Oficiálně: Ben Spies pojede MotoGP

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Dolík.... (6) napsal 08.10.2009 v 18:54

fakt? a toš proč jim to jede furt bokem? hmm, zase su chytřejší.

Le-Corbusier (432) napsal 07.10.2009 v 19:22

Dolík> souhlas, až na tu kontrolu trakce - tu jedou v SBK všichni

AKRO (-498) napsal 04.10.2009 v 23:38

Dolík... - Je to tak,jak píšeš!

Dolík.... (6) napsal 04.10.2009 v 09:21

dokud budou mít v motoGP kontrolu zábavy a ve WSBK ne, tak superbike je liga první a GP až druhá!! a ať si říká, kdo chce co chce. podle mě sou závody zábavnější, když jezdec udělá chybu a platí za to a néé, že to nějaký počítač, co má pod prdelou pořeší za něho. nejzábavnější závody, co sem viděl byl Boxer Cup. a na superbike se dívá a dívalo míň lidí jen proto, že je to jen na eurosportu. kdyby to bylo na čt2 , tak po GP nikdo ani neštěkne.

AKRO (-498) napsal 04.10.2009 v 03:41

PityGPX - Ty "rozdíly" mezi SBK a MOTO GP, nejsou zdaleka takové jak píšeš. SBK jsou podobné speciály jako MOTO GP a díky o 200 ccm jsou stejně výkonné,pouze jsou těžší. To,že se zatím moc v MOTO GP jezdci Superbiků neprosazují,je způsobeno hlavně tím,že se nedostanou ke špičkové motorce a ničim jiným! A o tom "nej" v MOTO GP po jezdecké stránce hodně pochybuji! Až na pár vyjímek jsou na tom jezdci obou mistrovství světa prakticky stejně! V každém případě vůbec nečekám,že jako fanda MOTO GP se mnou budeš souhlasit!

AKRO (-498) napsal 04.10.2009 v 03:29

Le Corbusier -

AKRO (-498) napsal 04.10.2009 v 03:17

MarcuS - Ono je to skoro stejné,řídit SBK nebo MOTO GP a i ty výkony jsou prakticky stejné,jen ta váha se liší asi 30 kily. Jenom záleží na tom,co mu dají za motorku. Tovární to na 95% nebude a tím je zcela bez šancí!

MarcuS. (-3) napsal 02.10.2009 v 16:48

Hoši hoši hoši sázim talíř na to, že velkej talent Ben se na konci sezony 2010 nevejde ani do top 10. Už jsem to jednou psal a tvrdim to znova. Řídit 800 mGP je prostě jiná škola než SBK hračky. Naučíš se to s porcí talentu(a 125,250 je na to nejlepčí rozcvička), jenže Spies už umí právě bajky a to je ten problém. Ostatně jako u všech bajkerů v mGP před ním. Držim mu palec...

Le-Corbusier (432) napsal 02.10.2009 v 15:52

Palec68 - já sledoval WSBK když jsi ještě tahal kačera, ale k věci.

Chápu že závody motoGP můžou někomu v současnosti připadat zajímavé. Zvlášť někomu, kdo se tomu tak podrobně věnuje jako třeba PityGPX. Bohužel ja už ale nemám tolik času se tomu tak věnovat jako kdysi (vidět všechny kvaldy atd). ja chci prostě vidět zajímavej závod - a 16 motorek kroužících s velkejma rozestupama 45miut dokola a přemýšlet jestli vyhraje Rossi mi moc zajímavý nepříjde. Ani za Doohana nebyly někzterý sezóny nic moc, ale tohle je fakt nuda. Z toho kolotoče se prostě to závodění pro mě někam vytratilo. A zbyla jenom hromada reklam, hostesek...

desmo69 (638) napsal 02.10.2009 v 13:31

Jirka1444: Být tebou nejsem si tak jistý:) viz.: "Myslím, že je to teď v superbicích jediný chlap, který může vyhrát v MotoGP,“ uvedl Rossi, který Američanovo rozhodnutí o rok urychlit přechod z WSBK do MotoGP každopádně podporuje."

PityGPX (949) napsal 02.10.2009 v 08:03

Problém je v tom, že rozdíl mezi Speciálem MotoGP a obyč. Motocyklem SBK je hodně velký a borci, co přidou z SBK do MGP sice sem tam zajedou bednu nebo tak, ale většinou tam stráví max 4 roky (vermeulen) a jdou zpátky do SBK. Viz případy Bayliss, Vemerulen, Xaus, Toseland. Jedinu Colin se tam uchytil tak, že jej Yamaha pořád chce .o) No a snad Ben se též uchytí. No a ta druhá věc, přijde borec z 250 (z Top3) do MGP a většinou už tam zustane. od Roku 05: Elias, De Puniet, Pedrosa, Stoner, Lorenzo, De Angelis, Dovizioso. Jediní, kt. se neucyhtili byli West a Guintoli, ale od nich se to ani nečekalo když nejezdili špičku ve 250, teď brázdí SBK v Británii či SPP. Takže tak :) Prostě, ti nej z celé planety ať si jezdi MGP, zbytek at jezdí WSBK.

JirkaCS (57) napsal 02.10.2009 v 04:03

Palec68 - Zkusme se vrátit myslím do roku 2006,a použiju Tvoje slova: Přijde na ně hejsek z WSBK (Baylis)a vypráská jim kožich.-A vyškolil tam i slavného Rossiho!!
Já myslím,že ten "pes bude zakopanej jinde",ti kluci jsou všichni stejně dobří,jak v GP,tak i v SBK. Jinak by tam nebyli.

Palec11 (232) napsal 02.10.2009 v 00:55

Tohle hejkání na netu o tom jak GP stojí za hovno už mi přijde spíš jako móda. Kdo z Vás sledoval WSBK pánové před 5ti lety ? Většina z Vás beztak ani neví kdo tam v tý době jezdil, teď se začalo mluvit hodně o WSBK a každej by se převlíkal hned do jejich pláště.
Kdo by měl jezdit teda v GP ? nechat tam dožít špičku co tam jezdí teď ? Uplně si vpomínám jak před 2 lety hodně lidí prohlašovalo že Lorenzo se jde zakopat a kde je teď ? Ben a lidi okolo něj nejsou určitě žádný paka aby riskovali Benovu kariéru jen tak. Nebojím se o jeho budocnost ani rychlost v GP
A když si to vezmeme tak ono špička wsbk se sice bije ale ono týpci checa nebo biaggi už taky není uplně to nejlepší. Přijde na ně hejsek z GP (Simoncelli) a vypráská jim kožich.

sors (52) napsal 01.10.2009 v 23:17

imho bude nekde vzadu.. tak jen dobre, aspon budou mit Haga a Fab a i Kuba volne pole pusobnosti

PityGPX (949) napsal 01.10.2009 v 21:46

Toš nepovedla se mu jen Imola, před tím Nurbugrgrin zajel na 45 bodů.

Novis46 (7) napsal 01.10.2009 v 21:22

Pity souhlas

lynx (98) napsal 01.10.2009 v 21:11

Jenom doufám, že nevypustí letošní sezonu - poslední závody toho moc nepředvedl. Bylo by to od něj pěkný svinstvo. Yamaha měla trvat na titulu!

wario (126) napsal 01.10.2009 v 20:47

no možná by mohl ještě rok v WSBK zůstat minulý závody nebyl na bedně , zas tak suveréní tedy není , ale dobrá náhrada za Towslenda -ten snad pude do wsbk . super závody

Dolík.... (6) napsal 01.10.2009 v 20:19

Ať už se všichni probudí a vys.. se na celé nudné MotoGP.

PityGPX (949) napsal 01.10.2009 v 20:09

Borci, uvědomte si, že v MGP maj být nejlepší jezdci, a pokud Spies jako nováček bojuje o titul v SBK tak to o něčem svědčí, nezná tratě, přesto na těch tratích získáva dably. Tj první věc. Druhá věc, jak se asi Ben cítí v kůži, když vidí závod MGP jak tam jedzí Talmacsi na posledním místě... říká si v duchu "jak to, že on tam jezdí a já ne?" 3.věc, příští rok přijde do MGP hafo nováčků z 250, a kdyby šel o rok později tak by ho tito nováčcci udupali do země a tak by to měl o dost těžší se v MGP vůbec usadit a prezentovat. Takže tak! Nej zprava roku! A naopak aspoň Toseland může bojovat o titul v SBK a získat titul v SBk na třetí továrně (po Ducati a Hondě). A spolu s Crutlowem budou hodně silní :o)

Le-Corbusier (432) napsal 01.10.2009 v 19:54

Deather34> Kolik si myslíš že tam bude příští rok motorek schopných jet na bednu? Těžko řít, ale určitě to nebudou ty od Yamaha Tech3. O benovi schopnosti jde až ve druhé řadě.

Moc rád bych se pletl.

JirkaCS (57) napsal 01.10.2009 v 19:51

Proč v článku prezentujete,že jde do GP jako velkou událost? Podle mne je to krok zpátky! V SBK dokázal,že umí a je dobrý! Ovšem v té "totalitě",která panuje v GP,bude rád,že bude "ometat" kolem 10.místa!

0ndras (4) napsal 01.10.2009 v 18:48

No kdyz Vermulen dokazal vyhrat zavod, tak Spis dokaze vyhrat titul... to je prece jasny

0ndras (4) napsal 01.10.2009 v 18:47

Paradni informace. Tak a letos fandim uz jen Hagovi

ciao46 (-9) napsal 01.10.2009 v 18:19

Bud realista. Takovejch jezdcu už jsme v motoGP videli. A kde jsou dnes?

Tomino-34 (1) napsal 01.10.2009 v 18:09

co to tady všichni melete? Je to jeden z nejlepších jezdců současnosti a vůbec bych se nedivil, kdyby bojoval s TOP čtveřicí v MotoGP a byl by vyrovnaným soupeřem!

MedaSV (56) napsal 01.10.2009 v 18:09

Já mu náhodou docela věřim.Je jasný že to hned první rok nebude nic zazračnýho, ale podle mě se chytí líp než Toseland.Svojí neuvěřitelnou přizpůsobivost ostatně předved už letos Každopádně držim palce je to kolík

MarcuS. (-3) napsal 01.10.2009 v 17:57

Hoši tak to je zpráva dne. Sice se čapat nebude a na konec skončí zpátky v SBK, ale oživením pole v mGP jistě bude. Tedy alespoň v prvním závodě Už se těšim na Toselanda, v bajkách poletí jak za mlada

cake.x (0) napsal 01.10.2009 v 17:38

Je pravda ze vetsina WSBK jezcdu zaslouzenyho uznani v Moto GP nedostala, snad bude Ben vyjimka.

Ninjista (75) napsal 01.10.2009 v 17:37

Hlavně aby se nezahrabal jako Toseland :

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist