Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
A boli proti tomu aj jednotlive timy MotoGP. A dokonca Michelin a aj Bridgestone pohrozili odchodom z MotoGP v pripade ak bude zavedeny jednotny dodavatel.
Perlicka na zaver, cital som clanok, ze Michelin dokonca "udajne" chystal navrat spat do MotoGP od roku 2012.
kometak_huskova: dam ti sem citat z clanku: "Bridgestone urobil za posledné roky obrovský pokrok vo vývoji pneumatík pre triedu MotoGP a Michelin pomaly, ale isto prestával držať krok. Následkom bol prechod Valentina Rossiho (a neskôr Daniho Pedrosu) práve k značke, ktorá vyhrala spolu s Casey Stonerom v roku 2007 titul majstra sveta. To ale určite nie je dôvod, prečo Michelin ide takpovediac z kola von. Na jednej strane je to určite zvýšenie dramatickosti tejto, v posledných rokoch takmer vyhynutej triedy, pretože doteraz tímy z popredných miest dostávali pneumatiky „na mieru“ a na satelitné tímy sa dostal v podstate len druhoradý materiál, čím bola ich konkurencie schopnosť značne obmedzená. Toto je tým pádom minulosťou a v roku 2009 až 2011 budú mať všetci jazdci podmienky úplne rovnaké, takže je v celku pravdepodobné, že na pódiu sa nebude striedať päť- šesť rovnakých mien celú sezónu a MotoGP bude znova pozerateľné."
Ale co viem, tak jednotneho dodavatela odmietal ako Bridgestone tak aj Michelin a obe znacky chceli zachovat konkurencny boj v MotoGP, lebo prave to ich zenie dopredu vo vyvoji.
mike99 - já nechápu proč mají jen jednotný Bridgestone Měli zůstat u Micheline , Pirelli , Bridgestone A at si každej vybere na jakých se mu bude jezdit nejlíp
Hany a mike99 v tomto maji 100% pravdu.Treba se dockame toho,ze CRT budou moci jet libovolne pneu.Takovy suchy Dunlopy jsou pro SBK jeste o kousek lepsi.Mokry jsou zas bezkonkurencni Pirelli.Je to ale spis z oblasti snu.
Bubrak ZX10R: bridge nejsou blby... ale motorky motogp jsou na ně přímo vyráběny.. takže mají jinou geometrii rámu, jinak uzpůsobený těžiště atd. ale především nemají tak dokonalou eletroniku která by jim zaručila aby se pneumatiky dobře zahřívaly... tedy aby projížděli zatáčky obrovskou rychlostí která je potřeba k zahřátí pneumatik...
zas ta superfotka silvy naprosto ji zeru, ale uz by se foto mohly take trochu aktualizovat. Hlavne bych rad videl naky fotky Abrahama treba (pro potencialni rejpaly ->vim ze todle je CRT clanek) ..
No jo, to je tak, když jezdí tři třídy v jednom. První jsou GP prototypy, těm budou šlapat na záda vymazlené superbiky a nakonec máme SPZCRT aby byl správný počet motorek...
bylo by zajímavé srovnání s časem sbk kawy, kdyby jezdila na sepangu člověk by čekal, že superbike s vylepšeným šasím, karbonovýma brzdama a pneu bridgestone bude jezdit lepší časy
A boli proti tomu aj jednotlive timy MotoGP. A dokonca Michelin a aj Bridgestone pohrozili odchodom z MotoGP v pripade ak bude zavedeny jednotny dodavatel.
Perlicka na zaver, cital som clanok, ze Michelin dokonca "udajne" chystal navrat spat do MotoGP od roku 2012.
kometak_huskova: dam ti sem citat z clanku: "Bridgestone urobil za posledné roky obrovský pokrok vo vývoji pneumatík pre triedu MotoGP a Michelin pomaly, ale isto prestával držať krok. Následkom bol prechod Valentina Rossiho (a neskôr Daniho Pedrosu) práve k značke, ktorá vyhrala spolu s Casey Stonerom v roku 2007 titul majstra sveta. To ale určite nie je dôvod, prečo Michelin ide takpovediac z kola von. Na jednej strane je to určite zvýšenie dramatickosti tejto, v posledných rokoch takmer vyhynutej triedy, pretože doteraz tímy z popredných miest dostávali pneumatiky „na mieru“ a na satelitné tímy sa dostal v podstate len druhoradý materiál, čím bola ich konkurencie schopnosť značne obmedzená. Toto je tým pádom minulosťou a v roku 2009 až 2011 budú mať všetci jazdci podmienky úplne rovnaké, takže je v celku pravdepodobné, že na pódiu sa nebude striedať päť- šesť rovnakých mien celú sezónu a MotoGP bude znova pozerateľné."
Ale co viem, tak jednotneho dodavatela odmietal ako Bridgestone tak aj Michelin a obe znacky chceli zachovat konkurencny boj v MotoGP, lebo prave to ich zenie dopredu vo vyvoji.
Aha
Soul: Povídat se může o čem je libo,ale výsledky jsou zaznamenány v časech... mno a ty časy jsou konec konců rozhodující.
ještě Dunlop
mike99 - já nechápu proč mají jen jednotný Bridgestone Měli zůstat u Micheline , Pirelli , Bridgestone A at si každej vybere na jakých se mu bude jezdit nejlíp
Marex : Myslím že jses trefil hodně vedle Právě že Bridgestone nejvíc sedí Ducati zdá se Letos jsou právě pro Ducati nejlepší
marex:Letos se právě mluví,že sedí nejvíc Ducati,takže těsně vedle
Kubát- WSBK Kawa se Sykesem a Lascorzem na Sepangu testovala vloni v lednu a nejrychlejší kola byly na úrovni Colina s CRT (okolo 2.04).
Hany a mike99 v tomto maji 100% pravdu.Treba se dockame toho,ze CRT budou moci jet libovolne pneu.Takovy suchy Dunlopy jsou pro SBK jeste o kousek lepsi.Mokry jsou zas bezkonkurencni Pirelli.Je to ale spis z oblasti snu.
Bubrak ZX10R: ak si dobre pamatam tak tu bol clanok, ze ta Aprilia bola s pneu Pirelli rychlejsia asi o 2 sekundy na kolko ako s Bridgestonami
Málo gripu na zadním kole... mno tak to nebudou jediní. Holt ty Bridge jsou nějaký zlobivý a sedí jenom Hondě a Yamaze.
Bubrak ZX10R: bridge nejsou blby... ale motorky motogp jsou na ně přímo vyráběny.. takže mají jinou geometrii rámu, jinak uzpůsobený těžiště atd. ale především nemají tak dokonalou eletroniku která by jim zaručila aby se pneumatiky dobře zahřívaly... tedy aby projížděli zatáčky obrovskou rychlostí která je potřeba k zahřátí pneumatik...
Bohužel ani BQR a ani Cardion zatím žádné fota z testů v Sepangu neuveřejnili.
Hany12: jakto? to sou tak blby ty Bridge?
zas ta superfotka silvy naprosto ji zeru, ale uz by se foto mohly take trochu aktualizovat. Hlavne bych rad videl naky fotky Abrahama treba (pro potencialni rejpaly ->vim ze todle je CRT clanek) ..
Jenže vy zapomínáte že pokud by WSBK obula pneu Bridgestone z motoGP... tak by také nedosahovali toho času co dosahuji s Pirelli.
No jo, to je tak, když jezdí tři třídy v jednom. První jsou GP prototypy, těm budou šlapat na záda vymazlené superbiky a nakonec máme SPZCRT aby byl správný počet motorek...
bylo by zajímavé srovnání s časem sbk kawy, kdyby jezdila na sepangu člověk by čekal, že superbike s vylepšeným šasím, karbonovýma brzdama a pneu bridgestone bude jezdit lepší časy
Bubrák myslím si že sa mýliš
to zni ferove, at chlapci makaj a dari se jim, meli by v zasade byt nakonec rychlejsi nez WSBK, tudiz nekde do 2sec za Stonerem esli se nemylim