Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No tak to jsou zas pohádky a sci-fi teorie. Copak si myslíte, že by to tak šlo, kdyby jednou měla Yamaha obuta Micheliny a podruhé Bridgestony? Kdo by neustále přelepoval nálepky s Michelinem s Bridgestonem a kdo by šil nové kombinézy s jiným logem pneumatik apod ?
To už jak Josefovo pravidlo že motorka je jednostopé vozidlo :)
Jeden výrobce je v pořádku, jen aby se vyřešily tyhle problémy, tak by u kormidla neměl stát Bridgestone ale někdo jiný, např. italové
AdosR: Přesně tak - buď ať ten jeden výrobce dělá aspoň 20 různých konstrukcí a směsí, ať je opravdu pořádný výběr (coiž je těžko realizovatelné), nebo ať vrátí do hry konkurenci. Ideální by bylo, kdyby týmy směly vybírat pneu na každý závod od jiného výrobce. Asi by se to využívalo minimálně, ale ať tu možnost dostanou.
1100virago. Jo já věřím. Takhle by se to mělo dělat dál a né jeden rok udělat gumy který sedí 2 výrobcům ale 2 značky poškodí a příští rok zas jinak...
AdosR: "...Když oni neuděljí moto na gumy tak se musely udělat gumy na jejich moto..."
Ale takhle se to dělalo desítky let! A je to v pořádku. Jen neměli pár let starým idiotským pravidlem nutit používat tytéž gumy všechny výrobce, když každý používá poměrně odlišnou koncepci motorky.
Když se podívám na výkony ducati ted a při prvním testu v sepangu na starých gumách tak se nemůžu vyvarovat tomu, že tady se asi někomu pomohlo. Když oni neuděljí moto na gumy tak se musely udělat gumy na jejich moto. Dit na té motorce skoro nic neudělali, a Digi mluvil jen o evoluci ne revoluci...
Ducati se trošku rozohnila nad výroky Hondy o pravidlech.A připomíná objem na 800 se snižoval kvůli Pedrosy, aby si zajel titul, protože na těžkém litru mu docházely síly. Bohužel tenkrát byl proti Stoner. Honda nemohla dohnat Aprilku ve vývoji 2T a tak se jedou moto2 s motory Honda, aby nikdo další do Honda cupu nemohl zasahovat. Honda potřebovala prodat nějaké motorky a tak se utvořila třída Open a verzím factory zablokovat vývoj (aby žádná fabrika nemohla vývojový deficit v sezoně dohnat). Jo bohužel ty pravidla Nakamoto s Espezetkou nedotáhli dokonce a Open Ducati a M1 si jezdí kolem Hond, ale né kolem těch produkčních jak bylo plánováno, nýbrž továrních
No tak to jsou zas pohádky a sci-fi teorie. Copak si myslíte, že by to tak šlo, kdyby jednou měla Yamaha obuta Micheliny a podruhé Bridgestony? Kdo by neustále přelepoval nálepky s Michelinem s Bridgestonem a kdo by šil nové kombinézy s jiným logem pneumatik apod ?
To už jak Josefovo pravidlo že motorka je jednostopé vozidlo :)
Jeden výrobce je v pořádku, jen aby se vyřešily tyhle problémy, tak by u kormidla neměl stát Bridgestone ale někdo jiný, např. italové
presne moje slova kazdy at si obuje pneu ktera mu vyhovuje.a konkurence at se s tim popere!!
AdosR: Přesně tak - buď ať ten jeden výrobce dělá aspoň 20 různých konstrukcí a směsí, ať je opravdu pořádný výběr (coiž je těžko realizovatelné), nebo ať vrátí do hry konkurenci. Ideální by bylo, kdyby týmy směly vybírat pneu na každý závod od jiného výrobce. Asi by se to využívalo minimálně, ale ať tu možnost dostanou.
1100virago. Jo já věřím. Takhle by se to mělo dělat dál a né jeden rok udělat gumy který sedí 2 výrobcům ale 2 značky poškodí a příští rok zas jinak...
Žeby teda ZASE "italsko - španělská segregace" ?
Ivan> tak zeď se líbila i Jorgemu, takže já myslim proč ne
AdosR: "...Když oni neuděljí moto na gumy tak se musely udělat gumy na jejich moto..."
Ale takhle se to dělalo desítky let! A je to v pořádku. Jen neměli pár let starým idiotským pravidlem nutit používat tytéž gumy všechny výrobce, když každý používá poměrně odlišnou koncepci motorky.
Když se podívám na výkony ducati ted a při prvním testu v sepangu na starých gumách tak se nemůžu vyvarovat tomu, že tady se asi někomu pomohlo. Když oni neuděljí moto na gumy tak se musely udělat gumy na jejich moto. Dit na té motorce skoro nic neudělali, a Digi mluvil jen o evoluci ne revoluci...
Na motorky a na pokračování tohohle(//hraotruny.eu/online-cesky/1-serie/hra-o-truny-01x01-zima-prichazi/ se moc těším
Ivane,kdyz se bude Pekaři vyjimečně darit, tam mozna dojde.
Vale "do domu - bůh do domu" Dojde(zase) i na tu zeď ?
Fananek-Jarda
Kdybych na to byl tak bych se vsadil že u te hondy skonči!!!
Ducati se trošku rozohnila nad výroky Hondy o pravidlech.A připomíná objem na 800 se snižoval kvůli Pedrosy, aby si zajel titul, protože na těžkém litru mu docházely síly. Bohužel tenkrát byl proti Stoner. Honda nemohla dohnat Aprilku ve vývoji 2T a tak se jedou moto2 s motory Honda, aby nikdo další do Honda cupu nemohl zasahovat. Honda potřebovala prodat nějaké motorky a tak se utvořila třída Open a verzím factory zablokovat vývoj (aby žádná fabrika nemohla vývojový deficit v sezoně dohnat). Jo bohužel ty pravidla Nakamoto s Espezetkou nedotáhli dokonce a Open Ducati a M1 si jezdí kolem Hond, ale né kolem těch produkčních jak bylo plánováno, nýbrž továrních
Rosak se zacina citit jak ryba ve vode a Lorenzo zacina bejt nespokojenej a pripada mi to jako kdyby pokoukaval po Honde
No celkem odlišné názory