Nekolika slovy z mugellskeho depa

Behem vikendu se v Mugellu povidalo take o tom, ze…

Nekolika slovy z mugellskeho depa
KTM 250 v Brne
Debut uplneho noveho prototypu KTM 250 v sedle s australskym pilotem Anthony Westem by se mel odehrat na brnenske trati 15. a 16. cervna. A prvni zavod, pokud dopadne test dobre, by mel byt v Assenu, jinak az v Donningtonu.
Thomasuv ucitel jizdy
V tymu Elit neni jen novy sefmechanik Sepp Schlögl, ale i jisty muz jmenem Andy Ibbott – instruktor kalifornske superbikove skoly. Tento “Riding Coach” rozebira pomoci videa po kazdem treninku Thomovu jizdu.
A jeste jednou testy v Brne
Pro superbiky a supersporty novou trat v kalendari, nasi brnenskou, vyuzivaji v techto dnech predni tymy WSBK. Po tovarnim tymu Ducati Xerox a Yamaha Italia jsou zde k videni take PSG – 1 Kawasaki, Yamaha Germany a Honda Megabike. Jediny tym musel na Brno zapomenout, holandsky Winston Ten Kate, neuvedl totiz ceskou trat jako svou testovaci a tam musel vzit za vdek francouzskym Magny Cours.
Aprilia na osmihodinovce v Suzuce
Marcellino Lucchi, spolecne s motokrosovym exmistrem sveta Frédericem Bolleyem, pojedou tradicni a velmi prestizni zavod serialu Endurance v japonske Suzuce na motocyklu Aprilia.
Misto Jenknera nakonec Ronzoni
Puvodne mel misto zraneneho Steva Jenknera jet v tymu “nocable.it” 250 ccm zkuseny byvaly vitez Grand Prix, Stefano Perugini. Ale nakonec se v sedle teto Aprilie objevil jiny Ital, Jarno Ronzoni.
”MotoGP Qualifyer Award”
V aktuelnim poradi souctu casu vsech kvalifikaci MotoGP a oficilenho testu IRTA, vede nyni Sete Gibernau o 0,969 vteriny pred Valentinem Rossim.
Na Sachsenringu zmena startu
Kvuli soucasne probihajicimu zavodu formule 1 na Hungaroringu – 31. cervence – pojedou jezdci kubatury MotoGP pri nemecke Grand Prix na Sachsenringu pred zavodem dvestepadesatek.
Carl Fogarty do MotoGP ?
Mezi zainteresovanymi se proslycha, ze Carl Fogarty by mel prevzit tym od Luise d´Antina. A udajne mu to uz bylo nabidnuto…”O tom nic nevim, vim ale, ze Petronas investoval do WSBK okolo 50 milionu dolaru a je velmi nespokojen a z tohoto duvodu uvazuje o vstupu do serialu MotoGP”, rika majitel tymu Luis d´Antin, za ktery jezdi na lonskem tovarnim stroji Ducati, Ital Roberto Rolfo.
Kdo vlastne rozhoduje u Kawasaki ?
Ackoliv ma sef tymu Harald Eckl smlouvu az do roku 2007, tak ve staji ma slovo uplne nekdo jiny. Naposled se to ukazalo prave pred Mugellem. Eckl chtel, aby jel Olivier Jacque, ale Japonci o tom nic nevedeli. A tak teprve v patek dopoledne po prvnim treninku bylo rozhodnuto, ze italskou Grand Prix pojede nemecky pilot Alex Hofmann. Problem je udajne ve vztahu tymoveho koordinatora Michaela Bartholemyho a prave Haralda Eckla. Ale s prichodem noveho sefmechanika Ichira Yody uz nema nemecky sef tymu takovy vliv na vyvoj noveho motocyklu. Olivier Jacque ma s Kawasaki uzavrenou smlouvu na 4 zavody Grand Prix a 10 testovacich dnu, pojede tedy jeste na Sachsenringu a ve Valencii.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist