Nová Suzuki GSV-R 2008

Dnes byla oficiálně představena druhá generace motocyklu Suzuki GSV-R 2008. podle firemního vyjádření se jedná o nejkomlexnější a technicky nejpokročilejší závodní motocykl jaký kdy Suzuki postavila.

Vývoj této poslední verze GSV-R s kódovým označením XRG-1 byl o počátku podřízen jednoznačnému cíli – zlepšení rychlostních parametrů, což sebou samozřejmě neslo potřebu vylepšení aerodynamiky, zlepšení funkce podvozku a další pokrok ve vývoji elektroniky. Základem se stal pochopitelně motor V-4 s bezkompromisním designem, skvělou životností a vysokým výkonem.
Ve výsledku má Suzuki výkonnější motorku s  nižší spotřebou paliva,  jejíž ovladatelnost a jízdní vlastnosti jsou  v porovnání s předchozím modelem na mnohem vyšší úrovni.
To vše spolu s pneumatikami Brridgestone (a rukama Lorise a Chrise) dává Suzuki oprávněné předpoklady k pravidelným výstupům na stupně vítězů.


 


Chris Vermeulen:

Motorka vypadá skvěle a už teď je lepší než ta loňská. Je rychlejší a ovladatelnější a má hlavně na výjezdech lepší výkon. To vše je obrovské plus, protože vše o čem jsem mluvil bylo opravdu dobré už minulý rok. Suzuki úpracovala na vývoji velmi tvrdě  a přestože ne všechno je v tiuto chvíli dotažené do konce, myslím že jsme velmi blízko.“

 


Loris Capirossi:

Nejsem u Suzuki dlouho ale ode všech cítím velkou podporu a velké zapálení. Také já se cítím moc fajn –  doslova jako s novou hračkou.
Továrna velmi pozorně naslouchá našim požadavkům vyplývajícím z jednotlivých testů, a pro ty další vždy máme nachystaný nový materiál. Motorka vypadá skvěle a musím říct, že miluju její barvy a ten závodní kukuč
.“

 

 


 Motor               800 ccm

čtyřdobý, vodou chlazený V-4 se vstřikováním paliva

DOHC, 4 pneumaticky ovl. ventily na válec

+ 225  k /18k ot/m

 

Mazání            s mokrou skříní (Motul)

Spojka             suchá vícelamelová s řízeným prokluzem

Převodovka     6-ti rychlostní

Rám                dvojitý z hliníkové slitiny

Tlumiče           Ohlins vpředu i vzadu

Pneu               Bridgestone 16,5 (429 mm)

Brzdy               Brembo, vpředu dvojité karbonové, vzadu ocelové jednoduché

 

Informace o redaktorovi

Tomas Mysliveček - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist