Ohlasy po britské Grand Prix

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mamba54 (1340) napsal 04.09.2013 v 12:20

Frantaaaa , já taky.

Honda.boy (331) napsal 03.09.2013 v 11:00-1

1100Virago: Poslední závod se dobil, to je pravda (což jiní jsou ale taky). Problém je podle mě motorka. Naposledy "zajel výsledek" v Německu. Podle mě jsou prostě satelitní Hondy teď lepší, Crutscholw musí jet za hranici, aby stačil, a z toho plynou pády. Ale uvidíme v dalších závodech, jestli se to povrdí. Mimochodem, u Yamahy je docela často "zvykem", že top jede jen 1 stroj. Čímpak to asi bude???

Frantaaaa (35) napsal 03.09.2013 v 09:16+1

Mamba54-já bych tam zůstal i kdyby byly moto dvojky poslední!Bylo to super Až na tu Dé jedničku potom cestou do Prahy,nebejt na motorce,tak jsem asi přijel o půlnoci

Evo (411) napsal 03.09.2013 v 08:53-1

mambo . Abych pravdu rekl, ani mne Moto 3 posledni dobou moc neberou. I kdyz jsou dobre. Avsak zustal bych.Zaradit je ale na zaver programu je jako zacit slavnostni obed hlavnim chodem a pak se pustit do predjidla. Moto 2 mne bavi vic. I kdyz zajimavejsi pro mne byly, kdyz tam tak dobre jezdil ten zatracovany Padaja.

mamba54 (1340) napsal 03.09.2013 v 07:52-1

Evo- máš pravdu. Hodně lidí fandí tomu, kdo zrovna vyhrává. Ještě k tomu Brnu. Ty odcházející diváky bych rozdělil do dvou skupin. Ta první- ti co to měli daleko domů ( většinou cizinci),nebo se chtěli vyhnout zácpám. Ti druzí- povrchní sledovači MotGP, kteří jiné třídy nesledují. Mě osobně potěšilo, že těch odcházejících nebylo tolik.Čeští fandové zůstali a bylo jich dost. Horší by bylo, kdyby jako poslední jely Moto2.

Evo (411) napsal 03.09.2013 v 06:23-1

lonku, mas uplnou pravdu . Uz ted Valeho fanousci berou za samozrejmost, ze po Valeho odchodu prejdou k Marekovi.Totiz jenom Vale a po nem Marek delaji Mgp. Proto moc lidi v Brne odeslo pred Moto 3.

lonk (-337) napsal 02.09.2013 v 22:36-1+5

Nezdá se vám, že diváci během závodu mohutně povzbuzovaly marca a jorgeho vůbec. Pokud předjel jorge marca, bylo ticho, ale když předjel marc jorgeho, tak byla atmosférá, jak na fotbale. Podívejte se znovu na závod, a pozastavte se nad tím. Myslím, že se marcovy začíná rozrůstat fanouškovská základna, a to je jedině dobře pro moto gp, protože rossi nebude jezdit věčně. Za pár let by mohlo jméno marquez znamenat to co teť rossi. Možná se pletu, ale je to můj názor, co myslíte?

freitag (-412) napsal 02.09.2013 v 21:44-5

lorenzo prostě musí vyhrávat, marc si může dovolit jezdit na jistotu. Marc není jak jorge, půjde do každého závodu naplno, být lorenzo ve stejné situaci jak marc, tak by se v silverstone spokojil z druhou pozicí, a ani by se o předjetí nepokoušel, to má právě na marcovy rád, bojovná povaha

Marex (2570) napsal 02.09.2013 v 21:35+1

Virago: Kdo tam není dobitej? Je to lazaret jako blázen.

1100Virago (3052) napsal 02.09.2013 v 20:13+2

Honda.boy: Crutchlow dobil o víkendu sebe i obě motorky jak cikánské hračky - pochybuju, že byl zrovna ve vrcholné kondici a stejně tak jeho technika. To může vysvětlovat jeho slabší výkon.

Lorenzo99 (47) napsal 02.09.2013 v 19:15-3+3

v prvom rade sa ti chcem omluvit za slovo ubohe, skor som mal pouzit nie je vystizne... prepac, nechcem tu nikoho zosmiesnovat a podobne, z tvojho prispevku som citil ironiu a sarkazmus, preto som reagoval, lorenzovi fandim od r. 2006, predtym som moto moc nesledoval, ale rovnako fandim aj ostatnym, ci uz je to vale, dani, marc, cal, a v neposlednom rade stoner, ktory zbytocne skoro skoncil (moj nazor) hlavne aby boli preteky pretekmy a nebola nuda, ale pravda je taka ze lorenzovi fandim najviac, ale ved kazdy ma toho svojho favorita...pekny vecer

SPV (816) napsal 02.09.2013 v 17:13-1+5

Lorenzo99: správně jsi položil otázku: ,,konecne sa prebral?" A já ti odpovím, ano probral/oklepal, a to jak fyzicky, tak psychicky. Co je na tom špatně ?
Mimo téma, jak dlouho jsi fanouškem Lorenza?

Honda.boy (331) napsal 02.09.2013 v 16:44-3+4

Honda byla podle mého názoru na Silverstonu lepší motorkou, prestože Lorenzo vyhrál. Hondy ale měly 2,3,5 a 6 místo. Z toho se dovodit, že na tomto okruhu oproti Yamaze dominovaly (podobně jako v Brně). Zajímavé je i to, že satelitní Hondy začínají pravidelně porážet Crutschlowa na satelitní Yamaze. I to něco signalizuje. Pokud se tento trend potvrdí i v dalších závodech, tak Lorenzo (byť asi v současnosti nejlepší jezdec MGP) nemá šanci, bohužel

Lorenzo99 (47) napsal 02.09.2013 v 16:12-4+2

SPV: konecne sa prebral? Si zober cim presiel, ake prebral?! Ked si obmedzeny, netrenujes, tak kondicia ti coskoro odide, skus sa mesiac pripravovat na nieco a uvidis vysledky, a skus sediet mesiac na riti a tiez uvidis vysledky, marc sem marc tam, ano je dobry, velmi dobry, ale pokial sa lorian nevydrbkal, tak sa mi zda ze moc toho nevyhral, a takyto bodovy rozdiel by tam nebol, je to jeho chyba ze padol, dokonca 2x a sikovnost marca ze z toho vytazil, o tom to je, ale pisat ze sa konecne prebral je trochu ubohe... Nemyslis?

SPV (816) napsal 02.09.2013 v 16:04-3+7

Konečně se Lorenzo probral, a začal závodit. Sice pozdě, ale přece. Pokud bude Marquez vždy druhý, tak stejně titul získá. Teď nastane přesně situace jako loni Lorenzo-Pedrosa. Lorenzo se bude muset snažit, a doufat. Ale Marquezovi bude stačit se jen "vozit" a dojíždět druhý, přesně jako Lorenzo loni. Včera to byl moc pěkný finiš.
Docela se bavím u nových teorií, jestli je Honda o kus lepší než Yamaha. Ten včerejšek tu teorii nějak popírá, ne?
Nebo na zakládě čeho se dojde k závěru, že je Honda lepší ?

xjr008 (89) napsal 02.09.2013 v 15:49

Pedrosa by si letos určitě titul zasloužil,a přál by mu ho určitě i celý tým, protože vedle Marka by ho uz neměl moc šancí v budoucnu dát,pokud by teda i nadále v týmu setrval.Pedro a Lorenzo jsou stejně silní hráči na stejně silných strojích, Mark má navíc tu dravost,což je plus, ale také zatím nerozvážnost,což je mínus.

Marex (2570) napsal 02.09.2013 v 15:09

Pedrosovi jsem letos titul přál, i když ho extra nežeru. Bohužel není tak tvrdej, jako Marc a Kotrbová. V rychlosti to není, tu má perfektní. Prostě není dost dravej.

lonk (-337) napsal 02.09.2013 v 15:02-1+3

tento závod bych přirovnal co by v dramatyčnosti z barcelonou 2009, prostě nádhera

pilotbalda (115) napsal 02.09.2013 v 14:27-1+1

1100Virago: tak tak, technika stejná, vyrovnanost borců taky, to se pak hledá skulinka horko těžko, navíc, když se před tebou perou 2, ono pak to udělat efektivně a navíc relativně bezpečně je sakra náročný... Kritika z pohovky v obýváku je moc jednoduchá...

1100Virago (3052) napsal 02.09.2013 v 13:23-1+2

CBR-rr: Přesně tak, něco jiného je předjíždět jezdce, kteří jedou kolo o několik desetin pomaleji, a něco jiného je předjíždět špičku, kde jsou rozdíly spíše v setinách. Dani mohl udělat dvě věci: Počkat do závěru, doufat, že pneu vydrží a že se ti dva vpředu možná vyfaulují nějakou chybou, nebo se zkusit probít dopředu hned, odvodit závod a modlit se, ať mu to tam některý soupeř nešoupne na poslední chvíli. Vybral si to první a asi neudělal dobře, ale není dáno, že by to druhé vedlo k lepšímu výsledku.

CBR-rr (-4) napsal 02.09.2013 v 12:54-1+5

Je vidět, že nekteři tady toho na okruhu moc neježděno nemaji. Jedna věc je toho před sebou dojet a druha věc je ho předjet a tim dřiv, když už se jede takovy kalup, ale s tim tady očividě někteři skušenost moc nemaji.

pilotbalda (115) napsal 02.09.2013 v 12:38-1

Nejlepší signál dávají stejně Reddingovi, WANT IT!!! To je docela jasná a motivující hláška bych řekl.

xjr008 (89) napsal 02.09.2013 v 12:32-2+3

Kdo nemá rád Hondy a preferuje jinou značku a jiné jezdce,tak bude neustále tvrdit takovéto nesmysly,aby ospravedlnil neuspěch svých oblíbenců,ale to, že by Pedrovi z boxu signalizovali, že má zpomalit nebo nepředjíždět Marka,to už je asi mooc...

Kevin34 (255) napsal 02.09.2013 v 12:06-1

nerd:No rychlost zoberies,ale pak díky gumám sebou švihneš a v horším případě sebou vemeš i Marečka nebo Lorenza.Mimochodem to píše Krabbio že Pedrosa plantá nesmysly a že byl měkký.Já psal že díky gumám na ně neměl i kdyby měl vyšší rychlost.

nerd (199) napsal 02.09.2013 v 11:54-1+1

kevin a odkial zoberies rychlost ked nemas gumy?!

Kevin34 (255) napsal 02.09.2013 v 11:00-2+3

Krabbio:No...to je pravda že je dojel a chvíli se za něma vozil,ale pak měl dost velké problémy se jich udržet a ke konci chvilkama docela ztrácel.Ano,souhlasím s Tebou že rychlost na to měl.Ale ta je Ti k ničemu když už nemáš dobré gumy..

Krabbio (1002) napsal 02.09.2013 v 10:51-6+2

Danimu jsem ten jeden titul pral ale ted je pro me nej zklamanim. Co to planta ze mel ke konci spatnou prilnavost kvuli spatnemu startu a pak dotahovani na prvni dva.Prece je dojel davno a pak byl celou dobu mekky jim to tam dat i kdyz rychlost na to mel!!

jannyk (0) napsal 02.09.2013 v 10:34-1

Marex - v podstatě přesně tak

jannyk (0) napsal 02.09.2013 v 10:33-1+2

"T" první písmeno španělské fráze "tirar" - v tomto případě to znamenalo něco jak "tlač jak nejvíc jsi schopen"

Marex (2570) napsal 02.09.2013 v 10:30+3

T jako TAHÉÉÉJ.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist