Norton jedná s Inmotecem a s KTM

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 09.03.2011 v 20:44

Mamba54 - Tak ty mě chytáš za slovo? Dobrá, příště ti napíšu, ať neděláš chytrého víc, než jseš! Nebo mám příště napsat, že nejsi úplný hlupák?

PityGPX (949) napsal 09.03.2011 v 20:28

Akro se do toho už sám zapletl.

mamba54 (1340) napsal 09.03.2011 v 17:27

Tak z toho tedy moudrý nejsem ani trochu: ve 13:O3 napíšeš- nedělej chytrého a v 15:42 píšeš: A ty jsi chytrý člověk. Tak co tedy mám, či nemám dělat. Poraď Akro???

AKRO (-498) napsal 09.03.2011 v 15:42

Mamba54 - Jenom prdelka! Ale na tu moudrou sovu bys měl být pyšný! A ty jsi chytrý člověk!

mamba54 (1340) napsal 09.03.2011 v 14:48

Hmmm... vlezdoprdelka, přeborník ve skoku na špek, moudrá sova, Přidej ještě něco, ať je sbírka bohatější.

AKRO (-498) napsal 09.03.2011 v 13:03

Mamba54 - Nedělej chytrého, moudrá sovo!

vanin (1) napsal 09.03.2011 v 12:04

Tahle slavná birminghamská značka rozhodně patří do nejuzší špičky motocyklové silniční historie. O pořádné porci prodeje seriových typů ani nemluvě. Rem Fowler, St.Woods, Antonín Vitvar,Fr.Šťastný, Geoff Duke, Derek Minter, John Surtees... ti všichni a mnozí další, dokázali v sedle tradičního jednoválce znechutit zbytku světa boj o posty nejvyšší. Také nástup wankelova motoru (NRS 588) na začátku 90-tých let nebylo žádným šlápnutím vedle. Velká jména motosportu jako Robert Dunlop, Trevor Nation, Ron Haslam, Steve Hislop dokázali porážet i vždy silné japonské značky. Snad proto se pokusil Mr. Stuart Garner navázat v r.2009 dalším rotary-wankel modelem NRV 588 na kdysi slavnou historii značky. Do sedla posadil rychlíka Michaela Dunlopa. Bohužel, závodní premiéra na IOMTT 2009 dopadla velmi špatně. Nabízí se tedy otázka s jakým typem motorů by chtěli navázat na slavnou závodní historii. Kromě obrovských investic je to i zatraceně zavazující počin a to nejen pro britskou motocyklovou veřejnost.

Karbec_Jikov (106) napsal 09.03.2011 v 09:07

Kluci anglický, lupněte tam jeden litrovej válec a zarachoťte příští rok na okruzích.

mamba54 (1340) napsal 09.03.2011 v 08:52

Abraham nic, jen jsem chtěl poukázat na to, že každou chvíli plkáš něco jiného, jak se ti to zrovna hodí. Ale toho už si nakonec všimlo víc lidí, než jen já.

AKRO (-498) napsal 09.03.2011 v 00:43

A co s tím Mambo, že Norton jedná s Inmotecem, má společného Abrahám?

mamba54 (1340) napsal 08.03.2011 v 23:48

Jenom fakta Akro, kecy nemají cenu !

mamba54 (1340) napsal 08.03.2011 v 23:46

Akro, kontrolní otázka. Nebyl jsi to náhodou ty, kdo tady před časem tvrdil, že krom Abrahama není nikdo schopen a ochoten startovat v MGP a platit SPZetkovi ty hříšné peníze a že už žádné zájemce Mgp nesežene ???

AKRO (-498) napsal 08.03.2011 v 22:43

Desmo69 - Kdepak hochu! Jenom fakta! Kecy nemají cenu!

desmo69 (638) napsal 08.03.2011 v 22:31

obkecávání ti jde taky výborně Hawk

AKRO (-498) napsal 08.03.2011 v 22:27

Kdepak jsi četl, že jsem nadšený z SBK EVO? Jen jsem napsal, že by to nemusel být tak špatný nápad, protože se na rozdíl od CRT-SPZ nebudou výkonově tolik lišit a spíš myslím, že se to ještě doladí! Horší to bude s CRT-SPZ, ty budou jen na zvýšení ega kroužilů! Abaju já nepomlouvám, jen konstatuji jeho současné možnosti! Nic jiného, třeba se příští rok zlepší! O potenciálu bych tady zatím nemluvil, je to dobrý jezdec, navíc s nejlepšími podmínkami na světě!

desmo69 (638) napsal 08.03.2011 v 21:56

Akro, to jen poukazuju na tvoju rozdvojenou osobnost, tak jak říkal JV.
Na jednu stranu ze sebe děláš machra jak si viděl potenciál Karla Abraháma skoro od dob minibiků, na druhou stranu ho pomlouváš každým dnem.
Na jednu stranu si nadšen z sbk evo, předem odsouzených k "boji" o poslední místa, na druhou stranu tady prskáš na crt (o kterých konkurenceschopnost zatím není známa) že tam budou jen od toho, aby jezdili poslední...
nepřipadají ti ty tvoje břečky trošku jako takový menší, malinký bezvýznamný protiřečení? btw. hlavně všude nezapomeň dát " " ať víme jak si drsnej

AKRO (-498) napsal 08.03.2011 v 21:52

To se Desmo velice mýlíš! IRTA do toho bude mluvit jen pokud ji to SPZka dovolí! A je pravda, že se na jejich názor SPZka ptát nebude!

AKRO (-498) napsal 08.03.2011 v 21:49

Desmo69 - Nevšiml sis, že se tady bavím o výsměchu MGP tzv. super-kroužilech SPZ a ne o SBK? Navíc nevím, proč to porovnáváš, přece jsi psal několikrát, že tě nějaké SBK vůbec nezajímá a ani je nesleduješ! Tak si užij povídání o svých oblíbených MGP!

desmo69 (638) napsal 08.03.2011 v 21:45

IRTA do toho začne taky kecat, to je jasný. Nebo si snad myslíš, že se nebudou vyjadřovat k tomu, kdo s něma pojede? Rozdíl bude možná akorát v tom, že se na jejich názor žádnej novinář ptát nebude, tudíž si to ovečka Akro nebude moct přečíst a blít

desmo69 (638) napsal 08.03.2011 v 21:39

Akro, zato sbk evo, revolučně vynikající nápad, kterej nemá ve světě obdoby jak je to parádní řešení na doplnění start. pole že? Jsi šašek, čím dál trapnější

AKRO (-498) napsal 08.03.2011 v 21:35

Marex - To asi nehrozí!

Marex (2570) napsal 08.03.2011 v 21:34

Akro: No ale když se jim ten rám zadaří a namontují do toho obstojnou TC, mělo by to být minimálně tak rychlé, jako jsou SBK... ty bláho. Co jsem to zase napsal?! Ono to bude lehčí a tím pádem by to mělo být rychlejší!!!

josef58 (823) napsal 08.03.2011 v 21:27

Marex AKRO souhlas

AKRO (-498) napsal 08.03.2011 v 21:26

Marex - Ty CRT vlastně zahájí novou éru super-kroužilů, což bude nová skupina strojů, na doplnění startovního pole a zvýšení sebevědomí současných kroužilů! Úspěchem superkroužilů bude, pokud některý nedostane kolo!

josef58 (823) napsal 08.03.2011 v 21:22

Dorna chce nejdřív vědět o jaký motocykl se vlastně jedná a s jakým motorem...?? Pak rozhodnou
..Norton na papíru velmi dobrý plán ...i několik dopisů si už prý vyměnili

Nevím, zřejmě špatně, ale závodní speciál - prototyp jsem si vždy představoval jinak, jen né takhle

Marex (2570) napsal 08.03.2011 v 21:15

A pořád nechápu tohle: Ezpeleta neví, jestli je pustí do šampionátu. Ne, že neví, jestli dostanou status CRT.

Marex (2570) napsal 08.03.2011 v 21:14

Desmo: Já teď musím dát za pravdu Akrovi. Jak je možné, že to řeší Ezpeleta? Vždyť on je jen na propagaci a medializaci.

AKRO (-498) napsal 08.03.2011 v 21:04

Desmo69 - Do toho by přece podle tebe měla mluvit IRTA nebo FIM a MSMA, SPZka přece toto neřeší a za nic nemůže! Jak tedy vždy tvrdíš! Nakonec pokud si přečteš, kdy a kde o něčem kecal, snad i ty nakonec zjistíš, že žvaní do všeho a všechny ty tři trapné organizace mají jen hlas poradní a to ještě musí povídat hodně tiše!

desmo69 (638) napsal 08.03.2011 v 20:49

Akro, je to šéf firmy co ten šampionát pořádá...takže co čekáš? Zase taneček...

AKRO (-498) napsal 08.03.2011 v 20:30

Tak tradiční značka Norton by to chtěla jet a o motor musí žádat KTM! Jen nevím, proč se do toho plete SPZka, když se přece/podle Desma/ zabývá pouze propagací a v poslední době i ožebračováním majitelů okruhů!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist