Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nuvolari, Kaštanisko. poněkud jste opomenuli jiný úspěšný a hlavně starší projekt Aprilie v MGP. A to tříválcovou Cube. Zde důkaz: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/44/5a/07/445a07a1367f2d8cd636f034242c87ad.jpg
Takže zkušenosti jsou dlouhodobější.
"Předčasné dobrodružství" (v MotoGP1000), jak napsal Dejavue,
je nejtrefnějším pojmenováním toho, k čemu se (asi za nějaký penís)
nechala Aprilka Dornou "dotlačit" ...
Ogg> Je rozdíl pokud se ve výsledkové listině továrny v umístění střídají podle toho jak se komu na daný okruh podařilo najít nastavení a když naopak je jedna továrna stabilně vzadu. Tolik k tvojí logice.
Tak tady je zas odborníků, vás je chlapci škoda, pro tuhle činnost. Vy máte zasedat někde ve FIM a stanovit technické regule
Ale vážně. Zatím to asi není hitparáda ale buďme rádi, že tam ta Aprilia je, kdyby tam zas nebylo tak další vaší kolegové tu budou žvanit, jak je MOTO GP v krizi, že tam jezdí jen 19 motocyglů.
A ještě jedna věc - trošku z logiky: Pokud máte šampionát kde máte x továren, tak vždycky někdo bude první a někdo poslední. Jaký by byl rozdíl kdyby Aprilie vyhrávala ale např. Ducati by jezdila o dvě sekundy pozadu? To by jste psali aby Ducati šla závodit do Wé eS Bé Ká ?
Nikdy nebudete mít šampionát, kde budete mít na špici všechny továrny!!! To se nikdy nestalo a nikdy nestane! To samé ve F1 jezdí rádoby týmy, co nemají šanci na vítězství
Buďme rádi, že se továrny hrnou do první ligy a že pan Ezpeleta pochopil, že pravidlo OPEN byla cesta do pekel.
Kaštanisko: samotný začátek byl před pár lety, kdy začali jako ART. Loni jezdili lucernu s rádoby továrnou. A moje prognóza pro letošek je, že pojedou lucernu se skutečnou továrnou. To je můj odhad, nikoli závěr.
Aprilka měla zkušenosti s GP alespoň v podobě ART. Suzuky má druhý rok a začínali od nuly, hrozně jím držím palce, protože na to mají. Dělají super motorky i do provozu
...aprilka má tu smůlu že jejich šéf inženýr přešel k Ducati, která šla nahoru přesně o takový kus o který šla dolů Aprilka. Ale snad to dají dohromady, pro náš samozřejmě ideální co nejvíc konkurenceschopných motorek
Já jen myslím pánové, že je prostě strašně brzy tady dělat nějaké závěry. Podívejte např. na Suzuki kde byla když zpět vstoupila do motoGP a kde je teď, letos bude mít i na bednu.
Omlouvám se za mou reakci, byla přehnaná. Jen mě to vždy dokáže strašně nasrat, když někdo něco zavrhuje na samém začátku.
Kaštanisko: ty jsi asi spadl z jahody na hlavu, ne? Co to, u všech všudy, má společné s vývojovým týmem??? Tady je řeč o strategii - opustili něco, v čem byli víceméně nejlepší a pustili se do něčeho, v čem jsou nejhorší. Výsledky jsou jasné a nevypadá to, že by se v dohledné době měly změnit.
Kastanisko
Moje slova z minuleho clanku co zde byl o tymu aprlilia se potvrdila.
Tehda jsi ty me upozornoval jestli jsem clanek vubec cetl,kdyz jsem psal,ze to bude zase chvost.
"Kaštanisko" proč by tady nemohly diskutují vyjádřit svůj názor na věc,bez toho ,aniž by měly" léta praxe a zkušeností "u vývojového týmu v MOTO GP!!!??? Já si myslim, že Aprilia svou etapu MotoGP ,také nezačala úplně nejlíp!!! A snad za tenhle názor nedostanu oprátku!!!
RSV4 byla odpočátku konstruována jako krok k motorce MotoGP. Zcela neoddiskutovatelně z ní vychází. Ovšem momentálně je značka z Noale ve fázi kdy ani RSV4 ani RS-GP 2016 nejsou konkurenceschopné. Zazdili úspěšný projekt SBK na úkor předčasného dobrodružství v MotoGP. A jsou teď kde? V prdeli a to v obou šampionátech.
Žebych se cítil fundován na to, abych radil (kterémukoliv) vývojovému týmu,
to rozhodně ne, ALE faktem zůstává, že kdyby se od Dorny nenechali "nahnat"
bez přípravy do MotoGP1000, mohli zůstat i letos hvězdami WSBK
Jordi Torres byl už loni rozjetej na špičku ...
Nuvolari, Kaštanisko. poněkud jste opomenuli jiný úspěšný a hlavně starší projekt Aprilie v MGP. A to tříválcovou Cube. Zde důkaz: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/44/5a/07/445a07a1367f2d8cd636f034242c87ad.jpg
Takže zkušenosti jsou dlouhodobější.
Za mně mohli nechat rozjetý RSV v SBK.zas tolik eček by to nebylo.tohle na bednu v GP edostanou a v SBK by brali věnce...na to nemusím být Ogg
"Předčasné dobrodružství" (v MotoGP1000), jak napsal Dejavue,
je nejtrefnějším pojmenováním toho, k čemu se (asi za nějaký penís)
nechala Aprilka Dornou "dotlačit" ...
Ogg> Je rozdíl pokud se ve výsledkové listině továrny v umístění střídají podle toho jak se komu na daný okruh podařilo najít nastavení a když naopak je jedna továrna stabilně vzadu. Tolik k tvojí logice.
Tak tady je zas odborníků, vás je chlapci škoda, pro tuhle činnost. Vy máte zasedat někde ve FIM a stanovit technické regule
Ale vážně. Zatím to asi není hitparáda ale buďme rádi, že tam ta Aprilia je, kdyby tam zas nebylo tak další vaší kolegové tu budou žvanit, jak je MOTO GP v krizi, že tam jezdí jen 19 motocyglů.
A ještě jedna věc - trošku z logiky: Pokud máte šampionát kde máte x továren, tak vždycky někdo bude první a někdo poslední. Jaký by byl rozdíl kdyby Aprilie vyhrávala ale např. Ducati by jezdila o dvě sekundy pozadu? To by jste psali aby Ducati šla závodit do Wé eS Bé Ká ?
Nikdy nebudete mít šampionát, kde budete mít na špici všechny továrny!!! To se nikdy nestalo a nikdy nestane! To samé ve F1 jezdí rádoby týmy, co nemají šanci na vítězství
Buďme rádi, že se továrny hrnou do první ligy a že pan Ezpeleta pochopil, že pravidlo OPEN byla cesta do pekel.
Kaštanisko: čili z mého pohledu by udělali líp, kdyby se věnovali RSV4 a snažili se "drtit koule" Johny Reovi.
Kaštanisko: samotný začátek byl před pár lety, kdy začali jako ART. Loni jezdili lucernu s rádoby továrnou. A moje prognóza pro letošek je, že pojedou lucernu se skutečnou továrnou. To je můj odhad, nikoli závěr.
Aprilka měla zkušenosti s GP alespoň v podobě ART. Suzuky má druhý rok a začínali od nuly, hrozně jím držím palce, protože na to mají. Dělají super motorky i do provozu
...aprilka má tu smůlu že jejich šéf inženýr přešel k Ducati, která šla nahoru přesně o takový kus o který šla dolů Aprilka. Ale snad to dají dohromady, pro náš samozřejmě ideální co nejvíc konkurenceschopných motorek
Já jen myslím pánové, že je prostě strašně brzy tady dělat nějaké závěry. Podívejte např. na Suzuki kde byla když zpět vstoupila do motoGP a kde je teď, letos bude mít i na bednu.
Omlouvám se za mou reakci, byla přehnaná. Jen mě to vždy dokáže strašně nasrat, když někdo něco zavrhuje na samém začátku.
2 vteřiny je nic ale je to hrozně moc v tomhle sportu, snad se zlepší
Kaštanisko: ty jsi asi spadl z jahody na hlavu, ne? Co to, u všech všudy, má společné s vývojovým týmem??? Tady je řeč o strategii - opustili něco, v čem byli víceméně nejlepší a pustili se do něčeho, v čem jsou nejhorší. Výsledky jsou jasné a nevypadá to, že by se v dohledné době měly změnit.
Kastanisko
Moje slova z minuleho clanku co zde byl o tymu aprlilia se potvrdila.
Tehda jsi ty me upozornoval jestli jsem clanek vubec cetl,kdyz jsem psal,ze to bude zase chvost.
"Kaštanisko" proč by tady nemohly diskutují vyjádřit svůj názor na věc,bez toho ,aniž by měly" léta praxe a zkušeností "u vývojového týmu v MOTO GP!!!??? Já si myslim, že Aprilia svou etapu MotoGP ,také nezačala úplně nejlíp!!! A snad za tenhle názor nedostanu oprátku!!!
RSV4 byla odpočátku konstruována jako krok k motorce MotoGP. Zcela neoddiskutovatelně z ní vychází. Ovšem momentálně je značka z Noale ve fázi kdy ani RSV4 ani RS-GP 2016 nejsou konkurenceschopné. Zazdili úspěšný projekt SBK na úkor předčasného dobrodružství v MotoGP. A jsou teď kde? V prdeli a to v obou šampionátech.
Žebych se cítil fundován na to, abych radil (kterémukoliv) vývojovému týmu,
to rozhodně ne, ALE faktem zůstává, že kdyby se od Dorny nenechali "nahnat"
bez přípravy do MotoGP1000, mohli zůstat i letos hvězdami WSBK
Jordi Torres byl už loni rozjetej na špičku ...
Vy jste chytráci, vás je tu škoda, mohli byste z fleku jít radit vývojovému týmu Aprilie
dejavue: kdyby se věnovali RSV4 tak, jak doposud, byla by rychlejší, než tahle vrána...
Jistě, chce to čas a spoustu najetých KM. Se ztrátou 2,5s jsou někde kolem 10 místa v SBK. To znamená kousek před Aprilia RSV4.