Nikomu jsem nic neslibil

„Pokud budu mit behem zavodu tu sanci, tak se pokusim Kallia porazit jak v Australii, tak v Turecku“, rika tovarni pilot KTM, Madar Gabor Talmacsi.

Nikomu jsem nic neslibil
Po zavode v Kataru se madarskemu jezdci v boxu KTM nedostalo prave nejprivetivejsiho privitani. Ba naopak: „Vlastne se mnou po zavode nikdo nepromluvil ani slovo a tak jsem radeji sel na veceri s madarskym konzulem“.
A jak to probihalo pred zavodem, o tom vypravi byvaly boxer nasledovne: „Harald Bartol zavolal me a Juliana Simona 20 minut pred startem zavodu k meetingu. Ale na nem chybel Kallio. Bylo nam receno, ze se mame pokusit Mikovi pomoci, ale jak presne, to receno nebylo. A jen tak mimochodem, 20 minut pred startem jsem myslenkami uplne jinde. A snad jsem take spatne rozumel, i to je mozne. A jelikoz jsem Lüthiho v zavode vubec nevidel, tak jak jsem mel Kalliovi pomoci ? Ja chci byt v mistrovstvi sveta treti a piloti na Apriliich zas nejsou tak daleko za mnou. A tak jsem proste Miku v konci predjel. My jsme letos pracovali behem cele sezony kooperativne. A on nyni rika, ze uz neni muj pritel. To mne zase tak moc neboli. My prece nemusime byt pratele. Staci, kdyz se k sobe budeme chovat korektne. Ja jsem mu prece neslibil, ze ho nepredjedu. Ovsem co mu rekl tym, to ja nevim. A mimochodem, ja jsem ho nepredjel nejakym riskantnim manevrem v zatacce, nybrz na rovince.”
Talmacsi dale rika, ze by se klima v tymu melo zlepsit. “Kdyz jsem treba dobre behem sezony zajel, tak tym nebyl moc spokojen. To neni zrovna nejlepsi pro motivaci. Ja jsem zavodnik a bojovnik. To je prece to, co tovarny chteji, nebo ne ? Jedu svou patou sezonu v Grand Prix a musel jsem se hodne obetovat, abych byl tam, kde jsem nyni. A pokud budu mit aspon teoreticke sance byt mistrem sveta, tak o ne budu bojovat. Vzdyt mohou prijit destive zavody a take defekty. A porazenym se budu citit, teprve az tato posledni teoreticka sance uz vubec nebude. Ja opravdu nechapu, kde je problem. Mozna je to tim, ze je Bartol uz stary a precitlively. Ale mozna se vse uklidni uplne samo. Mozna se za tri tydny uz o tomto tematu nikdo nebude vubec bavit. Ono totiz neni vubec jednoduche, kdyz je tym pri trech po sobe jdoucich zamorskych zavodech porad pohromade…”
Myslenka vedeni KTM, nechat jet posledni tri zavody Michaela Ransedera misto Talmacsiho, se nakonec neprosadila. Tezko totiz muze nekdo ocekavat, ze prave Ranseder sebere Lüthimu nejake bodiky…
“A pokud se mi naskytne sance, vyhrat v Australii a v Istanbulu, tedy porazit znovu Kallia, tak ji vyuziji. Pri finalovem zavode ve Valencii ma potom stajova rezie uz sve opravneni, ale ctyri zavody pred koncem ? My prece nejsme ve Formuli jedna !”
“A kdybych dojel v Doha jako druhy, tak by rekl Lüthi, ze jsem zfalsoval mistrovstvi sveta. Takze vsem se stejne nezavdecis !”
“Mam s KTM sice smlouvu na rok 2006 pro tridu 250 ccm, ale budu mluvit otevrene: Kdyz budu kritizovan tymem pres dobre vysledky, tak se moje motivace rozhodne nezvedne. A pak by bylo lepsi, kdybychom se vsichni dohodli na zmene”, coz je take oficielni nazor sefa tovarny v Mattighofenu, Stefana Pierera.
Jen na okraj: Po vyhazovu Australana Anthony Westa (rozdilne nazory s manazerem Bartolem) se tento rakousky tymovy sef rozhodl pro pristi sezonu angazovat Manuela Poggialiho – spolu uz spolupracovali do roku 2002 !
Klima v tymu KTM neni soucasne nejlepsi a dokonce se tam ozvalo: “Co jsi vlastne cekal od tohoto cikana ?”

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist