Nový časový program závodních víkendů

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DutchTT (846) napsal 11.01.2013 v 14:33

No já bych dal asi taky dlouhý seznam oblíbenců, třeba Herron, Fernandez, Hennen, Baker, Mang, Korhonen, Lansivuori,"Kamikadze Gustl" "Brunek" Kneubuhler,... Já "ven" nesměl, takže jen Svět Motorů a pod.

Bosso (344) napsal 10.01.2013 v 22:23

Já měl úplně jiné oblíbené jezdce, např. Mortimera, Doddse, Northa, Katayamu či dříve Goulda, Bealeho nebo třeba Sheperda. A samozřejmě hltal v časopise MotorSportAktuell každou informaci, a kupoval je buď - když jsem byl v zahraničí ty úplně nové, ale i starší čísla nazpět

DutchTT (846) napsal 09.01.2013 v 15:09

To Bosso: Já neopěvuji dnešní MotoGP a nesrovnávám nesrovnatelné. Pouze jsem se v tom pořadu Sport5 rád vrátil do doby 2T motorek, do doby kdy se v Brně už nejelo MS a my brali veškeré informace jen z druhé ruky. Vrátil jsem se rád do doby kdy v 500ccm startoval ještě Bohouš Staša i když jen v Grobniku a vrátil jsem aspoň obrázkem na tratě které se už nejezdí nebo jsou pozměněné (Assen, Spa, Grobnik, Salzburg,Paul Ricard - myšleno nejezdí v GP). Taky jsem si znovu připoměl snad ne ani ty hvězdy, ale jezdce které mám rád, Roche, Haslam sn, Ferrari, Uncini a další. S tím článkem o změně pravidel to asi nemělo nic společného.

Bosso (344) napsal 09.01.2013 v 13:46

Takže do reálu: V tom zmiňovaném roce 1984 startovalo ve finálovém závodě v Mugellu celkem 22 jezdců, do cíle jich dojelo deset, vítězný Mamola vyhrál o 1.190, třetí měl ztrátu 8.390, čtvrtý 24.460, pátý 41.270 a desátý 1'49.420.
A v úvodním závodě té jmenované sezony startovalo celkem 12 jezdců s půllitrovými motocykly a vyhrál Lawson s náskokem 12.600 před druhým. Třetí na bedně měl ztrátu l2.900, čtvrtý 35.800, pátý 1'03.800 a další v cíli do 10 místa (víc jich totiž nedojelo!) kolo až dvě...!To jen pro ty, co opěvují dřívější závody královské kubatury s těmi současnými.

Evo (411) napsal 09.01.2013 v 11:02

DutchTT: Za malo.

DutchTT (846) napsal 09.01.2013 v 08:25

Jezdci MOTOGP nebudou mít srovnatelné podmínky co se týká QP!Je to opět jen pokus zatraktivnit něco, co se zatraktivnit nedá, když je na roštu 20-24 jezdců s časovou diferncí 1-5 sekund na kolo.Včera byla na Sport 5 v 21:40 hodinový sestřih GP 500ccm z roku 1984 a až na někdy zmatené komentáře,suverenńě nejlepší pořad poslední doby a krátkodobý návrat do doby, kdy o vítězství bojovali jezdci a ne elektronika, děkuji tímto redakci tohoto kanálu.

Kevin34 (255) napsal 08.01.2013 v 22:30

RGbiker:"Možná je to divácky atraktivnější"...ale my diváci přeci jsme,nebo ne???

RGbiker (19) napsal 08.01.2013 v 22:04

Na druhou stranu spousta tech pomalejsich zavodniku bude mit diky tomu mene casu na nastaveni stroje, budou se muset soustredit na rychly cas na kolo misto otestovani napr. vydrze pneu a nastaveni moto na celou zavodni vzdalenost. Mozna je to "divacky atraktivnejsi", ale z hlediska mechaniku/jezdcu a pripravy stroje na to hlavni, tedy zavod, to asi neni uplne prinosem...

josef58 (823) napsal 08.01.2013 v 20:27

brodak
tady dávám za pravdu janovi Pokud jsem to tedy dobře pochopil, tak do QP2 postoupí přímo prvních 10 ze všech tří FP
Takže jako třeba loni, když skoro celá sezóna propršela, tak by se nemělo stát, že v páteční FP1 a FP2 pojede jen cca 6 slabších jezdců, pže nikdo nebude vědět, zda celá sobota doslova neprochčije. Pak by pro ty deště se bojíce jezdce zbyli jan 2 fleky do QP2, tedy 2 nejlepší z QP1.
Ta sobotní FP4 zřejmě bude sloužit jako takové rozkuřování před těma dvouma kvaldama

brodak (164) napsal 08.01.2013 v 18:13

Jooo, a o co půjde dle tebe v těch volných "trenýrkách"??

jan26 (3567) napsal 08.01.2013 v 15:18

Jak se spise drzim pozpatku co se tyce novod,tak tady davam zelenou O adrenalin bude postarano a uz i ve volnych treninkach o neco pujde




TOPlist