Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ten blb fakt neví kam dřív skočit, tak utíká z jednoho rohu do druhýho. To snad není možný a fanoušek je bit. Kdo se v tom má vyznat. Tohle nemá řád...Dorna připomíná ÚV KSČ
To akro a Pity: Jen tak mimochodem diky tomu ze vetsina tymu se prihlasila na rok 2010 do Moto2 tak dorna zakazala start s 250ccm. Jeden tym mel startovat se 250ccm aprilii ale diky zakazu nemohly. Coz si myslim ze je skoda, protoze posadte super pilota na tu 250ccm a behem pul sezony ma titul protoze by sprasil moto2 a v druhe pulce sezony uz si mohl testovat moto2))
ja jenom furt nechapu v cem budou ty litry lepsi ?
kdyz se z litru prechjazelo niz, bylo to vzdy kvuli zbezpecneni zavodu protoze litry se vyvojem dostavaly uz za hranici moznosti prenosu vykonu na drahu i za htranice schopnosti jezdcu.. a vzhledem k tomu ze dnesni osmistovky jsou uz vykonove velmi blizko, a rychlostnimi prumery i casy na kolo dokonce davno za hodnotami litru z let minulych, tak dost pochybuju ze to bude mit nejaky efekt nez vetsi potrebu elektronicke kontroly a vic padu
Já to pochopil tak, že tovární týmy pojedou 800ccm a zbytek to zkusí na 1000 cm, nejpíš to přiláká nějaké další výrobce z SBK ( Apr. BMW)a o to tu jde. Osobně bych se přiklonil ke kombinaci již v r. 2011. Za současných pravidel by i tak 1000 byly těžší tedy něco za něco (váha za výkon). A nejspíš by to pomohlo továrnám na plnou adaptaci na 1000.
Akro, a jak ty proboha tady od počítača kdesi v české díře víš, o čem ty litry budou? Toto fakt nepochopím Jednat o tom mají až 17. února, a tady Akro už vše ví. Mám štěští že jsem ještě nic pořádně nejedl, jinak bych z tvojich chytrostí pošavlil celej byt. A prej Ezpezetka blbej, proboha, hej ty člověče, přečti si ten článek ještě tak třikrát. Jenže tobě to asi stejně nedojde, takže nezbývá mě nic jinýho než ti napsat. Toten mišmaš dvou tříd chcou továrny, né žadnej Ezpeleta nebo kdo. Tak co se pořád obraciš na Ezpeletu? Ten je rád že dýcha a kosti mu drží při sobě. Uvědom se
PityGPX - U toho MOTO 2 se nediv! Museli by jet na loňských 250kách a dostat nějaké díly, by bylo hodně obtížné a drahé! Navíc by to nebyla pro nikoho žádná perspektiva a stejně by další rok museli jet na šestistovce! Navíc by u šestistovek ztratili jeden rok vývoje podvozků. Já ty výrobce, co mají špičkové osmistovky chápu taky, že to nechtějí vzhledem k vývoji postavit do muzea! Za pár let tam stejně budou jezdit už jen litry!
Ještě před 14 dnama měl každý z mgp ideu to, že litry by se mohly vratit uz na rok 2011. Ja ty vyrobce chapu, maj ted bajk kt. stoji x milionů ale je rychly jak prase. A vedi ze kdyz se zavedou litry ze ta rychlost nemusi byt takova jak u 800cc. Kazdopadne v moto2 je tez povoleno mit na rok 2010 moto2 bajk či 250cc. A presto kazdej prahnul po moto2. He.
Desmo69 - V SBK jsou dva objemy, ale 1200 jsou dvouválce a 1000 jsou čtyřválce! To je trochu rozdíl od 800 a 1000 čtyřválců! Ty 1000 budou přiškrcovat, aby osmistovky stíhaly! Jak je ten Ezpézetka blbej a tupej, to snad není možné!
Vždyť uvidíš,že to tak jak píšeš stejnak dopadne a budou se znova měnit pravidla.Vždyť to by si ještě prihoršili co se týče financí kdyby museli vyvíjet i 800 i 1000.A pokud 800 nebudou vyvíjet,za 2 sezony kdyz pocitam i tuhle uz budou stejně zastaralé a kdo na nich bude jezdit?Maximálně nějaký soukromý tým který si je předplatí od továrny.Ale je to uplná kravina to máš pravdu
Tak teď se hlavně projevilo, jak silné slovo má Dorna s Ezpeletou v čele. Bez potíží je přehlasují továrny a pro ně je pochopitelně výhodnější, když je to tak drahé, že slabší výrobci nemají šanci. To je přece celé špatně!!! Souhlas s Oggem a SoulTrain.
Tak ted už fakt nevím co si otom mám myslet Tovární týmy dostanou 1000 a satelity dostanou zastaralé 800ccm Tohle pravidlo může stejnak vydržet maximálně 1 rok ne?Nebo potom budou továrny vyvíjet i 800 ccm i 1000ccm?! to je ale šaškárna! díky bohu za 125ccm a 250ccm!
Akro, proč o všem mluvíš jak kdyby to bylo jasně dáno a všechnos věděl do předu? Přiznejme si, že víš úplný hovno co a jak bude, takže se trošičku kroť. Dokaď nejsou daný pravidla tak ani ty, jakožto zdejší vrchní génius, nemůže mluvit v budoucím čase s jistotou
Zakazat elektroniku jako je kontrola trakce. Nechat zavodit klidne litry s osmickama. A pak kdo prezije vyhraje... Prirodni selektivni vyber...
chenziR1-no tak to ať se jdou vys..., co to je pak za závody?! Ani bych se nedivil kdyby pak za pět let chtěli jen jednoválce
Ten blb fakt neví kam dřív skočit, tak utíká z jednoho rohu do druhýho. To snad není možný a fanoušek je bit. Kdo se v tom má vyznat. Tohle nemá řád...Dorna připomíná ÚV KSČ
Bacha! Mám na ni copyright!!!
Marexi ty vždycky jenom čekáš až bude 28 příspěvku aby jsi to tu mohl napsat co?
kuciiiii jeste vyhrabte stary 500 a kdyz to za rozumny prachy pronajmete tak s tim nejaky skromny tymy pojedou aspon jako kostata na nejakym 20 miste
28
Interceptor:to se asi nepovede.Chtějí jen 4 šálky...
No jestli budou litry tak doufám, že Honda opráší starou 211ku, už začínám mít z těch jejich současných výsledků špatnou náladu
To akro a Pity: Jen tak mimochodem diky tomu ze vetsina tymu se prihlasila na rok 2010 do Moto2 tak dorna zakazala start s 250ccm. Jeden tym mel startovat se 250ccm aprilii ale diky zakazu nemohly. Coz si myslim ze je skoda, protoze posadte super pilota na tu 250ccm a behem pul sezony ma titul protoze by sprasil moto2 a v druhe pulce sezony uz si mohl testovat moto2))
akro: napsal jsem ti do diskuze jak je profil Vermeulena :)
ja jenom furt nechapu v cem budou ty litry lepsi ?
kdyz se z litru prechjazelo niz, bylo to vzdy kvuli zbezpecneni zavodu protoze litry se vyvojem dostavaly uz za hranici moznosti prenosu vykonu na drahu i za htranice schopnosti jezdcu.. a vzhledem k tomu ze dnesni osmistovky jsou uz vykonove velmi blizko, a rychlostnimi prumery i casy na kolo dokonce davno za hodnotami litru z let minulych, tak dost pochybuju ze to bude mit nejaky efekt nez vetsi potrebu elektronicke kontroly a vic padu
Mišmašiáda!!! Všichni v představenstvu MotoGP jsou asi zmutovaný loutky.
Já to pochopil tak, že tovární týmy pojedou 800ccm a zbytek to zkusí na 1000 cm, nejpíš to přiláká nějaké další výrobce z SBK ( Apr. BMW)a o to tu jde. Osobně bych se přiklonil ke kombinaci již v r. 2011. Za současných pravidel by i tak 1000 byly těžší tedy něco za něco (váha za výkon). A nejspíš by to pomohlo továrnám na plnou adaptaci na 1000.
Akro, a jak ty proboha tady od počítača kdesi v české díře víš, o čem ty litry budou? Toto fakt nepochopím Jednat o tom mají až 17. února, a tady Akro už vše ví. Mám štěští že jsem ještě nic pořádně nejedl, jinak bych z tvojich chytrostí pošavlil celej byt. A prej Ezpezetka blbej, proboha, hej ty člověče, přečti si ten článek ještě tak třikrát. Jenže tobě to asi stejně nedojde, takže nezbývá mě nic jinýho než ti napsat. Toten mišmaš dvou tříd chcou továrny, né žadnej Ezpeleta nebo kdo. Tak co se pořád obraciš na Ezpeletu? Ten je rád že dýcha a kosti mu drží při sobě. Uvědom se
PityGPX - U toho MOTO 2 se nediv! Museli by jet na loňských 250kách a dostat nějaké díly, by bylo hodně obtížné a drahé! Navíc by to nebyla pro nikoho žádná perspektiva a stejně by další rok museli jet na šestistovce! Navíc by u šestistovek ztratili jeden rok vývoje podvozků. Já ty výrobce, co mají špičkové osmistovky chápu taky, že to nechtějí vzhledem k vývoji postavit do muzea! Za pár let tam stejně budou jezdit už jen litry!
Ještě před 14 dnama měl každý z mgp ideu to, že litry by se mohly vratit uz na rok 2011. Ja ty vyrobce chapu, maj ted bajk kt. stoji x milionů ale je rychly jak prase. A vedi ze kdyz se zavedou litry ze ta rychlost nemusi byt takova jak u 800cc. Kazdopadne v moto2 je tez povoleno mit na rok 2010 moto2 bajk či 250cc. A presto kazdej prahnul po moto2. He.
Desmo69 - V SBK jsou dva objemy, ale 1200 jsou dvouválce a 1000 jsou čtyřválce! To je trochu rozdíl od 800 a 1000 čtyřválců! Ty 1000 budou přiškrcovat, aby osmistovky stíhaly! Jak je ten Ezpézetka blbej a tupej, to snad není možné!
Soul: To je otázka. Jestli to továrny podrží, tak budou vyvíjet 800 dál a budou asi rychlejší, než sériový litry...
Je to stádo neschopných/nebo všeho schopných/ VOLŮ!!!
Vždyť uvidíš,že to tak jak píšeš stejnak dopadne a budou se znova měnit pravidla.Vždyť to by si ještě prihoršili co se týče financí kdyby museli vyvíjet i 800 i 1000.A pokud 800 nebudou vyvíjet,za 2 sezony kdyz pocitam i tuhle uz budou stejně zastaralé a kdo na nich bude jezdit?Maximálně nějaký soukromý tým který si je předplatí od továrny.Ale je to uplná kravina to máš pravdu
Kompromis by byly litry 2012 a 800 i litry 2011. Tohle je podle mne totální prohra.
Tak oni zase nemůžou rozhodnout na ukor všech továren.musí udělat nejaky kompromis.Potom jim ztoho odejde další továrna a co pak?
Tak teď se hlavně projevilo, jak silné slovo má Dorna s Ezpeletou v čele. Bez potíží je přehlasují továrny a pro ně je pochopitelně výhodnější, když je to tak drahé, že slabší výrobci nemají šanci. To je přece celé špatně!!! Souhlas s Oggem a SoulTrain.
Dávám tomu rok...maximálně dva
desmo v 12:49:
Tak ted už fakt nevím co si otom mám myslet Tovární týmy dostanou 1000 a satelity dostanou zastaralé 800ccm Tohle pravidlo může stejnak vydržet maximálně 1 rok ne?Nebo potom budou továrny vyvíjet i 800 ccm i 1000ccm?! to je ale šaškárna! díky bohu za 125ccm a 250ccm!
Zase prasopes, a na 800 pojede kdo, 17 jezdec bez sponzorů. Boha to jsou blbci.
At si jezdi na čem chcou hlavně at jsou závody vyrovnané a ne aby netovární týmy byly juniorka bez větších šancí na úspěch.
..a v SBK jsou taky dva objemy a nikdo na to nic neříká, tak o co jde?
Akro, proč o všem mluvíš jak kdyby to bylo jasně dáno a všechnos věděl do předu? Přiznejme si, že víš úplný hovno co a jak bude, takže se trošičku kroť. Dokaď nejsou daný pravidla tak ani ty, jakožto zdejší vrchní génius, nemůže mluvit v budoucím čase s jistotou