Ohlasy jezdců MotoGP na Dutch-TT (2)

Včera byla na řadě první desítka, dnes doplníme zbývající jezdce třídy MotoGP v jejich reakcí na holandský závod MotoGP.

Troy Bayliss (11. místo)
Co o tomto umístění říci, uvážím li nedávné závody, tak to je průměr. Navzdory tomu, že jsem do toho dal vše, nebyl jsem schopný jet jak dovedu. Nejsem spokojený, pro mě není velký rozdíl mezi jedenáctým a dvacátým místem, ale nezbývá než sklonit hlavu, pilně pracovat a ukončit tuto situaci. Jsem rád, že se nyní jede na Laguna Secu, je to okruh kam opravdu chci a kde doufám udělám potřebné kroky vpřed.
Ruben Xaus (12. místo)
Udělal jsem na začátku chybu a pak jsem neměl prvních pár kol dobré pocity. Tamada mě předjel a pak mi trvalo chvíli vrátit se před něj, chvilku jsem musel bojovat. Pak jsem podstoupil souboj s Baylisse, Robertsem a Hopkinsem, zlepšil jsem svůj rytmus a motocykl začínal být také postupně lepší. Musím se naučit zlepšit svůj rytmus v prvních pěti kolech závodu, protože v posledních závodech jsem jezdil dobře vždy pouze v závěru. Cítím, že bych jinak mohl jezdit mezi nejlepší osmičkou jezdců. Musím se v tomto aspektu hodně zlepšit.
John Hopkins (13. místo)
Štěstí při mě v posledních závodech nestálo. Ze čtvrté řady to je vždy obtížné, ale já dokázal svou kvalifikační pozici v prvních kolech udržet. Zachytil jsem se skupiny a byl jsem rád, že v ní je také například Biaggi. Pomohla mi jízda za Kawasaki a Capirossim. Cítil jsem, že by to mohlo tentokrát dobře dopadnout. Jel jsem tvrdě a motocykl pracoval stejně jako po celý víkend. Tým odvedl dobrou práci. Byl jsem jedenáctý a vypadalo to dobře, problém v závěru mě však odsunul dále. Jsem velmi zklamaný, ale těším se na boj v Laguna Sece.
Makoto Tamada (14. místo)
Po analýze dat jsem nevěřil, že jsem jel nejrychleji za 2:04, tedy tři sekundy pomaleji než je rekord okruhu. Od prvního kola jsem nikdy nenalezl správnou důvěru v pneumatiky. Vypadalo to, jako kdyby se pneumatiky nikdy nezahřály. Během několika prvních kol jsem riskoval několik pádů. Pak se to trochu zlepšilo, ale nikdy jsem neměl důvěru tlačit motocykl až k jeho limitu. Navíc mi nepomáhala ani bolest v mém pravém předloktí. Mohu říci, že tohle byl nejčernější den v mé kariéře MotoGP. Teď musím vyhodnotit jak dál pokračovat.
David Checa (15. místo)
Po startu jsem se cítil pohodlně. Celkem dobře jsem odstartoval a dokonce se dostal před Tamadu a Rubena. Když mě však předjel japonský jezdec zpět, trefil mne v šikaně letící kámen zdvižený jeho motocyklem. Snažil jsem se soustředit na jízdu jak to šlo nejlépe, ale zranění od toho kamene hodně bolelo. V posledních kolech jsem již nemohl dobře zrychlovat a brzdit, musel jsem se hodně soustředit. V každém případě jsem šťastný, věřím že jsem zajel dobrý závod. Je škoda, že můj čas v tomto týmu je u konce.
Kenny Roberts jr. (16. místo)
Charakter tohoto okruhu a základní nastavení mého motocyklu již předem naznačoval, že to bude celý víkend jeden velký boj. Závodní výsledek byl odrazem této situace. Doufám, že do Ameriky dostaneme nový materiál a to by nám mělo pomoci v nejhorších oblastech.
Shane Byrne (17. místo)
Zpočátku to bylo obtížné, ale motocykl se s postupem závodu lepšil. Opravdu jsem se pokouše na konci závodu dostat Kennyho, ale on svou rychlost v posledním kole podstatně zvýšil.
Roberto Rolfo (18. místo)
Byl to těžký závod. Po prvních dvou kolech přestala fungovat přilnavost zadního kola a já nemohl zůstat se skupinou jezdců, ve které jeli Roberts, Bayliss a Tamada. Start jsem měl dobrý, jel jsem v dobré pozici a doufal jsem, že tam zůstanu. Chtěl jsem závodit s Baylissem, ale po několika kolech jsem byl osamocený. To mi nepomohlo.
James Ellison (19. místo)
Tým Blata WCM tradičně nevydal oficiální tiskovou zprávu
Franco Battaini (20. místo)
Tým Blata WCM tradičně nevydal oficiální tiskovou zprávu
Alex Hofmann (nedokončil závod)
Navzdory mému zklamání jsem se rozhodl koukat na celou věc pozitivně. Spíše než myslet na dnešní smůlu se potřebuji těšit na Ameriku. Po úvodních kolech jsem se byl schopný porovnávat se Shinyou a Ducati, bylo možné skončit do osmého místa. Pak přišla porucha převodovky, bylo těžké podřazovat na nižší rychlostní stupně. Nakonec začal selhávat i motor. Pokoušel jsem se měnit styl jízdy, ale nešlo to zlepšit. Musel jsem do boxu.

Informace o redaktorovi

Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist