout, nesedne mu to atd. nakonec Vinales se o vedení v šampionátu prozatímně připravil sám...ještě neví jaké je to bojovat titul mistra světa ...podstatné je dojíždět a mít dobrou motorku

IvanDvoutakťák (5061) napsal 26.06.2017 v 15:46

A abych nezapoměl : moje občanské jméno je Ivan Benda.
Nestydím se za něj .

IvanDvoutakťák (5061) napsal 26.06.2017 v 15:11

Na závěr k Darmah-ovu, na moji adresu URÁŽLIVÉMU, vyjádření o "blábolu" :

nikdy(!) jsem se na Vaši adresu, pane Jiří Havránku, obdobným způsobem,
na M.cz ani nikde jinde, nevyjádřil a tak si vyprošuji, abyste se takto vyjadřoval Vy.

IvanDvoutakťák (5061) napsal 26.06.2017 v 15:04+1

Tak ANI "zdroj blábolu", ANI "přispění" JL, ANI "podpora" pneumatikářů či výrobce "rámu", ANI "teorie spiknutí Dorny"(zaručující ten vytoužený desátý titul), protože ÚPLNĚ stačí snaha "kardinála Richelieu" Jarvise, aby byl LETOS v týmu klid -
a MV si přece na ten jeho titul s Yamahou může rok počkat ...
Ale pokud jsem se OPĚT dotknul ""nedotknutelného"" , omlouvám se jemu
i jeho všem příznivcům, co jich "po celíém světě" má .

jan26 (3620) napsal 26.06.2017 v 14:23-1

Paradni podivana vsech kubatur
Motogp zase bych to tady zase tak nezlehcoval a nedelal z toho cirkus.
Po kazdem zavode se tu objevuje najednou spousta takovych ,ze je to o gumach a jak Michelin urcuje viteze (mistra sveta 17)
Takze pro Holandsko byl urcen VR podle nekterych to uz tu ovsem neuvidime NAPSANY !!!
Protoze vyhral VR (dedek) strasny jak ho tady takhle muzete jmenovat !!!
Kazdy zavod videl VR si jel pro vitezstvi hrozna skoda,ze zacalo (v nekterych mistech trochu prset),protoze pak to na me zabusobilo jako by DP9 nechtel zvitezit.
Nekolik naznaku jit na1 misto,ale nic pak se mu to povedlo,ale ne na dlouho.
Kdyz byl DP predjet MM nebo AD ihned o 3 zatacky dal si DP svoje misto opet vzal hned za zadkem VR.
Samozrejme muze jit jen o spekulace,ale moc dobre vsichni vime jak je MOTOGP politicky prozrany coz je hrozna skoda.
Jak rikam nemelo prset a VR BY PRAVDEPODOBNE V KLIDU VYHRAL .

Darmah (222) napsal 26.06.2017 v 14:10

I2T: Zajímal by mne zdroj informace ( ale asi spíš blábolu ) že "oficiální místa" letos směřují vše k Valeho desátému titulu.
A po pádu v závodu je snad otrávený každý, nebo za pád Mawerika může taky Valentino ?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist