Ohlasy po Grand Prix v Brně

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SPV (816) napsal 29.08.2013 v 10:57

Pacient: díváš se na to celkem dobře,a už se blížíš objektivitě ( to myslím v dobrém), ale je třeba něco doplnit. Ano, Ducati byla vždy specifická a Stoner si taky stěžoval, ale to neznamená, že byla špatná. Mluvíš tu o klesající formě Ducati. To podle výsledků tak může vypadat, ale je třeba se na to podívat proč tomu tak je. V roce 08 udělal Stoner několik chyb, a v roce 09 přiška ta jeho nemoc, ať to bylo cokoli. V roce 10 udělal Stoner nejvíce jezdeckých chyb, i proto je rok 2010 nejhorší. Faktem ale je, že Ducati byla na konci roku 2010 úplně stejně dobrá motorka jako Yamaha. Jak Stoner, tak Hayden řekli v roce 2010, že konečně našli správné nastavení. Tedy nemuseli dělat novou motorku, jen nastavit. Ani dnešní Yamahy a Hondy ještě nepřekonaly některé časové rekordy, které má Ducati, přípdně se liší o 0,1 až 0,2s! Vinu neúspěchu Rossi-Ducati nejde dávat jen Rossimu, ale i vedení Ducati za to, že mu bezmezně věřili. Ale zase díky tomu se ukázalo, že nám Rossi lhal, protože neuměl říct, kde je problém. Jednou řekl, že je to rám, a když to rámem nebylo, tak řekl, že je to motor. A když se stejnou koncepcí přišla i Honda, tak Rossi řekl, že on není inženýr, že neví, kde je problém. Kdyby tohle přiznal na začátku, ušetřila by Ducati spoustu času, a hlavně peněz. Neustále tu píšeš spolu s dalšími, že na Ducati vyhrával jen Stoner. Ale na Yamaze od 04-07 vyhrál jen Rossi, a na Hondě 07-10 vyhrával jen Pedrosa a jen 1 vyhrál Doviu, takže úplně stejná situace jako u Ducati. Takže Honda byla taky špatná motorka, když na ní vyhrával jen 1 jezdec ? Každý soudný člověk ví, že ani sebelepší jezdec nemůže vyhrát na motorce, která není výborná. To je vidět na Crutchlowovi, Simoncellimu, a spoustě dalších. Takže Ducati špatná motorka nikdy nemohla být. Každý ví, že MotoGP můžeš vyhrát jen se špičkovou motorkou. To by jste potom ze Stonera udělali tu největší hvězdu GP všech dob, čemuž nevěřím ani já.

Evo (411) napsal 29.08.2013 v 06:51

PacienT.cz (687) napsal 28.08.2013 v 22:02

Tak vidíš, hehehe

Evo (411) napsal 28.08.2013 v 19:54

Tak nic.

PacienT.cz (687) napsal 28.08.2013 v 19:42

A) Mýtus na jehož podpoře dnem i nocí pracuješ
B) Co se karbonového polo rámu týká, tak v tom mám naprosto jasno.
C) Tak schválně, co jsi tím myslel, abych měl jistotu, že jsem ti mínus dal oprávněně

Evo (411) napsal 28.08.2013 v 18:44

Paciente, mozna to co pises je jen dalsi mytus, stejne jako moc tuhy ram, karbon atd., kterymi nas media( i ty) masirovali. Buh vi jak to skutecne je. Vzdyt oni sami nevedi. Postavili novou motorku a vypada to, ze ma porad stejne neduhy.
Politiku sem tahas ty, ja na to jen reagoval a ty zrejme nevis co jsem myslel, jinak bys asi nedal .

PacienT.cz (687) napsal 28.08.2013 v 15:13

Nevím co pořád blbnete, spousta lidí z paddocku nejen za posledních deset měsíců několikrát zopakovala, že se dnešní motorky staví na pneumatiky a je logické, že jednotné Bridgestony Ducati nevyhovují. Důkazem je sestupná tendence výsledků Stonera, který se s těmi problémy uměl jako jediný vyrovnat. Rossi ne, to je čím dál tím větší "cimperlich" a jak to není přesně podle jeho představ, tak dobře nejede.
Ovšem nesmysl typu že to nejede od té doby, co začal "Rossi Ducati měnit" nanejvýš ukazuje na nepochopení celé situace od autora takového komentáře.
Cožpak po nich chtěl Rossi něco špatného, když chtěl aby to zatáčelo, poskytovalo nějakou zpětnou vazbu a reagovalo na plyn tak jak má?
Od momentu kdy na to sedl se nezměnilo skoro nic, jen tam jsou teď němci (@EVO: ti okupanti víš... ) a pořád to nezatáčí, pořád to rve gumy a pořád je jejich ride by wire atd. v porovnání s japonkými motorkami pozadu.
Může za to snad Rossi? Já vím, že v očích některých "haters" samozřejmě ano a i kdyby sami věděli, že je to hloupost, tak to budou pořád dokola omílat v naději, že se to nakonec stane pravdou. Třeba jsou v první fázi transformace a začali tomu věřit oni sami

No jen pro ilustraci, co o tom teď před týdnem říkal Carlos Checa:

I don't know, when I rode it in 2005 I liked it, I got some podiums, the bike was good for me. I tested the 800 and I didn't like it so much, it was with a different team, had different tyres and was much stiffer.

The bike that Casey won on is totally different to the one now anyway, it had different tyres and 20km/h more than now. When they changed the bike he didn't want it anymore.

Heather Watson:
I remember Casey complaining about the bike too, but when Ducati wouldn't fix the problems he would just ride around them. He never said it was a perfect bike to ride, he just said that he had to ride it on the limit and when he complained, people wouldn't listen, it wasn't easy or anything.

Můžete si to přečíst celé, ffs!
//www.crash.net/world+superbikes/interview/194676/4/exclusive_carlos_checa_-_qa.html

Evo (411) napsal 28.08.2013 v 14:25-1

Tehdy to vyhoda byla, protoze Stoner na ni vyhraval. Pak uz nebyla, protoze Vale na ni prohraval. Je to jednoduche, proste, jednoduche.

Marex (2570) napsal 28.08.2013 v 14:12

Pacient: Tohle jsem nezaregistroval. Rusko je fakt země netušených možností...

SPV (816) napsal 28.08.2013 v 13:45+1

mike99: no vidíš, já pořád tvrdím, že Ducati byla dobrá motorka. Nevím, jestli měla převahu, ale byla dobrá, než ju začal Rossi měnit. Jen se divím, že tehdy odborná veřejnost říkala, že motor koncepce 90°V4 je výhoda, ale dneska tu Ty a někteří další píšete, že tento motor je nevýhoda. To je taky zvláštní, ne? Nevíš, jak je to s tím motorem ?

Evo (411) napsal 28.08.2013 v 13:07-1

Hm... okupace..Schwar...taky se mi neco vybavilo.

IvanDvoutakťák (5065) napsal 28.08.2013 v 10:35

Jj, s "velkým bratrem" vždycky zadobře

PacienT.cz (687) napsal 28.08.2013 v 08:32

Nezlobte se že se k tomu vracím, ale když jsem viděl tuto zprávu, tak jsem si znovu vzpoměl na to, jak se pan velvyslanec ve stejný den fotil na okruhu...
//www.novinky.cz/domaci/311729-rusky-velvyslanec-sel-v-praze-na-koberecek-kvuli-zatykani-v-moskve.html

Evo (411) napsal 27.08.2013 v 22:33

mike99: clanok , neclanok, co tam po nom. Co si myslis ty? Podla tvojej interpretacie nazoru odbornej verejnosti usudzujem, ze sa s nim stotoznujes. Dalo sa vobec hovorit o nejakej vyhode, ak celkove vysledky motocykla tomu nenasvedcovali?

mike99 (322) napsal 27.08.2013 v 20:23+1

vakuz: s tymi "+" a "-" je to taka hra. Vo vacsine pripadov ide o sympatie ale vdaka za "+"
Co sa tyka tej elektroniky, len som napisal, ze vsetky Hondy pouzivaju rovnaku. Ci je uplne totozna s tou, ktoru pouzivaju v Repsole a ma vsetky najnovsie vychytavky neviem, ani neviem ci s nou mozu u LCR manipulovat a do akej miery, ale je mozne ze mas v tomto pravdu.

Evo, SPV: myslim, ze ten clanok je aj tu na motorkari.cz. Uz som to cital davnejsie, takze presne znenie si nepamatam.
Novinar sa spytal pana Suppa, ze odborna verejnost tvrdi, ze za titulom Ducati stoji vyhoda motora a pneumatik. A pan Suppo odpovedal nieco v zmysle:..."nie, to vsetko robi Casey, staci ak sa pozriete na vysledky ostatnych jazdcov Ducati..."
Ak bol clanok prelozeny z nejakeho zahranicneho webu, isto sa bude dat najst aj nete.

