Novým závodním inženýrem Daniho Pedrosy bude Ramon Aurin
Text: Petr Czyž | Foto: Repsol Honda | Zveřejněno: 23.10.2014 | Zobrazeno: 2 644x
V Austrálii minulý týden rezonovala informace, že současný šéftechnik Pedrosova týmu Mike Leitner neprodlouží smlouvu s HRC a v příštím roce již nebude součástí týmu Daniho Pedrosy. Kromě otázky, co Rakušana vedlo k tomuto rozhodnutí, bylo zajímavým tématem také jméno člověka, který jej nahradí.
Co se týče důvodů odchodu Mike Leitnera, tak ty mají být ryze rodinné, neboli má se jednat o změnu životního stylu. Členové jednotlivých týmů mistrovství světa tráví většinu roku na cestách a to je po určité době vyčerpávající. Takže odpočinek. A co se týče KTM a MotoGP v roce 2017? V případě Rakušana, kdo ví.
Každopádně Mike Leitner věděl, že by rád za svého nástupce zvolil Ramona Aurina a ten jej skutečně po skončení sezony nahradí. Zkušený Španěl pracuje s týmem Daniho Pedrosy od roku 2012 v pozici inženýra telemetrie. Jméno nového šéftechnika Dani Pedrosa potvrdil ve čtvrtek, kdy mimo jiné uvedl: „Věřím, že Ramon je tím nejlepším na tuto pozici. Tak jsem to viděl já a stejný pohled na věc měli také u HRC.“
Devětačtyřicetiletý Ramon Aurin byl blízkým spolupracovníkem konstruktéra Antonia Cobase, průkopníka telemetrie v závodění. V mistrovství světa spolupracoval s jezdci jako Alex Criville, Carlos Checa, Alberto Puig, Jorge Martinez Aspar, Loris Capirossi, Max Biaggi, Troy Bayliss a Andrea Dovizioso. Od roku 2006 pracoval u Repsol Hondy jako analytik telemetrie týmu Nicky Haydena, který ve stejném roce vyhrál titul mistra světa.
Každopádně Mike Leitner věděl, že by rád za svého nástupce zvolil Ramona Aurina a ten jej skutečně po skončení sezony nahradí. Zkušený Španěl pracuje s týmem Daniho Pedrosy od roku 2012 v pozici inženýra telemetrie. Jméno nového šéftechnika Dani Pedrosa potvrdil ve čtvrtek, kdy mimo jiné uvedl: „Věřím, že Ramon je tím nejlepším na tuto pozici. Tak jsem to viděl já a stejný pohled na věc měli také u HRC.“
Devětačtyřicetiletý Ramon Aurin byl blízkým spolupracovníkem konstruktéra Antonia Cobase, průkopníka telemetrie v závodění. V mistrovství světa spolupracoval s jezdci jako Alex Criville, Carlos Checa, Alberto Puig, Jorge Martinez Aspar, Loris Capirossi, Max Biaggi, Troy Bayliss a Andrea Dovizioso. Od roku 2006 pracoval u Repsol Hondy jako analytik telemetrie týmu Nicky Haydena, který ve stejném roce vyhrál titul mistra světa.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?