Nejde mně ani tolik o peníze, říká Chris Vermeulen

Chris Vermeulen má hodně nabídek a tak pečlivě zvažuje, kde dostane nejlepší motorku. Přitom peníze nehrají zas tak ani velkou roli.

Nejde mně ani tolik o peníze, říká Chris Vermeulen
Australan Chris Vermeulen paří k těm pilotům MotoGP, kteří zatím nemají smlouvu na rok 2010 a nevědí tedy, v kterém týmu a kde pojedou. Uvažuje nad různými nabídkami a rozmýšlí se jak nad setrváním v MotoGP, tak i k návratu do superbiků. 


Jeho titul mistra světa je už starý šest let a zajistil si ho tehdy čtyřmi vítězstvími a čtyřmi druhými místy. A získal ho v supersportech. Mladý Australan tehdy přestoupil v roce 2004 do superbiků a hned ve svém prvním roce v této kubatuře získal čtyři první místa a na konci sezóny se v tabulce nacházel na 4. místě. O rok později, tedy v sezóně 2005 se pak stal Vermeulen vícemistrem světa za Troyem Corserem a přestoupil opět o úroveň výš, tedy do MotoGP. 
Jedno vítězství, sedm podiových umístění, tři Pole position a jedno nejrychlejší kolo v závodě, to je jeho bilance za 68 absolvovaných závodů (včetně dvou s wild card v roce  2005 na Hondě). 

Nyní ale musí provést změnu, tedy minimálně týmovou. Jeho místo v továrním týmu Rizla Suzuki zaujme Alvaro Bautista, když veterán Loris Capirossi zůstává.


"Hledám tým ne podle nabídnutých peněz, ale podle motocyklu, který mně nabídnou a s kterým jsem schopen zajet ten nejlepší výsledek", říká velmi přesvědčivě Chris Vermeulen a pokračuje: "Opravdu teď nevím, co budu dělat příští sezónu, ale doufám na rozluštění ještě před závodem v Portugalsku. Je několik velmi dobrých a zajímavých možností jak ze superbiků, tak i z MotoGP", říká Vermeulen v rozhovoru pro australský deník Courier Mail. "Zájem mají týmy Honda, Yamaha, Kawasaki a Aprilia - tedy ze superbiků a také týmy z MotoGP", uzavírá téma přestupu sympatický Australan. současně 11. muž tabulky - kterému ovšem k osmému místu chybí pouhé 4 body.


"Nevidím to jako sestup o stupeň níž, pokud pojedu "sériovou třídu" a né závodní motorky. V superbicích jsou také pěkné závody, s 30 motocykly na startu a s více továrnami. V tomto roce přišly Aprilia a BMW, příští rok se chce s plným nasazením zúčastnit Kawasaki", vypočítává plusy závodů superbiků Chris Vermeulen. 

"V MotoGP nevidím současně možnost, jak vyhrát za normálních podmínek na netovární motorce závod. A tak dlouho, dokud nebude v reglementu upraveno několik pravidel, tak cesta k vítězství povede pouze na továrních motocyklech Yamaha či Honda. I samotný Casey (Stoner) to letos poznal také." sesumíroval vše dohromady Chris Vermeulen a jasně tak naznačil, kterým směrem se bude ubírat jeho závodní kariéra v roce 2010. 

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 6x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist