Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Evo: měl jsem na mysli tři uvedené způsoby: produkční Honda na rok, Ducati nebo Yamaha-Kalex. Karlův případ byl trochu něco jiného. no, spíš dost jiného.
DT : nejsem si jist,zdali jsou vsechny zpusoby vstupu do Mgp v poradku. Kdyz nedostanes v spravny cas dobry material, tak neporostes a muzes se v tom zahrabat. Podivej na Abrahama. Zacalo to slibne, ale pak ty predelavky a motorka je mozna jeste horsi.
Co je to za móda jezdit v zatáčce po loktu? Dřív jsem myslel že je to prostě úděl vyšších pilotů ale Marquez to dělá taky.
Přechod k Ducati je hazard, nebrat...
Za nejdůležitější považuju to, že je o Scotta v MotoGP asi skutečně velký zájem, a to je dobře. Vstoupit do MotoGP lze různými způsoby a proto věřím, že všechny uvedené jsou v pořádku. Pokud je Scott rozumný chlap, a já věřím, že je, pak ve svém věku má vše před sebou a i případný méně atraktivní způsob nástupu využije k učení se a adaptaci v královské třídě.
buď odkoupí místa od nějakého stávajícího týmu (NGM, IODA, nebo od každýho jedno) a pojedou production hondu kterou si koupí jako Marc VDS team... i když Skoťák by si zasloužil prototyp... jestli Espergaro dostane Jámu a Skoťák jen tu produkční, nebo motor jámy s šasím kalex, bude to pěkně nefér :)
Tento víkend probíhá dvoudenní mítink ve Spa-Francorchamps za účasti Marca van der Stratena, týmového manažera Marc VDS Michaela Barholemyho a samotmého Scotta Rddinga. Zatímco nabídku Yamahy už "mají na stole", nabídky od Ducati a Hondy očekávají každou hodinou.
A po roce u Hondy by dostal prototyp po kom? Vždyť jsou všichni pod smlouvou až na Pedrosu a ten jezdí dost dobře na to aby s nim neprodloužili. Tipoval bych to spíš na MarcVDS Ducati.
Evo: měl jsem na mysli tři uvedené způsoby: produkční Honda na rok, Ducati nebo Yamaha-Kalex. Karlův případ byl trochu něco jiného. no, spíš dost jiného.
DT : nejsem si jist,zdali jsou vsechny zpusoby vstupu do Mgp v poradku. Kdyz nedostanes v spravny cas dobry material, tak neporostes a muzes se v tom zahrabat. Podivej na Abrahama. Zacalo to slibne, ale pak ty predelavky a motorka je mozna jeste horsi.
Co je to za móda jezdit v zatáčce po loktu? Dřív jsem myslel že je to prostě úděl vyšších pilotů ale Marquez to dělá taky.
Přechod k Ducati je hazard, nebrat...
Za nejdůležitější považuju to, že je o Scotta v MotoGP asi skutečně velký zájem, a to je dobře. Vstoupit do MotoGP lze různými způsoby a proto věřím, že všechny uvedené jsou v pořádku. Pokud je Scott rozumný chlap, a já věřím, že je, pak ve svém věku má vše před sebou a i případný méně atraktivní způsob nástupu využije k učení se a adaptaci v královské třídě.
Dokud v MGP váhový limit neudělají tak, aby jezdci podobní Redingovi měli šanci, je to v podstatě krok zpátky. S 20-ti litry benzínu...
buď odkoupí místa od nějakého stávajícího týmu (NGM, IODA, nebo od každýho jedno) a pojedou production hondu kterou si koupí jako Marc VDS team... i když Skoťák by si zasloužil prototyp... jestli Espergaro dostane Jámu a Skoťák jen tu produkční, nebo motor jámy s šasím kalex, bude to pěkně nefér :)
Tento víkend probíhá dvoudenní mítink ve Spa-Francorchamps za účasti Marca van der Stratena, týmového manažera Marc VDS Michaela Barholemyho a samotmého Scotta Rddinga. Zatímco nabídku Yamahy už "mají na stole", nabídky od Ducati a Hondy očekávají každou hodinou.
A po roce u Hondy by dostal prototyp po kom? Vždyť jsou všichni pod smlouvou až na Pedrosu a ten jezdí dost dobře na to aby s nim neprodloužili. Tipoval bych to spíš na MarcVDS Ducati.
před sezonou jsem ho tipoval na titul :) zejména kvůli tomu, že byl zaveden váhový limit :) škoda že jsem si nevsadil