Na křesle pro hosta pan Karel Abraham (3.)

Jak jsem slíbil, tak také plním! Slíbená beseda s panem Karlem Abrahamem se uskuteční v sobotu 5. února v Brně. Více pochopitelně v následujících řádcích.

V předchozích dvou článcích na téma "Křeslo pro pana Karla Abrahama" jsem se vás nejdříve zeptal, zda by jste měli zájem o besedu s panem Karlem Abrahamem? Po řadě kladných odpovědí v komentářích a k dnešnímu dni celkem 167 předběžně zainteresovaných čtenářů našeho webu, jsem po jednání s panem Abrahamem, ho pro tuto myšlenku získal a on mně svou účast potvrdil. 

Dalším krokem tedy bylo zajistit v Brně halu a především sladit pracovní kalendář pana Abrahama s eventuálními termíny. Což se podařilo a já vám mohu oznámit následovné: 

Beseda s panem Karlem Abrahamem se uskuteční v Brně, v sobotu 5. února od 10.30 hodin - časové ukončení besedy nepíši, neboť jsme se předběžně dohodli na času neurčitém!!! Místem je Lidový dům Musilka v Brně Husovicích, adresa Musilova ul. 2. Je to bezproblémově dostupné elektrikou č. 4 od Hlavního nádraží (ca 10 minut) a vystupuje se na zastávce: Vozovna Husovice.

Předem bych chtěl zdůraznit, že otázky panu Abrahamovi budete klást vy sami!,
a já bych jen aspoň lehce nastínil možné tématické okruhy: Třeba kolik vlastně stojí pronájem stánku během závodu Grand Prix na "Masecu", kolik musí přijít do hlediště diváků, kolik peněz z jedné vstupenky se dá počítat jako čistý zisk? Samozřejmě i další otázky ohledně pořádání brněnských motocyklových závodů? Proč jsou závody Grand Prix mediálně zajímavější než závody WSBK?

A dále: Kdo vlastně řídí závody MotoGP? Kdo je bossem paddocku, rozhoduje pouze CEO firmy Dorna Carmelo Ezpeleta, nebo má hlavní slovo FIM, jmenovitě Vito Ippolito (prezident mezinárodní motocyklové organizace FIM). Jakou roli hraje Hervé Poncharal (prezident mezinárodní organizace jezdců a týmů IRTA), či je opravdu "šedou eminencí" Takanao Tsubouchi (prezident mezinárodní organizace výrobců a továren MSMA) a jaká je role Komise Grand Prix? O čem tedy rozhoduje výše uvedený výkonný ředitel Dorny, Carmelo Ezpeleta. Kdo má při jednáních hlavní slovo? 

Kdo rozhoduje o výběru pilotů v kubaturách 125 ccm a Moto2? Jaká je zákulisní politika tohoto výběru? Rozhodují pouze peníze, národnost nebo úspěšnost jednotlivých jezdců? Bere se v úvahu peněžní solventnost jednotlivých týmů?

Jak funguje takový tým na profesionální úrovni, kolik je vlastně rozpočet či jak je to s cenami za kvalifikování se do závodu, či za umístění?

Jistě bude také zajímavé, dozvědět se - přímo od jeho otce, jaká byla pravdivá cesta Káji „Abaji“ Abrahama od závodění v českých minibicích - přes někdy hodně hrůzostrašné pády - až po vítězství v závodě Grand Prix ve Valencii 2010! 


Bude se jezdit česká Grand Prix v Brně i nadále "zcela automaticky", nebo existuje reálná hrozba, že třeba už ten letošní ročník může být tím posledním?

A jak se vlastně stará AČR o motocyklový sport, a o reprezentaci České republiky vůbec!

V nedělním pořadu "Otázky Václava Moravce" už ministr školství Josef Dobeš, kde byl pozvaným hostem právě i Karel Abraham, jasně řekl, že Grand Prix České republiky silničních motocyklů je jednoznačně nejvýznamnějším sportovním podnikem na celém území ČR. Ovšem z diskuze v tomto pořadu také jasně vyplynulo, že podpora Autoklubu ČR  pro pořádání motocyklových závodů na Masarykově okruhu je nulová!

Na setkání s fanoušky motocyklové silnice se tedy těší jak Jiří Mikšík - Bosso, tak pochopitelně i náš host, pan Karel Abraham. 

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (10x):



TOPlist