IvanDvoutakťák: ked Ta vidim, spomenul som si, ze si sa pod inym clankom pytal, ze za kolko penazi jazdi Cal teraz a za kolko to podpisal k Ducati?
Vsetky cisla nie su oficialne potvrdene, su to len dohady.
Minuly rok jazdil vraj Dovi za Tech3 za 350.000 €. Myslim si, ze Calov sucasny plat u Tech3 sa asi nebude velmi lisit od tohto cisla.
A k Ducati to vraj podpisal za 2.5 mil. € rocne.

IvanDvoutakťák (5065) napsal 27.08.2013 v 12:15

Miramaro, klídek - udělovat plusy a mínusy je "sport"

SPV (816) napsal 27.08.2013 v 12:04+1

mike99: Evo nám přinesl velmi zajímavou otázku: ,,Podla coho ta odborna verejnost zistila,ze ma Ducati taku velku vyhodu? " Respektive, jak jsi k tomu došel ty sám?

miramara (1558) napsal 27.08.2013 v 11:03+2

Převodovka Hondy dělá víc,viz.článek u Pacienta

miramara (1558) napsal 27.08.2013 v 11:01+2

za co mínus?že jsem poukazal na technickou vychytávku Hondy?

banajak (-187) napsal 27.08.2013 v 10:57-2+1

miramara- jorge tvrdil po testu v brně kde tuto převodovku testovali, že si myslel, ža ta převodovka bude dělat větší rozdíl, rozdíl v čase prý není ani desetina

miramara (1558) napsal 27.08.2013 v 10:53-1+4

nikdo tu nezminuje lepší-rychlejší převodovku u Repsolu,bylo by zajímavé,kdyby ji Dani a Marc neměli

Evo (411) napsal 27.08.2013 v 07:46-1+1

mike99, opytaj sa tej odbornej verejnosti, ze preco vsetci okrem Stonera jazdili na Ducati houno. Oni nevedeli, ze maju taku vynikajucu motorku, s tolkymi vyhodami?
Rok 2007: Stoner 1. Loris 7. Barros 10. Hofmann 13.
Rok 2008: 2,12,13,17.
Roky pred a po neuvadzam, tam bola situacia s pneumatikami ina.
Podla coho ta odborna verejnost zistila,ze ma Ducati taku velku vyhodu?

freitag (-412) napsal 27.08.2013 v 00:35-6+1

saci_ventil (195.168.99.xxx) napsal 26.08.13 v 14:04: tak to pak nejseš fanoušek, když tě rozhodí moje keci, marc za to nemůže že má fanoužky, kteří při psaní nepoužívají mozek, a jen plácaj kydy, sorry ale už asi jinej nebudu, jakmile uvidím jedinou zápornou věc o markovi, tak se naštvu k nepřítečnosti a začnu psát blbosti na obhajobu marca

freitag (-412) napsal 27.08.2013 v 00:26-4+1

SPV (81.19.4.xxx) napsal 26.08.13 v 12:19- se vším naprostý souhlas

vakuz (932) napsal 26.08.2013 v 23:05-2+1

mike99: Díky za info!! Mimochodem nechápu,kdo ti dal mínus,tak já jsem ti dal plus. P.S: Zo,že je elektronika od Repsolu použitelná i u Bradla ještě neznamená,že je stejná a sorry já prostě nevěřím ani náhodou,že by jí továrna někomu dala a nechala bez dozoru.Jestli je inženýr od repsolu u Bradla a má to pod kontrolou,tak možná jo.Abrahám měli technika přímo od Ducati.

IvanDvoutakťák (5065) napsal 26.08.2013 v 22:13+1

Tak jsem se prostě musel podívat na záznam MotoGP,vysílaný
dnes ve 20.00 na NovaSportu, abych si upřesnil,jak ti dva
zázrační hoši od HRC "smázli" Lorenza
TEPRVE 2,5 kola před cílem se dokázal Marc odpoutat,
když mu předtím Jorge dvakrát vrátil předjetí
a TEPRVE necelé kolo před cílem to Jorge "vypustil"
(pochopitelně - aby případně"nevyhodil oknem" 16bodů!).

mirekhooper07 (65) napsal 26.08.2013 v 20:33+2

Zdravím všechny diskutující bez rozdílu "barev".Chtěl bych jen vyjádřit svůj pohled na vysílání brněnské VC.Dělalo to na mě dojem, že v režii mají tlačítko "Auto", které nastaví na "zaber první 3" a občas k tomu někdo prišel a "akčně" nám střinul i nějaký záběr z první desítky. Je to sice přehnané, ale naše jezdce jsem neviděl za celý závod (možna jsem si zrovna odskočil..)ani souboje v CTRtečkách. Nevím, možná jsem moc náročný, můžeme být sťastní, že se vůbec motorky vysílají. Ale myslím si, že na to že to bylo brněnská VC tak jsme si mohli ty nádherný zavody víc užít.Jinak velkou gratulci Karlovi Hanikovi a moc bych chtěl věřit v jeho budoucnost v motoGP. Good luck Kájo!!

mike99 (322) napsal 26.08.2013 v 19:35-2+3

vakuz: o 13:26 si si s tym dal pracu len by som dodal, ze vyhodu, ktoru mala Ducati v motore a v pneumatikach (ako sa zhodla odborna verejnost) je uz nenavratne prec.

Ale pozrime sa na sezonu 2013 podrobnejsie:
Qatar: 7. Ducati, ked spadli Bradl a Smith
Austin: 7. Ducati, dokazali porazit Bautistu a Smitha
Jerez: 7. Ducati, spadol Bradl a porazili Smitha
Le Mans: 4. Ducati - mokry zavod. Spadol len Rossi, ale pokracoval dalej.
Mugello: 5. Ducati, porazili iba Smitha, Rossi s Bautistou vypadli po vzajomnej kolizii a Marquez spadol z druheho miesta
Catalunya: 7. Ducati, spadli Crutchlow a Bautista
Assen: 10. Ducati
Sachsenring: 7. Ducati, ked Lorenzo a Pedrosa nestartovali
Laguna Seca: 8. Ducati, spadol Smith
Indianapolis: 9. Ducati (so stastim pre Smitha po rally vlozke)
Brno: 7. Ducati, Smith aj Crutchlow spadli, ale Cal pokracoval dalej.

Dovi minulu sezonu skoncil 4. za triom Stoner, Pedrosa a Lorenzo s 218 bodmi a 6x stal na bedne.
Teraz je momentalne 7. (Bautista nanho straca uz len 4 body) s 96 bodmi. Zeby Dovi zabudol cez zimu zavodit?

Vysledky 17. zavodu sezony 2011 ani nenajdes, vtedy zahynul SuperSic.

Ano, Bautista pouziva Showa, ktora je sucastou HRC, lebo HRC chcela, aby drzali krok s konkurenciou. Preto ma vlastne Alvaro zmluvu aj na rok 2014. Napisal Ti to aj SPV, ale ak mas zaujem, tu si o tom mozes precitat.
//www.motorkari...-rok-2014-24737.html

Co sa tyka podpory pre Crutchlowa, tak jazdi fabricky motor ako Lorenzo a Rossi.
Bradl ma u LCR tovarnu elektroniku. Po poziari pred GP v Austine, ked jeho bola znicena, tak mu Honda okamzite dala druhu, pretoze elektronika je na vsetkych masinach rovnaka, aspon podla slov pana Cecchinella.
//www.motorkari...-paddocku-24742.html

vakuz (932) napsal 26.08.2013 v 16:44-2+1

SPV:co jiného by stálo za porychlením Bautisty?Vyměnil na bajku ještě něco jiného,dostal tovární elektroniku?Velmi pochybuji!Tu nedala yamaha ani Calovi!Tu žádná továrna nedá z ruky!To jediné nedá továrna z ruky!Ani Bradl ji nemá,nebo k nim do garáže chodí někdo od Repsolu?Nebo má v garáži přímo člověka od Repsolu?Honda tlačí showa,protože chce mít opět japonského dodavatele!Nebo má Honda obchodní podíl v showa?!Je zde spousta otázek,že?

Marex (2570) napsal 26.08.2013 v 14:34-3+2

SPV: Vidíš. Alespoň v něčem jsou žlutky korektní. Protekční děti: Pedrosa, Lorenzo i Marquez, jsou jednotlivci, kterým bylo dopřáno nepoznat, co je to nekvalitní materiál. Ostatně Rossi také měl tovární mašinu v Nastro Azuro, byť nejel v továrním týmu. Crutchlow, Bautista, Spies, Bradl, Simoncelli... ti všichni neměli možnost jet ihned v továrním týmu. Pravidla se upravila právě kvůli Marquezovi a to je nezpochybnitelný fakt.
Pokud tohle nechceš vidět, jsi horší, než zaslepené žlutky, které: "...chcou snížit jeho výkony."

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist