Od nejlepších dělí Aprilii dvě sekundy

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 10.03.2016 v 18:05

Nuvolari, Kaštanisko. poněkud jste opomenuli jiný úspěšný a hlavně starší projekt Aprilie v MGP. A to tříválcovou Cube. Zde důkaz: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/44/5a/07/445a07a1367f2d8cd636f034242c87ad.jpg
Takže zkušenosti jsou dlouhodobější.

martin1 (658) napsal 07.03.2016 v 11:48-1+2

Za mně mohli nechat rozjetý RSV v SBK.zas tolik eček by to nebylo.tohle na bednu v GP edostanou a v SBK by brali věnce...na to nemusím být Ogg

IvanDvoutakťák (5070) napsal 07.03.2016 v 11:21-1+1

"Předčasné dobrodružství" (v MotoGP1000), jak napsal Dejavue,
je nejtrefnějším pojmenováním toho, k čemu se (asi za nějaký penís)
nechala Aprilka Dornou "dotlačit" ...

Déjávu (58) napsal 07.03.2016 v 11:17

Ogg> Je rozdíl pokud se ve výsledkové listině továrny v umístění střídají podle toho jak se komu na daný okruh podařilo najít nastavení a když naopak je jedna továrna stabilně vzadu. Tolik k tvojí logice.

Ogg (387) napsal 07.03.2016 v 10:04-1+1

Tak tady je zas odborníků, vás je chlapci škoda, pro tuhle činnost. Vy máte zasedat někde ve FIM a stanovit technické regule

Ale vážně. Zatím to asi není hitparáda ale buďme rádi, že tam ta Aprilia je, kdyby tam zas nebylo tak další vaší kolegové tu budou žvanit, jak je MOTO GP v krizi, že tam jezdí jen 19 motocyglů.

A ještě jedna věc - trošku z logiky: Pokud máte šampionát kde máte x továren, tak vždycky někdo bude první a někdo poslední. Jaký by byl rozdíl kdyby Aprilie vyhrávala ale např. Ducati by jezdila o dvě sekundy pozadu? To by jste psali aby Ducati šla závodit do Wé eS Bé Ká ?

Nikdy nebudete mít šampionát, kde budete mít na špici všechny továrny!!! To se nikdy nestalo a nikdy nestane! To samé ve F1 jezdí rádoby týmy, co nemají šanci na vítězství

Buďme rádi, že se továrny hrnou do první ligy a že pan Ezpeleta pochopil, že pravidlo OPEN byla cesta do pekel.

Nuvolari (2329) napsal 07.03.2016 v 08:31

Kaštanisko: čili z mého pohledu by udělali líp, kdyby se věnovali RSV4 a snažili se "drtit koule" Johny Reovi.

Nuvolari (2329) napsal 07.03.2016 v 08:27

Kaštanisko: samotný začátek byl před pár lety, kdy začali jako ART. Loni jezdili lucernu s rádoby továrnou. A moje prognóza pro letošek je, že pojedou lucernu se skutečnou továrnou. To je můj odhad, nikoli závěr.

Sancho-7935 (262) napsal 07.03.2016 v 08:06

Aprilka měla zkušenosti s GP alespoň v podobě ART. Suzuky má druhý rok a začínali od nuly, hrozně jím držím palce, protože na to mají. Dělají super motorky i do provozu
...aprilka má tu smůlu že jejich šéf inženýr přešel k Ducati, která šla nahoru přesně o takový kus o který šla dolů Aprilka. Ale snad to dají dohromady, pro náš samozřejmě ideální co nejvíc konkurenceschopných motorek

Kaštanisko (107) napsal 07.03.2016 v 07:37-1+2

Já jen myslím pánové, že je prostě strašně brzy tady dělat nějaké závěry. Podívejte např. na Suzuki kde byla když zpět vstoupila do motoGP a kde je teď, letos bude mít i na bednu.
Omlouvám se za mou reakci, byla přehnaná. Jen mě to vždy dokáže strašně nasrat, když někdo něco zavrhuje na samém začátku.

DOMINATOR (1260) napsal 07.03.2016 v 07:21

2 vteřiny je nic ale je to hrozně moc v tomhle sportu, snad se zlepší

Nuvolari (2329) napsal 07.03.2016 v 00:33

Kaštanisko: ty jsi asi spadl z jahody na hlavu, ne? Co to, u všech všudy, má společné s vývojovým týmem??? Tady je řeč o strategii - opustili něco, v čem byli víceméně nejlepší a pustili se do něčeho, v čem jsou nejhorší. Výsledky jsou jasné a nevypadá to, že by se v dohledné době měly změnit.

jan26 (3624) napsal 06.03.2016 v 23:55

Kastanisko
Moje slova z minuleho clanku co zde byl o tymu aprlilia se potvrdila.
Tehda jsi ty me upozornoval jestli jsem clanek vubec cetl,kdyz jsem psal,ze to bude zase chvost.

Matess18 (93) napsal 06.03.2016 v 21:32-1

"Kaštanisko" proč by tady nemohly diskutují vyjádřit svůj názor na věc,bez toho ,aniž by měly" léta praxe a zkušeností "u vývojového týmu v MOTO GP!!!??? Já si myslim, že Aprilia svou etapu MotoGP ,také nezačala úplně nejlíp!!! A snad za tenhle názor nedostanu oprátku!!!

Déjávu (58) napsal 06.03.2016 v 19:29-1+2

RSV4 byla odpočátku konstruována jako krok k motorce MotoGP. Zcela neoddiskutovatelně z ní vychází. Ovšem momentálně je značka z Noale ve fázi kdy ani RSV4 ani RS-GP 2016 nejsou konkurenceschopné. Zazdili úspěšný projekt SBK na úkor předčasného dobrodružství v MotoGP. A jsou teď kde? V prdeli a to v obou šampionátech.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 06.03.2016 v 19:00-2+3

Žebych se cítil fundován na to, abych radil (kterémukoliv) vývojovému týmu,
to rozhodně ne, ALE faktem zůstává, že kdyby se od Dorny nenechali "nahnat"
bez přípravy do MotoGP1000, mohli zůstat i letos hvězdami WSBK
Jordi Torres byl už loni rozjetej na špičku ...

Kaštanisko (107) napsal 06.03.2016 v 17:47-1+2

Vy jste chytráci, vás je tu škoda, mohli byste z fleku jít radit vývojovému týmu Aprilie

Nuvolari (2329) napsal 06.03.2016 v 17:39-1

dejavue: kdyby se věnovali RSV4 tak, jak doposud, byla by rychlejší, než tahle vrána...

Déjávu (58) napsal 06.03.2016 v 17:01-1

Jistě, chce to čas a spoustu najetých KM. Se ztrátou 2,5s jsou někde kolem 10 místa v SBK. To znamená kousek před Aprilia RSV4.




TOPlist